Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Corolla 2013
Last Updated: Mar 02 2014 21:30, Started by
Papillon_
, Oct 13 2013 14:33
·
0
#1
Posted 13 October 2013 - 14:33
"Toyota Corolla s-a lansat oficial în România" http://www.automarke...ania-53054.html
"Toyota a lansat oficial în România noua generație a modelului Corolla, aceasta a ajuns în toate showroom-urile din țară. Cel mai popular automobil din lume, ajuns la generația cu numărul 11, a fost prezentat concomitent în cadrul tuturor showroom-urilor Toyota din țară. Cu o istorie de 47 de ani și peste 40 de milioane de unități vândute în toată lumea, noua Corolla va fi fabricată în 16 uzine la nivel global și vândută pe 150 de piețe. Odată cu noua generație, Corolla este mai aproape de Auris din punct de vedere estetic, dar cele două modele sunt diferențiate ușor încă de la nivelul părții frontale. Corolla plusează cu un set de trei benzi paralele, plasate pe ambele părți ale siglei care marchează centrul grilei radiatorului. Cele trei benzi au un design care continuă înspre blocurile optice, alungite la rândul lor înspre grila față. Bara de protecție față și proiectoarele sunt și ele diferite față de cel ale lui Auris, dar liniile generale sunt păstrate în linii mari. Toyota Corolla se lansează în România împreună cu trei motorizări, două pe benzină și una diesel. Vorbim de unitatea 1.33 Dual VVT-i de 99 de cai putere, de motorul 1.6 Valvematic de 132 de cai, respectiv de dieselul de 1.4 litri care dezvoltă 90 CP și 205 Nm. Cel mai economic model din gamă este dieselul (4.9 litri/100 km în regim mediu mixt), în timp ce benzina de 1.6 litri este cea mai performantă variantă, cu 10 secunde pentru 0-100 km/h în combinație cu cutia manuală cu șase rapoarte care vine standard. Opțional, pe motorul pe benzină de 1.6 litri poate fi comandată o transmisie CVT. Prețul de listă pentru versiunea de bază a modelului japonez pleacă de la 16.204 euro, cu TVA inclus, valabil pentru motorizarea pe benzină, de 1.33 litri și 99 de cai putere, echipată cu nivelul Terra. Toyota România promite însă o promoție pentru această versiune, care poate fi achiziționată cu doar 13.500 de euro, TVA inclus." Personal mi se pare un pas mare in fata pe partea de design fata de modelul precedent. Attached FilesEdited by Papillon_, 13 October 2013 - 14:57. |
#2
Posted 13 October 2013 - 14:39
Am testat-o si noi.
Toyota Corolla 2014 Test drive Galerie imagini Toyota Corolla 2014 [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/medium/2014-toyota-corolla-review-2013-medium_70.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/medium/2014-toyota-corolla-review-2013-medium_47.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/medium/2014-toyota-corolla-review-2013-medium_23.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 13 October 2013 - 14:50
A primit 5 stele la EuroNcap, 94% pentru adulti si 84% pentru copii, mai multe detalii aici http://www.euroncap...._sedan/526.aspx
Attached Files |
#4
Posted 13 October 2013 - 14:54
http://www.autoevolu...ideo-68337.html
Quote The redesigned 2014 Toyota Corolla has been awarded with a "marginal" rating in the small overlap front crash test conducted by the Insurance Institute for highway Safety (IIHS). "Structural performance was poor and the driver's space was seriously compromised by intruding structure," said the Institute, adding that "measures from the dummy indicate that injuries to the left lower leg would be possible in a rear-world crash of this severity." Despite getting a "marginal" rating in the small overlap crash test, the 2014 Corolla qualified for a Top Safety Pick award after scoring "good" ratings in IIHS' four other tests - moderate overlap front, side, rollover and rear. Earlier this year, the IIHS tested 12 other small cars that compete against the 2014 Corolla in the US. Six of them earned "good" or "acceptable" rating in the small overlap crash and qualified for the Top Safety Pick+ designation. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9AnNSfVds9M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 13 October 2013 - 15:07
Arata de 10 ori mai bine decat modelul precedent numai ca motorizarile sunt destul de anemice dpmdv.
|
#6
Posted 13 October 2013 - 15:10
Ai dreptate, parca era nevoie si de un 2l, 160 de cai, poate il introduc mai tarziu.
|
#7
Posted 13 October 2013 - 15:13
Vechiul sedan arata ca o strutocamila, acum chiar poti sa spui ca are forma ! Din pacate bordul a devenit acum strutocamila...
|
#9
Posted 13 October 2013 - 17:00
Peste tot din moment ce o sa fie produsa in 16 uzine la nivel global: Japonia, Africa de Sud,China,SUA,India,Zimbabwe,Vietnam,Turcia etc. din ce citeam varianta europeana o sa fie adusa din Turcia.
Edited by Papillon_, 13 October 2013 - 17:01. |
#10
Posted 13 October 2013 - 17:13
o fi buna tehnic, daca nu e facuta in turcia, dar arata rau de tot. are fata de tramvai, si crom mult parca e Logan, decupata deasupra rotilor, banala in rest. pana si interiorul care era dragut acum pare ciudat.
iar pretul creste in loc sa scada, asta cam la toate firmele. scump.. Edited by kim1, 13 October 2013 - 17:14. |
|
#11
Posted 13 October 2013 - 17:46
Am testat motorul de 1.6 benzina 132CP pe Noul Auris si mi s-a parut exact acelasi lucru ca pe masinile coreene...cai multi pe hartie, dar cam atat. Motorul lesinat, la nivel de 1.6 8v 90CP al multor alti producatori.
As spune ca 0.9 TCE 90Cp de la Renault e peste dpdv al zvacului, la fel si 1.2TSI 85Cp de la grupul VAG. |
#12
Posted 14 October 2013 - 07:01
Am fost si eu la un drive test cu noua Corolla iar singurul lucru care m-a impresionat a fost designul exterior care arata foarte agresiv. In rest, motorul de 132 CP pe benzina e destul de anemic, iar interiorul da senzatia de ieftin si destul de spartan. Bordul e mult prea mare si butucanos, avand senzatia ca muchia de sus iti sta sub barbie. Iar acel ceas de pe bord care seamana izbitor cu cel de la Cielo, e priceless:)).
Edited by ashtefan, 14 October 2013 - 07:02. |
#13
Posted 14 October 2013 - 13:18
Referitor la design, e un pas inainte fata de generatia anterioara, insa mai mergea cizelata in mai multe locuri. Motorizarile in schimb mi se par slabe pentru 2013, fiind extrem de apropiate de cele ale modelului E15. Referitor la putere, aspiratele japoneze (Toyota, Honda etc.) sunt motoare de turatie. Daca o conduci precum un diesel evident ca va parea "lenesa".
Faptul ca e facuta in Turcia nu stiu de ce-l vad unii ca pe o problema, fabrica de la Sakarya iesind in numerosi ani pe primul loc in topul Toyota, peste fabricile din Japonia sau UK, de exemplu. Am avut si eu doua masini fabricate acolo, o Corolla E12 pe care am vandut-o dupa 7 ani, fara niciun fel de probleme, de nicio natura, iar Aurisul actual implineste in curand 6 ani, la fel, fara vreo belea. |
#14
Posted 02 March 2014 - 21:30
Dupa gustul meu estetic, in exterior, partea din fata, iar la interior, plansa de bord, arata urat.Nu stiu ce designeri au cei de la Toyota.
Probabil ca cei 132 de cai putere se simt mai viguros doar la turatii mari. A testat cineva dieselul de 1,4 si 90 cai putere?Nu este submotorizata aceasta versiune a motorului? Edited by fredy2007, 02 March 2014 - 21:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users