Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
R.C.S. & R.D.S. - TV cablu digital (H.D.) - Topic general - 34 de posturi H.D. - Partea I.
Last Updated: May 13 2019 22:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Dec 01 2009 02:54
·
0
#31681
Posted 08 September 2015 - 15:49
Nu din Contul Online, direct de pe site. http://www.rcs-rds.r...digi-tv-satelit
Functioneaza atat pentru Digi TV Satelit, cat si pentru Digi Cablu. Nu are cum sa nu se dezactiveze cardul, nu sta un nene de la RDS cu degetul pe buton si iti dezactiveaza tie cardul. Se dezactiveaza in mod automat daca nu il folosesti o perioada mai lunga, asa este la toti operatorii, indiferent ca vorbim de cablu digital sau DTH. Smartcardurile se dezactiveaza in mod automat dupa o perioada de nefolosinta. In concluzie, nu am ce sa transmit mai departe. |
#31682
Posted 08 September 2015 - 15:51
Tare as vrea sa inteleg logica pentru care se face aceasta dezactivare, atata timp cat eu sunt cu plata la zi nu vad deloc folositoare o astfel de regula atat pt rds cat si pt utilizator
|
#31683
Posted 08 September 2015 - 15:53
Logica este ca nu mai ajung ECM-urile tranmsmise de provider si nu se mai face autentificarea dispozitivului.
|
#31684
Posted 08 September 2015 - 15:55
misshu, on 08 septembrie 2015 - 15:51, said: Tare as vrea sa inteleg logica pentru care se face aceasta dezactivare, atata timp cat eu sunt cu plata la zi nu vad deloc folositoare o astfel de regula atat pt rds cat si pt utilizator |
#31686
Posted 08 September 2015 - 15:58
energyps2, on 08 septembrie 2015 - 15:55, said:
Cu dezactivarea nici eu nu sunt de acord... dar tare am impresia ca, confunzi, CI cu card-ul. CI il poti cumpara insa cardul este si ramane proprietatea RCS-ului. Acelasi lucru se intampla cu cartela sim din telefonul tau proprietate personala, cum ar fi sa iti blocheze operatorul telefonul ca nu ai mai sunat pe nimeni o perioada? ... in fine consider ca este un lucru anormal, am facut o sesizare in acest sens si cu asta basta, astept sa vad ce imi zic! |
#31687
Posted 08 September 2015 - 16:05
misshu, on 08 septembrie 2015 - 15:58, said:
Asa este. Acelasi lucru se intampla cu cartela sim din telefonul tau proprietate personala, cum ar fi sa iti blocheze operatorul telefonul ca nu ai mai sunat pe nimeni o perioada? ... in fine consider ca este un lucru anormal, am facut o sesizare in acest sens si cu asta basta, astept sa vad ce imi zic! |
#31688
Posted 08 September 2015 - 17:36
misshu, on 08 septembrie 2015 - 15:51, said:
Tare as vrea sa inteleg logica pentru care se face aceasta dezactivare, atata timp cat eu sunt cu plata la zi nu vad deloc folositoare o astfel de regula atat pt rds cat si pt utilizator Dar, la mine după vreo 20-30 minute se activează automat, fără a fi nevoie să sun la ei!Și pe DTH și Cablu! Dezactivarea, din câte știu eu, se face din motive de securitate! Cartelele acelea pot fi "sparte" și astfel unii pot viziona toate posturile! La anumite perioade de timp se schimb codurile , dacă aparatul nu este în rețea, când reintră în rețea nu are codul de deblocare! Atenție, această chestie este valabilă, dacă deconectezi aparatul de la energia electrică! La tine, dacă nu ai scos aparatul din priză, în mod normal, nu ar trebui să se dezactiveze, indiferent că "intri" pe DigiFilm sau nu! Ori sunt probleme cu SmartCard-ul ori cu tv-ul (poate ceva incompatibilități cu SmartCard-ul)! PS: Din 15 iunie până pe 28 august, tv-ul meu din sufragerie a fost deschis doar odată, într-o dimineață, pe PROtv și nu s-a blocat!Acesta nu a fost deconectat de la priză! În schimb cel din bucătărie, care nu a fost deschis și a-și fost scos din priză toată luna august s-a blocat!Acestuia i-am dat drumul și l-am lăsat pe TVR1, iar după 20-30 minute am verificat posturile codate și mergeau! Amândouă sunt aceeași marcă, diferența făcând-o diagonala! |
#31689
Posted 08 September 2015 - 17:54
Tv-ul nu a fost scos din priza in ultima perioada, dar e posibil sa se mai fi intrerupt curentul. Aproape zilnic cred ca este pornit, eu nu privesc la el decat foarte rar, fiind in camera de zi (sufragerie) sotia si cel mic privesc la el, ea are doua posturi la care se uita axn si acasa, iar cel mic duck tv, iar posturile sunt salvate si vizionate doar in format digital nu si analogic
|
#31690
Posted 08 September 2015 - 17:54
Stai tu linistit ca acele coduri sunt active de aproape 2 ani online .
|
|
#31691
Posted 08 September 2015 - 18:29
misshu, on 08 septembrie 2015 - 17:54, said:
Tv-ul nu a fost scos din priza in ultima perioada, dar e posibil sa se mai fi intrerupt curentul. Aproape zilnic cred ca este pornit, eu nu privesc la el decat foarte rar, fiind in camera de zi (sufragerie) sotia si cel mic privesc la el, ea are doua posturi la care se uita axn si acasa, iar cel mic duck tv, iar posturile sunt salvate si vizionate doar in format digital nu si analogic La mine când pornește tv-ul îmi apare pe ecran, că modul CI a fost inițializat sau ceva de genul, la unul din tv-uri! La celelalte 2 (Samsung), face un fel de macrobloc ( o singură dunguliță) semn pentru mine că a fost inițializat cardul! Până să-mi dau seama am crezut că este o problemă la tv, dar după ce am scos cardul nu mai face! Poate la tine nu se reinițializează de fiecare dacă când pornește! wolfynwo, on 08 septembrie 2015 - 17:54, said:
Stai tu linistit ca acele coduri sunt active de aproape 2 ani online . Edited by matyred, 08 September 2015 - 18:27. |
#31692
Posted 08 September 2015 - 21:37
costinadrian09, on 08 septembrie 2015 - 10:02, said:
Nu în toate zonele sunt 7 canale de desene . de exemplu eu la fetești am doar 4 canale, și doar un viasat explore. |
#31694
Posted 09 September 2015 - 09:49
misshu, on 08 septembrie 2015 - 15:46, said:
La 1 sunt de acord ca pot suna oricand dar activarea nu se va face decat in timpul programului de lucru, deci a doua zi dupa ora 9, deci la tv oricum nu ma voi putea uita Personal, nici eu nu am mare placere sa sun o data la cateva luni pentru reactivarea cartelei, dar daca asta e situatia/sunt posibilitatile tehnice... Viata e frumoasa, de ce sa ne amărâm pentru toate "rahaturile" ? Edited by cristi0304, 09 September 2015 - 10:12. |
#31695
Posted 09 September 2015 - 16:19
|
#31696
Posted 09 September 2015 - 18:44
zamfe, on 08 septembrie 2015 - 15:35, said:
Hmmm...este o gluma sau apar ceva posturi noi? Daca da, despre ce posturi vorbim? Eu asa parca imi aduc aminte ca am citit pe aici. |
#31697
Posted 09 September 2015 - 19:26
Poate îmbunătățește și analogicul la fetești ca este slab. Poate...
|
#31698
Posted 09 September 2015 - 19:48
tudor75, on 09 septembrie 2015 - 18:44, said:
Se zvoneste de luna trecuta ca va fi ceva nou pe partea de sport. George Dobre sau un coleg de-al lui, au spus parca pe Facebook sau Twitter, ca vom avea parte de surprize placute "in curand". De fapt au spus: in cateva saptamani. Eu asa parca imi aduc aminte ca am citit pe aici. Un coleg de-al lui George Dobre, a spus pe 22 august ca "in curand si pe altceva...", acest lucru se referea, in timpul primului meci din campionatul de fotbal al Italiei, pe ce canale le putem vedea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users