Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
#181
Posted 26 October 2012 - 10:56
tavktm, on 26 octombrie 2012 - 09:14, said:
Da si nu, din cate am inteles la Dacia cutiile in 6 trepte sunt mai slab etajate decat cele in 5. Practic treptele sunt mai scurte. Da, cel putin la Duster cu 6 treapta 1 e minuscula. Poti pleca de pe loc cu a doua. Edited by End-L-user, 26 October 2012 - 10:57. |
#183
Posted 27 October 2012 - 10:08
#184
Posted 27 October 2012 - 16:27
mie asa imi pare ca se misca bine. probabil conteaza si cu ce compari si ce asteptari ai de la ce vei testa.
|
#185
Posted 27 October 2012 - 18:03
Pai iti dai seama ca fac comparatie cu utilaju din dotare 1.4 mpi.
La 90 cp si acel cuplu declarat ma asteptam sa traga ceva mai bine incarcat, in ideea sa nu trebuiasca sa-l rupi in turatii mari. |
#186
Posted 27 October 2012 - 20:46
nici eu nu l-am turat foarte tare, pana in 4000 rpm in primele 3 trepte dupa care am mers si un pic asa cu 2000 rpm in a 5-a si dupa care un pic cu 3300 rpm. ca traseul nu a fost chiar lung. dar mie imi place cum se misca si cum se aude in masina. si cred ca se misca mai bine decat un 1.4 mpi. trebuie totusi tinut peste 2000 rpm ca e micut motorul si e pacat de turbina sa nu lucreze si ea ca doar o platim. daca va intra pe mana nu va vedea decat 3-4000 rpm dupa ce intra in temperatura. si ce frumos lucra turbina la peste 2000 rpm. si am si uitat de butonul eco sa vad cum merge si asa.
|
#187
Posted 03 November 2012 - 07:41
Se misca indubitabil mai bine decat basinosul 1.4 mpi, am spus doar ca am avut un pic alte asteptari de la el. Ca si reprize scurte un dci 85 sau 90 cp mi se pare mai ok.
Pe Logan l-as categorisi undeva peste 1.6 mpi. Ca idee, dupa ce am fost la reprez Reno, m-am bagat si la Dacia, diferente la toate capitolele, cel mai tare m-a izbit mirosul intepator de plastice ieftine la Dacia (in orice model am urcat), lucru nesesizat de nasu meu la Reno. Edited by Octavian___, 03 November 2012 - 07:43. |
#188
Posted 03 November 2012 - 08:30
Pai are 135 Nm cuplu, adica numai putin peste 1.6 mpi, in conditiile reducerii capacitatii cilindrice cu 45%. Tinand cont ca numai fierul este mai greu decat un Logan, daca mai pui 3-4 persoane in masina, nu stiu ce pretentii sa mai ai. Dar daca aveai un pic de rabdare si nu te infigeai in acceleratie (de parca asta fac toti potentialii cumparatori), observai ca are cuplul maxim de foarte jos in ture si se simte palierul ala de cuplu maxim poate mult mai bine decat la alte masini cu motorizari similare. Mie asta mi-a placut la ascutitoarea aia. A, si sistemul start/stop. Plus ca, poate sunt eu mai inapoiat, dar motoarele de pe Clio sunt noi si probabil ca nu functioneaza in intregime la parametrii producatorului.
Edited by cristi.r, 03 November 2012 - 08:33. |
#189
Posted 03 November 2012 - 09:10
Octavian___, on 03 noiembrie 2012 - 07:41, said:
Se misca indubitabil mai bine decat basinosul 1.4 mpi, am spus doar ca am avut un pic alte asteptari de la el. Ca si reprize scurte un dci 85 sau 90 cp mi se pare mai ok. Pe Logan l-as categorisi undeva peste 1.6 mpi. Ca idee, dupa ce am fost la reprez Reno, m-am bagat si la Dacia, diferente la toate capitolele, cel mai tare m-a izbit mirosul intepator de plastice ieftine la Dacia (in orice model am urcat), lucru nesesizat de nasu meu la Reno. Nu stiu, dar am intrat si eu la Dacia, de multe ori, si in masini noi, de foarte multe ori, si nu m-a IZBIT niciodata un miros INTEPATOR, de PLASTI IEFTIN ! Nu inteleg, miroase a nou, ok, poate nu ca la limizinele x sau y, miroase doar a nou, cum naiba miroase a plastic ieftin ? Adica a tenisi chinezesti ? Cred ca se exagereaza mult , sau ai un nas prea fin, mai ales pentru un barbat ! Edited by tavktm, 03 November 2012 - 09:12. |
#191
Posted 03 November 2012 - 18:46
Mirosul de tenisi ieftini vine de la cateva repere fabricate in Turcia, in Lodgy nu l-am simtit, asa ca tot ce este produs la Bursa sau cu piese de acolo, miroase in halul ala, inclusiv Megane3 fabricat in Turcia, versiunile spaniole si frantuzesti miros altfel la interior.
|
#192
Posted 04 November 2012 - 09:10
cristi.r, on 03 noiembrie 2012 - 08:30, said:
Pai are 135 Nm cuplu, adica numai putin peste 1.6 mpi, in conditiile reducerii capacitatii cilindrice cu 45%. Tinand cont ca numai fierul este mai greu decat un Logan, daca mai pui 3-4 persoane in masina, nu stiu ce pretentii sa mai ai. Dar daca aveai un pic de rabdare si nu te infigeai in acceleratie (de parca asta fac toti potentialii cumparatori), observai ca are cuplul maxim de foarte jos in ture si se simte palierul ala de cuplu maxim poate mult mai bine decat la alte masini cu motorizari similare. ................................. Am remarcat cuplul bun la ~2000 rpm, dar vorbesc de ceea ce am simtit la volan, mai da-le dracu de date pe hartie. Uite exemplu Fabia1 1.2 , mai puturoasa decat Logan 1.4 dar indubitabil se misca mai ok pe drum, faci depasiri mai ok decat cu 1.4 mpi (am condus mult Fabi1), sta mai bine pe drum, etc. tavktm, on 03 noiembrie 2012 - 09:10, said:
Nu stiu, dar am intrat si eu la Dacia, de multe ori, si in masini noi, de foarte multe ori, si nu m-a IZBIT niciodata un miros INTEPATOR, de PLASTI IEFTIN ! Nu inteleg, miroase a nou, ok, poate nu ca la limizinele x sau y, miroase doar a nou, cum naiba miroase a plastic ieftin ? Adica a tenisi chinezesti ? Cred ca se exagereaza mult , sau ai un nas prea fin, mai ales pentru un barbat ! La Dacia mi-au confirmat colegii de suferinta ca plasticul miroase la fel ca in fabrica unde folosesc materiale ordinare la anumite repere. Miroase a nou intr-adevar, dar a plastic mult si slab calitativ. Si treaba asta se vede dupa un rulaj de 100-150000 km (am spus mult 150000 km) cand toate plasticaraierele incep sa-ti zdrangane si scartaie, ti se pare cunoscut fenomenul..? )) Vezi daca la un nerorocit de Fiesta, Polo, Clio se intampla treaba asta. Poate se intampla dar intr-o masura clar mai mica. PS: deci pur si simplu m-a izbit mirosul ))) Edited by Octavian___, 04 November 2012 - 09:12. |
#193
Posted 05 November 2012 - 00:32
#194
Posted 05 November 2012 - 01:26
Mda, puteai sa zici ca ai remarcat mirosul, nu ca te-a IZBIT ! Mirosul de la o hazna te izbeste, eventual !
In fine, noi astia mai de la bloc, cu ghenele de gunoi pe scara, sau chiar si afara, sau astia mai prosti de ranim balegar suntem mai rezistenti, mai caliti as putea spune, nici nu stiu daca asta este mai bine sau mai rau. Putem urca intr-o Dacie fara sa ne izbeasca mirosul, dar daca luam pe cinieva in dreapta mai sensibil ? Poate moare omu' ! p.s. Am fost in fabrici automotive, si am si dus de exemplu si gunoiul, am mai schimbat un pampers, jucat cu un caine, mai o tigra, mai un peste prjit, ce sa zic, am nasul tare ! Edited by tavktm, 05 November 2012 - 01:30. |
#195
Posted 05 November 2012 - 18:59
Rog totusi sa se mai citeasca o data contextul in care am sesizat treaba asta, poate se intelege pana la urma, sau poate nu si sunt eu mai finut cu nasu (desi am Logan si nu Mercedes).
Dupa ce te bagi in cateva modele de Reno si la nici 3 minute sa te urci in cateva modele Dacia crezi ca nu sesizezi mai multe astecte pro si contra? Daca nu era intamplarea asta cu siguranta ca nu remarcam, nu am fost singurul din grup care a fost atins la nas de mirosul de plastic nou de la Dacia, care miroase foarte mult a nou... Mistocarilor voi Edited by Octavian___, 05 November 2012 - 19:00. |
|
#196
Posted 06 November 2012 - 18:17
Octavian___, on 04 noiembrie 2012 - 09:10, said:
Nu e mai greu decat un Logan, cel putin din date pare chiar mai usor cu 80-100 kg. Am remarcat cuplul bun la ~2000 rpm, dar vorbesc de ceea ce am simtit la volan, mai da-le dracu de date pe hartie. Uite exemplu Fabia1 1.2 , mai puturoasa decat Logan 1.4 dar indubitabil se misca mai ok pe drum, faci depasiri mai ok decat cu 1.4 mpi (am condus mult Fabi1), sta mai bine pe drum, etc. Hai sa nu facem acum un subiectivism total din dinamica acestei masini. Este necesar sa precizam ca tu te asteptai la un alt comportament si nu ca masina nu s-ar misca ok . Este totusi o diferenta. Tu singur ai zis ca se misca mai bine decat 1.4. Si nu e bine ? Ce-ai fi vrut, in conditiile in care blocul motor cred ca incape intr-un rucsac ? Ti-am zis, sunt mai multi factori care intervin. dci-urile cu reprize mai bune ? Tot cutia e "de vina". Pai te-ai fi dat jos dupa prima schimbare de viteze daca ai fi fost curios de drive-test cu octavia 1.6 tdi . Edited by cristi.r, 06 November 2012 - 18:22. |
#197
Posted 06 November 2012 - 19:20
Cutie de viteze care echipeaza NOUL Clio cu motor H4Bt este JH3.
Rapoarte : Raport treapta I - 3,72 Raport treapta II - 1,95 Raport treapta III - 1,23 Raport treapta IV - 0,9 Raport treapta V - 0,65 Raport mers inapoi - 3,54 Raport final - 4,21 Viteza la 1000rpm : Treapta I - 10km/h Treapta II - 15km/h Treapta III - 25km/h Treapta IV - 30km/h Treapta V - 40km/h |
#198
Posted 08 November 2012 - 21:38
preturi logan2
http://www.promotor....cu-tva-10283806 Edited by lungubogdan, 08 November 2012 - 21:38. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users