Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 

Tir American In Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
vlad3d1

vlad3d1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.02.2014
Salut baietii.

Am si eu o intrebare se poate aduce un tir american in europa sa lucrezi cu el aici? Eu sincer am vazut cateva dar nu stiu daca poti lucra aici, merge ?

#2
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
De ce sa nu mearga?
Singurul impediement posibil ar fi o taxa de mediu uriasa la inmatriculare, depinde de motorizare si ce norme are motorul american.

Edited by onlyone, 19 February 2014 - 16:48.


#3
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,946
  • Înscris: 14.11.2004
Am mai vazut autocamioane americane, problema e sa fie conforme cu normele de la noi si sa existe cel putin unul la fel inmatriculat, altfel e nevoie de omologare de tip, care este o distractie maxima. Am patit asta cu un Malibu din 98.

#4
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,504
  • Înscris: 13.10.2010
Nu, nu merge... Trebuie sa respecte normele UE.
S-a mai discutat pe aceasta tema. E vorba de diferanta lungimii dintre punti, bracarea rotilor, etc...

#5
vlad3d1

vlad3d1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.02.2014
Pai este vorba de un Volvo VNL

#6
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Inainte sa lucrezi cu el aici , ca sa il aduci platesti transport ,  taxe vamale si TVA . Inseamna 50% din valoarea lui.
Piese unde gasesti rapid ? Ca nu are voie sa stea roata mult atunci cand se defecteaza .
Consumul este tot american ?

Edited by mihai!, 19 February 2014 - 17:13.


#7
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Se poate lucra insa trebuie tinut cont de regulamentele europene privind masa maxima adminsa pe axe si totala, lungimea maxima a ansambului, .... . La un tractor american plus semiremorca europeana prelata/duba standard se depaseste de exemplu lungimea maxima. Poti insa tracta din acest punct de vedere diverse semiremorci cisterna sau bascula.

#8
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Tir american adică cu cabina retrasă, zici? Sunt și ceva modele europene dinastea. Sau tu vrei să aduci un Peterbilt, Mack sau ceva?

#9
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
De ce nu intrebi tu la RAR despre cateva modele?

#10
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,017
  • Înscris: 01.11.2005
Cele mai multe sunt prin Franta si  fac transport specializat cu cisterne si bascule.Dar intr-o  noapte m-am trezit cu o namila galbena cu semiremorca frigorifica normala,era mai lung si decat un transportor deci cred ca au ceva derogari...Dar totusi sunt putine,in cativa ani de condus prin Franta nu cred ca am vazut mai mult de 15.
Am mai vazut vreo 2 prin Belgia si prin Olanda.
Marea problema e ca exista riscul de a nu mai putea iesi din parcare,de ex mai parcheaza alte 2 comioane langa tine,cel mai probabil fac curse fixe.
Deci in teorie se poate,bani sa fie.

#11
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Un vecin a adus monstrul in genul celui de mai jos din Olanda, Belgia sau Germania, nu mai retin. Nu l-a putut inscrie in tara, ca nu avea norme Euro. O minunatie de cap tractor, cat a circulat (cateva zile) cu el prin zona avea prioritate in orice intersectie, se oprea toata lumea si ii ceda trecerea, se uitau ca la avioane. A fost nevoit sa ii faca vant, datorita legilor acestei tari de rahat. Era prin 2005-2007.
[ http://gomotors.net/photos/b7/83/freightliner-columbia_16aed.jpg?i - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Lucian_M, 21 February 2014 - 01:00.


#12
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Este cap tractor din ala cu dus si toaleta in spate ? :)

Attached Files


Edited by mihai!, 21 February 2014 - 17:02.


#13
vlad3d1

vlad3d1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.02.2014
Bine. Va multumesc pentru raspunsuri...pana la urma a ramas sa ma duc eu acolo si sa lucrez.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate