Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Am primit credit in avans desi op...

3 ani dobanda fixa vs 5 ani fixa?

Sfaturi recuperare cont facebook

Piese pentru trenul de rulare Meyle
 o masina legendara, Moskvitch 408

Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?
 Cu mașina spre Budapesta ...

Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...
 Boxe Devialet

Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...
 

De ce ENEL, CEZ, E.ON nu taie curentul la CFR? La cetateni sau firme taie imediat.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
59 replies to this topic

#37
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

 Highlander91, on 5th May 2011, 14:15, said:

Romania nu isi mai permite sa intretina o infrastructura feroviara! si nici sa plateasca subventia de 125 lei/tren/km pentru trenurile de calatori, atat publice cat si private!
Romania va trebui sa isi permita sa intretina infrastructura feroviara ! Si oricum, asa se va intampla !

#38
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,257
  • Înscris: 07.02.2003

 iDorin, on 5th May 2011, 14:25, said:

Romania va trebui sa isi permita sa intretina infrastructura feroviara ! Si oricum, asa se va intampla !
Cand majoritatea calatorilor se orienteaza la sosea din cauza conditiilor proaste si a cresterii pretentiilor de confort doar marfa ii mai poate salva... dar in prezent nu merge nici aia. Solutii ai ? Daca nu asta e...

Edited by andreic, 05 May 2011 - 17:04.


#39
stalnet1

stalnet1

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,508
  • Înscris: 10.01.2007

 duster2010, on 4th May 2011, 21:21, said:

http://www.zf.ro/com...nomalie-8228930

Datoriile CFR la energie au ajuns la 2 miliarde lei. FMI nu are soluții pentru această "anomalie"


Potrivit lui Vlăsceanu, datoriile CFR către furnizorii de electricitate, atât privați, cât și de stat, au crescut din ianuarie până în mai cu 200 milioane de lei, la două miliarde de lei.

A fost o discuție liberă. Și cei de la FMI sunt dornici să afle opiniile din piața de energie, nu doar pe cele oficiale. (...) Până la urmă o decizie va trebui luată, deoarece aceste datorii tot cresc", a adăugat Vlăsceanu.

Asociația Companiilor de Utilități din Energie a fost înființată în 2006 de mai multe companii energetice care activează în România cu scopul de a sprijini concurența loială pe piață.
stimate duster...
baga in puscarie 2 manageri de lux din cfr pt tot restul vietii...
cauta-i si pe cei anteriori si intreaba de ce una din cele mai rentabile ramuri ajunge tinta unor intrebari de-a dreptul ridicole...


p.s. roaga un om de meserie sa cuantifice pierderea statului roman-recte a ta ,a mea ,a tuturor, in urma vinderii flotei romanesti

Edited by stalnet1, 05 May 2011 - 17:17.


#40
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,985
  • Înscris: 25.01.2007
stai relax, ca daca nu mai are flota de vandut, base va vinde si trenurile. momentan nu e nici un interes sa mearga bine cfr, as putea paria ca prin anumite cercuri se cam stie cine ar putea fi noul propitar. si eventual ce suma va plati. si garantat nu va sta matza in coada de acea suma.
cat timp cfr a licitat cele mai paguboase linii si privatii scot profit pe ele, e clar ca pe celelalte posibilitatile sunt mari.

#41
duster2010

duster2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,912
  • Înscris: 29.01.2011
cfr-ul si minele pot fi puse in 18 luni pe profit baban.

manager strain cu 10% din profit. Nu mai fura nimeni nimic- totul se urmareste.

acum e manager politic- fura cat mai poate.

Edited by duster2010, 05 May 2011 - 19:47.


#42
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,257
  • Înscris: 07.02.2003

 duster2010, on 5th May 2011, 20:47, said:

cfr-ul si minele pot fi puse in 18 luni pe profit baban.
Lozinci... daca se putea se facea pentru ca exista interesul sa faci bani :)

#43
duster2010

duster2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,912
  • Înscris: 29.01.2011
"daca se putea se facea pentru ca exista interesul sa faci bani."

interesul cui? al omului politic care e cu gandul la contracte?

Firmele private feroviare cum fac profit? De ce nu dau faliment? Acolo nu exista contracte hoate sau nasi.
Acolo se fac bani. Trebuie management profesionist, nu politic.

#44
Sulamita

Sulamita

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 21.01.2010

 andreic, on 5th May 2011, 08:29, said:

Se lucreaza inca din  2010 primavara sau mai devreme... cat le ia, ca la autostrazi ? :)

Se lucra deja in 2009 primavara.

#45
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,985
  • Înscris: 25.01.2007

 andreic, on 5th May 2011, 20:56, said:

Lozinci... daca se putea se facea pentru ca exista interesul sa faci bani :)


nu neaga nimeni ca nu se fac bani la cfr. numai ca acum banii se scurg in alte directii. nu e distractiv sa faci bani pentru stat cand poti sa faci pentru tine.

#46
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,795
  • Înscris: 05.11.2009

 slai, on 5th May 2011, 20:43, said:

stai relax, ca daca nu mai are flota de vandut, base va vinde si trenurile. momentan nu e nici un interes sa mearga bine cfr, as putea paria ca prin anumite cercuri se cam stie cine ar putea fi noul propitar. si eventual ce suma va plati. si garantat nu va sta matza in coada de acea suma.
cat timp cfr a licitat cele mai paguboase linii si privatii scot profit pe ele, e clar ca pe celelalte posibilitatile sunt mari.
amice, inca odata: flota a fost vanduta de vodcaroiu. De aia nici nu au avut cu ce sa-l infunde pe marinar  :naughty:

#47
djl

djl

    Lustră cu ventilator. Oile au votat cuțitul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 113,034
  • Înscris: 13.06.2004
Totuși, modernizarea aia nu se poate face chiar așa de ușor. Să nu uităm că nu trebuie întreruptă circulația pe celălalt fir și că modernizarea se face într-o zonă montană, unde accesul nu se face întotdeuana așa de ușor.
În schimb, cu București - Constanța nu au nici o scuză, nici Motocicleanu, nici Boc, nici Băse.

Nu știu dacă Băsescu Marinarul a vândut sau nu flota, dar el a început pulverizarea C.F.R.-ului. Desigur că ceilalți i-au continuat opera.

#48
djl

djl

    Lustră cu ventilator. Oile au votat cuțitul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 113,034
  • Înscris: 13.06.2004
Și nu-mi place moda de a introduce vagoane necompartimentate, mai ales pe accelerate, rapide și intercity-uri. De când eram mic mi-au plăcut vagoanele compartimentate și mi s-au părut mult mai confortabile + că eu o mare parte din drum stau pe coridor, ca să treacă timpul mai repede.

#49
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

 djl, on 7th May 2011, 11:56, said:

Și nu-mi place moda de a introduce vagoane necompartimentate, mai ales pe accelerate, rapide și intercity-uri. De când eram mic mi-au plăcut vagoanele compartimentate și mi s-au părut mult mai confortabile + că eu o mare parte din drum stau pe coridor, ca să treacă timpul mai repede.
Mda, nici mie nu-mi plac vagoanele necompartimentate insa unele sunt de-a dreptul confortabile. Ma refer la cele de pe rapid si intercity. De obicei insist asupra trenurilor care au in compunere si vagon bar, de obicei un vagon bar + clasa a dou, pentru a-mi mai dezmorti picioarele.  :rolleyes:

#50
duster2010

duster2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,912
  • Înscris: 29.01.2011
cat se fura de la cfr?

#51
djl

djl

    Lustră cu ventilator. Oile au votat cuțitul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 113,034
  • Înscris: 13.06.2004
Am mers în oct. 2008 cu Intercity-ul de la București la Sinaia și erau vagoane necompratimentate; o parte din drum am stat în capătul vagonului la ușă - dacă nu aveam parte de coridor. Trenul, deși IC a avut cam 20 de min întârziere! (un accelerat cu care am mers până la Ploiești a avut 5 min întârziere!).

#52
costables

costables

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,406
  • Înscris: 01.01.2011
[quote name='duster2010' post='9841138' date='4th May 2011, 22:21'][url="http://www.zf.ro/companii/datoriile-cfr-la-energie-au-ajuns-la-2-miliarde-lei-fmi-nu-are-solutii-pentru-aceasta-anomalie-8228930"]http://www.zf.ro/companii/datoriile-cfr-la...nomalie-8228930[/url]

Datorii[/quote]
Unii cetateni inca mai circula cu trenul! Mie imi place sa circul cu trenul oricat de jegos si incet ar merge daca nu ma grabesc si nu este aglomerat. Cea mai mare nemultumire fata de cfr sunt garile jegoase fara apa si toalete functionale. Doamna ministru trebuie sa stie ca exista gari fara apa curenta si toalete functionale si nu ma refer la gari din sate si comune ci la gari mai mari.

[quote name='duster2010' date='5th May 2011, 20:47' post='9845293']
[b]cfr-ul si minele pot fi puse in 18 luni pe profit baban.



Asta e cea mai mare aberatie care am auzit-o!
Crf calatori nu poate avea profit si nici nu cred ca are in vreo tara de prin UE fara subventii de la buget. Minele, e mai ieftin sa importi carbune cred decat sa ingropi bani, dar cu minele e simplu ca se vor inchide complet, cele de subteran. Nu o sa le ducem lipsa. Multi bani au fost ingropati in pamant.

Edited by costables, 07 May 2011 - 11:56.


#53
djl

djl

    Lustră cu ventilator. Oile au votat cuțitul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 113,034
  • Înscris: 13.06.2004
Multe gări au budele murdare, chiar și unele de pe Valea Prahovei (precum Câmpina și Sinaia). Acum câțiva ani și alea de la Gara Băneasa erau mizere - acum nu știu cum e, dar era (e) o rușine pentru o gară prezidențială.

#54
takillya

takillya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,149
  • Înscris: 03.12.2005

Quote

Unii cetateni inca mai circula cu trenul! Mie imi place sa circul cu trenul

si mie imi place sa circul cu trenul, dar ca sa faci 4 ore cu acceleratul de la rm sarat la galati???? (160 de km). nu merci! cu autobuzul ajung in 2 ore si ma costa mai putin.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate