Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Apometru stricat, consum prea mar...

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere
 Vas wc care nu inchide

De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei
 Achizitionarea unui subwoofer auto

Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!
 

Vodafone, o umbra a trecutului.

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#1
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007
Azi sau maine, pentru prima oara de cand detin un telefon mobil, voi incepe sa folosesc, in urma unei portari, serviciile unui alt operator decat Vodafone, si anume Digi. Am inceput sa fiu clientul celor de la Vodafone tocmai din vremea cartelei Kamarad. Ceva mai tarziu, prin 2006 am trecut pe abonament, pana in ziua de 13.05, cand ajuns la limita oricarei suportabilitati mi-am trecut abonamentul pe cartela, dupa care la distanta de 2h l-am portat in Digi. Daca primii ani au fost niste ani in care am fost multumit atat de serviciile celor de la Vodafone, cat si de modul in care isi tratau clientii la serviciul de relatii cu clientii, ultimii 4 ani mi-au demonstrat ca Vodafone nu mai au niciun pic de respect fata de clienti. Sa fim bine intelesi, n-am fost niciodata clientul care sa plateasca 50-60 de lei lunar. La asemenea sume zau ca nu aveam pretentii foarte ridicate. Am fost pana la trecerea pe cartela client platinum cu facturi lunare destul de mari, tocmai de aici si pretentiile. Daca in urma cu 4-5 ani, cand sunai la RC si voiai sa renegociezi contractul erai transferat direct la un operator retentie cu care puteai sa discuti. De vreo 4 ani, suni la RC, spui ca vrei sa renegociezi, si ti se spune ca vei fi contactat in MAXIM 6 zile. Mi se pare o bataie de joc crunta fata de client. Daca clientul vrea sa-si rezolve atunci o problema, de ce trebuie sa astepte pana cand cei de la Vodafone isi fac timp de el? Pentru ca asa-i politica lor. Si asta nu e tot. In ultimii 4-5 ani, de cand a fost implementata aceasta modalitate de interactiune cu clientii, nici macar odata nu s-a respectat termenul de 6 zile. Treceau 6 zile, reveneam eu cu un telefon, mi se spunea ca voi fi contactat. In a 8-a zi sunam iar, si daca aveam noroc in a 9-a zi eram contactat de un operator retentie. Tin minte si-acum o intamplare din urma cu 3 ani, cand mi-am renegociat un contract. In a 8 sau a 9-a zi de cand mi s-a spus ca voi fi contactat in 6 zile, m-a sunat un operator retentie, era in jurul orei 12 ziua. Cum nu puteai vorbi atunci, i-am raspuns si l-am intrebat daca e-n regula sa-l sun eu ceva mai tarziu. Mi-a zis ok, si mi-a spus ca pot sa-l sun pe numarul de pe care m-a sunat. Peste 3 ore am revenit eu c-un telefon, n-a raspuns nimeni. Am mai sunat de vreo 3-4 ori la intervale de 15-20 de minute, n-a raspuns nimeni. Intr-un final, nervos fiind, am sunat la RC de unde am aflat ca acel operator a plecat de la birou la ora 13. Cam in halul asta isi bat joc de tine! Te suna, le spui ca nu poti vorbi, ca-i suni tu mai tarziu, dar nu se deranjeaza sa te instiinteze ca peste 1h pleaca de la birou, ci te lasa sa suni ca prostu! Si asta e doar o intamplare, una din multele intamplari nefericite si neplacute avute cu cei de la Vodafone.

