Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
MTB XC Hardtail - Achizitie <3200 RON
Ultima postare: nov 17 2013 19:52, Inițiat de
aurelutz2007
, sep 05 2013 14:46
·
0
#19
Publicat: 08 septembrie 2013 - 08:19
Revin cu un update:
Am ales pana la urma pentru mine aceasta http://www.marosbike...r-1-0-2012.html Si pentru sotia http://www.marosbike...t-2-0-2013.html Ambele au furca cam slabuta, dar pentru cerintele noastre eu spun ca o sa reziste cu brio. Oricum, diferenta e ca de la cer la pamant fata de bitele anterioare. Nici nu stiam ca mai nou vitezele se schimba cate una la fiecare apasare si in plus de asta cu o maneta se urca si cu cealalta se coboara pe pinioane. O sa imi trebuiasca ceva timp pana sa ma obisnuiesc. Per total sunt super multumit. Urmeaza niste aparatori de noroi, stop/far si un vitezometru. Momentan am adaugat un picior de sprijin si o aparatoare textila pentru bara orizontala dintre lant (furca spate sau cum so fi numind) |
#23
Publicat: 08 septembrie 2013 - 22:11
Un 29er pe langa ce a mai scris danX ruleaza si mult mai smooth peste denivelari.
Cred ca am mai scris printr-un post ca un deraior spate bun e mai important decat restul, deci shimano slx sau xt, sram x9 sau x0. Si ca utilizator de avid elixir iti recomand sa le eviti. Sunt frane bune dar sunt extrem de zgomotoase. Am avid elixir 7 si scot zgomote ascutite la franari puternice aproape de la primele frane. Chiar si dupa degresare, schimbat placute si rodat placutele dupa indicatiile sram se intampla acelasi lucru. Si fara a putea vorbi din experienta proprie ( nu am mers cu xt ) dar la coborari de 1000 hm sau mai mult au un fading mult mai puternic decat echivalentul de la shimano XT. Si asta fara nici un fel de zgomot. Practic la capitolul frane momentan best buy sunt shimano xt. |
#24
Publicat: 09 septembrie 2013 - 07:32
danX, on 08 septembrie 2013 - 21:31, said:
Yupp, boala grea. La suporti la ce te-ai gandit? Ceva de la Thule, vreau sa le pun pe masina. Trebuie sa cumpar si barile transversale. Sa le cumpar oare din aluminiu? serban_razvan2000, on 08 septembrie 2013 - 22:11, said:
Un 29er pe langa ce a mai scris danX ruleaza si mult mai smooth peste denivelari. Cred ca am mai scris printr-un post ca un deraior spate bun e mai important decat restul, deci shimano slx sau xt, sram x9 sau x0. Si ca utilizator de avid elixir iti recomand sa le eviti. Sunt frane bune dar sunt extrem de zgomotoase. Am avid elixir 7 si scot zgomote ascutite la franari puternice aproape de la primele frane. Chiar si dupa degresare, schimbat placute si rodat placutele dupa indicatiile sram se intampla acelasi lucru. Si fara a putea vorbi din experienta proprie ( nu am mers cu xt ) dar la coborari de 1000 hm sau mai mult au un fading mult mai puternic decat echivalentul de la shimano XT. Si asta fara nici un fel de zgomot. Practic la capitolul frane momentan best buy sunt shimano xt. |
#25
Publicat: 09 septembrie 2013 - 11:24
Daca nu mergi cu 150+ la ora cu barele montate (cu barele, fara biciclete, atentie) nu o sa ai nici o diferenta in afara de look. La viteze mai mari cele de otel, nefiind aerodinamice, incep sa suiere.
Eu am luat bare Thule 753 si suporti 532 (in ambele cazuri cele mai ieftine de la Thule) si nu am motive sa ma plang. Am pus is 3 biciclete pe masina si nu a facut fite. |
#26
Publicat: 09 septembrie 2013 - 13:34
Cred ca o sa cumpar de aluminiu deoarece nu vreau sa le tot montez/demontez mai ales ca o sa vina si sezonul de ski. Si adevarul e ca arata mai bine, dar si pretul e pe masura.
De asemenea as vrea sa fie cu sistem antifurt. Mai caut in continuare cea mai buna solutie. |
#29
Publicat: 09 septembrie 2013 - 19:02
Antifurt pe sistemul de pridnere al barelor e util doar daca ai prindere pe spoilerele de pe haion altfel prinderea e pe interiorul usilor si nu se poate fura cu masina incuiata.
Zgomotul la bare dreptunghiulare nu e chiar asa extrem dar apare deja de pe la 80-100 la ora. Am avut si eu si nu le-as fi schimabt neaprat din cauza asta, dar eu mergeam cu ele doar cateva saptamani pe an. Acum ca schimb masina si oricum schimb prinderea o sa iau totusi bare de aluminiu. Sa folosesti sanatos bicicleta. Ai componenete slx, furca decenta, de franele alea nu am auzit sper sa fie bune ( elixirurile sunt pana la 5 oricum nasoale si toata gama e zgomotoasa incepand cu varfurile de gama x0 trail si xx ). Si nu in ultimul rand are si geometrie moderna. Nu stiu termenii romanesti pentru diverse unghiuri si lungimi, dar ai o pozitie centrala ce favorizeaza pedalatul la urcare si pentru coborare are un unghi ok furca. |
#30
Publicat: 09 septembrie 2013 - 19:32
serban_razvan2000, on 09 septembrie 2013 - 19:02, said:
Antifurt pe sistemul de pridnere al barelor e util doar daca ai prindere pe spoilerele de pe haion altfel prinderea e pe interiorul usilor si nu se poate fura cu masina incuiata. Zgomotul la bare dreptunghiulare nu e chiar asa extrem dar apare deja de pe la 80-100 la ora. Am avut si eu si nu le-as fi schimabt neaprat din cauza asta, dar eu mergeam cu ele doar cateva saptamani pe an. Acum ca schimb masina si oricum schimb prinderea o sa iau totusi bare de aluminiu. Sa folosesti sanatos bicicleta. Ai componenete slx, furca decenta, de franele alea nu am auzit sper sa fie bune ( elixirurile sunt pana la 5 oricum nasoale si toata gama e zgomotoasa incepand cu varfurile de gama x0 trail si xx ). Si nu in ultimul rand are si geometrie moderna. Nu stiu termenii romanesti pentru diverse unghiuri si lungimi, dar ai o pozitie centrala ce favorizeaza pedalatul la urcare si pentru coborare are un unghi ok furca. Eu sunt multumit si de frane, azi am fost vreo 10 km offroad si am coborat pe drum din pamant dar fara gropi, asa ca am lasat-o sa prinda putina viteza in jos pana cand am considerat ca e posibil sa pierd aderenta la franare. S-a descurcat de minune zic eu, am reusit sa opresc pe distanta relativ scurta si fara a bloca rotile. Ce am observat insa dupa vreo 2 ture de frane mai serioase, e ca, incepea sa trepideze un pic atunci cand franam (posibil sa se fi incalzit discurile) in 2 -3 minute a revenit la normal. Acum vin ploile, nustiu cand o sa mai am ocazia sa mai ies. |
#32
Publicat: 09 septembrie 2013 - 22:07
Poţi schimba deraiorul spate câte o viteză când pedalezi în sarcină, dar nu încerca să urci pe un pinion mult diferit, sau cu deraiorul faţă. Fiind componente de calitate probabil n-or să păţească nimic, dar nici bine nu le face. Plus că e un gest de amator, e ca şi cum un şofer ar încerca să schimbe vitezele la maşină fără să apese ambreiajul. Pe măsură ce capeţi experienţă vei învăţa să estimezi şi schimbi pe combinaţia necesară înainte să începi să urci, sau pe zonele de plat relativ, oricât de scurte ar fi. Poţi schimba foarte repede tocmai pentru că ai o transmisie de calitate, totul e să-ţi formezi reflexele.
Aceeaşi problemă se aplică şi la circulaţia prin oraş, apropo, când opreşti la semafor sau la o trecere de pietoni ar trebui să schimbi pe o viteză care să-ţi permită plecarea de pe loc cu efort mic. |
#33
Publicat: 10 septembrie 2013 - 08:05
wirespot, on 09 septembrie 2013 - 22:07, said:
Poţi schimba deraiorul spate câte o viteză când pedalezi în sarcină, dar nu încerca să urci pe un pinion mult diferit, sau cu deraiorul faţă. Fiind componente de calitate probabil n-or să păţească nimic, dar nici bine nu le face. Plus că e un gest de amator, e ca şi cum un şofer ar încerca să schimbe vitezele la maşină fără să apese ambreiajul. Pe măsură ce capeţi experienţă vei învăţa să estimezi şi schimbi pe combinaţia necesară înainte să începi să urci, sau pe zonele de plat relativ, oricât de scurte ar fi. Poţi schimba foarte repede tocmai pentru că ai o transmisie de calitate, totul e să-ţi formezi reflexele. Aceeaşi problemă se aplică şi la circulaţia prin oraş, apropo, când opreşti la semafor sau la o trecere de pietoni ar trebui să schimbi pe o viteză care să-ţi permită plecarea de pe loc cu efort mic. Multumesc de info! |
|
#34
Publicat: 18 septembrie 2013 - 11:01
Revin cu update despre bare transversale/suporti bicicleta/ski
Am cumparat pana la urma bare Thule WingBar Edge, din aluminiu si cu inchidere prin cheie. Sunt foarte silentioase, le tin tot timpul pe masina. Impreuna cu aceastea am cumparat si 2 suporti bicicleta Thule 591 ProRide + un suport schi Thule deluxe 740. Pret total 1900 RON, cam mult datorita barelor transversale, insa per total sunt foarte multumit de achizitii. Astept vremea buna pentru o iesire cu bitele montate pe suporti sa vad cum se comporta. Ca si mic inconvenient: numarul mare de chei care trebuie sa le port cu mine si faptul ca tot trebuie probat de mai multe ori pana nimeresc cheia corecta in yala respectiva. Oare nu se pot unifica cumva? |
#35
Publicat: 18 septembrie 2013 - 12:58
Exista Thule One Key System. Parerea mea e ca dai cat nu face. La cate ai zis ca ai pus tu acolo ai maxim 4 chei mici de tinut dupa tine.
|
#36
Publicat: 18 septembrie 2013 - 14:06
Asa e, probabil ca nu merita investitia. Da is 4 yale momentan, dar din comoditate inca nu am apucat sa separ cheile, asa ca am dublura la fiecare, deci 8 bucati.
Cred ca mai simplu o sa fie sa fac niste semne pe chei, ca sa le recunosc. Poate chiar stantat cu ceva. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi