Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#5851
Posted 04 June 2015 - 20:33
vezi ca unul din suruburi este de fapt un contact electric ce se face, repet se inchide, cind dai maneta in fata si opreste motorul, tu daca l-ai facut sa se inchida mai devreme, iti opreste motorul. eu asa rememorez ce e acolo, sper sa nu gresesc.
punctul 2:iti arunca ulei prin epurator, in filtrul de aer? |
#5852
Posted 04 June 2015 - 20:44
#5853
Posted 04 June 2015 - 21:08
m-am exprimat eu insuficient. intrebam daca ar arunca la functionarea de lunga durata, o ora.
pai stai pe testoasa, lasa-o sa mearga. nu te duce pe iepure. scoate filtrul de aer de tot, porneste fara filtru si vezi ca daca nu mai face, spala filtrul cu diluant, gaz, sau benzina. unde ai umblat, unde ajunge cablul de la maneta de aceleratie? la cele doua suruburi cu arc? din maneta comanzi doar socul si contactul de oprire, acceleratia e comandata de regulator. |
#5854
Posted 04 June 2015 - 21:31
bogdanb1, on 04 iunie 2015 - 21:08, said: (1) pai stai pe testoasa, lasa-o sa mearga. (2) scoate filtrul de aer de tot, porneste fara filtru si vezi ca daca nu mai face, spala filtrul cu diluant, gaz, sau benzina. (3) unde ai umblat, unde ajunge cablul de la maneta de aceleratie? la cele doua suruburi cu arc? 1 Nu apuc s-o duc pe testoasa 2 Am scos filtrul de aer 3 Da la cele doua suruburi cu arc. |
#5855
Posted 04 June 2015 - 21:49
pai de acolo nu poti sa modifici, strici, decit socul si contactul. studiaza-le, eu de aici nu vad, nu inteleg cum sa iti mai spun.parca in exterior era contactul, trebuie ca acea tabla sa atinga surubul, doar daca maneta e la maxim, spre motor iar invers spre om, trebuie sa percuteze o clapeta pe carburator care pe pozitia de mijloc a manetei este libera, neactionata, e actionata pe broasca si neactionata pe iepure. iar cind maneta e spre motor la maxim, clapeta e neactionata, de soc, si contactul e facut. maneta se ''infunda'' in surubul contactului cind e la maxim, spre motor. vorbesc din amintiri, nu am motorul linga mine.
astea sint pozitiile normale de lucru. daca se manifesta altfel, nu e bine, da-i de maneta si urmareste clapeta de soc si contactul cum lucreaza. clapeta de acceleratie nu stiu pe unde mai era...nu imi amintesc nimic de ea, decit ca se face de catre regulator.. pornirea o faci pe testoasa, neaparat, adica sa ai socul tras Edited by bogdanb1, 04 June 2015 - 21:54. |
#5856
Posted 04 June 2015 - 22:00
maneta aia cu testoasa si iepurele nu are rol decat de contact ...nu are nici un rol de acceleratie.motosapele astea sant niste motosape foarte nereusite ,au doar o sindura turatie tu neputand sa modifici nimic daca te folosesti doar de manete.....dar daca esti baiat destept si iei un patent si indoi o tablita ...ii maresti turatia cat vrei sau i o reduci ..
deci nu exista dovada vie ca motocultorul lc 75 ar da cu prasitoarea ??? |
#5857
Posted 04 June 2015 - 22:10
testoasa: soc ACTIONAT
iepure soc NEACTIONAT STOP: buton oprire actionat acceleartia nu e la maneta, am repetat. bun si...cu tabla aia nu ne spui nimic? nu toti ne-am nascut invatati, da macar incercam. ma rog, o sa caut, vreau turatie mai mica. |
#5858
Posted 04 June 2015 - 22:18
la bronto al meu socul era o maneta din sirma in partea stanga langa carburator.
tot in partea stiga era o tablita care tinea arcul de la acceleratia centrifugala ..daca indoiai tablita sa tensionezi arcul de marea turatia motorului ,,,daca detensonai arcul ii scadea ..restu era imaginatie!!! |
#5859
Posted 04 June 2015 - 22:42
mda, pina la urma capatul arcului dicteaza, dar nu e la fel, sau nu stiu eu. nu am umblat, ca sa nu stric. multumesc
|
#5860
Posted 05 June 2015 - 06:44
Poate impricinatul cu motosapa bronto pune si niste poze ca eu personal nu stiu cum arata si cu greu se poate urmari sirul discutiei .
|
|
#5861
Posted 05 June 2015 - 14:07
silesax, on 04 iunie 2015 - 22:00, said:
maneta aia cu testoasa si iepurele nu are rol decat de contact ...nu are nici un rol de acceleratie.motosapele astea sant niste motosape foarte nereusite ,au doar o sindura turatie tu neputand sa modifici nimic daca te folosesti doar de manete.....dar daca esti baiat destept si iei un patent si indoi o tablita ...ii maresti turatia cat vrei sau i o reduci .. deci nu exista dovada vie ca motocultorul lc 75 ar da cu prasitoarea ??? aici rariteaza [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rgNDwY6MASY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_jHEzgbnwKY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] AICI SeAMANA: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hvFazD4Ik3w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] aici cica ara: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wUPdwDL21eI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] deci sigur stie si prasi. eu am lc90, am pus pe accesorii o poza cu rotile confectionate din jantele de tico, am dat prin vie si merge foarte repede, pacat canu o pot intinde la mai mult de 75 cm, randul are 1m:))) o sa fac 2 treceri. la porumb poti direct cu 2 freze , dar merge greu. msuai roti metalice si eventaul un surplus de greutate. |
#5862
Posted 07 June 2015 - 12:32
Care e diferenta dintre Lc90 si Lc75? Initial am zis ca-mi iau Lc90 dar cred ca si Lc75 e ok pentru ce imi trebuie mie...Arat, frezat, bilonat si prasit. Lc90 e cam scump...se merita diferenta de pret? Sa vad ofertele cand vreau sa-l iau si atunci ma decid ce aleg...
Voi ce parere aveti? Edited by benzyma, 07 June 2015 - 12:37. |
#5863
Posted 07 June 2015 - 13:31
am o motosapa agria cu motor in 2 timpi,dimensiunea cilindrului 58mm si nu gasesc segmenti.aveti va rog ceva idei?
|
#5864
Posted 07 June 2015 - 13:39
benzyma, on 07 iunie 2015 - 12:32, said:
Care e diferenta dintre Lc90 si Lc75? Initial am zis ca-mi iau Lc90 dar cred ca si Lc75 e ok pentru ce imi trebuie mie...Arat, frezat, bilonat si prasit. Lc90 e cam scump...se merita diferenta de pret? Sa vad ofertele cand vreau sa-l iau si atunci ma decid ce aleg... Voi ce parere aveti? Totodata sunt despicate in 12 si motivele pt care sunt mai utile moto pe grup sau pe curele. Stai si citeste nu te grabi la achizitionare! Dupa ce citesti tot forumul fi sigur ca vei alege perfect! |
#5865
Posted 07 June 2015 - 15:51
benzyma, on 07 iunie 2015 - 12:32, said:
Care e diferenta dintre Lc90 si Lc75? Initial am zis ca-mi iau Lc90 dar cred ca si Lc75 e ok pentru ce imi trebuie mie...Arat, frezat, bilonat si prasit. Lc90 e cam scump...se merita diferenta de pret? Sa vad ofertele cand vreau sa-l iau si atunci ma decid ce aleg... Voi ce parere aveti? |
|
#5866
Posted 07 June 2015 - 15:53
Deci se merita diferenta de pret chiar daca o sa-l folosesc in regim moderat.
Edited by benzyma, 07 June 2015 - 15:53. |
#5867
Posted 07 June 2015 - 15:54
sa spus multe pe acest forum in lecatura cu lc90 daca ai fi citit macar o mica parte din acest forum tiai fi dat seama singur si nu ai mai fi facut comparatia asta intre cele doua
benzyma, on 07 iunie 2015 - 15:53, said:
Deci se merita diferenta de pret chiar daca o sa-l folosesc in regim moderat. |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users