Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
319 replies to this topic

#163
vali10

vali10

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 23.03.2007
Salut!
Am un scuter Piaggio Free. Problema ar fi ca frana fata nu merge. In attach  sunt poze cu pompa de frana. Montata daca apas maneta nu trage lichidul de frana din rezervor. Demontata daca suflu pe acel orificiu din plastic (care face legatura intre rezervor si pompa) si actionez pistonul pe toata lungimea lui nu se intampla nimic. Nu ar trebui sa pot sa suflu?

Attached Files



#164
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
cum ti-ai dat seama ca nu "merge" frana fata?

#165
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
salut!
sa vrea si eu sa stiu ce efect are adaugarea de putina naftalina in benzina.
adica eu as vrea ca efectul sa fie acela de a curata camera de ardere de eventualele depuneri de carbon. capul pistonului si asa mai departe. adica o intretinere a motorului , din mers, din cind in cind o bucatica mica in o suta de grame de benzina rezolva ceva?
am incercat sa ma documentez, inainte de a face o prostie: cica naftalina ridica cifra octanica dar si timpul de ardere este mai lung. nu cred ca face bine motorului pe termen lung. eu vreau exact ce am spus mai sus.
se poate?

#166
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
Desfaci motorul, il cureti mecanic daca ai ce curata.
Daca vrei sa iei ochii lumii, pune ceva alcool (as recomanda metanol, dar atentie e foarte toxic), in proportie de 10-15%
Alcoolul iti dilueaza si apa din rezervor si o arunca afara

#167
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
nu se recomanda alcool decit daca nu conteaza uzarea motorului.
ma rog, se pare ca nu aduce vreo imbunatatire la nivelul depunerior minore, m-am lamurit intre timp si o las balta deocamdata.
desfacerea si curatarea erau excluse, altfel nu ma legam la cap sa intreb asta.

#168
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 bogdanb1, on 20 ianuarie 2015 - 11:08, said:

nu se recomanda alcool decit daca nu conteaza uzarea motorului.


daca stii asa de bine, la ce mai intrebi?

#169
tankolevente

tankolevente

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 24.01.2014
buna,am nevoie de niste sfaturi in legatura cu intretinerea unui scuter/moped nu stiu expresia corecta.
Problema este ca nu va pot furniza multe detalii deoarece nici eu nu stiu multe despre el.Plec in Italia la lucru,si trebuie sa fac in fiecare zi aproximativ 40 km (dus-intors)cu acest moped.Nu stiu nimic despre el am nevoie de niste informatii generale de intretinere a unui moped oarecare.ma scuzati din nou ca ofer putine detalii,poate chiar deloc.
ex.  un consum aproximativ la 100km (medie).
ma gandesc ca este in 2 timpi trebuie in carburant ulei(ce cantitate)chestii din astea.va multumesc anticipat si va sunt recunoscator pentru informatiile date.

#170
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Daca nu ai rezervor special de ulei (isi dozeaza singur) trebuie sa pui aproximativ 1:20 sau 1:25, in general depinde de model.
Moped ii zice daca are sub 50 cmc.

#171
tankolevente

tankolevente

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 24.01.2014

 Quantum, on 04 februarie 2015 - 13:38, said:

Daca nu ai rezervor special de ulei (isi dozeaza singur) trebuie sa pui aproximativ 1:20 sau 1:25, in general depinde de model.
Moped ii zice daca are sub 50 cmc.

mersi frumos pentru ajutor.

#172
Geo880

Geo880

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2015
Am si eu un motor in 2 timpi , este un motor de bicicleta...In acte scrie ca trebuie sa bag 65 ml ulei la 1 litru de benzina..Iar eu la 2 litri am bagat 130ml deci dublu..Dar nu stiu de ce imi arunca mult ulei pe teava de esapament ca si cum as fi bagat prea mult ulei..Iar cand opresc motorul imi curge ulei pe teava, si mi-a consumat si 2 litri de benzina doar dupa 45 de km, desi scrie ca consuma 2 litri la 100/km..Acum eu am o intrebare, trebuia sa bag doar 65 ml ulei chiar daca bagam 2 litri de benzina in rezervor?..Ca eu vreau sa incerc si varianta asta sa bag doar 65 ml, pentru ca dublu a fost prea mult ulei..Motorul este nou si mi-a aruncat ulei inca de la prima utilizare..E posibil tot din cauza uleiului aruncat afara sa imi consume si atata benzina la 45 de km doar?..Desi e la mintea cocosului ca daca bagi unul sau doi litri in plus de benzina trebuie sa maresti si cantitatea de ulei..Acum nu stiu ce sa zic astept pareri..Posted Image Posted Image

#173
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Baga cat scrie in carte. Daca bagi mai putin (cum intentionezi), vei uza prematur motorul. Cu ce viteza ai circulat?

#174
Geo880

Geo880

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2015
Cu 30-35 km/h am circulat..

#175
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Ai fortat-o. Ea e facuta sa mearga cu maxim 25 km/h. Probabil ca obtii consumul respectiv daca mergi cu vreo 20 km/h - mers constant, drept.

#176
Geo880

Geo880

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 10.02.2015

 Quantum, on 13 februarie 2015 - 07:02, said:

Ai fortat-o. Ea e facuta sa mearga cu maxim 25 km/h. Probabil ca obtii consumul respectiv daca mergi cu vreo 20 km/h - mers constant, drept.

Am sa incerc sa merg cu 20-25km/h..Multumesc..

#177
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Salut.Am si eu un enduro Honda crm 125 2t 30cp si are mai multe modificari facute si nu reusesc sa ii mai dau de cap.1.in loc de vas de expansiune are un radiator de scuter de 50cc care se sparge dupa cateva iesiri,este normal sa se sparga sau sa incerc alt radiator mai mare?
2.e normal sa se dea putina benzina pe la carburator acolo unde vine tubulatura pt filtru de aer? Sau e posibil sa aiba jiglere prea mari?va multumesc mult de tot daca ma puteti ajuta

#178
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
cumpara piesele originale. lasa imbunatatirile facute pe genunchi

#179
irinel7

irinel7

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 21.03.2015
Multumesc pentru raspuns e de foarte mare ajutor.
Asa am cumparat motocicleta si nu stiu cum sa o fac sa functioneze cum trebuie.ce imi spui tu ma costa peste 1000 de euro adica depaseste cu mult valoarea motocicletei.
acum ramane la decizia ta daca chiar vrei sa ma ajuti cu vreuna dintre probleme sau nu.multumesc

#180
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 irinel7, on 22 martie 2015 - 15:35, said:

Multumesc pentru raspuns e de foarte mare ajutor.
Asa am cumparat motocicleta si nu stiu cum sa o fac sa functioneze cum trebuie.ce imi spui tu ma costa peste 1000 de euro adica depaseste cu mult valoarea motocicletei.
acum ramane la decizia ta daca chiar vrei sa ma ajuti cu vreuna dintre probleme sau nu.multumesc

n-are cum un vas de expansiune si 2-3 jiglere sa te coste €1,000

eu nu stiu altceva ce sa te invat. cred ca un radiator te costa mai mult decat vasul original de expansiune, iar cu carburatorul nu m-as juca
stii? benzina e cam inflamabila

singurul sfat mai ieftin ca asta este sa mergi la cel care a facut modificarile sa-l iei pe el la intrebari

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate