![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#163
Posted 29 December 2014 - 21:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut!
Am un scuter Piaggio Free. Problema ar fi ca frana fata nu merge. In attach sunt poze cu pompa de frana. Montata daca apas maneta nu trage lichidul de frana din rezervor. Demontata daca suflu pe acel orificiu din plastic (care face legatura intre rezervor si pompa) si actionez pistonul pe toata lungimea lui nu se intampla nimic. Nu ar trebui sa pot sa suflu? Attached Files |
#165
Posted 19 January 2015 - 08:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
salut!
sa vrea si eu sa stiu ce efect are adaugarea de putina naftalina in benzina. adica eu as vrea ca efectul sa fie acela de a curata camera de ardere de eventualele depuneri de carbon. capul pistonului si asa mai departe. adica o intretinere a motorului , din mers, din cind in cind o bucatica mica in o suta de grame de benzina rezolva ceva? am incercat sa ma documentez, inainte de a face o prostie: cica naftalina ridica cifra octanica dar si timpul de ardere este mai lung. nu cred ca face bine motorului pe termen lung. eu vreau exact ce am spus mai sus. se poate? |
#166
Posted 20 January 2015 - 05:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Desfaci motorul, il cureti mecanic daca ai ce curata.
Daca vrei sa iei ochii lumii, pune ceva alcool (as recomanda metanol, dar atentie e foarte toxic), in proportie de 10-15% Alcoolul iti dilueaza si apa din rezervor si o arunca afara |
#167
Posted 20 January 2015 - 11:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu se recomanda alcool decit daca nu conteaza uzarea motorului.
ma rog, se pare ca nu aduce vreo imbunatatire la nivelul depunerior minore, m-am lamurit intre timp si o las balta deocamdata. desfacerea si curatarea erau excluse, altfel nu ma legam la cap sa intreb asta. |
#168
Posted 21 January 2015 - 05:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#169
Posted 03 February 2015 - 11:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
buna,am nevoie de niste sfaturi in legatura cu intretinerea unui scuter/moped nu stiu expresia corecta.
Problema este ca nu va pot furniza multe detalii deoarece nici eu nu stiu multe despre el.Plec in Italia la lucru,si trebuie sa fac in fiecare zi aproximativ 40 km (dus-intors)cu acest moped.Nu stiu nimic despre el am nevoie de niste informatii generale de intretinere a unui moped oarecare.ma scuzati din nou ca ofer putine detalii,poate chiar deloc. ex. un consum aproximativ la 100km (medie). ma gandesc ca este in 2 timpi trebuie in carburant ulei(ce cantitate)chestii din astea.va multumesc anticipat si va sunt recunoscator pentru informatiile date. |
#170
Posted 04 February 2015 - 13:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca nu ai rezervor special de ulei (isi dozeaza singur) trebuie sa pui aproximativ 1:20 sau 1:25, in general depinde de model.
Moped ii zice daca are sub 50 cmc. |
#171
Posted 04 February 2015 - 20:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#172
Posted 10 February 2015 - 19:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am si eu un motor in 2 timpi , este un motor de bicicleta...In acte scrie ca trebuie sa bag 65 ml ulei la 1 litru de benzina..Iar eu la 2 litri am bagat 130ml deci dublu..Dar nu stiu de ce imi arunca mult ulei pe teava de esapament ca si cum as fi bagat prea mult ulei..Iar cand opresc motorul imi curge ulei pe teava, si mi-a consumat si 2 litri de benzina doar dupa 45 de km, desi scrie ca consuma 2 litri la 100/km..Acum eu am o intrebare, trebuia sa bag doar 65 ml ulei chiar daca bagam 2 litri de benzina in rezervor?..Ca eu vreau sa incerc si varianta asta sa bag doar 65 ml, pentru ca dublu a fost prea mult ulei..Motorul este nou si mi-a aruncat ulei inca de la prima utilizare..E posibil tot din cauza uleiului aruncat afara sa imi consume si atata benzina la 45 de km doar?..Desi e la mintea cocosului ca daca bagi unul sau doi litri in plus de benzina trebuie sa maresti si cantitatea de ulei..Acum nu stiu ce sa zic astept pareri..
![]() ![]() |
|
#173
Posted 11 February 2015 - 22:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Baga cat scrie in carte. Daca bagi mai putin (cum intentionezi), vei uza prematur motorul. Cu ce viteza ai circulat?
|
#175
Posted 13 February 2015 - 07:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ai fortat-o. Ea e facuta sa mearga cu maxim 25 km/h. Probabil ca obtii consumul respectiv daca mergi cu vreo 20 km/h - mers constant, drept.
|
#176
Posted 13 February 2015 - 18:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#177
Posted 21 March 2015 - 21:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut.Am si eu un enduro Honda crm 125 2t 30cp si are mai multe modificari facute si nu reusesc sa ii mai dau de cap.1.in loc de vas de expansiune are un radiator de scuter de 50cc care se sparge dupa cateva iesiri,este normal sa se sparga sau sa incerc alt radiator mai mare?
2.e normal sa se dea putina benzina pe la carburator acolo unde vine tubulatura pt filtru de aer? Sau e posibil sa aiba jiglere prea mari?va multumesc mult de tot daca ma puteti ajuta |
|
#178
Posted 22 March 2015 - 13:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cumpara piesele originale. lasa imbunatatirile facute pe genunchi
|
#179
Posted 22 March 2015 - 15:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc pentru raspuns e de foarte mare ajutor.
Asa am cumparat motocicleta si nu stiu cum sa o fac sa functioneze cum trebuie.ce imi spui tu ma costa peste 1000 de euro adica depaseste cu mult valoarea motocicletei. acum ramane la decizia ta daca chiar vrei sa ma ajuti cu vreuna dintre probleme sau nu.multumesc |
#180
Posted 22 March 2015 - 19:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
irinel7, on 22 martie 2015 - 15:35, said:
Multumesc pentru raspuns e de foarte mare ajutor. Asa am cumparat motocicleta si nu stiu cum sa o fac sa functioneze cum trebuie.ce imi spui tu ma costa peste 1000 de euro adica depaseste cu mult valoarea motocicletei. acum ramane la decizia ta daca chiar vrei sa ma ajuti cu vreuna dintre probleme sau nu.multumesc n-are cum un vas de expansiune si 2-3 jiglere sa te coste €1,000 eu nu stiu altceva ce sa te invat. cred ca un radiator te costa mai mult decat vasul original de expansiune, iar cu carburatorul nu m-as juca stii? benzina e cam inflamabila singurul sfat mai ieftin ca asta este sa mergi la cel care a facut modificarile sa-l iei pe el la intrebari |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users