Dar daca ar fi sa incep cu inceputul, daca ar fi sa ma raportez la momentul in care mi-am dat seama ca Vodafone-ul ne ia de prosti, a fost momentul in care, din pura intamplare, am intrat pe site-ul Vodafone UK. Acolo unde nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca pentru abonamente similare cu cele de la noi, clientii Vodafone UK primeau terminale gratuite, in timp ce clientii din Romania trebuiau sa plateasca cate 200-300 de euro. E un lucru pe care n-a putut sa mi-l explice nici macar un operator de retentie, in momentul in care i-am spus ca vreau pachetul de abonament si telefon de pe site-ul vodafone uk. E peste puterea mea de intelege cum intr-o tara c-un venit mult inferior decat cel din Anglia, sa taxezi mult mai scump achizitionarea unui telefon la abonament. Nu as avea pretentia la preturi mai mici, desi ar fi firesc pana la urma, as avea pretentia sa fie macar preturile de acolo. In fine, probabil asta e o enigma ce-mi va ramane neelucidata niciodata.

Dar sa revenim in urma in cu  2-3 ani, atunci cand plateam un abonament de vreo 25 de euro, cu 250 de minute nationale si 1GB de net. Asta-n timp ce pe piata aparusera oferte cu mai multe minute nationale pana si la cartele. Moment in care am sunat la cei de la RC, si le-am cerut suplimentarea celor 250 de minute, si actualizarea abonamentului meu cu ceea ce se oferea in acel moment pe piata. Evident ca raspunsul a fost unul negativ, evident ca mi s-a spus ca abonamentul nu poate decat sa creasca, si doar asa pot beneficia de mai multe minute. Ca si comparatie, cei de la Digi care au abonament Optim de 10 euro, incheiat in urma cu 2-3 luni, incheiat pe 1-2 ani, pot trece la noul abonament Optim Nelimitat care e la jumate de pret. Lucru care la Vodafone n-a fost posibil niciodata. La Vodafone, nici macar dupa expirarea perioadei contractuale, cand i-am sunat si i-am rugat sa ma treaca pe abonamentul RED 29, fara sa inchei contract pe-o anumita perioada contractuala, caci in acel moment nu voiam sa-mi achizitionez un telefon, nu au acceptat. Mi-au spus ca am varianta de a incheia abonament RED 29 fie pe 1 an, fie pe 2 ani. Tocmai de asta, de prin mai anul trecut, am stat pe acel abonament de 25 de euro cu 250 de minute nelimitate si 1GB de net, pana-n noiembrie cand am semnat prelungirea. Si iata ca ajungem in prezent, prezent in care, tocmai pentru ca aveam multe puncte de loialitate, tocmai pentru ca optiuni viabile nu existau pe piata, am ales achizitionarea unui Nexus 5 la un abonament RED 29. Telefon pentru care am platit undeva la 890 de lei, plus vreo 150-160 de euro in puncte de fidelitate. La acel moment, dupa niste multi ani in retea, dupa niste facturi care in unele luni au depasit si 1.600 de lei, tot ce mi s-a oferit a fost abonamentul standard RDE 29 cu 750 MB de internet plus ceva extraoptiune 4G gratuita. Tin minte ca l-am rugat pe operatorul de la retentie, din acea vreme, sa-mi ofere 250MB in plus, 250MB pentru a avea cat aveam si la vechiul abonament si anume 1GB de trafic. Evident c-a refuzat. A fost momentul in care am fost scarbit maxim. La fel de scarbit cand am aflat cat trebuie sa platesc pentru o extraoptiune de 1GB in plus, 8 euro. Cam tot atat cat le platesc intr-o luna celor de la RDS pentru o conectiune broadband nelimitata de 100Mbps. Dar da, am acceptat prelungirea contractului stiind ca nu prea exista alte alternative. La vreo 2 luni distanta, intrand pe aici pe forum, in sectiunea de retentie, am aflat ca unui user de pe forum, i s-a oferit fix ce aveam eu la RED 29, cu amentamentul ca el avea 1GB de trafic, eu doar 750MB, la 15 euro. A fost momentul in care am pus mana pe telefon, plin de nervi am sunat la ei revoltat. In urma unor discutii, domnisoara care mi-a raspuns, celei careia i-am prezentat toata situatia, absurda si revoltatoare, mi-a recunoscut spasita ca ea daca ar fi fost in locul acelui operator de retentie mi-ar fi oferit acei 250MB in plus. In final, mi-a oferit ea un surplus de 500MB. Ca fapt divers, cu 2 zile in urma primeam de la Vodafone ceva card, tocmai pentru ca eram membru platinium si cica le-ar pasa maxim de mine, lol.

Dar asta nu e totul. La cateva luni distanta, citind unele discutii pe aici, aflu cu stupoare ca abonamentul meu de voce, care mi-a fost vandut ca si nelimitat, nu e tocmai nelimitat. In prima faza am crezut ca userii de pe aici fabuleaza, pana cand am intrat si-am citit pe site-ul Vodafone termenii si conditiile, unde negru pe alb scria cum ca daca eu, desi am abonament nelimitat, depasesc 5.000 de minute, se considera ca e frauda si abonamentul imi va fi restrictionat pana la data facturarii. A fost picatura care a umplut paharul, un pahar care deja dadea pe dinafara. Astfel incat in 24.04.2014 am sunat la ei, le-am prezentat situatia, si i-am rugat sa-mi trimita pe mail inregistrarea facuta in momentul prelungirii, inregistrare din care sa reiasa cum ca eu mi-au adus la cunostinta aceste detalii absolut vitale, care modifica abonamentul meu dintr-un abonament nelimitat intr-un abonament limitat de 5.000 de minute. Raspunsul a fost invariabil acelasi, veti fi contactat in MAXIM 6 zile. In cadrul aceleiasi convorbiri am intrebat cat de taxa de reziliere. Mi s-a spus ca e undeva la 118 euro, si ca telefonul achizitionat, in cazul platii acelei taxe imi va ramane mie. Timpul a trecut, si m-am trezit in 06.05.2014 ca nu m-a sunat nimeni. Am sunat in aceeasi zi la ei, unde mi s-a spus, si aici e partea cu adevarat amuzanta, ca se va verifica de ce n-am fost contactat, desi eu incercam sa le explic ca nu ma intereseaza sa verifice asta, ci sa mi se rezolve problema. A ramas ca urmeaza sa fiu contactat CAT MAI CURAND posibil. La 24 de h distanta, nefiind contactat de catre nimeni de la Vodafone, am sunat din nou. Asta era in 07.05.2014. Le-am spus din nou doleanta mea, le-am spus din nou ca si-au incalcat termenul pe care mi l-au dat, si ca sunt pe punctul de-a trimite plangerea catre OPC, chiar si fara sa atasez inregistrarea prelungirii abonamentului, care dovedea fara echivoc ca am fost inselat. In 2h am fost contactat tocmai de cel cu care am prelungit abonamentul care declara ca pana in acea zi nu stia de acei termeni si conditii. In acelasi timp i-am adus la cunostinta ca nu mi-a trimis nici pe mail, nici prin posta contractul sau anexa la contract plus termenii si conditiile, asa cum prevede legea incheierii contractelor la distanta. In urma acestei discutii am aflat ca de fapt taxa de reziliere nu e 118 cum mi se spusese pe 24.04.2014, ci vreo 300 de euro. In fine, discutia s-a incheiat cu operatorul care mi-a spus ca ma va suna a doua zi, in 08.05 pana-n ora 12 pentru a-mi oferi un raspuns. A fost prima oara in ultimii 4 ani cand chiar am fost sunat in termenul de timp spus de ei. La ora 12 am fost sunat si mi s-a spus ca se accepta rezilierea contractului care mai era in vigoare pentru inca aproape 18 luni, fara nicio pretentie financiara din partea lor. Am stabilit cu acel operator sa fiu trecut pe cartela din data de 20.05, ziua de facturare. A fost si pentru mine o veste neasteptata, desi stiam ca am dreptate, desi stiam ca am fost inselat cu acel abonament chipurile nelimitat, nu ma asteptam sa cedeze atat de usor. Anyway, pe 10.05 am sunat din nou pentru a mi se trimite factura telefonului pe care nu o primisem odata cu telefonul. In cadrul aceleiasi discutii cu operatoarea, i-am explicat si situatia mea, si faptul ca-n 20.05 voi fi trecut pe cartela, si-am intrebat-o daca totul e-n regula, daca totul e setat ca acea modificare sa se-ntample. A fost momentul absolut halucinant al lungii mele colaborari cu Vodafone. A fost momentul in care, contextual, mi s-a spus ca mint "imi pare rau domnule X, dar eu nu va cred pe cuvant, ci va trebui sa verific, pentru ca aici pe contul dvs. nu apare scris nimic". Evident ca ma asteptam sa verifice, si sa nu ma creada pe cuvant, dar nu poti folosi acea exprimare in care-i dai de inteles abonatului ca el minte. Putea foarte bine sa spuna "eu ma cred domnule X, dar va trebui sa verific, caci aici pe contul dvs. nu apare notat nimic". Pana la urma am aflat a doua zi ca pe cont era notat, doar ca domnisoara respectiva n-a stiut unde sa se uite. Evident c-am cerut urgentarea trecerii pe cartela, lucru care s-a si intamplat in ziua de 13, zi in care m-am si infiintat la ghiseul celor de la RDS unde am facut portarea.

Cam asta a fost, in mare, experienta mea absolut nefericita cu cei de la Vodafone. Experienta care s-a incheiat dupa mai bine de 8 ani, timp in care am folosit in mod exclusiv doar serviciile celor de la Vodafone. N-am mai avut in toti acesti ani niciun alt serviciu de telefonie mobila de la alti operatori. Pacat totusi de modul abrupt in care respectul fata de clienti s-a transformat in cadrul unei companii care in urma cu 4-5 ani chiar imi placea.

#2
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Mai cauta putin pe aici, ai cu cine da mana si pe umarul cui sa te/ va plangeti:

#3
Ouroboros

Ouroboros

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,983
  • Înscris: 08.01.2014
Tragic dom'le, tragic... Săracul om...  Posted Image

#4
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

View Postmyshyk, on 15 mai 2014 - 13:00, said:

Mai cauta putin pe aici, ai cu cine da mana si pe umarul cui sa te/ va plangeti:

Eu nu m-am plans, eu am actionat, si abia dupa ce mi-am rezolvat problema am venit aici pentru a expune modul in care o companie isi trateaza clientii. Asta pentru ca tot aud peste tot cum ca Vodafone ofera servicii premium si relatii cu clientii peste alti operatori.

#5
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006

View PostWzzz, on 15 mai 2014 - 12:49, said:

Un rezumat ? Posted Image
Pai rezumatul e in titlu. Posted Image

View Postzetuc, on 15 mai 2014 - 13:05, said:

tot aud peste tot cum ca Vodafone ofera servicii premium si relatii cu clientii peste alti operatori.
Ce servicii premium? Pai nici semnal nu mai este cum trebuie... asta in Bucuresti, dar sunt sigur ca si prin alte zone e la fel.
Vrajeala cu "cea mai buna retea" n-o mai crede nimeni.

Edited by Mocebon, 15 May 2014 - 13:12.


#6
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
n-am citit dar iti spun ca te vei căi amarnic
rcs-rds au cel mai prost serviciu de relatii cu clientiii si cel mai putin respect pentru clienti din cate pot exista
+ ca rcs se afla in vizorul vodafone pentru preluare deci tot la vodafone ai sa ajungi Posted Image
in timpul portarii la digi se intampla tot felul de nereguli, ba nu mai primesti SMSurile, ba ramai fara telefon (deconectat) vreo 2 saptamani, etc
iar cand n-ai semnal de la digi (adica mai mereu) tot in reteaua vodafone te vei conecta (roaming)
succes dar e cam devreme sa scuipi :)
ce te-a determinat sa scrii atat?!?

Edited by Nero-d, 15 May 2014 - 13:15.


#7
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
Popor de mistocari ! Cum se plange unul ca este furat/pacalit de o companie ,ceilalti incep cu mistourile ! In alte tari "asta " ar fi un subiect de presa iar abonatii ar face "sabotaj" in bloc la compania respectiva.Din acest motiv companiile in tarile civilizate ofera servicii decente si se preocupa de "multumirea clientului in cadru concurential"!!!
Intr-adevar la Digi-RDS serviciul clienti este "praf" ! Nu stiu nimic despre telefonia mobila la RCS-Digi dar macar serviciile TV/Internet sunt de departe cele mai BUNE si cele mai IEFTINE !!!

Edited by FAP, 15 May 2014 - 13:22.


#8
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013
Suparat rau domle', dar sic! am avut rabdare sa citesc tot. Bravos, ai "invins" sistemul vodafone si intrii "in purgatoriul" RDS. Vei fi foarte surprins sa vezi ca vei avea aceleasi probleme cu operatorii, ca suni, astepti si iar suni si iar astepti si pana la urma aflii ca cei care se ocupa de problema au plecat si ca vei fi sunat maine si maine ca maine si maine tot maine si tot asa. In plus nu ai fost "informat" ca intre vodafone si RDS acum este un mareeee parteneriat?, deci ... Posted Image . Succes ...

#9
valliboy

valliboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 21.08.2013
Tocmai asta ma mira ca afirma unii ca serviciile sant praf, dar nu au nici o legatura cu acele servicii...
Eu zic ca serviciile RC digi sant cu mult peste vodafone.
De cate ori am sunat sa rezolvat pe loc si nu peste 6 zile....

#10
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

View PostNero-d, on 15 mai 2014 - 13:15, said:

n-am citit dar iti spun ca te vei căi amarnic
rcs-rds au cel mai prost serviciu de relatii cu clientiii si cel mai putin respect pentru clienti din cate pot exista
+ ca rcs se afla in vizorul vodafone pentru preluare deci tot la vodafone ai sa ajungi Posted Image
in timpul portarii la digi se intampla tot felul de nereguli, ba nu mai primesti SMSurile, ba ramai fara telefon (deconectat) vreo 2 saptamani, etc
iar cand n-ai semnal de la digi (adica mai mereu) tot in reteaua vodafone te vei conecta (roaming)
succes dar e cam devreme sa scuipi Posted Image
ce te-a determinat sa scrii atat?!?


Daca citeai aflai ca am scapat de-un contract in care as fi platit 29 de euro lunar, pentru ceea ce la RDS primesc la de 6 ori mai putin, adica la 5 euro. Sau, ca sa-ti fac o comparatie, plateam dublu fata de altii care aveau la 15 euro nelimitat si cu mai mult trafic de net. Asadar, daca as vrea maine m-as putea duce sa inchei un nou contract cu cei de la Vodafone, cu un abonament actualizat cu ceea ce se intampla acum pe piata. Doar ca nu se mai duce nici dracu sa-ncheie contracte cu ei, O cunostinta care lucreaza pentru un partener Vodafone, imi spunea ca luna asta, pana acum, au incheiat fix 2 contracte. Pe de alta parte, sunt gata sa-mi asum toate neajunsurile celor de la RDS. As fi stupid si idiot sa-mi imaginez ca platind de 6 ori mai putin voi avea parte de aceeasi calitate a serviciilor. Dar sunt absolut convins ca, calitatea serviciilor in cadrul Vodafone nu e de 6 ori mai buna decat in cadrul RDS. Si ca fapt divers, ieri mi-am bagat in telefon cartela primita de la RDS pentru portare, cartela pe care am numar provizoriu. SI-am dat un test de viteza la net, in casa. Pe RDS am avut download 6,5Mb si 0,5Mb upload, iar pe Vodafone, testat la 5 minute mai tarziu, fix din acelasi loc din casa, am avut 4,4Mb download si 2,3Mb upload. Asadar se pare ca cel putin viteza la net e ceva mai buna pe RDS decat pe Vodafone.

View Postfighterkyokushin, on 15 mai 2014 - 13:26, said:

Suparat rau domle', dar sic! am avut rabdare sa citesc tot. Bravos, ai "invins" sistemul vodafone si intrii "in purgatoriul" RDS. Vei fi foarte surprins sa vezi ca vei avea aceleasi probleme cu operatorii, ca suni, astepti si iar suni si iar astepti si pana la urma aflii ca cei care se ocupa de problema au plecat si ca vei fi sunat maine si maine ca maine si maine tot maine si tot asa. In plus nu ai fost "informat" ca intre vodafone si RDS acum este un mareeee parteneriat?, deci ... Posted Image . Succes ...


Presupunand ca tot ce spui tu ar fi adevarat, diferenta ar fi una singura, si majora. Celor de la Vodafone le plateam ~130 de lei lunar, celor de la Digi am sa le platesc ~22 de lei. Deci economie de 100 de lei. Eu zic ca nu-i rau.

#11
valliboy

valliboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 21.08.2013
Eu acu-s o luna am cerut trecerea unui nr pe cartela si au disparut punctele de loialitate( vreo 600). Daca asa servicii ofera Hotzafone mai bine ma lipsesc de ele...

#12
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

View Postvalliboy, on 15 mai 2014 - 13:27, said:

Tocmai asta ma mira ca afirma unii ca serviciile sant praf, dar nu au nici o legatura cu acele servicii...
Eu zic ca serviciile RC digi sant cu mult peste vodafone.
De cate ori am sunat sa rezolvat pe loc si nu peste 6 zile....

E un mit care s-a propagat de-a lungul timpului, de multe ori bazat pe fapte reale. N-o sa ma creada nimeni daca spun ca dimineata la 11 am dat comanda din digicare pentru un decodor HD, si dupa masa la 16 primeam sms si mail ca pot sa-l ridic. Sau c-am sunat la a doua zi de paste pentru ca nu-mi mai mergea deloc netu, si in maxim 1h jumate o echipa din doi baieti de la RDS imi sunau la usa. Dar pana la urma aici nu e vorba de Vodafone vs. RDS. E vorba de modul deficitar si absolut nesimtit in care Vodafone isi trateaza clientii. E vorba de faptul ca isi face publicitate peste tot ca ei au abonamente NELIMITATE, iti spun si-n inregistrarea de prelungire, folosind acelasi termen, NELIMITAT, cand de fapt lucrurile nu stau deloc asa. Asta mi se pare o chestiune grava. Si inca mai sunt in dubii daca sa-i reclam sau nu la OPC, chit ca eu mi-am rezolvat problema.

#13
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View PostNero-d, on 15 mai 2014 - 13:15, said:

n-am citit dar iti spun ca te vei căi amarnic
rcs-rds au cel mai prost serviciu de relatii cu clientiii si cel mai putin respect pentru clienti din cate pot exista
+ ca rcs se afla in vizorul vodafone pentru preluare deci tot la vodafone ai sa ajungi Posted Image
in timpul portarii la digi se intampla tot felul de nereguli, ba nu mai primesti SMSurile, ba ramai fara telefon (deconectat) vreo 2 saptamani, etc
iar cand n-ai semnal de la digi (adica mai mereu) tot in reteaua vodafone te vei conecta (roaming)
succes dar e cam devreme sa scuipi Posted Image
ce te-a determinat sa scrii atat?!?

Nu stiu unde traiesti tu, dar eu am apelat destul de des la RC si nu mi s-au parut prost, nici lipsa fata de client nu am simtit-o.
Nu va cumpara vodafone Digi, povesti.
Probleme cu portarea exista si la altii, doar ca acum numarul portarilor a crescut, la poate si cateva sute pe zi. La mine nu a functionat 10 minute telefoanele. Orange si dupa o saptaman imi trimite SMS ca, daca am credit imi reactiveaza optiunea....
Am semnal, in casa, mult mai bun ca la orange, unde trebuia sa tin telefonul pe 2G ca ramaneam fara semnal. Iar daca am probleme, depun o sesizare si in cateva zile ma suna sa verifice daca mai am sau nu probleme.

#14
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013

View PostFAP, on 15 mai 2014 - 13:19, said:

Popor de mistocari ! Cum se plange unul ca este furat/pacalit de o companie ,ceilalti incep cu mistourile ! In alte tari "asta " ar fi un subiect de presa iar abonatii ar face "sabotaj" in bloc la compania respectiva.Din acest motiv companiile in tarile civilizate ofera servicii decente si se preocupa de "multumirea clientului in cadru concurential"!!!
Intr-adevar la Digi-RDS serviciul clienti este "praf" ! Nu stiu nimic despre telefonia mobila la RCS-Digi dar macar serviciile TV/Internet sunt de departe cele mai BUNE si cele mai IEFTINE !!!
Da, in alte tari sunt caini cu covrigi in coada si "boicoturi" peste tot Posted Image . Nimic mai fals. Cei drept in unele tari exista un oficiu al concurentei care chiar isi face treaba si daca te prind cu "aliante" de monopol ca pe la noi te desfiinteaza, dar cam atat. Aici nu prea ai de unde alege, toti sunt la fel de "anti clienti" si pe banii tai nu ai de unde alege indiferent cum se numeste firma. Incerci sa alegi raul cel mai mic.

#15
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

View Postfighterkyokushin, on 15 mai 2014 - 13:33, said:

Da, in alte tari sunt caini cu covrigi in coada si "boicoturi" peste tot Posted Image . Nimic mai fals. Cei drept in unele tari exista un oficiu al concurentei care chiar isi face treaba si daca te prind cu "aliante" de monopol ca pe la noi te desfiinteaza, dar cam atat. Aici nu prea ai de unde alege, toti sunt la fel de "anti clienti" si pe banii tai nu ai de unde alege indiferent cum se numeste firma. Incerci sa alegi raul cel mai mic.

Daca cei de la Vodafone ar face-n state ceea ce fac la noi, in mod sigur ar avea parte de-un proces colectiv in care mii de clienti, care au fost indusi in eroare cu acel termen NELIMITAT, s-ar indreptate impotriva lor. Iar acei clienti n-ar avea cum sa nu castige.

#16
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Si eu l-am invins o data pe Vodafoni cand au mintit-o pe nevasta-mea ca daca trece de la abonamentul X la abonamentul Y (mai scump) plateste tot aceeasi suma dar primeste numaistiu cate minute in plus bla bla - evident minciuni.
Ma intreaba ei - de ce doriti revenirea? Ca ati mintit, dati inregistrarea acceptului. Pai pe inregistrare nu se trece ce spune agentul inainte, se inregistreaza DOAR ca sunteti de acord cu modificarea. Si agentul poate sa spuna orice? Da, ORICE.
Bine, atunci reveniti in baza legii ca sunt pana in 10 zile si asa vreau eu!

M-au taxat o luna la tariful mai mare dar apoi au revenit.

#17
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013

View Postvalliboy, on 15 mai 2014 - 13:27, said:

Tocmai asta ma mira ca afirma unii ca serviciile sant praf, dar nu au nici o legatura cu acele servicii...
Eu zic ca serviciile RC digi sant cu mult peste vodafone.
De cate ori am sunat sa rezolvat pe loc si nu peste 6 zile....
Asta in bucuresti ar fi un miracol.

#18
valliboy

valliboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 21.08.2013
Nu stiu cum e in Bucuresti...
Eu am abonament  si la hotzafone si la digi.
Deocamdata cei de la digi nu m-au mintit si nu m-au furat..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate