Autostrazile din Romania
Ultima postare: iun 02 2024 20:13, Inițiat de
unic_jul
, aug 28 2011 20:19
·
39
#7094
Publicat: 16 mai 2024 - 17:20
https://actualdecluj...oiect-din-pnrr/
Nu-mi dau seama la ce se referă procentele alea. În cazul M6, s-a realizat 30% din organizarea de șantier probabil, că din total lucrări nu cred că s-a ajuns la 3%. Așa e, Boc e ori incapabil, ori mincinos. Ori ambele. Rostogolește aceleași promisiuni de 3 mandate, dar nu am auzit să fi dus ceva la bun sfîrșit (din proiectele mari, nu asfaltări sau plantări de pomi). Editat de abancor, 16 mai 2024 - 17:22. |
#7095
Publicat: 17 mai 2024 - 06:15
Wotan, on 16 mai 2024 - 10:08, said:
Tocmai discutam despre faptul ca o simpla traversare a Carpatilor, cateva zeci de km in zona muntoasa, va dura minim zece ani incepand de acum Viteza melcului pe autostrada Ploiești-Brașov, unde un km costă 170.000.000 lei. Se construiesc 5 km Administratiile locale se misca mult mai rapid in domeniul infrastructurii rutiere, autostrazi de peste 100km sunt construite in cativa ani, centuri ale oraselor si mai repede Oradea “s-a legat” de Autostrada 3. Urmează drumul expres Arad-Oradea Centura de est, progres de 38 la sută "În cadrul proiectului, va fi realizat un drum de11 km lungime, un pod peste râul Mureș, un pasaj peste calea ferată, cinci sensuri giratorii, două intersecții în cruce, o pistă de biciclete de 7,2 kilometri şi două stații pentru mijloace de transport în comun. Potrivit contractului, lucrarea ar trebui finalizată până anul viitor. Totuşi, fără a promite nimic, reprezentanţii firmei Porr au dat de înţeles că ar vrea să termine centura până la finalul acestui an." [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f8rTG_EybIw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ministerul Transporturilor n-are sanse sa fie la fel de eficient si rapid. 9km amarati de autostrada in teren nu foarte dificil sunt amanati de ani de zile si fiecare termen este depasit. DIn nou si din nou... Autostrada A1 Lugoj – Deva, lotul cu tuneluri: “zero muncitori și utilaje” "Deși Sorin Grindeanu a promis în repetate rânduri că se va lucra în 2023 pe ciotul de 9 km lipsă din A1 Lugoj – Deva, realitatea îl contrazice din nou. Ministerul Transporturilor pe care îl păstorește nu a emis autorizația de construire, suprafețele forestiere nu au fost eliberate în totalitate, utilitățile nu sunt mutate, iar utilajele și muncitorii lipsesc cu desăvârșire. Autostrada Lugoj – Deva a intrat în lucru în 2013." ." |
#7096
Publicat: 17 mai 2024 - 20:49
Putin offtopic dar merita vazut:
repairing_the_road.mp4 11,82MB 1 download-uri [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VJLX3C0eg3g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7097
Publicat: 23 mai 2024 - 19:39
La ce vad pe filmare, lotul asta va fi dat in folosinta anul acesta. Inainte de termen!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ATyQYs714yo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si avem si cu tunelurile. Top lucreaza austriecii si italienii. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4Oq3qphm7Hw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Carol_I, 23 mai 2024 - 19:40. |
#7098
Publicat: 23 mai 2024 - 19:55
abancor, on 16 mai 2024 - 17:20, said:
https://actualdecluj...oiect-din-pnrr/ Nu-mi dau seama la ce se referă procentele alea. În cazul M6, s-a realizat 30% din organizarea de șantier probabil, că din total lucrări nu cred că s-a ajuns la 3%. Așa e, Boc e ori incapabil, ori mincinos. Ori ambele. Rostogolește aceleași promisiuni de 3 mandate, dar nu am auzit să fi dus ceva la bun sfîrșit (din proiectele mari, nu asfaltări sau plantări de pomi). Citat din PSDR. Articolul incepe cu : "PSD Cluj: Emil Boc, fără a mai surprinde pe nimeni, împinge pe linie moartă și proiectul metroului / Ministrul Investițiilor: Metroul de la Cluj, este cel mai întârziat proiect din PNRR " Editat de iulian_1976, 23 mai 2024 - 19:58. |
#7099
Publicat: 25 mai 2024 - 05:44
E si nu e cu autostrazi. Dar sa citesc asa stiri la cafeluta de dimineata.. imi provoaca o mare satisfactie
Quote
Profit.ro a anunțat recent că antreprenorul Dorinel Umbrărescu, cel mai important constructor de drumuri din România, a mai făcut un pas în demersul său de preluare a combinatului siderurgic Oțelu Roșu din Caraș Severin, prezentat anterior în detaliu, în premieră, de Profit.ro, unul dintre obstacolele din calea operațiunii fiind înlăturat de către administratorul judiciar al companiei insolvente care deține în prezent în proprietate activele întreprinderii, deși nu definitiv. Cu manutele astea doua, am facut o tara noua. UMB ar putea sa-si scrie asta pe uniformele de lucru. Si una cu autostrazi. Craiova - Pitesti ar fi gata anul asta. Asa se arata-n stele. Quote
Dacă se menține actualul ritm de lucru, sunt șanse reale ca pe acest tronson (cu o lungime de 17,7 km) circulația să fie deschisă până la sfârșitul acestui an (2024), cu cel puțin 6 luni mai devreme decât prevede termenul contractual (vara lui 2025), a fost anunțat atunci. Anterior, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu a fost într-o vizită neanunțată pe șantierul tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova-Pitești, pentru a verifica mobilizarea noului antreprenor și progresul lucrărilor. Pentru acest tronson au fost reluate lucrările de execuție în luna octombrie 2023, la 10 luni după rezilierea contractului cu antreprenorul inițial. Editat de Carol_I, 25 mai 2024 - 05:50. |
#7102
Publicat: 26 mai 2024 - 18:46
Azi avut ocazia sa circul aproape complet de langa Targu Mures pana la Arad (lipsa 9 km segmentul Margina-Holdea). Pentru prima data am reusit sa traversez Transilvania in mai putin de 4 ore. Lucru mare...
Se vede mobilizare si pe segmentul lipsa. Un segment blocat de peste 10 ani... https://www.banatula...-final-fericit/ Inca putin... |
|
#7103
Publicat: 26 mai 2024 - 21:59
[ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA4dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMjQl/MkYwNSUyRjI1JTJGMTk4Mzk0MV8xOTgz/OTQxX21hcmNlbC1jaW9sYWN1LXBlLXNh/bnRpZXItMS5qcGVnJnc9NzgwJmg9NDQw/Jmhhc2g9NmE5N2U5ZjRjYmZmZDg0Yzg1NGJiMGI4NDU3ZTY5MWQ=.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Noroc cu PSD ca a facut ca lucrurile sa se miste. Am fi stat ani buni de acum inainte fara bucata aia de autostrada |
#7104
Publicat: 27 mai 2024 - 17:22
Wotan, on 26 mai 2024 - 18:46, said:
Azi avut ocazia sa circul aproape complet de langa Targu Mures pana la Arad (lipsa 9 km segmentul Margina-Holdea). Pentru prima data am reusit sa traversez Transilvania in mai putin de 4 ore. Lucru mare... Se vede mobilizare si pe segmentul lipsa. Un segment blocat de peste 10 ani... https://www.banatula...-final-fericit/ Inca putin... |
#7105
Publicat: 28 mai 2024 - 07:07
Proiectul tehnic urmeaza a fi depus in curand, iar UMB e optimist in privinta termenelor.
Autostrada Lugoj – Deva: În două săptămâni va fi depus proiectul tehnic completat, pentru tuneluri – CNAIR Proprietarul UMB spune că firma sa va termina proiectul tronsonului cu tuneluri pentru urși, Margina – Holdea, până în 2026 Pana in 2027 ar trebui sa fie finalizat segmentul. |
#7106
Publicat: 28 mai 2024 - 07:48
Treaba cu urșii este ori o dumă de presă, ori o prostie. Pe acolo nu mai sunt urși de dinainte de WWII. Poate vor să repopuleze cu urși, cine știe ce planur sunt.
Treaba serioasă este includerea de ecoducte. Astea chiar își au rostul real. Și trebuie incluse în proiectele autostrăzilor. În alte locuri, soluția cea mai bună și eco a fost să ridice autostrada din loc în loc, să facă un fel de poduri pe sub care pot circula animalele fără nicio problemă. Conductele tip tunel sunt cea mai proastă soluție, puține animale aventurându-se pe acolo, sunt aproape inutile. Nici ecoductele tip pod pe deasupra autostrăzii nu sunt de mare succes. Animalelor le este teamă să se apropie și să treacă pe deasupra autostrăzii din cauza zgomotelor și vibrațiilor. |
#7107
Publicat: 28 mai 2024 - 08:12
Tunelurile sunt de fapt pentru masini. Presa a fost un pic neclara.
"Autorizația de construire emisă în aprilie vizează lucrări pe un tronson de 5,7 kilometri din secțiunea E a lotului 2 din A1 Lugoj – Deva. Valoarea lucrărilor autorizate este de 275,8 milioane de lei, fără TVA. Printre lucrările autorizate se numără și două pasaje. Tot în aprilie, pasionații de infrastructură au postat imagini cu utilaje aduse de UMB pentru secțiunea lipsă din Autostrada Lugoj – Deva (A1). Potrivit lor, o parte dintre acestea urmează să fie utilizate chiar la săparea tunelurilor. Acest lot va include 2,13 kilometri de tunel forat cu două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 m." Ursii (si celelalte animale) vor circula de fapt pe dealuri, peste tuneluri. |
|
#7108
Publicat: 28 mai 2024 - 08:17
Tonic Water, on 27 mai 2024 - 17:22, said: Poate prin 2027 cel mai devreme. Tunelurile alea nu sunt usor de facut si dureaza. Proiectul tehnic de executie al tunelelor nici macar nu a fost aprobat. Asta pentru ca nu i l-au dat lui Bolojan, ca iesea si sapa el singur cu pieptul gol si era gata deja. /sarcasm |
#7109
Publicat: 28 mai 2024 - 13:03
antic, pe 28 mai 2024 - 07:48, a scris:
Treaba cu urșii este ori o dumă de presă, ori o prostie. Pe acolo nu mai sunt urși de dinainte de WWII. Poate vor să repopuleze cu urși, cine știe ce planur sunt. Desigur ca e "o prostie": Potrivit lui, Proiectul Tehnic (PT) pentru aceste tuneluri a fost realizat deja de antreprenorul italian Salini, la cererea statului român. „S-au efecutat studii geotehnice amănunţite, s-a verificat proiectul de către Consiliile Tehnico-Economice ale CNAIR în repetate rânduri, s-au pronunţat profesori universitari asupra acestor tuneluri. Aşadar avem un proiect tehnic gata, în valoare de sute de mii de lei, tot ce trebuie făcut este să fie licitat pentru găsirea unui constructor”, conchide Drula membrul Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor Erika Stanciu, care a fost secretar de stat în Ministerul Mediului în Guvernul Cioloş, consideră că oficialii de la Bruxelles nu vor accepta varianta construirii autostrăzii fără ecoducte. În plus, Acordul de Mediu emis pentru acest proiect prevede construirea ecoductelor. https://www.economica.net/tuneluri-pentru-ursi-sau-sapaturi-cat-un-bloc-de-10-etaje-dilema-de-100-milioane-de-euro-care-blocheaza-iar-autostrada-lugoj-deva_135780.html La fel ca si in cazul gandacilor, al liliecilor sau a altor animale exotice, exista un proiect care ia in considerare protejarea acestor specii, insa dintr-un motiv necunoscut (sac!), guvernele PSD-iste au ignorat cu buna stiinta aceste capitole, gasind tot felul de scuze. Cand a venit UE sa le dea peste bot ca de ce nu se respecta proiectul, PSD-istii au inceput sa urle: "UE nu ne lasa sa facem autostrazi". Evident ca propaganda a prins acolo unde trebuie. Si inca prinde. |
#7110
Publicat: 28 mai 2024 - 14:58
Bursul, on 28 mai 2024 - 13:03, said:
Desigur ca e "o prostie": Potrivit lui, Proiectul Tehnic (PT) pentru aceste tuneluri a fost realizat deja de antreprenorul italian Salini, la cererea statului român. „S-au efecutat studii geotehnice amănunţite, s-a verificat proiectul de către Consiliile Tehnico-Economice ale CNAIR în repetate rânduri, s-au pronunţat profesori universitari asupra acestor tuneluri. Aşadar avem un proiect tehnic gata, în valoare de sute de mii de lei, tot ce trebuie făcut este să fie licitat pentru găsirea unui constructor”, conchide Drula membrul Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor https://www.economica.net/tuneluri-pentru-ursi-sau-sapaturi-cat-un-bloc-de-10-etaje-dilema-de-100-milioane-de-euro-care-blocheaza-iar-autostrada-lugoj-deva_135780.html |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi