Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri Kadjar sau alternative

Slovacia / Kosice

Spatiu stocare aproape plin

Recomandare aer conditionat 9000 ...
 Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...

Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...
 Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...

inmatriculare autoturism reprezen...

2 aere conditionate pe un singur ...
 Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...

Folii faruri - plastic sau sticla...
 

Nissan isi bate joc de Audi, BMW si Porsche

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
119 replies to this topic

#55
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Eu cred ca uiti ca vorbesti cu un fost proprietar de Nissan. :naughty:

#56
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostMarius3k, on 19th August 2010, 00:17, said:

Bre, de ce vorbesti doar ca sa te afli in treaba? Ce treaba are Maxima cu 370z ori cu Audi tt sau pseudeo-inutilitatea aia de Z4?
Btw, Kyron arata chiar bine, spre deosebire de Actyon cu care se pare ca-l confunzi.


ca sa lamurim problema, o masina super sport se cumpara in general ori la 20 de ani (daca esti norocos) ori la 50 de ani (daca esti norocos)... de ce? pentru ca asa ceva este extrem de inutil in momentul in care ai familie, copii si concedii de facut pe ici si colo... nu am inventat eu asta ci e doar o realitate studiata indelung la aia care au bani de Porsche o viata dar isi cumpara la 60 de ani dupa ce au mers 30 de ani numai cu breakuri sau Van-uri... asta e viata...

In consecinta, in momentul asta Z4 este o inutilitate si pentru mine, la fel si GT-R sau orice model in 2 locuri in care mai ai loc doar de 2 sticle de sampanie in portbagaj (cu pahare desigur)... Avand in vedere ca sunt si rezident in Romania, tara fara autostrazi, e clar ca inutilitatea este mult accentuata... Asta nu ma opreste insa sa imi placa respectivele masini...

View PostMarius3k, on 19th August 2010, 00:22, said:

Eu cred ca uiti ca vorbesti cu un fost proprietar de Nissan. :naughty:


Mai greseste omu' :) Asta e... Imi pare rau pentru tine :))


Serios vorbind, Nissanurile modele mai vechi, japoneze adevarate, erau masini solide facute sa mearga in orice conditii... Socrul meu are una cu care merge de vreo 5 ani si masina are deja adunati vreo 10-12 ani de viata (model break, rosu bordeaux, are peste 200 000 km la bord acum) si face cu ea Europa la greu... Mai am un prieten cu un Nissan cu gaz pe care am si condus-o acum 2-3 saptamani (pana in AFI la Mall, ca baietii :) ) si mi-a placut ca feeling... Ce sa zic, masini corecte...

#57
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postakajohn, on 19th August 2010, 00:32, said:

Mai greseste omu' :) Asta e... Imi pare rau pentru tine :))
Serios vorbind, Nissanurile modele mai vechi, japoneze adevarate, erau masini solide facute sa mearga in orice conditii..
Acum am Ford, daca te consoleaza cu ceva.
Si da, din pacate astea noi (ma refer la toate masinile post 2000) NU se mai fac la fel de calitative si trainice ca pe vremuri. Cel putin de cand avem admisii si chiar bielete din plastic.... <_<

#58
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
sper, ca  dupa acest frumos clip, postacilor fan BMW, sa le intre bine in cap cum sta treaba

un vs intre doua japoneze
un versus intre 400.000$ si 80.000$
acum ia si pune orice bmw stock la 80K $ sa atinga performantele lui r35
a nu exista
atunci de ce ne mai contrazicem?

Edited by Cutzu, 18 August 2010 - 23:41.


#59
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostCutzu, on 19th August 2010, 00:41, said:


uaua.... in sfarsit am vazut adevarul, lumina de la capatul tunelului... cat de prost am fost o viata... multumesc cutzu ca mi-ai aratat adevarul, chiar daca e crud...

apropos, nu stiai cum sa popularizezi un topic care nu intereseaza pe nimeni ca altfel nu inteleg linkul ala...

oricum, ne-a intrat bine in cap, ce facem in momentul urmator? ai ceva idei cutzu sau ne lasi asa in aer? de LFA si GTR nu am bani si familia mea e mai mare, alte propuneri?

#60
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
370Z cu remorca? :D

Edited by fastcarjunkie, 20 August 2010 - 11:36.


#61
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postfastcarjunkie, on 20th August 2010, 12:36, said:

370Z cu remorca? :D


o sa ma gandesc la asta... si-a chemat cutzu locotenentii deja? ;) hai ca mai trebuie sa intre inca 2 din echipa de vis si sunteti deja toti aici ;)

#62
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Eu cred ca tu ai nevoie de un suspend nou.

#63
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View PostMarius3k, on 17th August 2010, 00:10, said:

7 zile de suspend pt. jigniri! <_<


Cat priveste bordul, ala de bimmer a fost si va fi urat cu spume prin simplul fapt ca e la fel de anost ca acu' treij'de ani. Si guess what, nu prea au de gand sa-l schimbe, pentru ca citez nitel din interior: "e foarte ok linia asta pe care mergem acum".
pardon. da-mi voie sa-mi schimb parerea:)
ma refeream la tine ca vad ca ai mai multe posturi si cred ca ti-am jignit masina preferata de ma banezi 7 zile ca am raspuns unor porovcari. oare cel care ma jignit primul (ca asta acuzai in postul meu ce a primit?:)
si asa am facut un post destul de obiectiv si argumentat in ciuda altora care fac posturi doar ironice

View PostHuck_, on 17th August 2010, 16:55, said:

sigur, o piata pe care cea mai vanduta motorizare are 1.6 litri si 100 de cai e o piata plina de pretentii  :console:

cilindreea medie in EU15:
drumurile noastre nu prea ne permite sa luammasini de dimensiuni mai mari si implicit cu motoare mai mari.cam deaceea a aparut 1.6 turbo, 1.4 turbo si mai nou 1.2 turbo

#64
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,844
  • Înscris: 30.01.2006
Motorizarile astea de fapt au aparut datorita normelor de poluare, in Laborator cu un motor de 1.2 de 1000 de cai putere poti sa scoti un consum de 0,01% (glumesc dar un consum foarte mic) dar daca motorul e facut sa tina 1000 de cai putere cu siguranta va consuma in viata de zi cu zi peste 30 de litri ca popa pentru ca cine la cumparat nu l-a cumparat sa mearga ca pensionarul. Insa pentru faptul ca poate fi declarat ca si motor ecologic, cu foarte putin CO2/km, compania producatoare are de castigat la taxe. Nu sariti la cap cu prostia de 1.2 si 1000 de cai, era doar asa ceva ideal, cu toate ca ar fi posibil cu un motor de 500 kg. :D.

#65
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Cu o pompa de benzina si un turbo suficient de mari si cu cateva materiale mai destepte se rezolva si nici nu iese asa greu. E drept ca probabil pana pe la 5-6krpm or sa te cam depaseasca scuterele dar dupa aia.... eee?!

:)

Edited by fastcarjunkie, 25 August 2010 - 13:09.


#66
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postvacaroz, on 24th August 2010, 18:28, said:

drumurile noastre nu prea ne permite sa luammasini de dimensiuni mai mari si implicit cu motoare mai mari.cam deaceea a aparut 1.6 turbo, 1.4 turbo si mai nou 1.2 turbo

Slaba scuza, cand spui ca piata europeana este cea mai competitiva, cand in realitate in EU15 se vand in medie hatch-uri amarate cu motoare de 100 de cai si transmisie manuala, nu mai e nimic de comentat. Ce sa mai zic de EU27. In State puterea este dubla, iar motorizari de 100 de cai nici nu erau oferite pe piata pana acum cativa ani (desi acum iarasi nu se mai cumpara motoare mici).

#67
alinnc

alinnc

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 540
  • Înscris: 07.07.2009
nu sunt amarate, sunt inteligente. cine a zis ca un motor trebuie sa fie de minim 3l ca sa fie bun? e la fel ca la procesoare. iara america daca e asa tare atunci sa se repopuleze cu electrice, aia e putere si inteligenta.

#68
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postalinnc, on 25th August 2010, 11:44, said:

nu sunt amarate, sunt inteligente. cine a zis ca un motor trebuie sa fie de minim 3l ca sa fie bun? e la fel ca la procesoare. iara america daca e asa tare atunci sa se repopuleze cu electrice, aia e putere si inteligenta.

Capacitatea cilindrica nu este relevanta, puterea in schimb este. Masinile americane sunt de doua ori mai puternice in medie. De ce? pentru ca pe piata americana se vand masini de clasa mai mare. Masini mai mari inseamna piata mai matura si competitie mai mare.

In privinta masinilor electrice, tehnologia bateriilor nu este suficient de dezvoltata (sunt prea scumpe si prea grele) pentru a permite adoptarea lor in masa. Pe de alta parte, desi nu ne putem astepta sa se rezolve peste noapte ce nu s-a facut in ultima suta de ani, tehnologia evolueaza repede, iar americanii sunt primii la adoptarea vehiculelor hibride si in curand si ale celor electrice. In 20 de ani, masinile hibride si electrice vor avea probabil 20% din piata americana, iar cele pe carburanti alternativi (etanol, biodiesel) inca 20-30%.

#69
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View PostHuck_, on 25th August 2010, 16:48, said:

Slaba scuza, cand spui ca piata europeana este cea mai competitiva, cand in realitate in EU15 se vand in medie hatch-uri amarate cu motoare de 100 de cai si transmisie manuala, nu mai e nimic de comentat. Ce sa mai zic de EU27. In State puterea este dubla, iar motorizari de 100 de cai nici nu erau oferite pe piata pana acum cativa ani (desi acum iarasi nu se mai cumpara motoare mici).
nu e o sauza. e o parere personala. ma refeream in principiu la strazile noastre inguste cu multe curbe, orase, sate apropiate si semafoare din metru in metru. ca o paranteza, un magazin de cartier mai marisor are teren cat un supermarket la noi. asta citisem ca o stire pe net.in america orasele sunt mai aerisite si dstantele mari intre orase.lucru care implicit favorizeaza si decizia de a alege o masina mare in defavoarea unei mici

#70
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostJah, on 25th August 2010, 13:04, said:

Ca de obicei, cei mai mari fani ai masinilor americane contemporane - imigrantii romani, mexicani si mai ales indieni  :coolspeak:

Aici vorbim despre masinile japoneze vs germane, cu comentarii legate despre piata americana pe care ele concureaza liber. Masinile americane nu sunt subiectul discutiei, nu vira off-topic, si mai ales nu cu insulte  :nonobad:

#71
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostHuck_, on 25th August 2010, 18:55, said:

Capacitatea cilindrica nu este relevanta, puterea in schimb este. Masinile americane sunt de doua ori mai puternice in medie. De ce? pentru ca pe piata americana se vand masini de clasa mai mare. Masini mai mari inseamna piata mai matura si competitie mai mare.

In privinta masinilor electrice, tehnologia bateriilor nu este suficient de dezvoltata (sunt prea scumpe si prea grele) pentru a permite adoptarea lor in masa. Pe de alta parte, desi nu ne putem astepta sa se rezolve peste noapte ce nu s-a facut in ultima suta de ani, tehnologia evolueaza repede, iar americanii sunt primii la adoptarea vehiculelor hibride si in curand si ale celor electrice. In 20 de ani, masinile hibride si electrice vor avea probabil 20% din piata americana, iar cele pe carburanti alternativi (etanol, biodiesel) inca 20-30%.


Hai sa o luam altfel... Fa o masina de maxim 4 metri, ca sa te descurci pe stradutele din Europa, dar care sa consume sub 8 la suta in oras dar sa mearga pe autostrada lejer cu 130-140 km/ora si totusi sa aiba si un cuplu suficient de bun ca sa poti face depasiri pe drumurile europene a si desi e asa de mica sa stea pe autostrada cum trebuie nu sa o ia vantul si apropos, sa intre 4 oameni in ea si sa ai si loc de cumparaturi in portbagaj... desigur, toate astea respectand NCAPP, normale de poluare din o groaza de state, modul de taxare optimal si alte tampenii... Oare nu e mai simplu sa faci o ditamai sandramaua, sa ii bagi un mototr enorm sub capota, torni niste plastic pe interior si pui un badge Ford pe ea (sau orice alta americana) si gata masina? desigur, masina aia prin Italia, sa zicem, e total inutila da ce conteaza, e mare, are motor mare, intra plavanul in ea cu cele 100 kg de sunca din dotare, gata treaba...

Sincer vorbind, industria americana a murit din lipsa de adaptivitate la economia globala... sa-mi spui tu mie ca piata mai matura e data de cilindreea motorului si de puterea lui mi se pare o banalitate majora... Uite, tu vorbeste in continuare despre motoare, chiar te pricepi, insa nu mai aborda industria si alte chestii pentru ca pur si simplu nu vezi padurea de copaci... Cand ai timp citeste "Globalizarea nimicului" si o sa-i vezi putin altfel pe prietenii tai americani (nu ca ar fi rai dar totusi nu sunt ei buricul targului)...


si ca tot vorbeam de competitie in industria auto ia studiaza tu cate firme producatoare sunt in Europa si cate in USA la o populatie si o piata comparabile... o sa fii cam socat de rezultatul cautarilor tale pentru ca in Europa sunt cam de 10 ori mai multe firme producatoare decat in US... Asta inseamna comptetitie reala nu motorul mare si tabla multa...

Edited by akajohn, 25 August 2010 - 22:53.


#72
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007

View PostHuck_, on 25th August 2010, 18:55, said:

Masini mai mari inseamna piata mai matura

Si asta e asa findca asa vrei tu sa cum ... haida-de, n-are nici o legatura dimeniunea. nu aici in orice caz :))

View PostHuck_, on 25th August 2010, 20:10, said:

Aici vorbim despre masinile japoneze vs germane, cu comentarii legate despre piata americana pe care ele concureaza liber. Masinile americane nu sunt subiectul discutiei, nu vira off-topic, si mai ales nu cu insulte  :nonobad:

Nu stiam ca e o insulta sa fii emigrant da marog

In multe orase europene pe stradute laterale, cu o masina de dim medii ca passatul , accordul  poti avea probleme la viraje sanga, dreapta in interesectii ( patit de mine )- nu incap pur si simplu. si atunci e normal sa iei o masina mai mica , iar pt oras, chiar nu e nevoie de mai mult de 100 cp . nu mai repeta chestiia asta ca si cum ar fi o insulta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate