Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Romtelecom și practicile ilegale
Last Updated: Jul 27 2014 16:31, Started by
georgica
, Oct 06 2011 14:24
·
0
#127
Posted 10 December 2011 - 05:52
tidicristi, on 10th December 2011, 02:24, said: sint in diverse firme externalizate sau au reusit sa se adune in diferite firme srl . Da cota 10% , au lucrare de la romtelecom. Sapa , monteaza , etc. Ai uitat sa specifici caditza, devii penibil cu afirmatiile astea, parerea mea e sa incerci sa te abtii de la ridicolul in care te afunzi cu fiecare post.....vrei sa rog un var sa iti faca o poza la bonurile de masa ? |
#128
Posted 10 December 2011 - 11:42
tidicristi, on 10th December 2011, 01:24, said: ....... porcul de craciun nu mai este oferit , la fel si bonurile de masa . ....... fosti angajati de la romtelecom , sint in diverse firme externalizate sau au reusit sa se adune in diferite firme srl . Da cota 10% , au lucrare de la romtelecom. Sapa , monteaza , etc. ce sa faci mah baieti, asta-i viata: azi iesti, maine nu voi sa fiti sanatosi ....ca belelele curg garla |
#129
Posted 10 December 2011 - 20:15
https://dephormation...ndex.php?page=2
Can you help please with a Romanian translation for this "addon" Vă rugăm să vă pot ajuta cu o traducere în limba română pentru această "addon" PM |
#130
Posted 11 December 2011 - 19:23
concluzia pare a fi ca este intr-adevar un serviciu optional. asta judecand dupa faptul ca a fost dezactivata redirectionarea, la cerere. Nu stiu cat este mit si cat este realitate in toata aceasta poveste, dar daca romtelecom a dezactivat redirectionarea, dupa o sesizare sau mai multe, mi se pare ca dracul nu este atat de negru. pare a fi un serviciu optional.
Edited by bluexmas, 11 December 2011 - 19:24. |
#131
Posted 11 December 2011 - 19:45
@bluexmas Concluzia ta e greșită.
La momentul de față, nu contează dacă ai dat opt-out sau nu. Există câteva clase de IP-uri pe care se face testarea. Dacă ai un IP din acele clase, orice ai face tot vei avea redirectări. Poți testa singur: dacă nu ai parte de redirectări, mergi la myclicknet, activează aplicația, repornește browserul (sau deschide alt tab cu myclicknet) și ai să vezi că apare că aplicația nu a fost activată. Pe de altă parte, dacă ești ghinionist și Romtelecom-ul face teste pe tine, poți dezactiva de câte ori vrei aplicația și tot vei fi interceptat și redirecționat. Edit: din ce am înțeles, și în Brazilia situația este identică, deci e o problemă de incompetență la Phorm (sau poate o inginerie financiară pentru a scoate niște bani de la naivi) mai mult decât o încercare de a intra în legalitate a Romtelecom. Edited by georgica, 11 December 2011 - 19:50. |
#132
Posted 11 December 2011 - 19:53
"bluexmas" said: concluzia pare a fi ca este intr-adevar un serviciu optional. asta judecand dupa faptul ca a fost dezactivata redirectionarea, la cerere. Nu stiu cat este mit si cat este realitate in toata aceasta poveste, dar daca romtelecom a dezactivat redirectionarea, dupa o sesizare sau mai multe, mi se pare ca dracul nu este atat de negru. pare a fi un serviciu optional. -- Deci, asta ar fi explicatia, ca testeaza pe anumite adrese IP pe care uneori "avem norocul" sa ni le aloce serverul? |
#133
Posted 11 December 2011 - 20:38
#134
Posted 11 December 2011 - 22:53
UKClicknetvictima, on 10th December 2011, 19:15, said: https://dephormation...ndex.php?page=2 Can you help please with a Romanian translation for this "addon" Vă rugăm să vă pot ajuta cu o traducere în limba română pentru această "addon" PM Thank you very much Mulțumesc mult ! Dephormation "addon" in Romanian v5.1 https://www.dephorma...ndex.php?page=2 https://www.dephorma...dex.php?page=19 Please tell eveyone. Vă rugăm să spuneți tuturor |
#135
Posted 12 December 2011 - 15:58
Salut , in urma cererilor la 1930 , din myaccount . In sfirsit , a venit un raspuns :(sender IP is 208.72.90.123)undeva din USA,nu de pe serverele RTC
" Subiect Salut,am cerut niste dns-uri fara "personalizare"Phorm!! Fir de conversație Răspuns Prin e-mail (Ionut Capota) 12/12/2011 15:24 Buna ziua, Pentru a evita redirectionarile catre okidoki.ro utilizati DNS Romtelecom 193.231.100.120 / 193.231.100.124. Pentru Phorm trebuie sa accesati http://myclicknet.romtelecom.ro pentru a dezactiva acest lucru. Îți mulțumim pentru înțelegere, Echipa Romtelecom Răspuns automat 12/02/2011 03:54" Nu am dat opt-in , deci logic ca nu pot da opt-out ,decit in momentul cind voi accesa acel serviciu.Faptul ca am fost directionat,nu il mai pot vedea acum , am modificat hosts , add in browser , log pe in/out din pc , etc . In urma , discutiilor cu RTC , vad ca nu mai am parte de intirziere in accesarea link-urilor din browser . Se mai intimpla , dar trec pe dns public , atit in router/modem cit si in setarile din placa de retea . E posibil sa ramina doar la varianta de teste pe anumite clase de ip .Dar , la fel cum sintem obisnuiti de RTC , vom avea parte de "personalizare" periodic . O confirmare in e-mail , pt aceste redirectionari nu o sa primiti , chiar daca admit cind sunati la 1930 ca se intimpla asta.O sa fiti sunati de cineva din partea RTC , care o sa fie "uimita" ca se intimpla asta , recunoaste ca se intimpla , dar nu are o solutie pentru asta , ramine la latitudinea clientului optiunea de a ramine abonat in conditiile date . I-am rugat , aveti dreptul de a stoca datele timp de 6 luni (cu mentinerea datelor pina la 3 ani), extrageti de acolo ce va intereseaza , nu ma deranjati cu "personalizarea" . |
#136
Posted 12 December 2011 - 19:09
xcit, on 10th December 2011, 05:52, said: Ai uitat sa specifici caditza, devii penibil cu afirmatiile astea, parerea mea e sa incerci sa te abtii de la ridicolul in care te afunzi cu fiecare post.....vrei sa rog un var sa iti faca o poza la bonurile de masa ? P.S.- cu riscul de a fi catalogat "FLAME"!!Repet , din cauza problemelor , angajati Romtelecom , nu mai beneficiaza de "drepturi" de sfirsit de an . Contractul cu firma care oferea , bonuri de masa , nu a mai fost prelungit.Am avut bun simt sa nu ii dau numele. |
|
#137
Posted 12 December 2011 - 19:14
repet ca vad ca nu esti familiarizat cu limba romana, esti complet in eroare si ori intentionat ori nu, MINTI cu nerusinare lumea.Nu te mai repeta cu bonurile alea atata si vezi-ti de treaba ta fara sa minti, pa
|
#138
Posted 12 December 2011 - 19:47
#139
Posted 12 December 2011 - 21:07
o sa le scanez acu....nu vezi ca tot ii da intruna cu foamea? de parca rtc sta in bonurile alea )
|
#140
Posted 12 December 2011 - 21:51
io cre' ca amandoi aveti o problema (una comuna, bineinteles ), recte bonurile. adic' unu' nu poa' sa traiasca fara iele, iar unu' poa' sa traiasca fara iele.
asta, simplist spus. mai elaborat, cre' ca mandria va face nu puteti folosi interioarili de servici sa va'ntalniti la o bere doua noua si sa va lamuriti 'mecanice', ce naiba, fi tu malagambist si calca-ti neica pa inima si suna-l tu primu'....ganditi-va cate ati putea discuta impreuna |
#141
Posted 12 December 2011 - 22:55
cooliooo, on 12th December 2011, 21:51, said: io cre' ca amandoi aveti o problema (una comuna, bineinteles ), recte bonurile. adic' unu' nu poa' sa traiasca fara iele, iar unu' poa' sa traiasca fara iele. asta, simplist spus. mai elaborat, cre' ca mandria va face nu puteti folosi interioarili de servici sa va'ntalniti la o bere doua noua si sa va lamuriti 'mecanice', ce naiba, fi tu malagambist si calca-ti neica pa inima si suna-l tu primu'....ganditi-va cate ati putea discuta impreuna |
|
#142
Posted 13 December 2011 - 10:24
#143
Posted 13 December 2011 - 17:27
Am primit astazi raspuns din partea romtelecom:
Quote Va multumim pentru utilizarea serviciilor oferite de Romtelecom! Ca urmare a situatiei semnalate de dumneavoastra, a fost inregistrata sesizarea numarul xxxxxxx si veti fi contactat de departamentul abilitat in vederea solutionarii . Cu stima, Echipa Romtelecom Dupa asta, urma copia mailului trimis de mine si in final, ceva care in actualul context e de Cascadorii Rasului. Citez: Quote Acest mesaj si orice fisiere sau documente atasate contin informatii confidentiale, clasificate conform regulilor interne ROMTELECOM. Mesajul este destinat doar persoanei sau entitatii adresate si altora autorizati sa-l primeasca. Daca pe romtelecom ii doare undeva de lege si de propriile contracte pe care le face, tot acolo ma doare si pe mine de regulile interne ale lor. In afara de asta, mie mi-au trimis mesajul, adica "entitatii adresate" Quote Daca dvs. nu sunteti in aceasta situatie, prin aceasta va informam ca orice dezvaluire, copiere, distribuire sau orice alta actiune bazata pe continutul acestor informatii este strict interzisa si pot fi aplicate sanctiuni, potrivit legii. Daca ati primit acest mesaj din greseala, va rugam sa ne informati imediat si sa stergeti mesajul din sistemul dvs. |
#144
Posted 13 December 2011 - 22:08
cooliooo, on 13th December 2011, 10:24, said: unchiulica taica, sincer iti zic: va trebui sa te straduiesti mai mult si inca ceva: mai rasfirati baieti, mai rasfirati..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users