Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!
 Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica
 Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 

Alte Probleme La Logan

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
166 răspunsuri în acest subiect

#1
crack

crack

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 370
  • Înscris: 24.06.2004
Ce parere aveti de:

La masina-vedeta a romanilor a mai aparut un inconvenient: stratul de culoare care o acopera se exfoliaza cand ti-e lumea mai draga.

Modelul Logan are doar 11 luni pe piata si a depasit deja suta de mii de unitati comercializate. Peste 75.000 dintre masinile produse la Colibasi sub indrumarea francezilor de la Renault au fost cumparate de romani. Multi dintre acestia (cateva mii, potrivit site-ului „daciaclub”) se plang ca masina nu este tocmai ceea ce si-au dorit. Problemele care-i afecteaza pe „loganistii” romani nu sunt legate de siguranta, ci de confort.
Daca Dacia Logan s-a facut de ras in Europa Occidentala, picand un test al „elanului” in Germania, iar in Franta si-a pierdut cauciucul la o proba similara, in tara, modelul fabricat la Colibasi este contestat din cauza calitatii, in ansamblu. Zgomot mare in habitaclu, bord si scaune care scartaie la orice denivelare a drumului, directie usor nesigura, pornire dificila, stergatoare lenese - acestea sunt doar cateva dintre cele mai „la moda” necazuri ale proprietarilor de Logan.

„Vopseaua sare ca oja”

Recent, cateva persoane au navalit in service-uri si la dealeri cu o noua problema. Vopseaua metalizata cu care este acoperita tabla galvanizata a Loganului se exfoliaza. Printre cei care traiesc neplacuta experienta se afla si bucuresteanul Dan Talangescu, posesorul unui Logan varianta Laureate 1.4 MPI, pe care, in urma cu doua luni, a platit 285 de milioane de lei. „La nici doua saptamani dupa ce am cumparat masina, m-am trezit cu aparitia, pe plafon, a unor mici „bubite”. Vopseaua a disparut pur si simplu, asa cum sare oja de pe unghii. Acum, dupa doua saptamani, „ciobiturile”  s-au extins si, mai mult, au atins si alte zone ale masinii, cum ar fi capota motorului, usi sau aripi”, ne-a povestit cu naduf Dan Talangescu.

Alta masina sau sutele de milioane inapoi

Culoarea masinii este pretentioasa, verde-inchis (cameleon), optiune care l-a costat in plus pe Dan Talangescu aproape zece milioane de lei. El solicita acum ca producatorul argesean sa-i schimbe masina cu una noua (aceeasi varianta de echipare si aceeasi culoare) sau sa-i returneze integral suma investita acum doua luni. „M-am dus la service-ul IPSO (n.r. - unul dintre cei mai importanti dealeri Dacia-Renault) si le-am prezentat problemele ivite.
M-au luat destul de greu in seama. Imi tot spuneau ca sefii sunt in concediu si altele. Una dintre explicatii m-a lasat fara cuvinte. Mi-au spus ca „exfolierea a survenit din cauza unei maini criminale, care ar fi aruncat cu lichid de frana pe plafon”! O ineptie imensa, ca si aceea potrivit careia vopseaua ar fi fost atacata de acidul din gainatul de gugustiuc. Nici una dintre aceste variante nu este de luat in seama, sustin alti specialisti care au vazut „ciobiturile”. Pana la urma, s-au convins ca este un defect de fabricatie si au facut o alerta la uzina Dacia. Oricum, am facut adrese atat la Dacia, cat si la Protectia Consumatorului, pentru ca nu vreau sa raman pagubit intr-un caz in care n-am nici o vina, mai ales ca am achitat masina cu banii jos, am platit si garantia extinsa (n.r. - sapte milioane de lei) si aigurarea CASCO”, mai sustine Dan Talangescu.

Ce raspunde Dacia

Reprezentantii constructorului pitestean au reactionat prompt cand au aflat ca problema bucuresteanului a devenit subiect de presa. „Din investigatiile facute, am aflat ca acest caz se afla deja in atentia Dacia. Se va efectua o analiza a vehiculului, dupa care se va trage o concluzie”, ne-au comunicat responsabili ai Directiei de Comunicare de la Dacia.

Alti bani, alta distractie

In cazul fericit in care Dan Talangescu va reusi sa obtina ceea ce isi doreste, schimbarea autovehiculului, el n-a scapat inca de necazuri. Va trebui sa scoata din buzunar alte cateva milioane bune si sa piarda zile intregi pentru a radia masina cu probleme si sa o inmatriculeze pe cealalta. Mai mult, va trebui sa reinnoiasca polita CASCO, asigurarea obligatorie si rovigneta!

Surprize la spalatorie

Potrivit unor specialisti, exfolierea se poate produce din mai multe cauze: o insuficienta decapare a tablei, scurgeri de apa in procesul de vopsire sau, cel mai rau, din cauza unei slabe calitati a vopselei. In acest ultim caz, se pare ca bucuresteanul care ni s-a plans nu va fi singurul ce s-a pricopsit cu o astfel de problema. Cel mai probabil, intregul lot de masini din care a facut parte si Loganul lui Dan Talangescu va fi afectat.
Unul dintre „loganistii” care au reclamat ca modelul de mare succes comercial al Daciei are necazuri cu exfolierea vopselei este tot un bucurestean. Acesta a scris, sub numele „Dios”, pe forumul site-ului „daciaclub”, acuzand ca s-a trezit fara vopsea pe masina dupa numai patru zile de la achizitionare! El a aflat problema dupa ce a dus „limuzina” la spalatorie, iar cei de acolo i-au aratat ca vopseaua de pe praguri se „topea” sub apa ca o acuarela! Modelul afectat sub jetul de apa este tot din varianta Laureate, 1.6 MPI. In acest caz, „Dios” a fost sfatuit sa-si revopseasca masina la service-ul Dacia, deoarece este in garantie. Acelasi indem i-a fost adresat si lui Dan Talangescu, dar acesta a refuzat. „Doar nu o sa ajung sa vopsesc fiecare parte separat, cand sare vopseaua. O sa ajung sa conduc un Logan-dalmatian”, a punctat acesta.


Sursa: Evenimentul zilei.

Daca mai este un topic deschis cu acest subiect cer scuze... eu nu l-am gasit.

#2
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 08.06.2005
Vax.. Cele cateva mii (poate chiar sute de mii) de masini Logan afectate de exfolierea vopselei se dovedeste a fi doar unu , mai precis acest Dan Talangescu .
Sursa, site-ul daciaclub. Intradevar super tare sursa,..si eu o sa scriu pe forumul ala ca de la caldura s-a topit volanul si a luat o forma de romb.
Iar cei mai destepti jurnalisti din lume, aia de la Evenimentul Zilei, o sa ia imediat spusele mele ca atare. Ba fratilor chiar v-au spalat creierii cu sursele astea de imprastiat ... . Pai aia au luat bani buni de la concurenta ca scriu mereu la 2 saptamani cate ceva rau de Dacia.
Apoi Dacia Logan care s-a facut de ras in Europa.PAi ,ba fratilor ce credeti ca solenta, berlina, sau tigaile obosite de 10 ani de prin germania  era altceva de capul lor.Asta e defilam cu ai nostri.E un pas inainte si este loc de mai bine.
Testul elanului, s-a mai scris de 100 de ori ca era de fapt un test dinamic cu alte conditii si aia au rasturnat-o in joaca dupa test.De aia nu au afisat filmulet ci doar poze. Ca fapt divers daca vrei rastorni ce masina vrei. Apoi teste similare facute in Romania la 75 ,82 si 85Km/h si nici o rasturnare, dar la nemti cica la 65 sa dat peste cap  :nonobad:  .  
Dupa ceva zile stirea s-a evaporat de pe siteul ADAC.Destul cat sa puna botul fraierii de romani si sa cumpere masinile traspirate de nemti. :death:

Imi pare rau pentru tipul ala dar de aici si pana sa generalizezi ca toate au aceasta problema e drum lung. Unui cunoscut ia crapat luneta de la un Audi de 30000Euro.Concluzia service, cica a fost prea strans in chedere si l-au schimbat in garantie. Concluzia EVZ ,..toate masinile marca AUDI li se sparge luneta dupa o perioada de...  B)

Concluzia: O stire de doi lei publicata de un ziar de doi lei.
Edit: 2 lei ma refeream la 2 lei vechi(ROL)  :puke:

Editat de $eb, 02 septembrie 2005 - 14:43.


#3
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.291
  • Înscris: 18.01.2002
numai la noi in ziare, televiziune si radio auzi : "potrivit unor specialisti, din surse de incredere, conform unor studii ale cercetatorilor" ....care de fapt e un fel de "bla bla bla, mi-a zis mie nea ionel de la et4, asa credem noi, am citit pe un forum ce a zis unu care nu are permis dar stie sigur de la frati-su, ....gata, hopa...pauza, stati putin sa mai luam o gura de aer ca ne sufocam naibii de atata rahat cat putem sa mancam..."

Editat de GunX, 02 septembrie 2005 - 18:14.


#4
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 636
  • Înscris: 11.02.2004
Problema cu vopseaua cojita este destul de reala. Eu nu sunt posesor de Dacia Logan, nu sunt ziarist si nici nu fac antireclama Dacia, dar un coleg de servici a cumparat de curand un Logan. Spre surprinderea mea si a lui am vazut cum vopsea se cojeste de pe plafonul portbagajului. Pur si simplu se exfoliaza. Cum cativa anagajati IPSO sunt clientii nostri i-am intrebat daca mai au astfel de cazuri la ei in service. Raspunsul evident a fost pozitiv.

Este adevarat ca ziarele spun o gramada de prostii dar se pare ca acest caz este real - vopseaua de pe Logan are probleme.

#5
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.291
  • Înscris: 18.01.2002
s-ar putea sa ai dreptate.

dar mai corect spus este "unele loganuri au probleme cu vopseaua".

sunt zeci de mii de masini totusi care nu au nici pe naiba. altfel ar bloca probabil orasul cozile de la service-uri (ma gandesc si eu ce inseamna 100.000 masini cu probleme).

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
din cate stiu eu, s-a ajuns pe daciaclub la concluzia ca a fost un lot cu probleme la furnizorul de vopsele. Sa speram ca pe viitor nu se vor mai intampla asemenea lucruri -_-

#7
crack

crack

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 370
  • Înscris: 24.06.2004
Daci Logan are mult mai multe probleme.
Am Dacia Logan de vreo 3 saptamani si deja incep sa apara probleme.
De ex mi-a cazut cauciucul ala care e pe pedala de ambreaj, a inceput sa se auda niste zgomote cum sunt cele spacifice daciilor 1310.
nu mai spun de consum... care este MARE!!!
Ce ar mai fi? scartait  cand pun frana...
Cand am luat-o am crezut ca este un lucru de calitate, dar vad ca m-am inselat amarnic.

#8
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 17.834
  • Înscris: 26.11.2001
:roflmaofast: :roflmaofast:

Man ..cauciucul ala cade daca in loc sa pui piciorul pe pedala cand schimbi viteaza cam stai cu piciorul pe ambreiaj si il freci sus-jos. Nu zic ca nu mergea ceva mai serios ... dar crede-ma. cu 300-400k iti tragi un pedalier decent in locul caucioacelor alea :D ...da o tura printr-un magazin de profil

Franele au prostul obicei sa scartaie....cand infigi piciorul in frana :D ...dar daca te refereai la pedala, un pic de ulei in articulatie rezolva definitiv problema ... iar in cazul in care te intrebi de ce sa faci asta ... dude ..masinile au multe repere ... exista mereu sansa ca ceva sa iasa din parametrii.

Consum :D ...no fuckin way ...sub 3000 de km asteapta-te la consumuri variate ...care se vor stabiliza si chiar vor scade ..insa.. pana atunci ... 2 chestii influenteaza major consumul .... consumul brutal ...acceleratii bruste, frane bruste...adica stilul de condus in general si orasul ...iar doi ...benzinicaaaa ...pui naspa, consuma....

Daca mergi pe drum drept, motorul incalzit, pneuri incalzite si la presiune nominala ...si undeva la 3000ture, 110-120 iti consuma peste 6 ..atunci ai probleme.

However ... sunt detectabile in service pentru ca calculatorul injectiei raporteaza in jur de 20 de parametrii ... io mi-am luat inima in dinti si m-am dus la ei cu motivul ca are consum marit ..au zis ok, hai s-o punem pe calculator ...si ce sa vezi totul era in parametrii, doar un factorul de detonatii era mare drept urmare mi-a batut obrazul si a zis elegant ca benzina de 95 de regula are cifra octanica mai mica si sa pun mai mare .... motivul evident ..un Omv de langa mine ...unde alimentam constant ca de ...lenea. Am schimbat, am facut un plin de 99 de la petrom si ia ghici ...in Bucuresti , de la un consum de 12% am coborat la 7,7% , pe aceleasi trasee.

#9
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 735
  • Înscris: 23.06.2004
asa.. si diferenta de bani care o scoti din buzunare pentru 99 nu e cam aceeasi cu cat dai in plus ca mananca mai mult?

#10
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 636
  • Înscris: 11.02.2004
Hai ca am auzit-o si pe asta...pai de cand loganul este invatat cu 99?? Pai atunci ce sa mai zic de cei de pe forumul meu cu Peugeot care pun in ale lor benzinare 95 si se simt masinile foarte bine. Atata timp cat in carte recomanda sa fie de la 95 in sus eu nu vad de ce trebuie sa fiu obligat sa pun 99?
Eu am diesel EURO 3 si bineinteles pun motorina EURO 3. atunci cand pun EURO 5 imi consuma mai mult si nu da un randament mai mare. Pur si simplu nu simt nici o diferenta. De ce sa pun mai mult decat cere manualul cand masina nu are nici macar Euro4??

S-ar putea sa aveti dreptate ca un simplu lot de masinii sa fi avut probleme cu vopseaua, dar eu am auzit la persoane diferite acest caz si atunci ma gandesc ca doar nu le-au cumparat toti deodata ca sa aiba aceeasi problema. O alta situatie ar fi ca lotul cu probleme ar fi fost destul de mare si iar ne pune pe ganduri : ce draq au facut aia de la Dacia de nu s-au prins ca exista o problema?? Nu cumva au zis lasa ca merge si asa!?!

#11
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.291
  • Înscris: 18.01.2002
Aia de la Dacia le cam frige curul de cand au pus francezii biciul pe ei.

Loganul e la fel de romanesc cum e Clio-ul turcesc.

Editat de GunX, 27 octombrie 2005 - 18:03.


#12
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 17.834
  • Înscris: 26.11.2001

View PostParise, on Oct 27 2005, 17:34, said:

asa.. si diferenta de bani care o scoti din buzunare pentru 99 nu e cam aceeasi cu cat dai in plus ca mananca mai mult?

in jur de 150k la un rezervor...adica aproape 4-5litri nu fac diferenta ...in afara de asta nu am zis nicaieri ca alimentez permanent cu 99 ... asta a fost de test ...in continuare amestec cum le prind, cum am nevoie.

View PostDok, on Oct 27 2005, 17:56, said:

Hai ca am auzit-o si pe asta...pai de cand loganul este invatat cu 99?? Pai atunci ce sa mai zic de cei de pe forumul meu cu Peugeot care pun in ale lor benzinare 95 si se simt masinile foarte bine. Atata timp cat in carte recomanda sa fie de la 95 in sus eu nu vad de ce trebuie sa fiu obligat sa pun 99?

ti-a pus careva pistolul la tampla si te-a obligat sa alimentezi cu 99 ? si ca veni vorba...de la 95 in sus ...o fi valabil prin tari unde le pasa de consumatori ...p'aci prin romanica, pun si eu de 99 sau 98 sa fiu sigur ca macar de 95 o fi in litrii aia.

Ma repet ...senzorul ce masura detonatia era dincolo de plaja de valoari standard ...ceea ce inseamna ca existau detonatii puternice ... ceea ce inseamna ca cifra octanica era mai mica de 95.

...si nu, nu alimentez cu apa ... nu inca.

Editat de Celestin, 27 octombrie 2005 - 18:30.


#13
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
celestine, e PREA MARE diferenta aia de consum. Nu e benzina de vina pentru consum, mai ales la tipul ala de motor ... Plus: majoritatea celor cu masini cat de cat recente care au incercat 99 (/me included) au ajuns la concluzia unanima: consuma MAI MULT cu 99 decat cu 95, cu o imbunatatire slaba a performantelor.

#14
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 17.834
  • Înscris: 26.11.2001

View PostTyby, on Oct 28 2005, 01:17, said:

celestine, e PREA MARE diferenta aia de consum. Nu e benzina de vina pentru consum, mai ales la tipul ala de motor ... Plus: majoritatea celor cu masini cat de cat recente care au incercat 99 (/me included) au ajuns la concluzia unanima: consuma MAI MULT cu 99 decat cu 95, cu o imbunatatire slaba a performantelor.

man ...ma stii ... n-am de ce sa aberez

situatia a fost asa :

dupa saptamana aia cu ploaie de acum o luna, mi-a sarit brusc consumul pana catre 12 si ceva ...am suspectat de la condus prea agresiv pana la benzina si trafic, am tot resetat consumul mediu dar inevitabil saream de 12. Pana atunci consumul se incadra in jurul la 9 si ceva.

Dupa vreo 3 saptamani de mers incet, domol, evitat aglomerati m-am enervat si m-am dus in service. M-a pus pe calculator si mi-a spus 2 lucruri ... faza cu detonatiile si benzina proasta si ca am mers cu ea subturata (ceea ce era corect intrucat in ultima saptamana am incercat sa nu mai scimb mai sus de 2500 ci undeva in jur de 2000).

Mi-a verificat si gazele, si aveam aceleasi emisii la mersul la relanti si la 2500 de ture.

Nu mi-au facut nici o modificare, nu au facut nimic, nu au fost erori inregistrate de calculatorul de injectie ce ar fi putut fi sterse ...nimic ...mi-au batut obrazul cu benzina si m-au dat afara :D

Singura modificare din momentul in care am iesit din service a fost realimentarea cu benzina de 99 si resetarea consumului mediu.

deci ...daca vezi alt motiv ....

Editat de Celestin, 28 octombrie 2005 - 08:37.


#15
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
n-am zis ca aberezi man, ci doar ca e spooky. E PREA mare diferenta aia ca sa fie reala. totusi, e diferenta de 50%!

Esti sigur ca nu ti-au manarit computerul sa arate mai putin?! :D

#16
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.291
  • Înscris: 18.01.2002
Pune benzina 95 si mergi la fel, schimba tot pe la 2750 ture, cu exceptia treptei I care o poti schimba mai spre 2000. Lasa distanta mai mare in fata ta si la frana celui din fata, doar ridica piciorul de pe acceleratie. Franeaza cu pedala efectiva, doar cand mai ai putin si il atingi. In coloana algomerata la semafor de Bucuresti, tureaza pe la 2000 si ridica ambreiajul doar cat sa se invarta roata o data, apoi imediat debraieaza si lasa masina sa se duca "la vale" incet pana prinzi umratorul rosu.

Accelereaza totdeauna treptat, ca si cand zgomotul de turatie al motorului este cel care iti spune cat de tare sa apesi pedala de acceleratie (sa ai greutatea pe talpa exact direct proportionala cu turatia lui). Nu te mai infige in trafic, sofeaza mai linistit asa ..... ca de la nervii si stres-ul in traficul din ziua de azi o sa mori tanar, fara gluma  (se stie deja ca asta sunt mult mai nocive decat tigara si alcoolul - poate doar daca te apuci sa droghezi poti sa le intreci). Afara mergi in limitele legale de viteza si sa vezi supriza cand gasesti unde e punctul optim ca regim de mers al masinii asteia...

Sa vezi invidie sau indoieli ce o sa stranesti si printre posesori de Diesel-uri, daca inveti sa conduci...Pe mine nu ma crede nimeni ca scot Loganul ala de 15 litrii/suta, un consum de 5 litrii afara si 8 in oras (fara subturare), in aceleasi conditii in care altii patesc 6.5 si 11. Dar deh, iti injuri masina, iti blestemi zilele si decartezi mai mult la pompa pentru aceeasi km .... ca doar peste tot prostia costa, nu ?

#17
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 9.062
  • Înscris: 26.11.2001
E mai complicata problema, sa-ti explic.

Detonatiile alea pot fi influentate si de vesnica supapa EGR (Exhaust Gas Recycling), daca gazele de evacuare se recircula prea mult sau prea putin se modifica in consecinta amestecul fara stiinta computerului (computerul stie sa regleze injectia si amestecul si avansul ca sa evite detonatiile) astfel ca apar detonatii, el nu stie de ce, incearca sa le corecteze si neavand controlul real asupra EGR iese ce patesti tu.

E foarte posibil ca aia in service sa fi curatat putin supapa asta EGR (asta daca n-ai fost langa ei), daca se poate curata nu stiu cum e la Dacia.

Nu are cum sa consume dramatic mai putin din simpla schimbare de benzina, NU ARE CUM.

Citeste manualul de service al Logan si informeaza-te despre ce ti-am zis.

Daca am dreptate fenomenul se va repeta in scurt timp, mai ales daca mergi subturat.

Nu-i banui de inteligenta sau profesionalism pe astia de la service.

Greets,
Speedo

#18
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 17.834
  • Înscris: 26.11.2001

View PostGunX, on Oct 28 2005, 08:59, said:

Pune benzina 95 si mergi la fel, schimba tot pe la 2750 ture, cu exceptia treptei I care o poti schimba mai spre 2000. Lasa distanta mai mare in fata ta si la frana celui din fata, doar ridica piciorul de pe acceleratie. Franeaza cu pedala efectiva, doar cand mai ai putin si il atingi. In coloana algomerata la semafor de Bucuresti, tureaza pe la 2000 si ridica ambreiajul doar cat sa se invarta roata o data, apoi imediat debraieaza si lasa masina sa se duca "la vale" incet pana prinzi umratorul rosu.

Accelereaza totdeauna treptat, ca si cand zgomotul de turatie al motorului este cel care iti spune cat de tare sa apesi pedala de acceleratie (sa ai greutatea pe talpa exact direct proportionala cu turatia lui). Nu te mai infige in trafic, sofeaza mai linistit asa ..... ca de la nervii si stres-ul in traficul din ziua de azi o sa mori tanar, fara gluma  (se stie deja ca asta sunt mult mai nocive decat tigara si alcoolul - poate doar daca te apuci sa droghezi poti sa le intreci). Afara mergi in limitele legale de viteza si sa vezi supriza cand gasesti unde e punctul optim ca regim de mers al masinii asteia...

Sa vezi invidie sau indoieli ce o sa stranesti si printre posesori de Diesel-uri, daca inveti sa conduci...Pe mine nu ma crede nimeni ca scot Loganul ala de 15 litrii/suta, un consum de 5 litrii afara si 8 in oras (fara subturare), in aceleasi conditii in care altii patesc 6.5 si 11. Dar deh, iti injuri masina, iti blestemi zilele si decartezi mai mult la pompa pentru aceeasi km .... ca doar peste tot prostia costa, nu ?

mersi ...dar zau ca nu este cazul ...conduc din 94... am permis de profesionist ..crede-ma ca descurc.

Consumul de 9 in oras e normal pentru ca desi ma tarasc exact cum spui tu la semafor, cand ajung prin anumite intersectii (2) trebuie sa sprintez prin ele ca altfel stau pe acolo ca prostu (am masina inmatriculata in alt judet, nu B, si restul din trafic se simt datori sa-mi demonstreze ca sunt in plus )

Restul ... cu consumul 0 in frana de motor la Logan, accelerare proportionala cu turatia, ca oricum mai mult decat vrea tot nu se duce, stiu.

Cat despre consumuri ..stiu ce zici. Eu fac Bucuresti-Sinaia, si pana catre Comarnic, merg in general pe portiunile care permit cu 120 in medie, cam 3300 de ture si da, consumul mediu se invarte in jurul lui 5,5.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate