Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 

inca o nesimtire marca RCS-RDS

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
142 răspunsuri în acest subiect

#19
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 339
  • Înscris: 15.06.2010

 alin13n2002, on 01 iunie 2014 - 23:24, said:

Am facut Contract de furnizare servicii, Act aditional si P.V de predare primire echipamente de comunicatii(pentru abonamentul de telefonie),  Acord de novatie (nu reziliere) si P.V predare primire echipamente de comunicatii electronice. Cerere de portare.
atunci contractul fostului titular se opreste si al tau incepe la 1 a lunii. La facturarea urmatoare se corecteaza si sumele de plata, nu plati pana atunci, aprox 20 iunie, pana vin facturile. Apoi o sa fie clar.

#20
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 8.362
  • Înscris: 16.04.2014
Imi poti da cele 2 coduri de client in PM sa verific si sa te pot ajuta?

#21
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.409
  • Înscris: 25.10.2008

 DIGI_Helper, on 02 iunie 2014 - 13:03, said:

Imi poti da cele 2 coduri de client in PM sa verific si sa te pot ajuta?

Cine? Eu sau alin?

#22
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 8.362
  • Înscris: 16.04.2014
Si tu si Alin.

Multumesc

#23
Daniela_Miro

Daniela_Miro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 03.03.2014
Buna tuturor,

Recent, am schimbat si eu furnizorul si am trecut la RDS; sunt abonata lor de ceva mai bine de doua saptamani si deja pot spune ca m-am saturat de ce inteleg ei prin Client Service.
Totul a inceput cu o instalare incompleta a serviciilor si de atunci cu amanari succesive privind rezolvarea tuturor problemelor. Si totul in urma apelurilor mele telefonice pentru ca din proprie initiativa cred ca asteptam mult si bine.

Abia aseara au reusit sa mai solutioneze o parte din probleme dupa ce, cu o seara inainte, le-am spus ca, de saptamana viitoare, reziliez contractul daca nu se rezolva...

Sper sa se rezolve cat mai curand cele ramase in pending si sa apoi sa nu mai intampin probleme pentru ca se dovedeste a fi doar o poveste fara sfarsit pentru care doar clientul se preocupa, iar RCS incaseaza nestingherit banii pe abonamentul full.

#24
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 8.362
  • Înscris: 16.04.2014
Imi poti detalia in PM situatia?

#25
Iza10

Iza10

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 06.03.2011
M-am saturat deja de RDS!

Eu am avut internet de la Canal 7 in Baia Sprie (jud. Maramures). Canal 7 a fost preluat de RDS si implicit a trebuit semnat un nou contract de furnizare. Fostul contract era pe numele bunicului meu. Noul contract l-am incheiat pe numele meu. Problema cu factura pe doua luni am avut-o si eu insa pe factura figura cu minus suma achitata in luna iulie. Spre deosebire de alti furnizori, in cazul carora achiti factura in luna urmatoare prestarii serviciului, am constatat ca la RDS se plateste inainte. Adica, am primit la inceputul lunii august factura aferenta perioadei iulie-august, care trebuia achitata pana la finalul lunii august. Din pacate, am fost suficient de neinspirata sa ma grabesc sa achit factura ca sa scap de o grija. De aici au aparut apoi toate problemele. In ziua imediat urmatoare platii facturii serviciul meu de internet a devenit nefunctional.

Joi, 7 august 2014, am depus o sesizare cu privire la nefunctionarea serviciului de internet. Mi s-a spus ca o sa vina cineva vineri sa il repare. Vineri am sunat din nou, de doua ori. In jur de ora 18:00 mi s-a spus ca pana la ora 22:00 va veni cineva sa rezolve problema. Dupa ora 22:00 am sunat din nou sa reclam faptul ca nu a venit nimeni sa rezolve problema si internetul tot nu functiona. Mi s-a spus ca se lucreaza la rezolvarea problemei etc. etc. Sambata dimineata am sunat din nou sa reclam faptul ca problema nu s-a rezolvat. In plus, am mers la punctul de lucru deschis in Baia Mare pentru a reclama faptul ca internetul nu functioneaza. La acel punct de lucru am solicitat ca valoarea facturii sa imi fie diminuata cu suma aferenta zilelor in care serviciul este nefunctional. Sambata dupa-masa internetul continua sa nu functioneze, fapt pentru care duminica dimineata am sunat din nou pentru aceasta problema. Azi, 11.08.2014, am resunat pentru remedierea problemei care persista de joi, 07.08.2014. Operatorul mi-a spus ca reclamatia mea de joi s-a rezolvat sambata, fapt pentru care nu pot solicita acordarea nici unei reduceri pentru zilele in care internetul nu a functionat. Insa, sambata mie tot nu imi functiona internetul. Operatorul si angajatii RDS au avut nesimtirea sa inchida sambata reclamatia mea de joi, chiar daca problema continua sa persiste. L-am intrebat pe operator cine raspunde pentru inchiderea reclamatiei? Bineinteles ca nu mi-a dat nici un nume. Mi-a spus doar ca la ei in sistem sambata dupa-masa figura faptul ca internetul a functionat. Ok. Apoi l-am intrebat: sa presupunem ca internetul a functionat timp de 10 minute, dupa care din nou nu a functionat. Acest lucru inseamna ca cererea mea de joi a fost rezolvata si nu am dreptul sa solicit acordarea nici unei reduceri? Asta in conditiile in care in fiecare zi am reclamat chiar de mai multe ori fapul ca internetul nu functioneaza? Ei bine, raspunsul sau a fost: da, nu am dreptul sa solicit nici o reducere, si trebuie sa platesc intreaga valoare a abonamentului.

Prin urmare, daca intr-o luna de zile RDS nu are chef sa-mi furnizeze serviciul de internet, este suficient ca din 48 in 48 de ore sa-l faca functional timp de cateva minute pentru ca eu sa nu am nici un drept de a cere reducerea valorii facturii.

Sunt foarte dezamagita de calitatea serviciilor si mi se pare chiar o hotie. Angajatii sunt niste mincinosi. Nu stiu ce as fi facut daca chiar nu as fi avut acces la internet timp de 4 zile. Noroc ca la servici am acces la internet. In 6 ani, nu am patit niciodata ca internetul sa nu functioneze mai mult de o zi maxim.

In aceste conditii categoric o sa renunt la serviciile RDS.

Editat de Iza10, 11 august 2014 - 15:27.


#26
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 8.362
  • Înscris: 16.04.2014
Acum functioneaza serviciul de internet?
Daca intampini dificultati (comerciale/financiare/tehnice) contacteaza-ma pe privat cu codul de client ca sa te pot ajuta.

#27
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 19.377
  • Înscris: 08.12.2008

 Iza10, on 11 august 2014 - 15:15, said:

M-am saturat deja de RDS!

Eu am avut internet de la Canal 7 in Baia Sprie (jud. Maramures). Canal 7 a fost preluat de RDS si implicit a trebuit semnat un nou contract de furnizare. Fostul contract era pe numele bunicului meu. Noul contract l-am incheiat pe numele meu. Problema cu factura pe doua luni am avut-o si eu insa pe factura figura cu minus suma achitata in luna iulie. Spre deosebire de alti furnizori, in cazul carora achiti factura in luna urmatoare prestarii serviciului, am constatat ca la RDS se plateste inainte. Adica, am primit la inceputul lunii august factura aferenta perioadei iulie-august, care trebuia achitata pana la finalul lunii august. Din pacate, am fost suficient de neinspirata sa ma grabesc sa achit factura ca sa scap de o grija. De aici au aparut apoi toate problemele. In ziua imediat urmatoare platii facturii serviciul meu de internet a devenit nefunctional.

Joi, 7 august 2014, am depus o sesizare cu privire la nefunctionarea serviciului de internet. Mi s-a spus ca o sa vina cineva vineri sa il repare. Vineri am sunat din nou, de doua ori. In jur de ora 18:00 mi s-a spus ca pana la ora 22:00 va veni cineva sa rezolve problema. Dupa ora 22:00 am sunat din nou sa reclam faptul ca nu a venit nimeni sa rezolve problema si internetul tot nu functiona. Mi s-a spus ca se lucreaza la rezolvarea problemei etc. etc. Sambata dimineata am sunat din nou sa reclam faptul ca problema nu s-a rezolvat. In plus, am mers la punctul de lucru deschis in Baia Mare pentru a reclama faptul ca internetul nu functioneaza. La acel punct de lucru am solicitat ca valoarea facturii sa imi fie diminuata cu suma aferenta zilelor in care serviciul este nefunctional. Sambata dupa-masa internetul continua sa nu functioneze, fapt pentru care duminica dimineata am sunat din nou pentru aceasta problema. Azi, 11.08.2014, am resunat pentru remedierea problemei care persista de joi, 07.08.2014. Operatorul mi-a spus ca reclamatia mea de joi s-a rezolvat sambata, fapt pentru care nu pot solicita acordarea nici unei reduceri pentru zilele in care internetul nu a functionat. Insa, sambata mie tot nu imi functiona internetul. Operatorul si angajatii RDS au avut nesimtirea sa inchida sambata reclamatia mea de joi, chiar daca problema continua sa persiste. L-am intrebat pe operator cine raspunde pentru inchiderea reclamatiei? Bineinteles ca nu mi-a dat nici un nume. Mi-a spus doar ca la ei in sistem sambata dupa-masa figura faptul ca internetul a functionat. Ok. Apoi l-am intrebat: sa presupunem ca internetul a functionat timp de 10 minute, dupa care din nou nu a functionat. Acest lucru inseamna ca cererea mea de joi a fost rezolvata si nu am dreptul sa solicit acordarea nici unei reduceri? Asta in conditiile in care in fiecare zi am reclamat chiar de mai multe ori fapul ca internetul nu functioneaza? Ei bine, raspunsul sau a fost: da, nu am dreptul sa solicit nici o reducere, si trebuie sa platesc intreaga valoare a abonamentului.

Prin urmare, daca intr-o luna de zile RDS nu are chef sa-mi furnizeze serviciul de internet, este suficient ca din 48 in 48 de ore sa-l faca functional timp de cateva minute pentru ca eu sa nu am nici un drept de a cere reducerea valorii facturii.

Sunt foarte dezamagita de calitatea serviciilor si mi se pare chiar o hotie. Angajatii sunt niste mincinosi. Nu stiu ce as fi facut daca chiar nu as fi avut acces la internet timp de 4 zile. Noroc ca la servici am acces la internet. In 6 ani, nu am patit niciodata ca internetul sa nu functioneze mai mult de o zi maxim.

In aceste conditii categoric o sa renunt la serviciile RDS.
contractul l-ai semnat ca primarul/primarita.  iti recomand sa citesti mai cu atentie ce scrie in el referitor la partea de despăgubiri. singurul punct unde iti acord dreptate si te susti  este acela ca nu ai fost informata via telefon/email/sms de solutionarea tichetului si de solutia implementata.  

@Digi_Helper o recomandare care sper sa o preiei si sa se si schimbe ceva este partea asta cu comunicarea statului unui tichet si solutia oferita.

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.717
  • Înscris: 08.10.2015
@ Iza10 De curiozitate, aveti EoC cumva?

#29
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.936
  • Înscris: 25.01.2007
Si pe aici au cumparat reteaua locala, City-Net.
Bine, cu mult tupeu, au si un slogan de genul "ne-ati dorit, am venit".
Nu i-am dorit, reteaua mergea ceas pana acum.

Primele concluzii, pe tv e naspa. S-a schimbat grila, io am pierdut Balkanika music, postul meu preferat. Au zburat canalele de documentare, inlocuite de canalele proprii digi, clar mai proaste decat discovery si ce era inainte. Mie mi se par jalnice de'a dreptul canalele astea proprii digi. Canale documentare cu animale acum am garla, dar alea nu ma intereseaza. Singurul fericit e fiumeu, ca in loc de 3 are 5 canale de desene. Canalul de seriale universal ch., initial l-au bagat, apoi dupa cateva zile a disparut, inlocuit de paramount sau ceva, la care le-a mai luat si la ala 5 zile sa bage si subtitrarea, oricum, canal neinteresant.
Procedura de schimbare canale a durat vreo 2 zile, in care posturile functionau cand unul, cand altul, cand ici, cand colo. Mi se parea de bun simt sa se faca schimbarea stiu io, intr-o noapte, dimineata sa scanez programele si gata.
Tehnic, reteaua merge prost, sunt intreruperi de semnal, extrem de scurte. Au fost zile in care intr-o ora se intrerupea si de 10 ori, cateva zile si-a revenit, ieri iar am vazut ca apareau intreruperile astea...
Practic e o brambureala, am un vecin care a fost plecat cateva luni in strainatate, a venit acum, s-a dus sa plateasca si sa-i redeschida netul si tv, nu au facut-o ca "nu au proceduri". Stupid. Tipic RDS, nimeni nu mai stie nimic.

#30
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 997
  • Înscris: 21.05.2012
ohoooo; macar de ar fi prima sau ultima magarie marca rds

#31
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.936
  • Înscris: 25.01.2007
Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune.
Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul.
faci scurta la mana tot schimband volumul.
Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica  sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat?

#32
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.840
  • Înscris: 04.09.2006
Pe DVB-C nu există problema descrisă de tine. Dacă încă mai folosești TV -ul pe analog vezi dacă nu cumva ai la TV funcția de Auto Sound Leveling si activeaz-o.

#33
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 593
  • Înscris: 23.10.2007

 slai, on 14 august 2014 - 10:15, said:

Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune.
Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul.
faci scurta la mana tot schimband volumul.
Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica  sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat?

E grele mah slai....tre sa primeasca aprobari,au departamente peste departamente in care, in viziunea lor totul este de vis..


#34
danv6

danv6

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 553
  • Înscris: 30.12.2010

 slai, on 13 august 2014 - 08:55, said:

Canalul de seriale universal ch., initial l-au bagat, apoi dupa cateva zile a disparut, inlocuit de paramount sau ceva, la care le-a mai luat si la ala 5 zile sa bage si subtitrarea, oricum, canal neinteresant.
Un pic de off-topic: Universal Channel a ramas, trebuie rescanate posturile. Multumesc pt. intelegere.

#35
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.936
  • Înscris: 25.01.2007

 slai, on 14 august 2014 - 10:15, said:

Uitam cea mai mare imbecilitate pe partea de tembeliziune.
Canale diferite cu variatii mari de volum. De exemplu, pe postul telem tre sa dau aproape maxim sa aud ceva, daca ma duc pe prima, la volumul ala scol cartierul.
faci scurta la mana tot schimband volumul.
Chestia asta mi se pare imbecila, inteleg pe posturile de muzica  sa pui un volum mai mare, dar restul ce o fi asa greu sa le egalizezi cat de cat?

de ieri dimineata nu mai am net si tembelizor.
lucreaza in bloc si in jur, doar ei stiu ce fac.
cand am ajuns pe la 6 aseara, unul desfacuse practic toate legaturile din cutia de pe scara blocului.
ce a mai conectat, numai el stie.
practic nimic nu a mai functionat, cu mici exceptii.
la mine functioneaza telefonul, canci net si tv.
la o vecina functiona insa tv, nu avea net.
la alta functiona un fel de net, de fapt orice pagina voia incarca o pagtina rds, "de la 1 august trecem pe pipipoe" si putea downloada un fisier pdf cu instructiuni de setari. de pagina aia totusi nu am reusit sa trec, sa ies in internet.

de un car de ani de cand sunt la city-net, nu am avut mai mult de juma de ora intrerupt netul.
a trebuit sa vina rds, sa constat si eu ce grea e viata fara net...

de ce naiba or trebuit sa vina astia, sa strice tot?!?
deja am inceput sa am alergie la sloganul Ne-ati rugat, ati asteptat, noi i-am adus! Posted Image

Editat de slai, 21 august 2014 - 07:48.


#36
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.568
  • Înscris: 16.12.2006
Orice preluare de retea si trecere de pe o tehnlogie pe alta aduce si probleme inerente. Pana se integreaza City Net complet in RCS-RDS o sa apara mici probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate