Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
inca o nesimtire marca RCS-RDS
Ultima postare: iul 03 2015 16:34, Inițiat de
oauzor
, iun 01 2014 21:20
·
0
#19
Publicat: 02 iunie 2014 - 12:20
alin13n2002, on 01 iunie 2014 - 23:24, said:
Am facut Contract de furnizare servicii, Act aditional si P.V de predare primire echipamente de comunicatii(pentru abonamentul de telefonie), Acord de novatie (nu reziliere) si P.V predare primire echipamente de comunicatii electronice. Cerere de portare. |
#23
Publicat: 06 iunie 2014 - 10:21
Buna tuturor,
Recent, am schimbat si eu furnizorul si am trecut la RDS; sunt abonata lor de ceva mai bine de doua saptamani si deja pot spune ca m-am saturat de ce inteleg ei prin Client Service. Totul a inceput cu o instalare incompleta a serviciilor si de atunci cu amanari succesive privind rezolvarea tuturor problemelor. Si totul in urma apelurilor mele telefonice pentru ca din proprie initiativa cred ca asteptam mult si bine. Abia aseara au reusit sa mai solutioneze o parte din probleme dupa ce, cu o seara inainte, le-am spus ca, de saptamana viitoare, reziliez contractul daca nu se rezolva... Sper sa se rezolve cat mai curand cele ramase in pending si sa apoi sa nu mai intampin probleme pentru ca se dovedeste a fi doar o poveste fara sfarsit pentru care doar clientul se preocupa, iar RCS incaseaza nestingherit banii pe abonamentul full. |
#25
Publicat: 11 august 2014 - 15:15
M-am saturat deja de RDS!
Eu am avut internet de la Canal 7 in Baia Sprie (jud. Maramures). Canal 7 a fost preluat de RDS si implicit a trebuit semnat un nou contract de furnizare. Fostul contract era pe numele bunicului meu. Noul contract l-am incheiat pe numele meu. Problema cu factura pe doua luni am avut-o si eu insa pe factura figura cu minus suma achitata in luna iulie. Spre deosebire de alti furnizori, in cazul carora achiti factura in luna urmatoare prestarii serviciului, am constatat ca la RDS se plateste inainte. Adica, am primit la inceputul lunii august factura aferenta perioadei iulie-august, care trebuia achitata pana la finalul lunii august. Din pacate, am fost suficient de neinspirata sa ma grabesc sa achit factura ca sa scap de o grija. De aici au aparut apoi toate problemele. In ziua imediat urmatoare platii facturii serviciul meu de internet a devenit nefunctional. Joi, 7 august 2014, am depus o sesizare cu privire la nefunctionarea serviciului de internet. Mi s-a spus ca o sa vina cineva vineri sa il repare. Vineri am sunat din nou, de doua ori. In jur de ora 18:00 mi s-a spus ca pana la ora 22:00 va veni cineva sa rezolve problema. Dupa ora 22:00 am sunat din nou sa reclam faptul ca nu a venit nimeni sa rezolve problema si internetul tot nu functiona. Mi s-a spus ca se lucreaza la rezolvarea problemei etc. etc. Sambata dimineata am sunat din nou sa reclam faptul ca problema nu s-a rezolvat. In plus, am mers la punctul de lucru deschis in Baia Mare pentru a reclama faptul ca internetul nu functioneaza. La acel punct de lucru am solicitat ca valoarea facturii sa imi fie diminuata cu suma aferenta zilelor in care serviciul este nefunctional. Sambata dupa-masa internetul continua sa nu functioneze, fapt pentru care duminica dimineata am sunat din nou pentru aceasta problema. Azi, 11.08.2014, am resunat pentru remedierea problemei care persista de joi, 07.08.2014. Operatorul mi-a spus ca reclamatia mea de joi s-a rezolvat sambata, fapt pentru care nu pot solicita acordarea nici unei reduceri pentru zilele in care internetul nu a functionat. Insa, sambata mie tot nu imi functiona internetul. Operatorul si angajatii RDS au avut nesimtirea sa inchida sambata reclamatia mea de joi, chiar daca problema continua sa persiste. L-am intrebat pe operator cine raspunde pentru inchiderea reclamatiei? Bineinteles ca nu mi-a dat nici un nume. Mi-a spus doar ca la ei in sistem sambata dupa-masa figura faptul ca internetul a functionat. Ok. Apoi l-am intrebat: sa presupunem ca internetul a functionat timp de 10 minute, dupa care din nou nu a functionat. Acest lucru inseamna ca cererea mea de joi a fost rezolvata si nu am dreptul sa solicit acordarea nici unei reduceri? Asta in conditiile in care in fiecare zi am reclamat chiar de mai multe ori fapul ca internetul nu functioneaza? Ei bine, raspunsul sau a fost: da, nu am dreptul sa solicit nici o reducere, si trebuie sa platesc intreaga valoare a abonamentului. Prin urmare, daca intr-o luna de zile RDS nu are chef sa-mi furnizeze serviciul de internet, este suficient ca din 48 in 48 de ore sa-l faca functional timp de cateva minute pentru ca eu sa nu am nici un drept de a cere reducerea valorii facturii. Sunt foarte dezamagita de calitatea serviciilor si mi se pare chiar o hotie. Angajatii sunt niste mincinosi. Nu stiu ce as fi facut daca chiar nu as fi avut acces la internet timp de 4 zile. Noroc ca la servici am acces la internet. In 6 ani, nu am patit niciodata ca internetul sa nu functioneze mai mult de o zi maxim. In aceste conditii categoric o sa renunt la serviciile RDS. Editat de Iza10, 11 august 2014 - 15:27. |
#27
Publicat: 13 august 2014 - 00:56
Iza10, on 11 august 2014 - 15:15, said: M-am saturat deja de RDS! Eu am avut internet de la Canal 7 in Baia Sprie (jud. Maramures). Canal 7 a fost preluat de RDS si implicit a trebuit semnat un nou contract de furnizare. Fostul contract era pe numele bunicului meu. Noul contract l-am incheiat pe numele meu. Problema cu factura pe doua luni am avut-o si eu insa pe factura figura cu minus suma achitata in luna iulie. Spre deosebire de alti furnizori, in cazul carora achiti factura in luna urmatoare prestarii serviciului, am constatat ca la RDS se plateste inainte. Adica, am primit la inceputul lunii august factura aferenta perioadei iulie-august, care trebuia achitata pana la finalul lunii august. Din pacate, am fost suficient de neinspirata sa ma grabesc sa achit factura ca sa scap de o grija. De aici au aparut apoi toate problemele. In ziua imediat urmatoare platii facturii serviciul meu de internet a devenit nefunctional. Joi, 7 august 2014, am depus o sesizare cu privire la nefunctionarea serviciului de internet. Mi s-a spus ca o sa vina cineva vineri sa il repare. Vineri am sunat din nou, de doua ori. In jur de ora 18:00 mi s-a spus ca pana la ora 22:00 va veni cineva sa rezolve problema. Dupa ora 22:00 am sunat din nou sa reclam faptul ca nu a venit nimeni sa rezolve problema si internetul tot nu functiona. Mi s-a spus ca se lucreaza la rezolvarea problemei etc. etc. Sambata dimineata am sunat din nou sa reclam faptul ca problema nu s-a rezolvat. In plus, am mers la punctul de lucru deschis in Baia Mare pentru a reclama faptul ca internetul nu functioneaza. La acel punct de lucru am solicitat ca valoarea facturii sa imi fie diminuata cu suma aferenta zilelor in care serviciul este nefunctional. Sambata dupa-masa internetul continua sa nu functioneze, fapt pentru care duminica dimineata am sunat din nou pentru aceasta problema. Azi, 11.08.2014, am resunat pentru remedierea problemei care persista de joi, 07.08.2014. Operatorul mi-a spus ca reclamatia mea de joi s-a rezolvat sambata, fapt pentru care nu pot solicita acordarea nici unei reduceri pentru zilele in care internetul nu a functionat. Insa, sambata mie tot nu imi functiona internetul. Operatorul si angajatii RDS au avut nesimtirea sa inchida sambata reclamatia mea de joi, chiar daca problema continua sa persiste. L-am intrebat pe operator cine raspunde pentru inchiderea reclamatiei? Bineinteles ca nu mi-a dat nici un nume. Mi-a spus doar ca la ei in sistem sambata dupa-masa figura faptul ca internetul a functionat. Ok. Apoi l-am intrebat: sa presupunem ca internetul a functionat timp de 10 minute, dupa care din nou nu a functionat. Acest lucru inseamna ca cererea mea de joi a fost rezolvata si nu am dreptul sa solicit acordarea nici unei reduceri? Asta in conditiile in care in fiecare zi am reclamat chiar de mai multe ori fapul ca internetul nu functioneaza? Ei bine, raspunsul sau a fost: da, nu am dreptul sa solicit nici o reducere, si trebuie sa platesc intreaga valoare a abonamentului. Prin urmare, daca intr-o luna de zile RDS nu are chef sa-mi furnizeze serviciul de internet, este suficient ca din 48 in 48 de ore sa-l faca functional timp de cateva minute pentru ca eu sa nu am nici un drept de a cere reducerea valorii facturii. Sunt foarte dezamagita de calitatea serviciilor si mi se pare chiar o hotie. Angajatii sunt niste mincinosi. Nu stiu ce as fi facut daca chiar nu as fi avut acces la internet timp de 4 zile. Noroc ca la servici am acces la internet. In 6 ani, nu am patit niciodata ca internetul sa nu functioneze mai mult de o zi maxim. In aceste conditii categoric o sa renunt la serviciile RDS. @Digi_Helper o recomandare care sper sa o preiei si sa se si schimbe ceva este partea asta cu comunicarea statului unui tichet si solutia oferita. |
#29
Publicat: 13 august 2014 - 08:55
Si pe aici au cumparat reteaua locala, City-Net.
Bine, cu mult tupeu, au si un slogan de genul "ne-ati dorit, am venit". Nu i-am dorit, reteaua mergea ceas pana acum. Primele concluzii, pe tv e naspa. S-a schimbat grila, io am pierdut Balkanika music, postul meu preferat. Au zburat canalele de documentare, inlocuite de canalele proprii digi, clar mai proaste decat discovery si ce era inainte. Mie mi se par jalnice de'a dreptul canalele astea proprii digi. Canale documentare cu animale acum am garla, dar alea nu ma intereseaza. Singurul fericit e fiumeu, ca in loc de 3 are 5 canale de desene. Canalul de seriale universal ch., initial l-au bagat, apoi dupa cateva zile a disparut, inlocuit de paramount sau ceva, la care le-a mai luat si la ala 5 zile sa bage si subtitrarea, oricum, canal neinteresant. Procedura de schimbare canale a durat vreo 2 zile, in care posturile functionau cand unul, cand altul, cand ici, cand colo. Mi se parea de bun simt sa se faca schimbarea stiu io, intr-o noapte, dimineata sa scanez programele si gata. Tehnic, reteaua merge prost, sunt intreruperi de semnal, extrem de scurte. Au fost zile in care intr-o ora se intrerupea si de 10 ori, cateva zile si-a revenit, ieri iar am vazut ca apareau intreruperile astea... Practic e o brambureala, am un vecin care a fost plecat cateva luni in strainatate, a venit acum, s-a dus sa plateasca si sa-i redeschida netul si tv, nu au facut-o ca "nu au proceduri". Stupid. Tipic RDS, nimeni nu mai stie nimic. |
#31
Publicat: 14 august 2014 - 10:15
Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune.
Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul. faci scurta la mana tot schimband volumul. Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat? |
#33
Publicat: 14 august 2014 - 10:49
slai, on 14 august 2014 - 10:15, said:
Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune. Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul. faci scurta la mana tot schimband volumul. Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat? E grele mah slai....tre sa primeasca aprobari,au departamente peste departamente in care, in viziunea lor totul este de vis.. |
|
#34
Publicat: 15 august 2014 - 19:37
slai, on 13 august 2014 - 08:55, said:
Canalul de seriale universal ch., initial l-au bagat, apoi dupa cateva zile a disparut, inlocuit de paramount sau ceva, la care le-a mai luat si la ala 5 zile sa bage si subtitrarea, oricum, canal neinteresant. |
#35
Publicat: 21 august 2014 - 07:48
slai, on 14 august 2014 - 10:15, said:
Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune. Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul. faci scurta la mana tot schimband volumul. Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat? de ieri dimineata nu mai am net si tembelizor. lucreaza in bloc si in jur, doar ei stiu ce fac. cand am ajuns pe la 6 aseara, unul desfacuse practic toate legaturile din cutia de pe scara blocului. ce a mai conectat, numai el stie. practic nimic nu a mai functionat, cu mici exceptii. la mine functioneaza telefonul, canci net si tv. la o vecina functiona insa tv, nu avea net. la alta functiona un fel de net, de fapt orice pagina voia incarca o pagtina rds, "de la 1 august trecem pe pipipoe" si putea downloada un fisier pdf cu instructiuni de setari. de pagina aia totusi nu am reusit sa trec, sa ies in internet. de un car de ani de cand sunt la city-net, nu am avut mai mult de juma de ora intrerupt netul. a trebuit sa vina rds, sa constat si eu ce grea e viata fara net... de ce naiba or trebuit sa vina astia, sa strice tot?!? deja am inceput sa am alergie la sloganul Ne-ati rugat, ati asteptat, noi i-am adus! Editat de slai, 21 august 2014 - 07:48. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi