Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Maimuta si Negru

Chiar nu mai suntem in stare sa f...

Soluție de supraveghere ieft...

1 capatana de usturoi pe zi, pune...
 Latenta uriasa la laptop cu i7-12...

Unde se afla acest local ?

Activitați extracurriculare ...

Sprayul de muste RAID nu mai func...
 Baterie termica cu acetat de sodi...

Branza maturata/betonata

Imagine ecran laptop tremura si e...

Hamsie si Capelin prajiti in tiga...
 Seat Leon FR !

faculatea potrivita

Upgrade CPU --> upgrade RAM?

Parchet care se lasa
 

Urme de franare

- - - - -
  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#19
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Daca aplic formula postata de tine mai sus, chiar si cu coeficient de aderenta de 0,6 (am vazut pe net ca uzual se ia 0,8) si cu eficacitate a franelor de 0,6 tot iese peste 55 km/ora, care de fapt ar explica avariile Loganului (inclusiv stalp de sustinere deformat) si fractura de humerus

#20
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postvalidoe, on 08 martie 2014 - 17:51, said:

Daca aplic formula postata de tine mai sus, chiar si cu coeficient de aderenta de 0,6 (am vazut pe net ca uzual se ia 0,8) si cu eficacitate a franelor de 0,6 tot iese peste 55 km/ora, care de fapt ar explica avariile Loganului (inclusiv stalp de sustinere deformat) si fractura de humerus

cauta gov car security ....si vezi cum se calculeaza. da-le in cap cu teste americane profesionale.

#21
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Cred ca tot scopul expertizei a fost sa indice o viteza cat mai mica a loganului in asa fel incat sa se poata spune ca nu am apreciat corect daca am timp sa virez
Dar s-a umblat atat de mult la formule din dorinta de a rezulta o viteza mica incat practic reiese ca impactul nu a mai avut loc
Daca as merge cu ea in instanta si as arata ca nu s-a produs impactul conform concluziilor? pt ce se cer daune daca nu s-a intamplat nimic? Glumesc amar, desigur

#22
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
daca esti sigur ca avea 85-100 km/h du-te in instanta.

#23
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Eu sunt sigur ca avea peste 100km/ora, chiar si soferul loganului imediat dupa accident s-a scuzat catre martorii din zona care l-au apostrofat ca in zona aia se joaca copii de obicei, ca nu avea mai mult de 85km/ora, si totusi expertul a spus ca avea doar 66...  
Necazul e ca s-a petrecut in mediul rural si pensionarii de pe acolo nu prea au chef sa se plimbe pe la judecatorie ca martori. Si nici nu pot sa ii condamn

#24
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu stiu. treaba ta. contesta. du-te in instanta sau stai fara permis...si lasa jegosul sa iasa nevinovat. poate mai vrea si vreo 2000 de coco

#25
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Contest sigur!  La o citire mai atenta vad ca soferul a declarat ca era deja paralel cu mine cand am virat, deci in intersectie,  la nivelul puntii mele spate. Si totusi a a mai mers conform expertizei 17m in timpul de reactie si a mai lasat si 41m urme de franare,  Probabil dincolo de intersectie, desi a ramas proptit in mine, in strada laterala. Iar accidentatul a depus marturie ca asa e. Cred ca tocmai le-am gasit incadrarea in caz de succes si aia 2000 de coco sa ii cer eu.

#26
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,801
  • Înscris: 01.12.2001

View Postvalidoe, on 08 martie 2014 - 17:12, said:

Nu stiu cat de legal e sa dau toate detaliile, de asta ma mai abtin, dosarul nefiind inchis.
Eu am fost lovit dupa ce am virat la stanga, am intrat pe strada laterala si acolo am fost lovit in partea din spate de un Logan care s-a dus pe frane 41m , putin oblic ca m-a lovit in strada laterala nu pe cea pe care circula el si de pe care eu tocmai ieseam

Concluzia expertizei e ca eu nu m-am asigurat corespunzator pt ca nu am apreciat corect daca am timp sa execut virajul desi eliberasem carosabilul strazii pe care circula masina din spatele meu (Loganul) De parca trebuia sa am radar si sa vad ca ala merge mult peste viteza legala in localitate (parerea mea, nu si a expertului)
Cel ce te-a lovit, venea in spatele tau? Era in depasire? Daca e asa, vina nu e a ta.
Insa daca venea din fata, iar tu ai virat stanga in fata lui si el te-a lovit in spate, e vina ta.

#27
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postdorin_2k, on 08 martie 2014 - 18:37, said:

Cel ce te-a lovit, venea in spatele tau? Era in depasire? Daca e asa, vina nu e a ta.
Insa daca venea din fata, iar tu ai virat stanga in fata lui si el te-a lovit in spate, e vina ta.

asta se stie. DAR, daca loganul care l-a lovit avea 100 km/h in oras, trebuie sa fie gasit vinovat. vitezomanii trebuie sa fie singurii vinovati. Nu se poate sa circule unu cu motorul cu 150, de exemplu,  si sa iasa nevinovat. De fapt deja exista multe cazuri in care cei care circulau repede au fost scosi vinovati. Dar trebuie sa ajungi in instanta si sa dovedesti.

Edited by xtremdriving, 08 March 2014 - 18:45.


#28
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Venea din spate, l-am vazut, era departe, am considerat ca am timp, nu stiam cu ce viteza circula dar chiar si asa am eliberat carosabilul complet pana sa ajunga el in dreptul meu (al intersectiei) Ori s-a pierdut cu firea, ori i-au functionat franele mai prost pe o parte, in final impactul a avut loc in strada laterala.
As posta poze ca am avut inspiratia sa le fac pe loc dar vreau sa le folosesc in instanta daca e cazul. Politaiul a facut si el poze dar in dosar nu apar, doar schite de mana si ceva imagini CAD facute dupa cum a considerat ca s-a intamplat

#29
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
pai daca impactul a avut loc pe strada laterala si el venea din spate ce mortii lui de daune vrea? tu erai pe banda 1 si el venea pe 2 sau?
Fa macar o schita a accidentului, fara sa dai detalii de locatie.

#30
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu. initiatorul a facut stanga, a vazut departe ca vine o masina din dreapta. masina venea tare ( estimare intre 85-100, in oras)...din diverse motive la pocnit in lateral spate cand aproape incheia manevra la stanga.

#31
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Scuze pt calitate, atat ma pricep iar la varsta mea mai greu sa inveti
Eu sunt cel de pe strada laterala dupa ce am virat la stanga
Loganul e cel pozitionat putin oblic, a venit din spatele meu, 41m reprezinta lungimea urmelor de franare lasate inainte de impact

De ce vrea daune? Pt ca el considera ca poate. Garcea care a fost agentul constatator si care se ocupa in continuare de dosar am inteles ca e ceva ruda cu el, iar pasagerul care si-a rupt mana e angajatul lui, a vazut o oportunitate dar nu poate sa ii ceara sefului ca il da afara. Mai raman eu

View Postxtremdriving, on 08 martie 2014 - 18:55, said:

nu. initiatorul a facut stanga, a vazut departe ca vine o masina din dreapta. masina venea tare ( estimare intre 85-100, in oras)...din diverse motive la pocnit in lateral spate cand aproape incheia manevra la stanga.

Nu venea din dreapta ci din spate

Attached Files



#32
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,801
  • Înscris: 01.12.2001
Cum sa ceara el daune?
Tu in intersectie, semnalizezi stanga si iesi iar el din spate franeaza si te loveste?
Nici nu conteaza daca a avut sau nu viteza.
E 100% vinovat. De ce a venit dupa tine? Nu avea drumul drept si liber in fata?

Daca veneai tu din dreapta de pe drumul fara prioritate, erai vinovat.
Insa dupa cele expuse, nu ai nicio vina.

#33
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011

View Postxtremdriving, on 08 martie 2014 - 16:30, said:

diferenta e foarte mare intre masini. la mine franeaza muuult mai bine deoarece am frane disc pe toate rotile cu diametre mari, pe langa amortizoare bune si cauciucuri.

Diametrul discurilor nu conteaza la franare. Diametrul discurilor conteaza la cu totul si cu totul altceva.  Posted Image

Edited by Arkouda, 08 March 2014 - 19:20.


#34
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,101
  • Înscris: 01.12.2006
Multumesc pentru incurajari! Sper ca si instanta sa aiba aceeasi parere

Luni merg sa depun obiectiuni la expertiza, sper sa mi le accepte politaiul
Oricum o sa cer o copie a intregului dosar ca am inteles ca am dreptul, ca m-a pus pe ganduri o afirmatie a expertului, ma cita cu ceva ce 100% nu am spus

Va tin la curent

#35
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,801
  • Înscris: 01.12.2001
A fost intocmit un PV. Ce scrie in el?
Da mai multe detalii. Nu conteaza ca cercetarea nu e incheiata. Poti primi sfaturi bune.

#36
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 22.11.2007
Mie sincer mi se par Sf-uri expertizele astea care vor sa arate cat avea respectiva masina.

Efectiv cred ca e imposibil sa stabilesti viteza exacta dinainte de franare poate doar daca s-ar cheltui zeci de mii de euro in a analiza absolut toate componentele.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate