Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Site-ul vodafone.ro
Last Updated: Mar 18 2013 00:34, Started by
e5r00t
, Nov 04 2012 10:40
·
0
#37
Posted 04 November 2012 - 19:14
#38
Posted 04 November 2012 - 19:15
Si mie mi se pare foarte ok site-ul ... Cosmote ramane campionul cu cel mai imbecil site, bine nu e de ieri de azi pe pozitia asta ...
La cartele este la fel cum era, poate la abonament sa fi fost mai mare (nu stiu cat era acolo inainte) ... e vorba de tariful al internet. Edited by adrian001, 04 November 2012 - 19:16. |
#39
Posted 04 November 2012 - 19:17
Deci,tariful initial era 4 euro si pentru cartele si pentru ab.
Acum la ab e 3. Se misca intr-adevar mai greu dar e normal pana cand isi revine. |
#40
Posted 04 November 2012 - 19:49
E ok noul design, insa ma enerveaza faptul ca nu ma pot loga si nu pot folosi Vodafone OTA ca sa-mi trimit setarile pentru telefon.Sper ca maine sa mearga.
|
#41
Posted 04 November 2012 - 19:54
Feedback negativ la partea de Business .
Opusul evolutiei . Aveam un panou de administrare super ok , cu mai multe optiuni . Acu 3 lucruri aruncate ici colo si gata . Ofertele de voce alea mai interesante au disparut . Oferta de date cu tableta gratuitt la 31 euro este prezentata in mod eronat . Pana ieri oferta era valabila pana la sfarsitul lunii , si acum este pana pe 12 septembrie . Se misca foarte greu . Per total totul naspa . |
#42
Posted 04 November 2012 - 20:11
#43
Posted 04 November 2012 - 20:22
La Vodafone totul e alb si se desfasoara transparent,fara perdele.
|
#44
Posted 04 November 2012 - 20:24
#45
Posted 04 November 2012 - 20:40
4G/LTE reprezintă a 4-a generație în tehnologia mobilă (4G).
Tehnologia utilizează resursele disponibile într-un mod foarte eficient, care permite o lățime de bandă mult mai mare (inițial până la 150 Mbps download și 75 Mbps upload) și o rată de răspuns foarte bună (important pentru jocuri online, VoIP, etc). https://www.vodafone...g-lte/index.htm |
#46
Posted 04 November 2012 - 20:44
Prima mentionare oficiala pt. Voip, e de bine, ramane intrebarea: oare va exista o taxa "de utilizare" sau ceva asemanator?Gaseste marketingul, acoperit de cei de la juridic, o formulare corespunzatoare, sunt aproape sigur ca nu schimba naravul odata cu site-ul....
|
|
#47
Posted 04 November 2012 - 20:47
Din pacate optiunile pentru net pe mobil sunt limitate la 7.2 (atit prepay cat si abonament)
|
#48
Posted 04 November 2012 - 21:26
cristian0007, on 04 noiembrie 2012 - 19:04, said:
Se apropie 4G-u,lumea o sa inceapa incet-incet sa migreze acolo,se mai elibereaza reteaua 3G. Nu o sa mai aiba Cosmin congestie seara in Ploiesti. Este ora 21,12 cand iti scriu aceste randuri,am lasat modemul intr-un sertar ca sa nu ma enervez,am Internet fix,am si router,am tot ce-mi trebuie! Vodafone,ar trebui sa-i fie suspendata licenta! S-a umblat in urma cu 3 luni aproximativ,la sectorialele de pe strada Cameliei,o sectoriala ce era oarecum orientata catre cvartalul unde locuiesc eu,a fost repozitionata catre Cartierul Albert! Numai antena 2G a ramas orientata corect,fapt care se traduce prin semnal maxim sau 4 liniidin 5,pe 2G/GPRS si lipsa semnal pe 3G! Numai in dormitor mai prind 3G fiindca este altfel orientata fereastra,mai spre nodeB! Ce mi se pare ciudat,de ce nu primesc semnal 3G de la releul amplasat la Complexul Mic? In sufragerie,unde NU MAI AM SEMNAL 3G,trebuia sa pot receptiona cel putin un minim de la nodeB-ul de la Complexul mic,eu primesc in schimb... o zdranga! Am facut sesizare in urma cu 5 zile la Relatii cu Clientii,operatorul chiar a fost amabil si m-a sunat in 48 de ore sa-mi comunice faptul ca... totul este OK,antenele sunt orientate cum trebuie (desi evident nu este asa),toate sunt conform parametrilor... desi nu mai este asa de ceva timp,am mentionat anterior,iar asta se traduce prin lipsa totala de semnal 3G,in sufragerie! Ce ma sfatuiti? Eu sunt hotarat sa rezilez pe 17 noiembrie,mai are rost sa le fac reclamatie le ANCOM? Echipa tehnica,refuza categoric sa vina la mine in casa pentru a verifica concret situatia,pentru a face masuratori! Am inteles ca la Orange,echipele tehnice au venit la abonati pentru a face masuratori cand au fost probleme,Vodafone refuza categoric acest lucru! Hai ca am dat-o in off-topic dar trebuia sa spun si acest lucru! cristian0007, on 04 noiembrie 2012 - 19:04, said:
Se apropie 4G-u,lumea o sa inceapa incet-incet sa migreze acolo,se mai elibereaza reteaua 3G. Nu o sa mai aiba Cosmin congestie seara in Ploiesti. Este ora 21,12 cand iti scriu aceste randuri,am lasat modemul intr-un sertar ca sa nu ma enervez,am Internet fix,am si router,am tot ce-mi trebuie! Vodafone,ar trebui sa-i fie suspendata licenta! S-a umblat in urma cu 3 luni aproximativ,la sectorialele de pe strada Cameliei,o sectoriala ce era oarecum orientata catre cvartalul unde locuiesc eu,a fost repozitionata catre Cartierul Albert! Numai antena 2G a ramas orientata corect,fapt care se traduce prin semnal maxim sau 4 liniidin 5,pe 2G/GPRS si lipsa semnal pe 3G! Numai in dormitor mai prind 3G fiindca este altfel orientata fereastra,mai spre nodeB! Ce mi se pare ciudat,de ce nu primesc semnal 3G de la releul amplasat la Complexul Mic? In sufragerie,unde NU MAI AM SEMNAL 3G,trebuia sa pot receptiona cel putin un minim de la nodeB-ul de la Complexul mic,eu primesc in schimb... o zdranga! Am facut sesizare in urma cu 5 zile la Relatii cu Clientii,operatorul chiar a fost amabil si m-a sunat in 48 de ore sa-mi comunice faptul ca... totul este OK,antenele sunt orientate cum trebuie (desi evident nu este asa),toate sunt conform parametrilor... desi nu mai este asa de ceva timp,am mentionat anterior,iar asta se traduce prin lipsa totala de semnal 3G,in sufragerie! Ce ma sfatuiti? Eu sunt hotarat sa rezilez pe 17 noiembrie,mai are rost sa le fac reclamatie la ANCOM? Echipa tehnica,refuza categoric sa vina la mine in casa pentru a verifica concret situatia,pentru a face masuratori! Am inteles ca la Orange,echipele tehnice au venit la abonati pentru a face masuratori cand au fost probleme,Vodafone refuza categoric acest lucru! Hai ca am dat-o in off-topic dar trebuia sa spun si acest lucru! |
#49
Posted 04 November 2012 - 21:50
mai mares mai cat de ipocrit esti; mai tii minte cand aruncai cu cacat in alti operatori???
acum ce faci??? te-ai mutat la ceilalti si ai inceput sa arunci cu acelasi kkt in cel care ti-a dat sa mananci atata timp??? cum se mai ''transforma'' oamenii.... |
#50
Posted 04 November 2012 - 22:17
Site-ul de acum se misca mai bine decat cel vechi, singurele comentarii ar fi legate de bara de cautare care n-are ca cauta in prim plan sus, fontul neinspirat din butoanele principale din bara rosie, optiunea de contact din dreapta si cosul meu din dreapta sus. Ce am mai remarcat e ca folosesc o latime fixa, nu una flexibila in functie de rezolutia vizitatorului. Avand in vedere ca sunt mare companie, ar putea avea pretentii de la creatorii site-ului.
E acelasi rahat cu alt ambalaj. Ofertele sunt aproximativ aceleasi, dar e o evolutie ca functionalitate. Un mic pas inainte. |
#51
Posted 05 November 2012 - 06:54
cosmin_m70, on 04 noiembrie 2012 - 21:26, said:
Am inteles ca la Orange,echipele tehnice au venit la abonati pentru a face masuratori cand au fost probleme,Vodafone refuza categoric acest lucru! Hai ca am dat-o in off-topic dar trebuia sa spun si acest lucru! Da, cei de la Orange vin acasă dacă faci reclamație de semnal! La mine au venit! |
|
#52
Posted 05 November 2012 - 07:58
Cand o sa vedem si pe site-ul Vodafone ceva gen nelimiteaza-te.ro de la Orange? Orange a inteles ca nevoile de comunicare ale userilor sunt complexe, exista multe nevoi neacoperite de extraoptiunile actuale... Sistemul acesta de autoconfigurare este unul indraznet si foarte util pentru extraoptiunile mari, care pornesc de la 5-6E...
Edited by IP-XCENTRIC, 05 November 2012 - 07:59. |
#53
Posted 05 November 2012 - 10:28
Mda. Site nou. Speram și eu să văd o amărâtă de schimbare în MyVodafone, mai exact să meargă!
Accesez eu siteul, plin de speranță. Nu mă surprinde să văd că butonul care duce spre autentificarea pe MyVodafone se încarcă la zeci de secunde bune după ce apare pagina siteului. Nimic nou. Accesez formularul de autentificare, introduc datele, aștept câteva minute să se încarce pagina... nimic. Plec să fac un duș. După vreo 30-40 min revin și minune! MyVodafone în sfârșit a apărut! Ghinionul meu că sesiunea expirase, deci la primul clic pe un link ajung înapoi la formularul de autentificare. OK, zic, hai că poate a fost o întâmplare, o congestie în trafic, blablabla. Mai încerc odată. Introduc datele și de data asta se încarcă relativ rapid. Tot i-a luat mai mult decât mă așteptam, dar măcar nu mi-a mai crescut barba lângă browser (Firefox Aurora). Bun, zic, merge bine. Cu speranțele ridicate până-n tavan, dau clic pe Contul meu. Pauză... După încă câteva minute de așteptare (cât timp browserul încă afișează Conectare...), renunț. Bravo, Vodafone, un mare pas înainte!
Spoiler
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users