Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apometru stricat, consum prea mar...

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere
 Vas wc care nu inchide

De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei
 Achizitionarea unui subwoofer auto

Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!
 La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...
 

ClausWeb abuzeaza si nu imi da backupul.

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
alinmunteanu

alinmunteanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.02.2007
am avut un reseller de la ei, cu vreo 8 conturi, si toate legale siturile. Am avut avertisemente ca mi-a urcat un site in google si aveam ~2000 unici si l-am mutat. dupa 4 luni de hosting, platit pe un an mi-au suspendat tot contul de reseller si nu imi dau backupul pe motiv ca ipul meu a fost floodat. Ce pot face in acest caz? Cica imi cer pagube ca din cauza floodului a picat serverul apache 30 minute. cand mi-au suspendat site cu 2000 unici si nu mi-au dat backupul decat dupa 24 ore si am pierdut ~ 30e, cum a fost?
Ce pot face in acest caz? Nu imi mai raspund la mail si am platit pe un an resellerul 50e.
cum iti urca putin situl, trebuie sa platesti mai mult, nu e problema ca il mut in alta parte, dar dami backupul.
Si nu sunt singurul.  Care ati mai avut probleme cu ei va rog sa postati aici. Recomand mai bine hostgator decat clausweb.
Acolo poti avea si 10.000 unici pe un shared si nu e problema.
II pot da in judecata sa imi recuperez backupul la ~10 situri?
de 1 saptamana ma chinui sa iau backupul de la ei.
CE POT FACE? IMI POT PUNE SECHESTRU PE PROPRIILE SCRIPTURI PLATITE SI BAZE DE DATE MUNCITE DE MINE?
PENTRU CEI INTERESATI, OFER SI DOVEZI.
Am mai avut o postare dar mi s-a sters. Am reformulat postarea conform regulamentului de data aceasta.
VA MULTUMESC PT AJUTOR. ASTEPT SUGESTII.

#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,421
  • Înscris: 15.12.2009
Protectia consumatorului? Atat timp cat tu ai dovada platii iar serviciul ti-a fost suspendat pentru un motiv ce nu este cuprins in clauzele contractului pe care l-ai acceptat la inceput, vei avea castig de cauza.

Eu niciodata n-am sa inteleg cum au unii curajul sa pastreze backup-ul doar pe serverele de hosting, si nu si in propriul computer.

Edited by Ann0nyym0us, 09 January 2013 - 20:03.


#3
alinmunteanu

alinmunteanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.02.2007
pai la 80situri ai backup. dar de acu cateva zile. care erau importante le-am facut backup, dar erau domenii care nu aveau vizite si aveam pagerank la ele si ma ajutau la seo. cand mi-a suspendat nu m-a afectat continutul, ci postarile cu linkurile ce le aveam.
Cum foloseam retele de automatic backlink, am pierdut puncte grave seo pentru alte siteuri. Doar backupul la 3 siteuri ma interesau care erau gen pad script.
O intrebare: Am eu vreo vina daca am multe domenii, nu neaparat cu trafic, si a fost floodat ip-ul de la reseller? ca nu mi-au precizat domeniul atacat, fiindca a fost atacat doar ip-ul. Este un abuz punand sechestru pe propriile fisiere si neoferind backupul la siteuri.
Avand reseller, ganditiva ca unele conturi din reseller nu erau ale mele si poate prietenii carora le gazduiam site-ul nu aveau backup.
Iauzi, ca pot plati daune ca a cazut serverul lor fiind atacat ip-ul meu. Pot face asta? ca eu nu-s respunzator pentru lipsa lor de securitate.

#4
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Nu am intrat sa le citesc conditiile, insa mi se pare anormal sa platesti daune pentru ca primesc ei flood, atata timp cat tu nu ai avut activitati ilegale pe contul tau de reseller.
PS: Este posibil ca un cretin sa fi avut conflict cu altcineva, si sa fi gresit un numar la IP si sa fi dat in IP-ul tau.
Primul meu domeniu cred ca prin 2005 l-am inregistrat, si de atunci am folosit cred ca vreo 10 firme de hosting in total, din tara si din afara, si de la nici una nu am primit email ca au primit flood si ca trebuie sa trec la altii, sau sa achit ceva, si am scris destule lucruri incomode pe unele domenii.

Edited by Sorin84k, 09 January 2013 - 20:36.


#5
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,421
  • Înscris: 15.12.2009
Logic ar fi ca tu sa nu ai nicio vina. Practic, conteaza ce scrie in termenii lor de utilizare.

#6
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,975
  • Înscris: 14.08.2006
Da-le-n gura, mama lor. Sa-ti trimita contractul unde scrie ca tre platesti pagube, cum se calculeaza paguba si logurile cu floodul. Daca refuza, ameninta-i ca-i dai in judecata. Daca nu-ti raspund la telefon, fax, mail, cauta adresa si trimite-le o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, sau suna de pe alt numar. Am avut un prieten care avea un site neactualizat ptr. ca i-a dat teapa web designerul; intre timp a ajuns la aceasi situatie ca nu stiu ce spamuri se trimit din scriptul lui, i-au suspendat tot contul si i-au cerut despagubiri. A cerut sa-i deblocheze domeniul si sa-i blocheze doar mailul ca altfel i da in judecata. S-au potolit baietii cu securitatea din franzela. Orice firma de hosting trebuie sa aiba mecanisme de protectie/securitate si sa avertizeze clientul inainte in caz ca are scripturi defecte; daca ei aplica direct suspend si cer despagubiri sunt hoti. Eu daca-mi descarc o joomla si mi-o pun pe un domeniu, nu trebuie sa fiu si specialist in securitate IT. Este datoria firmei de hosting sa ma anunte daca sunt probleme cu scriptul, nu sa ma taxeze. Foarte multe siteuri sunt incepute de cineva, abandonate, sau preluate de altcineva...este normal sa existe probleme cu scripturile, ca in domeniul asta inca se mai iau bani pe siteuri facute la plesneala..si pana clientul realizeaza, da bani la toata lumea: la 2-3 "developeri", penalizari la hosting si uite asa...astia cu gazduirea web trebuie sa se adapteze la realitate ca oamenii nu mai pun botul la orice.

Edited by meanman, 09 January 2013 - 20:36.


#7
alinmunteanu

alinmunteanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.02.2007
CLIENTILOR DE WEBHOSTING DIN ROMANIA, NU MAI CUMPARATI HOSTING DIN ROMANIA SI SA IL PLATITI IN AVANS. VETI AVEA SURPRIZE. MAI ALES DE LA CLAUSWEB. CAND O SA ITI URCE SITE-UL, VOR CAUTA MOTIVE SA PLATESTI MAI MULT SAU GASESC MOTIV SA TE SUSPENDE SI SA MAI SI PLATESTI SA ITI DEA BACKUPUL

#8
gupi

gupi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 15.04.2005

 meanman, on 09 ianuarie 2013 - 20:35, said:

..... Eu daca-mi descarc o joomla si mi-o pun pe un domeniu, nu trebuie sa fiu si specialist in securitate IT. Este datoria firmei de hosting sa ma anunte daca sunt probleme cu scriptul, nu sa ma taxeze....

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu asta.
Daca serviciile tale de gazduire sunt "unmanaged", responsabilitatea iti apartine in totalitate, inclusiv actualizarile de securitate.
Daca vrei ca firma de gazduire sa-ti aiba grija de site, contractezi un serviciu de tip "managed", unde gazduitorul iti instaleaza ce vrei si-ti da acces doar la produsul final, iar orice modificare se face numai in baza unei cereri formale (change request) bine documentate.

My 2c

#9
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,975
  • Înscris: 14.08.2006

 gupi, on 09 ianuarie 2013 - 22:17, said:


Da-mi voie sa nu fiu de acord cu asta.
Daca serviciile tale de gazduire sunt "unmanaged", responsabilitatea iti apartine in totalitate, inclusiv actualizarile de securitate.
Daca vrei ca firma de gazduire sa-ti aiba grija de site, contractezi un serviciu de tip "managed", unde gazduitorul iti instaleaza ce vrei si-ti da acces doar la produsul final, iar orice modificare se face numai in baza unei cereri formale (change request) bine documentate.

My 2c

Pai si mie mi se pare normal sa-mi fac actualizarile de securitate la script sau sa platesc pe cineva care se stie, dar nu mi se pare normal sa vina firma de hosting sa ma taxeze fara sa ma avertizeze. Daca o firma de hosting are prejudicii din cauza scriptului meu, inseamna ca are probleme de securitate/management de resurse.

#10
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
@meanman cat este cont pe shared, nu pe VPS sau dedicat, nu au decat sa avertizeze/suspende contul clientului.
De aia este shared, sunt resurse comune cu alti clienti, si ii afectezi pe iei daca ai un script ce consuma prea multe resurse, ori trafic prea mare in timp scurt.
PS: Problemele de securitate la scripturi, sunt ale tale.
Iei raspund de suportul tehnic in ce tine de server, actualizari si patchuiri la sistemul de operare, serverul web, email, dns, php si mysql.
Cum a zis si gupi, daca vrei asistenta la ce scripturi vrei tu sa pui, platesti extra, desi la cate are cpanel incluse sa le instaleze automat, cu fantastico si softaculous (la unele hosturi), putin probabil sa vrei altceva.
Si nu toate hosturile ofera asistenta chiar si platita pentru scripturile diverse instalate de client ce au probleme (tine de fiecare furnizor in parte, ce personal tehnic are).

Edited by Sorin84k, 09 January 2013 - 22:45.


#11
gupi

gupi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 15.04.2005

 meanman, on 09 ianuarie 2013 - 22:25, said:

Pai si mie mi se pare normal sa-mi fac actualizarile de securitate la script sau sa platesc pe cineva care se stie, dar nu mi se pare normal sa vina firma de hosting sa ma taxeze fara sa ma avertizeze. Daca o firma de hosting are prejudicii din cauza scriptului meu, inseamna ca are probleme de securitate/management de resurse.

Ca exemplu extrem, scriptul tau poate fi  unul encodat, insa prost scris, cu probleme de securitate.
Hoster-ul nu are niciun drept legal sa decodeze scriptul tau, asa ca esti direct responsabil de buna functionare.

Ideea e sa clarifici la inceput responsabilitatea, de comun acord cu furnizorul. Vrei sa scapi de griji ? renunti la o parte din drepturi si platesti mai mult. Vrei libertate si costuri mici ? Iti asumi responsabilitati mai mari

Edited by gupi, 09 January 2013 - 22:39.


#12
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,652
  • Înscris: 24.09.2006
Eu cred ca topicul asta este deschis de un alt "afacerist" care din 10-20E pe luna vrea sa scoata inzecit.
De obicei nu fac afirmatii pe care nu le pot sustine, dar se observa destul de clar lucrul asta atat din modul de exprimare cat si din nivelul cunostintelor de lb. romana.

Tare sunt curios daca in termenii si conditiile clausweb gasesti pe undeva mentionat ca iti asigura la propria discretie backup al fisierelor.

#13
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,975
  • Înscris: 14.08.2006
Nu stiu cum e cu conturi shared ptr. ca nu am folosit niciodata. Nu vreau nimic pe gratis de la firma de gazduire, repet: mi se pare de bun simt un avertisment si dupaia penalizare. Cunosc mai multe persoane care au firme si si-au facut websiteuri iar acuma nu mai tin legatura cu programatorul. Aceste persoane/firme sunt atehnice si mi se pare de bun simt ca firma de hosting sa nu le ceara bani ptr. asemenea situatii. E ok sa stopezi problema si sa anunti, dar nu sa-l penalizezi. Prietenul meu cu scriptul de OScommerce neactualizat a fost anuntat de firma de hosting ca are blocat contul si ca tre sa plateasca nu stiu ce amenda; in mod teoretic ar fi trebuit sa citeasca contractele cu designerul si cu hostingul si poate ar fi aflat una alta, dar tot nu avea de unde sa stie ca scriptul lui de OScommerce este vulnerabil daca nu-i actualizat si cum functioneaza scripturile de mail si SMTP, ca asta nu scrie in contractele ce le are (sau care se presupune ca le are :) ). I-am explicat frumos care-i problema, a schimbat firma de hosting, si-a platit alt om care i-a pus OScommerce actualizat si acum e OK.

Orice serviciu se plateste, dar inainte sa amendezi, intai avertizezi.

P.S. In alte tari or fi la fel de multe firme de hosting ca la noi in romania?

#14
alinmunteanu

alinmunteanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.02.2007
Bun, deci conform TOS-ului lor, ei au dreptu sa faca ce vor, si noi ca si clienti suntem sclavi sau ce? Nu avem niciun drept?
un mail de la ei:
"din cauza site-urilor dvs. serverul de apache a fost offline minim 30 minute din cauza unor atacturi si ieri mai slabe si azi mai puternice
dupa ce am suspendat site-urile dvs. totul a revenit la normal pe server
si nu e prima oara cand se intampla asta
site-urile raman suspendate, decizia conducerii firmei Claus Web"

Cand le cer backupul, trimit mail:
"bineinteles
dupa ce veti plati aceste pagube create, nici o problema
in scurt timp veti primi si un email de la departamentul juridic
o zi buna"
Cu ce ocazie sa platesc asa ceva? Si nu-s de acord cu unele postari de mai sus. Adica daca am situri gazduite si sa am si reseller, trebuie clientii mei sau conturile de reseller sa nu aiba vizite deloc?
2. nu aveam > 500 unici pe toate conturile de reseller.
3. un site deodata a urcat pe prima pagina in google, si mi-au dat suspend pe consum de resurse. Nu puteau trimite avertisment ca il mutam? ca doar nu am doar 1 hosting?
Au dat suspend la site cu 2000 unici legal ce genera 30e/zi.
Am tacut iara.... mi-au dat backupul dupa 24 ore.
Ca le-am zis ca ma mut, ei voiau sa le platesc pt un site cu 2000 unici 10e sau eu stiu cat? si il alte tari hostingul poti avea cat vrei ca nu se iau de tine.
Atat timp cat platesti un an de zile, si odata iti urca un site ca trafic si consuma resurse, iti trimite mail sa il muti de acolo, nu gata sa suspende.
Eu in sua si germania nu am vazut suspend decat pe motiv rea vointa de spam nu consum resurse daca veneau doar din trafic nu loop-uri scripturi.
Ei specifica: BACKUP - Protectia Datelor
Scrie acolo ca efectueaza backup la datele mele si fiind proprietatea mea am dreptul la ele.
La ei prin servere umbla si copii cu shelluri si fura baze de date, si zic ca au fost incercari de spargere a sitului.
Ca dezactiveaza functia sa nu se faca symlinks, exista alte metode care ei habar nu au sa securizeze un server.
Pe alte servere cand urci un shell se sterge automat.

#15
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,126
  • Înscris: 03.12.2005
Daca in contract nu e mentionata posibilitatea platii acestor daune or s-o cam ia in mana. Daca vor ceva de la tine trebuie sa te dea in judecata in civil.
Pe langa faptul ca respectiva "conducere" e un taranus. Am avut contact acum multi ani cand era un nimeni abia la inceput. Se pare c-a uitat de unde a plecat.

#16
mendis

mendis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 27.09.2006
Faptul ca sunt fisierele tale nu inseamna ca sunt proprietatea ta in sensul in care zici tu:) Adica providerul sa stea sa ti le puna la dispozitie daca nu a specificat acest serviciu contractual/TOS. De asemenea daca in TOS au specificat ca au dreptul sa suspende conturile care provoaca overload, este responsabilitatea ta sa monitorizezi siteurile sa nu le afectezi serviciile. Pentru ca este ca si cum iti pui masina pe contrasens pe DN1, apoi urlii ca e proprietatea ta :)

(si nu toti in strainatate te lasa sa le omori serverele, eu personal nu stiu pe nimeni)

#17
alinmunteanu

alinmunteanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.02.2007
deci, nu am avut atac cum zicea hostingul. eu aveam cont de reseller in care aveam 15 siteuri. la unele siteuri aveam 10 vizitatori pe zi, la alte siteuri 500 pe zi. nu aveam niciun site care sa depaseasca 2000 unici pe zi. sa fim seriosi, la  atatea siteuri, eu nu aveam simultan pe toate siteurile 30-40 vizitatori conectati. si odata mi-a urcat siteul pe prima pagina si avea vizite, si se faceau procese index.php 10-30 in functie de cati vizitatori aveam pe site. 2 la mana, pe atunci nu stiam ca exista  pluginuri de cache, sa nu se genereze de 100 ori paginile php. ce vina am eu ca mi-a urcat un site? puteau sa nu dea suspend, ci sa zica sa mut domeniu ca are prea multe vizite nu sa dea suspend si sa nu mai imi dea backupul. in ro, orice firma de genu face asa sa faci upgrade de pakete sa platesti mai mult. am un site, la ch-center pe care am pe zi 15.000 unici, 70.000 afisari, si un paket de 2euro lunar... ei dc nu dau suspend? si au si limitare 20entry process limitare, au litespeed pe site... cand am 120 online, nici macar nu arata ceva load cpu....
am un reseller cu contract la romtelecom. la ei la fel. indiferent ce trafic ai pe site, nu dau suspend. am un site cu 6000 unici pe zi, pe reseller am 20conturi si la ceva prieteni.... cam iara 15-25.000 unici pe zi.... dc la ei nu primesc avertismente de genu acesta? oferta backup saptamanal la toate siteurile prin un link pe alt server... garanteaza securitatea fisierelor si a bazelor de date si garanteaza backupul la siteuri ( logic in limita de spatiu sau nr de fisiere, vor fi excluse fisiere >50mb. video sau audio, se vor oferi doar scripturile in sine daca backupul e prea mare). xservers.... ce sa zic.... am luat demult de la ei un vps... puneam un site 2 pe el, poc cand ma uitam in utilizare cpu 100%.... sa fim seriosi.... vps cu 25e si sa am utilizare cpu liniara la 100%? si fara sa am ceva pe el....
am platit un an. cand am zis ca vreau sa renunt la serviciu si vreau banii inapoi pe 6 luni sau alt packet de hosting shared de aceeasi valoare, au zis ca nu se ofera refound pt vps. l-am lasat on ca nu aveam ce face cu el si cu banii dati aiurea.
faceau garantat oversell pe vpsuri. ce sa zic... cu > 50siteuri active, multiple hostinguri.... pot spune de multe siteuri ce ofera servicii de hosting cate ceva, deoarece am pe multe gazduire deoarece vreau clasa de ipuri diferite pt seo. voi reveni cu alte review-uri in curand

#18
turboxxl1

turboxxl1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 16.10.2011
Despre ClausWeb,
Experienta pozitiva consta in timpul de reactie al transmiterii facturilor proforma si al rezervarii domeniilor.
In rest... n-am fost deloc multumit de ei.
Unul din domenii l-am tinut doar o luna la ei, caci mereu aveam probleme.
Alt domeniu il am si acum, insa nu folosesc decat conturile de mail.
Despre astea... functioneaza ca vremea. Ori ninge, ori ploua, ori e soare si canicula.
In plus, cei de la asistenta tehnica sunt varza tocata.
La un moment dat, cand am venit din vacanta anul trecut, am reclamat ca nu pot trimite mailuri, mai exact nu puteam sa raspund la mesajele primite.
Raspunsul lor a fost ca, contul meu a fost blocat, pentru ca trimisesem prea multe mailuri, iar ei se protejeaza antispam. Asta in conditiile in care 2 saptamani nimeni nu se atinsese de calculator, iar conturile de mail fusesera nefolosite.
Dupa lungi certuri cu ei, print sceenuri pe care le trimiteam, iar ei raspundeau total altceva, am reusit sa mai rezist la ei, si sa le mai platesc factura pentru inca un an.
Astazi, cautand pe google un evaluator, am gasit o lista publica cu date de contact.
Am transmis cateva mailuri si am cerut oferte la cativa, dupa care mailurile mi se intorceau ca neexpediate.
Domain ..........ro has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.
I-am contactat pe desteptii de la claus si mi-au raspuns ca:

Mon, 5 Aug 2013 12:09:54 - Claudiu Cadar
Sa va explic. Este o eroare temporara, care indica faptul ca se trimit mesaje catre adrese de mail inexistente. Deci se face de undeva spam din contul dumneavoastra.

Daca trimiteti mai multe mesaje, in decurs de o ora, care se intorc cu eroarea failed sau orice alta eroare, cPanel va limita trimiterea.
De exemplu, in cazul dumneavoastra, daca 50% din totalul mesajelor trimise de pe toate adresele de pe contul dumneavoastra au generat erori (trimise catre adrese inexistente, trimise catre adrese cu quota excedeed, etc) va va fi blocata temporar posibilitatea de a trimite mesaje.

Totul pentru a preveni spamul. Nu este normal ca tot al doilea mesaj trimis sa fie unul cu erori sau catre adrese inexistente.
Le-am explicat ca intr-adevar trimit mesaje unor persoane pe care nu le cunosc, dar pentru a obtine niste informatii si oferte de pret, iar ei mi-au raspuns ca fac SPAM.
Mon, 5 Aug 2013 12:17:00 - Claudiu Cadar
asteptati sa treaca minutele de blocaj pt. exagerare si pe urma veti putea trimite
si mare atentie la ce adrese de email mai trimiteti
Dupa o ora, cand mi-au dat drumul la conturile de mail, situatia s-a repetat. Vina mea era ca evaluatorii respectivi ori isi schimbasera adresele, ori website-ul respectiv a pus la dispozitie informatii false, iar eu a trebuit sa-mi stric ziua, pentru ca asistenta tehnica de la Claus e varza.
Mon, 5 Aug 2013 12:09:54 - Claudiu Cadar
din pacate este o masura de securitate pt. a prevenii spam-ul
nu e normal sa trimiteti email-uri la adrese inexistente
Asadar, daca vreti webhosting pentru o companie, NU ALEGETI CLAUS. S-ar putea sa nu puteti trimite oferte sau sa cereti oferte de la societati pe care le gasiti pe net, in cazul in care aveti 5 refuzuri de la parteneri care si-au schimbat adresele de mail.
SERVICII IEFTINE, CALITATE PE MASURA. NU CLAUSWEB!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate