Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nissan isi bate joc de Audi, BMW si Porsche
#37
Posted 17 August 2010 - 21:40
Eu sincer mi-as lua 911, dar mi-ar sangera buzunarul.
In rest.. de BMW mi s-a luat in general. M-am dat cu BMW Z4 35IS si nu m-a impresionat la extrem + ca am oroare de optionalele BMW. (prietenii stiu de ce) Cum buzunarul are o importanta maxima, Nissan 370z (nu 350z) kicks ass. Un Z4 dotat binisor costa 55 000 euro NET, adica cat un Nissan 370Z full, DDP. Pe scurt, compari 53 000 EURO cu min 68 000 EURO. La dracu, la Z4 suportul bluetooth pt telefon costa 1000 EURO :@ Desigur, in Romania exista promisiuni vagi de testdrive cu Nissan 370Z. In rest, am citit doar review-uri bune/excelente despre Nissan 370z. Pana si carcotasii de la TopGear V6 au inghitit in sec. Cat despre pista.. sa ma ierte D-zeu, dar dc vorbim de lucruri sfinte? 99% dintre oameni au vazut ce e aia pista la tv sau pe Youtube (me included). Oricum, ca idee.. in Z4 nu prea am loc si inca nu am dimensiuni monstruoase. Cel mai mult spatiu (mal ales latime, pt cot) mi s-a parut in TT, apoi 370z si pe locul 3 Z4. |
#38
Posted 17 August 2010 - 21:53
Octavian___, on 17th August 2010, 14:00, said: Rupe la pret si cam atat. In rest sunt comparabile. Ia un Z4 35is si un 370Z sa vedem cum se comporta pe circuit amandoua. Acolo e batalia, nu pe linie dreapta, unde orice manelist stie sa dea blana. poftim, review TG, binecunoscut pentru antipatia pentru orice ne-european: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9J8aPPvEcJM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 370z a iesit mai rapida decat Z4 pe circuit Octavian___ said: PS: Ala care vrea un TT sau M3 sau Z4 etc etc, aia isi ia, indiferent ca urla ei ca au cp mai multi la bani mai putini. Daca as avea bani aaaabsolut NU mi-as lua Nissanu, numai daca ar disparea cu desavarsire celelalte optiuni. Bineinteles, pentru ca manelarul de romanika nu a auzit decat ca BMW, Audi si Mercedes sunt masini scumpe, deci nu are de ales. Edited by Huck_, 17 August 2010 - 21:54. |
#39
Posted 18 August 2010 - 01:41
Problema majora pe care nu o inteleg totusi baietii astia de la Nissan este ca nu au cum sa se bata cu BMW, Audi, Mercedes la clasa asta pana cand nu ofera macar servicii similare (asa proaste cum sunt exista)... Ca sa oferi servicii similare trebuie sa ai vanzari insa si aici apare problema... Nu poti sa vinzi o masina cu 55 000 euro si sa te astepti sa faci numere mari... Ar trebui sa scoata si motoare mai mici care sa le aduca volume si asa s-ar rezolva si problema cu service-ul. Eu imi doresc o masina mai sportiva cu care sa umblu zilnic si de aceea daca e sa fac un compromis m-as multumi cu ceva pana in 200 de cai sau pe acolo in ideea ca o sa consume mai putin dar ce sa ma fac cu o masina cu motor de 3500 cmc la care numai impozitul e in jur de 1500 Euro pe an... in consecinta eu clar nu sunt client de Nissan Z-et... desigur, dupa cum am mai spus imi place ca masina dar sigur nu mi-o voi cumpara niciodata nici macar sa ma dea banii afara din casa, pur si simplu ecologistul din mine nu ma lasa... 2 litri e pentru mine o cilindree suficienta si 200 de cai o putere de bun simt... de fapt am mai spus asta si in alte ocazii, nu chiar cu aceste cuvinte, insa cred ca limita nebuniei auto a fost impinsa prea sus...
Si ca tot vorbeam de concurenta eu cred ca in acelasi context gandesc si alti romani care isi iau 318ci (seria 3 coupe de la BMW) cu 145 CP (parca)... pana la urma vrei o masina relaxanta de care sa te bucuri in fiecare zi, cu ceva valente sportive, pentru ca daca e sa imi iau ceva de condus cand am eu chef de nebunii cu siguranta ar fi un Lotus Exige de exemplu care are totusi o traditie in moto-sport mult mai solida decat Nissan... a, si daca vreau ceva select un Z8 sau un Alfa Romeo 8C in acest context chiar nu vad din ce motive mi-as lua Z de la Nissan, nu e nici exclusiv, nu e nici economic, OK e rapid dar nu cu mult mai rapid si avand in vedere ca in Romania exista limite de viteza nu ma intereseaza prea tare... Edited by akajohn, 18 August 2010 - 01:45. |
#40
Posted 18 August 2010 - 02:54
akajohn, on 18th August 2010, 01:41, said: Problema majora pe care nu o inteleg totusi baietii astia de la Nissan este ca nu au cum sa se bata cu BMW, Audi, Mercedes la clasa asta pana cand nu ofera macar servicii similare (asa proaste cum sunt exista)... Ca sa oferi servicii similare trebuie sa ai vanzari insa si aici apare problema... Nu poti sa vinzi o masina cu 55 000 euro si sa te astepti sa faci numere mari... Ar trebui sa scoata si motoare mai mici care sa le aduca volume si asa s-ar rezolva si problema cu service-ul. Eu imi doresc o masina mai sportiva cu care sa umblu zilnic si de aceea daca e sa fac un compromis m-as multumi cu ceva pana in 200 de cai sau pe acolo in ideea ca o sa consume mai putin dar ce sa ma fac cu o masina cu motor de 3500 cmc la care numai impozitul e in jur de 1500 Euro pe an... in consecinta eu clar nu sunt client de Nissan Z-et... desigur, dupa cum am mai spus imi place ca masina dar sigur nu mi-o voi cumpara niciodata nici macar sa ma dea banii afara din casa, pur si simplu ecologistul din mine nu ma lasa... 2 litri e pentru mine o cilindree suficienta si 200 de cai o putere de bun simt... de fapt am mai spus asta si in alte ocazii, nu chiar cu aceste cuvinte, insa cred ca limita nebuniei auto a fost impinsa prea sus... Si ca tot vorbeam de concurenta eu cred ca in acelasi context gandesc si alti romani care isi iau 318ci (seria 3 coupe de la BMW) cu 145 CP (parca)... pana la urma vrei o masina relaxanta de care sa te bucuri in fiecare zi, cu ceva valente sportive, pentru ca daca e sa imi iau ceva de condus cand am eu chef de nebunii cu siguranta ar fi un Lotus Exige de exemplu care are totusi o traditie in moto-sport mult mai solida decat Nissan... a, si daca vreau ceva select un Z8 sau un Alfa Romeo 8C in acest context chiar nu vad din ce motive mi-as lua Z de la Nissan, nu e nici exclusiv, nu e nici economic, OK e rapid dar nu cu mult mai rapid si avand in vedere ca in Romania exista limite de viteza nu ma intereseaza prea tare... Pai de aia nu se vinde in Romania, nu ar avea clienti. Masinile astea nu sunt pentru cei cu un ochi la benzina si unul la gropile de pe drum. De fapt sunt un moft pentru cei care castiga foarte usor banii. Aproape nicaieri nu poti sa folosesti masini ca astea la posibilitatile lor, sunt limite de viteza, curbe fara vizibilitate sau pur si simplu alti participanti la trafic care nu se dau la o parte cand apare meseriasul cu Z-ul. Eu vad destul de multe Nissan-uri din astea sportive pe strada, mult mai des decat Porsche, normal, sunt la jumate pret dar rareori le-am vazut pe autostrada gonind aiurea sau accelerand violent. Probabil ca e si teama de a ramane fara masina sau de a lua autobuzul cativa ani (daca nu forever). Atunci pui intrebarea: pentru ce naiba sa dea un om obisnuit (normal la mansarda) atatia bani? Raman doar artistii, cantaretii, sportivii, baietii de bani gata si cativa manageri mai excentrici. Nici nu cred ca Nissan face multi bani direct de pe seama acestor masini sportive, mai ales ca vinde mai mult in US unde preturile sunt mai reduse fata de Europa sau Asia. Reclama ajuta insa vanzarea celorlalte. In acelasi timp unele tehnologii incercate pe masinile sportive ajung la cele de serie, indirect pe cheltuiala celor care si-au luat Z. |
#41
Posted 18 August 2010 - 09:54
Huck_, on 17th August 2010, 22:53, said:
Vorbim in general, nu numai de RO. Adica daca nu-mi place Nissanu si vreau un TT, M3 sau altceva, sunt catalogat manelar. Asta e la romani, o problema de ambele parti. Huck_, on 17th August 2010, 22:53, said: .................................. 370z a iesit mai rapida decat Z4 pe circuit |
#42
Posted 18 August 2010 - 12:44
Pui gresit problema, te faci ca nu intelegi
Si mie imi place mai mult Nissan GT-R decat TT, problema este de bani vs performanta. Daca banii nu sunt o problema, atunci sa sarim macar la un SLS, NU? In plus, cand vorbim de chestii pe care probabil nu ti le permiti, e chiar placut (nu mai zic si gratuit) sa emiti pareri. Despre TT.. parerea mea e ca l-au castrat cu motorizarea aia 2.0 tsi. Desi are 211 CP, totusi parca nu se simte. (am testa saptamana trecuta) Nu creaza sub nici o forma acea senzatie pe care ti-o da un motor aspirat care mugeste catre viteza luminii. Desigur, o motorizare de 2l ajuta mult la impozit, foarte adevart. Pe de alta parte aceast gen de masina nu il iei ca masina principala si nici de familie. E un moft de folosit la plimbare, iar atunci speri sa nu apari la TV, iar din cauza ta sa se schimbe codul rutier Prin urmare, o astfel de masina trebuie sa aiba motor mare, putere pe masura, tractiune spate si sa ofere feeling direct proportional cu banii dati. Altfel cumparam un Peugeot 308 CC, diesel. Costa dotat full, cu TVA 31000 EURO. Consuma putin si ai impozit mic. E masina idela.. nu? Pentru mine nu este, nu la acest gen de masina! |
#43
Posted 18 August 2010 - 14:10
Courage, on 18th August 2010, 13:44, said: cu tine sunt de acord... sa zicem ca vrei sa cumperi o masina sport in adevaratul sens al cuvantului si asta pot sa inteleg dar cati din cei ce discuta aici vor asa ceva... cel putin eu realizez ca nu sunt clientul pentru asa ceva pentru ca in primul rand am chef sa-mi conduc masina zilnic, oriunde si sa intre si 4 persoane inauntru... mai degraba sunt client de seria 6 sau 3 coupe decat de aceste super-sportive... si DA, un aspirat imens suna extraordinar... a, si apropos, eu nu ma vad conducand o masina sport echipat in combinezon si cu casca ci mai degraba in ceva elegant si cu ochelari de soare, de aia GT-R si chiar alte modele nu prea ma impresioneaza... pur si simplu nu rezonez la ce ofera ele... in final, de aceea nu prea inteleg ce vrea Nissan cu reclamele astea, poate doar scanal in stilul OTV... cel mai bun mod de a observa asta e si faptul ca nici unul dintre cei vizati nu au contra-atacat... pur si simplu Nissan nu merita atata atentie si efort... |
#44
Posted 18 August 2010 - 14:45
#45
Posted 18 August 2010 - 15:47
Courage, on 17th August 2010, 22:40, said: Eu sincer mi-as lua 911, dar mi-ar sangera buzunarul. cate vieti ai? aalinn, on 18th August 2010, 15:45, said: akajohn uite aici http://www.prosport....reclama-5556732 hai ca esti plictisitor... e o poveste veche si oricum intre BMW si Audi mai are sens dar Nissan... ce naiba sa caute astia in rand cu Audi, BMW, Mercedes? pur si simplu cauta reclama gratis... sunt ca un catzel iritant care latra ca sa se afle in treaba... |
#46
Posted 18 August 2010 - 15:51
Courage, on 18th August 2010, 13:44, said: Despre TT.. parerea mea e ca l-au castrat cu motorizarea aia 2.0 tsi. Desi are 211 CP, totusi parca nu se simte. (am testa saptamana trecuta) Nu creaza sub nici o forma acea senzatie pe care ti-o da un motor aspirat care mugeste catre viteza luminii. Daca fierbe sangele in tine si vrei sa-i dai blana dar 211 cai ti se par a fi pentru pasarici, incearca TTS sau TT-RS iar daca n-ai bani de alea poti tuna la MTM cei 211 cai in 270 pt 1000 euro si mai poti schimba ECUul Haldex cu unul sport pt dinamica mai buna si te-ai scos. |
|
#48
Posted 18 August 2010 - 17:45
akajohn, on 18th August 2010, 09:47, said: Audi, BMW, Mercedes nu iau in considerare Nissan GT-R?? Asta pentru ca nu au nimic in liga lui. Porsche in schimb e foarte serios in privinta provocarilor Nissan, citeste aici: http://www.autoblog....ating-the-ring/ http://www.autoblog....-claims-gt-r-i/ http://www.autoblog....-hurt-yourself/ Pe scurt, Porsche acuza acum un an Nissan ca GT-R stock nu e capabil de performantele pe care Nissan i le atribuie la Nurburgring. La care Nissan s-a oferit cu lectii de pilotaj pentru testerii Porsche Tine cont si de faptul ca Nurburgring este practic pista pe care Porsche isi face tot testingul, ei testeaza masini acolo zi lumina. Ofensa adusa de Nissan e cu atat mai grava Oricum intre timp Porsche a renuntat la acuzatii. akajohn, on 18th August 2010, 08:10, said: cu tine sunt de acord... sa zicem ca vrei sa cumperi o masina sport in adevaratul sens al cuvantului si asta pot sa inteleg dar cati din cei ce discuta aici vor asa ceva... cel putin eu realizez ca nu sunt clientul pentru asa ceva pentru ca in primul rand am chef sa-mi conduc masina zilnic, oriunde si sa intre si 4 persoane inauntru... mai degraba sunt client de seria 6 sau 3 coupe decat de aceste super-sportive... si DA, un aspirat imens suna extraordinar... a, si apropos, eu nu ma vad conducand o masina sport echipat in combinezon si cu casca ci mai degraba in ceva elegant si cu ochelari de soare, de aia GT-R si chiar alte modele nu prea ma impresioneaza... pur si simplu nu rezonez la ce ofera ele... M3 coupe sau M6 nu au mai mult loc in spate decat GT-R. Altfel inteleg ca nu te intereseaza o masina supersport, asa ceva nu e pe gustul tuturor, iar in Romania cu atat mai putin, pentru ca nu exista circuit unde sa te bucuri de ea. |
#49
Posted 18 August 2010 - 18:48
akajohn, on 18th August 2010, 16:47, said:
adica nissan de ce nu ar fi in rand cu audi bmw mecedes ? vb in continuare de piata americana nu europeana , pentru ca acolo sunt reclamele asa zise "nesimtite" acum vreo 2 luni intr-o revista auto intr-un top de vanzari era si nissan maxima. o bijuterie de masina. in acelasi timp bmw,audi,mercedes nu apareau... intradevar nici eu nu inteleg ce ar cauta Nissan cu Audi,BMW si Mercedes pentru ca e clar ca batalia se da cu alte marci |
#50
Posted 18 August 2010 - 18:51
Marius3k, on 18th August 2010, 16:53, said: Haldex nu-i diferential? e intreg sistemul, eu ziceam de asta http://goapr.com.au/...cts/haldex.html Edited by the_big_noob2, 18 August 2010 - 18:53. |
#51
Posted 18 August 2010 - 19:08
|
#52
Posted 18 August 2010 - 23:14
crst_g, on 18th August 2010, 20:08, said: Nu era mai concludent daca ar fi comparat 370z-ul roadster? BA DA, DAR NU DADEA ACELASI REZULTAT politica tipic Renault, compara mere cu pere si declara castigatoare prunele... aalinn, on 18th August 2010, 19:48, said: adica Nissan de ce nu ar fi in rand cu Audi BMW mecedes ? vb in continuare de piata americana nu europeana , pentru ca acolo sunt reclamele asa zise "nesimtite" acum vreo 2 luni intr-o revista auto intr-un top de vanzari era si nissan maxima. o bijuterie de masina. in acelasi timp bmw,audi,mercedes nu apareau... intradevar nici eu nu inteleg ce ar cauta Nissan cu Audi,BMW si Mercedes pentru ca e clar ca batalia se da cu alte marci pai tu compari Nissan care face 2-3 hai 4 modele de masini cu care acopera cateva segmente mici de piata cu niste giganti care deja se uita la orice nisa si au masini pentru toate gusturile... eu cam la asta ma refeream... apropos, m-am uitat pe siteul din US al Nissan la Maxima si daca e la fel de hidoasa si in realitate atunci chiar ca stam rau cu bunul gust in USA... faruri mai urate ca alea si design mai aiurea nu am gasit decat pe la SsangYong Kyron (parca asa se chema)... nu mai vorbesc de solutia tehnica geniala cu 290 cai putere si tractiune fata... banuiesc ca este super manevrabila masina... noroc cu cutia automata... |
#53
Posted 18 August 2010 - 23:17
akajohn, on 19th August 2010, 00:14, said: faruri mai urate ca alea si design mai aiurea nu am gasit decat pe la SsangYong Kyron (parca asa se chema)... Btw, Kyron arata chiar bine, spre deosebire de Actyon cu care se pare ca-l confunzi. |
#54
Posted 18 August 2010 - 23:20
Huck_, on 18th August 2010, 18:45, said: M3 coupe sau M6 nu au mai mult loc in spate decat GT-R. Altfel inteleg ca nu te intereseaza o masina supersport, asa ceva nu e pe gustul tuturor, iar in Romania cu atat mai putin, pentru ca nu exista circuit unde sa te bucuri de ea. ma refer chiar la seria 6 (eventual 3.0 diesel) sau seria 3 coupe cea mai mica motorizare (diesel sau benzina)... nu prea ne permitem noi sa tinem o masina super sport adevarata in garaj si sa ne dam cu ea cand avem chef (mai ales ca nu avem nici unde)... cand ma mai supar ma urc intr-un kart si ii rup cauciucurile Marius3k, on 19th August 2010, 00:17, said: Bre, de ce vorbesti doar ca sa te afli in treaba? Ce treaba are Maxima cu 370z ori cu Audi tt sau pseudeo-inutilitatea aia de Z4? Btw, Kyron arata chiar bine, spre deosebire de Actyon cu care se pare ca-l confunzi. pai aalin a adus maxima in discutie si dupa cum am spus nu imi aminteam exact numele hidoseniei de la Ssangyong apropos, te-ai uitat la pozele cu Maxima? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users