![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cu masina, spre Turcia
Last Updated: Jun 17 2024 08:33, Started by
dungatu
, Jul 27 2005 23:07
·
83
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#6751
Posted 20 June 2015 - 15:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tocmai asta e paradoxul, tot ce e bun in TR e fara bani
![]() |
#6752
Posted 20 June 2015 - 15:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
hmmm, sa inteleg ca autostrazile pe bani nu sunt bune???
Daca luam drumurile expres, care sunt fara bani, da asa este. Si cum scriam odata, astea seamana izbitor de mult cu autostrazile de la noi. Am in vedere D650, pentru cunoscatori... |
#6753
Posted 20 June 2015 - 19:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ccristian multumesc mult.mi-a picat si mie fisa,fiind primul an in care nu fac pauza la canakkale,ci in ayvalik.se pare ca nu se merita sa trec prin el,deci o sa fac la fel ca tine si o sa trec cu ferry pe la lapseki,chiar doresc sa-l evit,fiind si 6 masini.mai jos aveti program ferry si preturi.bancomatele sunt in zona ferry?
http://www.canakkale...otingilizce.htm Edited by leonktp, 20 June 2015 - 19:43. |
#6754
Posted 21 June 2015 - 06:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Bancomatele sunt chiar in piateta in partea opusa pontonului.
Drumurile express care le fac sau refac au un standard extraordinar cu terasamente multistrat si asfalt fin in strat gros. La ei nu se fura? Banui cia asta-i normalitate. |
#6755
Posted 21 June 2015 - 07:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sa descriu un pic mai pe larg drumul pana on Ozdere (inainte de Kusadasi la Egee). Am plecat din B. la 5:30am si inainte de 7 eram la Giurgiu in Vama. Era coloana si ne-am oprit frumos ca stiam ca e cu trecere alternativa. In 5-7 minute s-a pus coloana in miscare si la 7 treceam podul. Sunt puse schele pe sensul spre BG pe toata partea romana a podului. In vama nu am stat, am aratat pasapoarte si au cerut si talon. 13 ron taxa de pod. Am oprit la rond si am luat vignette - 6 eur. Ne-am continuat drumul spre Veliko T. si apoi spre Gurkovo, calitatea OK, mers legal 90/h, fara politie. Am facut stanga spre Sliven si am facut popas. In Yambol am trecut prin oras destul de repede. Am continuat si la Elhovo am intrat prin localitate, centura era in lucracri. La iesire am mai mers un km pe drum bombardat si am dat de un radar care era pe sensul opus. Dadea amemda la un bulgar. Am intrat in vama, am alimentat 1L motorina - 2.36 leva. La BG am trecut repede, la TR era pustiu, am fost singura masina din UE, mai era o duba de TR care era controlata la sange dar pe alt culoar. Merhava - Gule Gule si am trecut. In TR totul a devenit extrem de simplu. Drumuri libere si late tata. 2 sau 3 benzi pe sens pana la Gelibolu unde cand am ajuns pleca ferry. Am parcat prima masina la bariera, am scos frumos Lirasi de la bancomat, am cumparat tiket si a aparut si urmatorul Ferry. Am trecut cam in 20-30' la Lapseki si de acolo am trecut pe fast fw pe langa Canakkale. O singura portune a fost pe o banda in zona de munte pana la Cucukkuyu unde am ajuns la 6PM si dupa ce am intrebat la mai multe hoteluri am ramas tot la Gultur. Toata noptea si dimineata a plouat. Am luat micul dejun, am predat cheia si am plecat spre Ozdere la 9AM. GPS zicea ca ajungem la 14:15 insa nu stia ca astfel de drumuri sunt mult mai rapide, nu avea nici autostrada de la Menemen (harti Navteq 2014), am ajuns la Ozdere cu 1h mai devrem la 13:15. Concluzia e ca la noi in RO e cel mai complicat, lucrari nesfarsite pe contracte super grase la aceeasi infrastructura de 2 lei, la turci totul e simplu, rapid, sigur si comod. Aveau drumuri express cu criblura si acum taie muntii sau le inalta pe vai sa le faca mai bune. Jos palaria! La noi se chinuie de 2 ani sa faca centura Chitila - A1 (vreo 7km) pe camp drept si nu stiu daca termina anul asta. Incredibil. Cat e o dubla-tripla cu MD negociat la maxim la Gultur?anul trecut am platit 50 pe tripla |
#6756
Posted 21 June 2015 - 08:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am dat 35 pre cam cu md. Cred ca era tripla ca locuri in paturi dar ca marime era minuscula.
|
#6757
Posted 21 June 2015 - 08:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am vazut acum pe WAZE, live map, in Bulgaria pe I4, dupa Targoviste e un raport de "o banda inchisa" ceeace confirma spusele colegului de pe SSC bulgaresc.
Nu vad o problema ruta prein Razgrad - Targoviste - Omurtag etc. cu circulatie deviata, sau chiar pe unicul sens pe care se circula. Asta si avand in vedere ca in zona aia voi fi pe la ora 6.30 - 7.00, deci trafic slab. Ce-a mai mare problema o vad cea de pe podul de la Giurgiu. Asta nu ai cum sa-l ocolesti.... in conditii rezonabile. |
#6758
Posted 21 June 2015 - 10:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#6759
Posted 21 June 2015 - 10:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Bancomatele sunt chiar in piateta in partea opusa pontonului. Drumurile express care le fac sau refac au un standard extraordinar cu terasamente multistrat si asfalt fin in strat gros. La ei nu se fura? Banui cia asta-i normalitate. Edited by leonktp, 21 June 2015 - 10:53. |
#6760
Posted 21 June 2015 - 14:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Deci am ajuns acu in kusadasi.
Am stat Aproape 2 ore la Giurgiu si nu am plătit nici un leu taxa de pod , eram pregătit sa ma iau de ei, am mai stat 1h si la turci la vana hamza, eram cam 30 masini , majoritatea de ro dar cred ca erau bulgarii in pauza ca la ei mergea greu. La 8:15 eram la Giurgiu , la 10 luam viniete cu 10 leva , in maxim o ora eram la veliko, dru aglomerat pana la Intersecția cu Sofia , dupa e liber , dupa gurkovo e pustiu. Între gurkovo si sliven drumul este perfect , yambol si elhovo prin oraș , cam 4 echipaje tot drumul. La turci e parfum. Mai revin cu impresii ![]() |
|
#6761
Posted 22 June 2015 - 01:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ei,uite ca la turci merg cu o impternicre in turca(am copiat o veche imputernicre apostilata) doar stampilata cu stampila firmei. Fac asta din 2009 si nu am avut nici cea mai mica problema. Insa,asa cum am spus,bulgarii mi-au cerut imputernicirea de fiecare data. Ei, uite ca la turci NU e asa cum ai avut tu noroc! Nu fiti caposi si-i invatati si pe altii aiurea, s-ar putea sa nu fie la fel de norocosi si sa si-o fure in vama, cum am patit eu (dupa ce trecusem de cateva ori pe an, vreme de vreo 5 ani, fara probleme cu o imputernicire tradusa in engleza). Pe site-ul MAE scrie destul de clar (si am tot dat link-ul respectiv): http://ankara.mae.ro/node/347 Quote
Împuternicire (procură), tradusă în limba turcă, din partea proprietarului autoturismului (persoană fizică sau juridică), pentru a putea conduce autoturismul respectiv din România în Turcia şi retur. Atenţie! Procura trebuie să fie tradusă de către un traducător autorizat, autentificată la notar şi apostilată. Nu mai insistati pe subiect ca ar fi altfel, pentru ca informatia de mai sus este corecta si verificata, si oficial, si neoficial. In cazul meu s-a rezolvat cu 50 EUR ... negri. ![]() PS: Bulgarii nu mi-au mai cerut procura de prin 2007. Niciodata! Asta nu inseamna ca nu este necesara! Edited by Tyby, 22 June 2015 - 01:52. |
#6762
Posted 22 June 2015 - 07:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Va salut, pentru cine a mai utilizat masina 8+1 locuri in Turcia, trebuie ceva documente in plus fata de un autoturism?, Am vazut pe site-ul MAE "Conform Acordului internaţional Interbus, la care au aderat atât România cât şi Turcia, în cazul în care conduceţi un microbuz cu peste 9 locuri (inclusiv şoferul) care nu face curse regulate, ci în mod ocazional, este necesar să aveţi o licenţă Interbus." Sa inteleg ca nu imi trebuie acea licenta Interbus...Sunt putin derutat ca si la trecerea cu fery au pret pentru 7+1 locuri si apoi pentru 8-18 persoane...
|
#6763
Posted 22 June 2015 - 07:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
8+1 este considerat autoturism . Nu iti trebuie licenta .
|
#6765
Posted 22 June 2015 - 14:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut
M-am intors ieri din Turcia pe traseul Calarasi : Silistra- drum[7] - Alfatar- Cherkovna-Razdel-Zagoriche-Branichevo-Pristoe-Kliment-Izgrev-Osenovets-Venets-Panait Volovo- dreapta[E70]- stg[4] -Targoviste -Omurtag -Kotel -Yambol - Elhovo -Hamzabeyli Pentru cei care vor folosi traseul Silistra - Shumen- Targoviste ..va anunt ca drumul nr 7 este impecabil...terminat 108 km fara devieri ATENTIE imediat dupa Targoviste o sa gasiti indicator de deviere SOFIA ...(faci dreapta si mergi pe un drum ce trece prin cateva sate ) Aceasta deviere a aparut deoarece se lucreaza la drumul Targoviste - Omurtag pe o portiune mai marisoara La intoarcere spre tara nu mai sunteti deviati...veti merge pe drumul la care se lucreaza...(a fost raschetat un strat de asfalt ...pentru a se pune altul)....dar se circula binisor ...nu sunt denivelari mari... Vestea buna este ca in sfarsit s-au apucat de varianta lui ELHOVO... deci sunt sanse ca prin August sa se poata circula bine si pe acolo.... In Izmir au mai dat o bucata buna de autostrada in folosinta pe centura spre Canakkale ...deci practic eviti aglomeratia din oras . Drumuri in Turcia fara probleme....am ajuns pana la Oludeniz /Fethie. Vacante frumoase va doresc. |
|
#6766
Posted 22 June 2015 - 14:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din pacate centura Izmir nu va continua spre Canakkale.
Se opreste unde este acum. Sau mai face o bucla care ocoleste pe la sudul orasului Menemen si se duce nu se stie unde. |
#6767
Posted 22 June 2015 - 17:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut
As dori sa stiu daca este aglomeratie in vama la Giurgiu dinspre bulgari dupa ora 15 asta pentru intoarcere, pentru ca maine dimineata plec devreme si sper sa fie liber Multumesc |
#6768
Posted 22 June 2015 - 21:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Buna seara !.. La jumatatea lunii iulie merg in Turcia si as vrea sa urmez traseul: RUSE - BJALA - VELIKO TARNOVO - GURKOVO - NOVA ZAGORA - - POLSKI GRADEC - MLADINOV - SVILENGRAD - KAPITAN ANDREEOV - KAPIKULE
Rugamintea mea este daca ma poate informa cineva in privinta timpului de asteptare (aproximativ clar) la vama Kapikule......Nu ma grabesc ,de aceea am ales acest traseu...dar nici nu vreau sa raman blocat 5-6 ore in vama....intiuesc ca ar putea fi si chestie de noroc ...insa la modul general...ma poate ajuta cineva cu vreo informatie mai recenta care este situatia acum ?..... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users