De ce ENEL, CEZ, E.ON nu taie curentul la CFR? La cetateni sau firme taie imediat.
Last Updated: Aug 06 2011 15:01, Started by
duster2010
, May 04 2011 21:21
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#55
Posted 07 May 2011 - 12:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
takillya, on 7th May 2011, 13:26, said: si mie imi place sa circul cu trenul, dar ca sa faci 4 ore cu acceleratul de la rm sarat la galati???? (160 de km). nu merci! cu autobuzul ajung in 2 ore si ma costa mai putin. |
#56
Posted 07 May 2011 - 16:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
iDorin, on 7th May 2011, 13:49, said: Eu nu stiu sa faca un accelerat de la Ramnicu Sarat pana la Galati doua ore dar fie, putem admite ca se mai intampla. La fel de bine se poate intampla si cu ''autobuzul'' daca prinde o zi mai aglomerata, se lucreaza pe o anumita portiune din drum, un accident sau este direct implicat in accident - datorita imprudentei soferilor care nu inteleg ca atunci cand transporti calatori, responsabilitatea este una enorma. eu circul des pe ruta asta si iti spun in cunostinta de cauza ca atat face. 4 ore. ramnicu sarat - tecuci - galati (acc) 75+85km plecare: 18.45 sosire: 22.27 autobuzul. plecare: 14.30 sosire:16.30 daca n-ar fi timpul asta absurd de lung, as alege oricand trenul fiindca e mult mai comod (nu trebuie sa stai intepenit pe bancheta, ai si baie etc) si nu sunt decat 160 de km ffs. sau uite: buzau-bucuresti n (rapid) 128km - 2h si 3 min ![]() na viteza de tren rapid: 60km/h ![]() |
#57
Posted 08 May 2011 - 01:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu nu am înțeles niciodată de ce cei de la C.F.R. (apropos, C.F.R. în zilele noastre înseamnă Căile Furate Române) în ultimii ani nu au putut să introducă un tren accelerat de la București Est (Obor) la Constanța. În anii '90 - începutul aniilor '000 exista un personal cu mers de accelerat București Est (Obor) - Constanța. Ar vorbi cu cei de la R.A.T.B. să mai bage o linie în plus prin zonă și vara ar putea să fie 2 perechi de trenuri pe ruta asta (mai ales că drumul e mai scurt cu 10 km).
|
#58
Posted 12 May 2011 - 09:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
djl, on 7th May 2011, 13:25, said: Multe gări au budele murdare, chiar și unele de pe Valea Prahovei (precum Câmpina și Sinaia). Acum câțiva ani și alea de la Gara Băneasa erau mizere - acum nu știu cum e, dar era (e) o rușine pentru o gară prezidențială. Am fost ieri in gara, o turma de tigani se certau si gaborii langa stateau la taclale. Cat oamenii se holbau, talharii operau. I-am scris lui Oprescu sa dea un ultimatum MT: Ori militarizeaza zonele garilor si liniilor, transformandu-le in cele mai sigure din oras, ori zboara garile cu tot cu triajul din BUCURESTI Politia TF exista degeaba. Sa fie desfiintata. Edited by Highlander91, 12 May 2011 - 09:55. |
#59
Posted 06 August 2011 - 10:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De ce ? Sunt mana in mana cu sefii CFR!
Le da curent cu 70% mai scump-tun! |
#60
Posted 06 August 2011 - 15:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users