Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...
 Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...
 podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...

Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop
 Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa

"Gipane" cu girofar care ...

Mai e cineva pe forum, in afara d...
 

Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
319 replies to this topic

#181
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Salut.daca imi poti da si mie o mana de ajutor cu o motocicleta cumparata de curand.o Honda crm 125 2t la care am mai multe probleme.
1.imi arunca putina benzina pe carburator acolo unde tubulatura pentru filtru de aer(se umezeste mana cand accelerez) e normal?
2.fostul proprietar a anulat vasul de expansiune si in locul lui a pus inca un radiator de scuter cred ca e micut care sa spart de 2 ori pana acum in 1 saptamana.din ce cauza? Sau mai bine zis ce sa fac?sa pun vas de expansiune sau un radiator mai mare? Motocicleta de fabrica vine cu un radiator si vas.iti multumesc

Daca as fi stiut de la cine o cumpar mai bine nu o luam. Omu se ocupa cu adus si vandut motoare din italia si asa a aduso din italia.mi-a spus dupa ce am cumparato ca el asa a cumparato de la italian cu toate modificarile.dar ma intreb oare ce sa intamplat cu ea?de ce la italian nu a crapat radiatorul asta nu inteleg deloc.multumesc si scuze pentru mai devreme dar sunt la capatul rabdarii cu motorul asta

#182
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
cauta pe internet cartea de la motocicleta si citeste acolo

in primul rand, ai inmatriculat-o? e inmatriculabila, ai toate hartiile?, ca la facut tampenii vad ca esti artist!
sa bagi bani in ea, ca apoi sa te prinzi ca n-o poti inmatricula

eu acolo as incerca prima data

apoi cauti cartea si mai discutam

#183
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Nu am luato sa circul cu ea pe strada.vreau doar pentru padure,noroaie,munte.in principiu orice in afara de strada deoarece nu prea sunt adeptul.am cautat cartea dar nu am gasit nimic,exista si probabilitatea ca sa nu fi fost eu in stare.

#184
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 irinel7, on 24 martie 2015 - 22:25, said:

Nu am luato sa circul cu ea pe strada.vreau doar pentru padure,noroaie,munte.in principiu orice in afara de strada deoarece nu prea sunt adeptul.am cautat cartea dar nu am gasit nimic,exista si probabilitatea ca sa nu fi fost eu in stare.

nici n-ai cautat, mi-a luat 1 minut pe google

http://hondamotorcyc...F-Download.html

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/M9INnYnotGc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#185
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Manualul acesta e pentru Honda CR iar eu am un model mai putin populaR honda CRM si au motoare diferite.multumesc pentru ajutor

#186
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Manualul acesta e pentru Honda CR iar eu am un model mai putin populaR honda CRM si au motoare diferite.multumesc pentru ajutor

#187
cojo3x

cojo3x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2005
Va salut. Am si eu o problema la scuter si mecanicul meu ma cam stoarce de bani. Sunt cam aerian in ale scuterului dar cand cer explicatii detaliate mecanicul devine evaziv si tare cred ca ma pacaleste. (umbla la diverse chestii desi nu acolo e problema)
Problema suna cam asa: Motorul nu merge constant. Merge in valuri cand il tin la relanti. cand se tureaza foarte mult de simt ca trebuie sa franez ca sa il tin pe loc, cand isi reduce turatiile de parca ar muri (si uneori moare). Ce se intampla? Va rog sa imi spuneti ce detalii vreti despre scuter ca sa vi le ofer.
Multumesc anticipat.

#188
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
ce inseamna "ma cam stoarce de bani"?
ti-a luat banul si a incercat sa-l repare, iar dupa "reparatie" simptomele erau identice?
cat ti-a luat si pentru ce?

#189
cojo3x

cojo3x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2005
povestea e lunga. Incepe cu schimbat filtru benzina. dupa 3 filtre a incercat sa curete carburatorul. dupa 3 curatari am luat carburator nou nout. Dupa asta s-a uitat prin motor la niste valve sau asa ceva. si am revenit la curatat carburator. Asta s-a petrecut cam in 2 sezoane de caldura. Problemele au variat de la faptul ca nu pornea la buton si au culmiat cu nu pornea deloc. De fiecare data ma lasa pe undeva prin oras si nu numai ca nu imi faceam treaba dar trebuia sa il si car pana la 'service'.
Dupa ce am invatat sa imi desfund singur carburatorul (cred ca asta fac. Desfac carburatorul si scot din el ceva ca un fluier cica e jiglor. Pe ala il curat bine cu o sarma si ceva WD40 pana se vede pe partea cealalta. Asta faceam cam o data pe saptamana unde ma lasa in pana.) a venit si el cu idea sa schimbam rezervorul ca era ruginit. (prima oara acum 2 ani mi-a spus ca nu poate schimba rezervorul ca nu se mai fabrica). Acum am ramas cu chestia asta ca variaza turatiile foarte mult si nu stiu de ce. 'Mecanicul' spune ca asa face motorul dar variatiile sunt prea mari. O mai fi ceva infundat pe acolo. Merg cu scuterul dar trebuie la semafoare si intersectii sa am grija sa il tin turat sa nu se opreasca acolo.
Si tot nu porneste la buton. Am baterie noua de 3 saptamani si mi-a spus sa o duc la vanzator sa o schimb ca nu e buna (nu are incarcare).

Variatiile de turatii cred ca le avea de la inceput pana acum.

Edited by cojo3x, 16 April 2015 - 14:47.


#190
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
Parerea mea este ca el ti-a dereglat-o.
Uita de el!
De unde stii ca rezervorul e ruginit?
Daca intr-adevar e ruginit, schimba-l
Filtrul nu e undeva intre rezervor si carburator?
Daca da, de ce mai gasesti mizerii in carburator?

Daca vrei o parere din ceea ce am ascultat pana acum, cred ca ai avut apa in benzina si asta a declasnat procesul de dereglare a motorului, deci ia-o pe rand.
Uita de carburator deocamdata. Verifica DE CE AI MIZERIE IN CARBURATOR???

1. E motor in 2 timpi? Daca da,
Ce ulei folosesti si in ce proportie?

2. de unde iei benzina? a inceput sa faca figuri dupa ce motorul a stat o perioada lunga?

3. ai folosit vreodata aditivi in combustibil?

4. cum a petrecut iarna scuterui? a stat afara? ai avut combustibil in rezervor? cat combustibil ai avut?

5. ai cheie pentru cumbustibil sau poate fi accesat de oricine?

6. de unde stii ca rezervorul e ruginit?


ce-as face eu?
as scoate carburatorul, l-as duce-n casa, l-as desface si curata cu o periuta de dinti si cu cutina apa calda si detergent.
cand il desfaci, cu telefonul panga tine, faci fotografie la fiecare pas pe care-l faci in procesul de desfacere, in felul asta stii cum sa le pui la loc

as demonta rezervorul si l-as goli, l-as curata, daca nu e ruginit, cu apa calda si detergent, apoi clatit foarte bine cu apa calda (pe la 40-50°C), daca e ruginit, schimba-l.
inainte sa-l montezi te asiguri ca e uscat (il lasi o zi fara capac), si pui cam o jumate de litru de alcool pur (gasesti pe la metro, 98%), care il elimini prin busonul care curge spre carburator
filtru nou

dupa ce termini cu astea, bujie noua, pui benzina buna (de la pompa) si o sa ramai surprins
ai grija CU CE ADUCI BENZINA DE LA POMPA, sa nu fie o canistra veche, murdara sau ruginita ca iti bati joc de tot ceea ce ai facut pana atunci

#191
cojo3x

cojo3x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2005
Stiam ca e ruginit pentru ca de fiecare data era filtru de benzina murdar cu rugina. Desi am spus ca trebuie un rezervor nou nu mi l-a schimbat la inceput. Acum am rezervor nou nout. (O chestie ciudata la Galati este ca NU GASESC sa cumpar filtru de benzina pentru scutere. NU pot comanda unul de pe net ca e doar 5 lei.) Stau cu filtru vechi de benzina. Cred ca si asta trebuie sa o rezolv inainte sa ma apuc de altele. Asa ca cine stie prin Galati un magazin cu asa ceva sa imi lase mesaj aci.

Ai intuit bine. De la apa a pornit totul. Eu cand am cumparat scuterul era depozitat undeva si faza cu turatiile cam erau de cand l-am cumparat (am intrebat dar mi-a spus ca asa e modelul, daca vreti sa stiti de unde il are primul proprietar va spun). La prima ploaie am avut probleme. Se pare ca (dupa ce am schimbat rezervorul am aflat) garnitura de la gura rezervorului se intarise si se ridicase de la locul ei si astfel cand ploua se depozita apa acolo. Stiam de la mecanic ca busonul de alimentare nu este ermetic si de acolo venea apa care de multe ori era si in filtru de benzina si in carburator.

Acum problema am rezolvat-o cu un nou rezervor abia cumparat si cu eliminarea totala a garniturii de la gura rezervorului.

1- motorul este in 4 timpi si am cumparat ulei special pentru motoare de 4 timpi. Eu am facut schimbul de ulei si am pus pana cand nivelul uleiului era cam la 1 cm de filetul testerului de ulei.
2- benzina iau numai de la Petrom si numai de la pompa.
3-nu
4-iarna trecuta l-am neglijat pentru ca stiam ca o sa ii iau un nou rezervor in primavara. Imediat cum am avut nevoie de el l-am carat la 'mecanic' si i-am pus un nou rezervor. A pornit si de atunci merge foarte bine cu aceasta exceptie. De obicei il tin afara in zapada ca nu am unde sa il depozitez.
5- am cheie pentru combustibil
6 am raspuns.

O sa caut pe net sa vad cum se curata un carburator. Eu am facut ce am vazut. Desfacut capac si umblat la jiglor plus curatat pe acolo. Atat. Nici nu stiu prin ce alte parti sa umblu.

Iar cu bateria ce parere aveti.

Edited by cojo3x, 17 April 2015 - 08:20.


#192
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
cat costa un carburator nou?

#193
cojo3x

cojo3x

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2005

 tsunnami, on 17 aprilie 2015 - 14:44, said:

cat costa un carburator nou?

cam 200-300 ron dar am deja unul de rezerva.

#194
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
cel de rezerva e "reglat" de mecanic?
daca raspunsul e afirmativ, cumpara altul nou

carburatorul nu e facut sa fie curatat. ai e o tiganie.mecanicul tau e prost de pute. nu are legatura cu mecanica, ci cu logica
uita-l

ai curatat rezervorul si STII SIGUR ca e acolo itivine numai benzina curata.
cureti filtrul pentruca SA FI SIGUR ca de acolo spre carburator circula nuai benzina curata.

filtrl desfa-l si spala-l in apa calda cu detergent, apoi ii dai si u alcool 98%, sa cureti mizeria, gumele formate.
inlocuieste si furtunasele care vin de la rezervor la filtru si de la filtru la carburator.

in felul asta stii ca benzina care ajunge in camera de ardere e curata.

schimba si filtrul de aer si bujia cu altele absolut noi

abia dupa ce faci toate astea, gandeste-te sa umblii in motor.
nu strica mai mult decat ai facut-o

#195
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 cojo3x, on 16 aprilie 2015 - 14:46, said:

Pe ala il curat bine cu o sarma si ceva WD40

ce cauta wd40 acolo???????
nu baga prostii in carburtator
ala il cureti numai cu apa cu detergent + clatit cu apa, benzina, acetona, ethanol, methanol, nu cu uleiuri, nu cu lichid de frana

#196
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Atentie la acetona, poate topi o multime de garnituri. Eu ti-as recomanda decarburol sau echivalente, il tii 24 de ore scufundat si apoi acorzi o atentie speciala jigloarelor.

#197
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 Quantum, on 20 aprilie 2015 - 07:39, said:

Atentie la acetona, poate topi o multime de garnituri. Eu ti-as recomanda decarburol sau echivalente, il tii 24 de ore scufundat si apoi acorzi o atentie speciala jigloarelor.

produsele petroliere pot duce la aparitia gumelor
de aia sunt adeptul alcoolilor (ethanol, methanol)

#198
Mihai9385

Mihai9385

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.07.2013
Salut,

Sunt Mihai, am 22 de ani, sunt student motociclist si vreau sa ajut comunitatea moto din Romania.

Cursurile de conducere defensiva moto sunt principala problema pe care vrem sa o rezolvam, asadar, va rog sa ma ajutati prin completarea acestui chestionar cu 10 intrebari rapide :

http://goo.gl/forms/ujXtZMZOWU

Minutul dumneavoastra este vital pentru noi!

Multumim

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate