Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tir American In Europa
Last Updated: Feb 26 2014 22:34, Started by
vlad3d1
, Feb 19 2014 16:37
·
0
#1
Posted 19 February 2014 - 16:37
Salut baietii.
Am si eu o intrebare se poate aduce un tir american in europa sa lucrezi cu el aici? Eu sincer am vazut cateva dar nu stiu daca poti lucra aici, merge ? |
#2
Posted 19 February 2014 - 16:48
De ce sa nu mearga?
Singurul impediement posibil ar fi o taxa de mediu uriasa la inmatriculare, depinde de motorizare si ce norme are motorul american. Edited by onlyone, 19 February 2014 - 16:48. |
#3
Posted 19 February 2014 - 16:49
Am mai vazut autocamioane americane, problema e sa fie conforme cu normele de la noi si sa existe cel putin unul la fel inmatriculat, altfel e nevoie de omologare de tip, care este o distractie maxima. Am patit asta cu un Malibu din 98.
|
#4
Posted 19 February 2014 - 16:51
Nu, nu merge... Trebuie sa respecte normele UE.
S-a mai discutat pe aceasta tema. E vorba de diferanta lungimii dintre punti, bracarea rotilor, etc... |
#6
Posted 19 February 2014 - 17:02
Inainte sa lucrezi cu el aici , ca sa il aduci platesti transport , taxe vamale si TVA . Inseamna 50% din valoarea lui.
Piese unde gasesti rapid ? Ca nu are voie sa stea roata mult atunci cand se defecteaza . Consumul este tot american ? Edited by mihai!, 19 February 2014 - 17:13. |
#7
Posted 19 February 2014 - 18:25
Se poate lucra insa trebuie tinut cont de regulamentele europene privind masa maxima adminsa pe axe si totala, lungimea maxima a ansambului, .... . La un tractor american plus semiremorca europeana prelata/duba standard se depaseste de exemplu lungimea maxima. Poti insa tracta din acest punct de vedere diverse semiremorci cisterna sau bascula.
|
#8
Posted 19 February 2014 - 18:33
Tir american adică cu cabina retrasă, zici? Sunt și ceva modele europene dinastea. Sau tu vrei să aduci un Peterbilt, Mack sau ceva?
|
#10
Posted 21 February 2014 - 00:52
Cele mai multe sunt prin Franta si fac transport specializat cu cisterne si bascule.Dar intr-o noapte m-am trezit cu o namila galbena cu semiremorca frigorifica normala,era mai lung si decat un transportor deci cred ca au ceva derogari...Dar totusi sunt putine,in cativa ani de condus prin Franta nu cred ca am vazut mai mult de 15.
Am mai vazut vreo 2 prin Belgia si prin Olanda. Marea problema e ca exista riscul de a nu mai putea iesi din parcare,de ex mai parcheaza alte 2 comioane langa tine,cel mai probabil fac curse fixe. Deci in teorie se poate,bani sa fie. |
|
#11
Posted 21 February 2014 - 00:58
Un vecin a adus monstrul in genul celui de mai jos din Olanda, Belgia sau Germania, nu mai retin. Nu l-a putut inscrie in tara, ca nu avea norme Euro. O minunatie de cap tractor, cat a circulat (cateva zile) cu el prin zona avea prioritate in orice intersectie, se oprea toata lumea si ii ceda trecerea, se uitau ca la avioane. A fost nevoit sa ii faca vant, datorita legilor acestei tari de rahat. Era prin 2005-2007.
[ http://gomotors.net/photos/b7/83/freightliner-columbia_16aed.jpg?i - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Lucian_M, 21 February 2014 - 01:00. |
#12
Posted 21 February 2014 - 16:59
Este cap tractor din ala cu dus si toaleta in spate ?
Attached FilesEdited by mihai!, 21 February 2014 - 17:02. |
#13
Posted 26 February 2014 - 22:34
Bine. Va multumesc pentru raspunsuri...pana la urma a ramas sa ma duc eu acolo si sa lucrez.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users