Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum va arata viitorul?

Saptamana de lucru de sase zile i...

Pareri Kadjar sau alternative

Slovacia / Kosice
 Spatiu stocare aproape plin

Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...
 Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...
 inmatriculare autoturism reprezen...

2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10
 

Nissan isi bate joc de Audi, BMW si Porsche

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
119 replies to this topic

#19
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
[/quote][quote name='calinkgb' post='8645477' date='15th August 2010, 11:20']Sincer imi place GTR-ul.....dar pana la al compara cu 911, mai e mult.[/quote]
sunt perfect de acord ca 911-le este o masina exceptionala , dar in compara GTR-ul cu 911 nu mai e mult (iar cei de Porsche stiu asta) .Cu siguranta Nissan ar putea scrie pe un 911 `almost the same car, but more expensive than a GTR`
[quote]Japonezii si masinile lor de kkt ..
E normal ca nu au facut referire la calitate, stiti de ce ? Fiindca comfortul pe care il ai intr-un Nissan e acelasi pe care il ai cand stai pe niste pietrii. Si la peste 200 km/h iti pica parti din caroserie...[/quote]
ne povestesti experienta ta cu nissan care trebuia dus la programul rabla?
[quote]Hai sa fim seriosi, ok? 
Vorbim totusi de Audi si BMW, care fac d-astea:[/quote]
bine punctat ! ......mai sunt multe alte exemple ! 

Edited by cosmin_miu, 16 August 2010 - 15:55.


#20
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postakajohn, on 16th August 2010, 09:27, said:

Mi se pare putin in stilul manelist Dambovitean pentru ca numai la noi se merge pe ideea ca "a mea e mai tare"... Nissan GTR si 370 sunt niste masini foarte bune dar nu cred ca asta era mesajul necesar pentru ca asta prinde doar la pitzi de Dorobanti sau agitatii care abia au facut 18 ani...

Haha pitzi de dorobanti isi cumpara masini pentru ca a auzit ca sunt performante??
Poate pitzi de dorobanti citesc presa auto si corespondeaza pe forumul asta, mai stii?

#21
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004
a, inainte de orice, personal chiar imi plac masinile astea si as conduce cu placere oricare din ele, totusi Nissan cere prea mult pe ce ofera (poate si nemtii)... de fapt am facut un topic pe tema asta, si anume ca se cer prea multi bani pe o masina indiferent de brand, dar erati toti cu gura pe mine ca mi se pare si nu ma pricep...

View PostHuck_, on 16th August 2010, 17:49, said:

Haha pitzi de dorobanti isi cumpara masini pentru ca a auzit ca sunt performante??
Poate pitzi de dorobanti citesc presa auto si corespondeaza pe forumul asta, mai stii?


cici, stim ca esti plecat din Romania si hai sa te actualizez eu... ultimul GTR vazut in Bucuresti a fost acum 2-3 saptamani pe la vreo 11 noaptea (argintiu inchis metalizat, o culoare cenusie ca sa zic asa) langa benzinaria Petrom vis-a-vis de Caragiale... daca tu cunosti Bucurestiul pot sa te anunt ca de acolo incepe zona care a lansat conceptul de "pitzi"... o fi fost vreo potriveala dar asta e realitatea... ala cu masina statea pe loc cu portierele deschise si cu motorul pornit si sa fiu sincer suna bine motorul dar restul era de prost gust... in rest Z-urile de la Nissan le vad mai des cu soferite la volan... o fi si asta o moda dar ce sa zic... Z de la Nissan e o masina cu mult bling-bling totusi si de aia o prinde la ele... naiba stie... personal mi se par prea scumpe pentru brandul lor, totusi e vorba de o masina din grupul Renault si ultimele Nissanuri adevarate s-au facut inainte de achizitia lor de Renault...

View PostMarius3k, on 16th August 2010, 16:38, said:


e o mare diferenta intre mesaje si abordare pentru ca nu apar masinile concurentei in posterele respective ci masini proprii... oricum toata chestia asta de razboi media ma distreaza si e haioasa... ca sa zic asa e mai pe fata concurenta...

Edited by akajohn, 16 August 2010 - 17:54.


#22
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

View PostHuck_, on 16th August 2010, 17:49, said:

Haha pitzi de dorobanti isi cumpara masini pentru ca a auzit ca sunt performante??
Poate pitzi de dorobanti citesc presa auto si corespondeaza pe forumul asta, mai stii?
erau 3 bucati in romania imediat dupa data lansarii, ma refer la r35
putini sunt cei care aleg dupa performante, iar r35 isi merita fiecare banut
mai ales ca se face cot la cot cu scumpeturile de pe dorobanti
si oricum acei soferi de masini exotice nu stiu sa le conduca, doar asa de afisare, impact vizual
mama ce masina are ala, are si atat

#23
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

View Postrichelieu, on 16th August 2010, 13:31, said:

La ce rata de aparitie aveti, bag de seama ca voi va inmultiti prin spori, sau diviziune celulara...parol.


Poate...(doar poate) asexuat.
auzi mai puta, vad ca la tine se aplica regula numarului de posturi. si dupa cate ai ai alergat nu gluma
spune-mi tu la vechiul 350z vs vechiul z4 care ti se parea mai frumoasa? ai intrat macar in vreuna din astea 2 sau faci si tu parte din valul de jap powa?
spune tu cu ce sunt trash? sa pun cateva poze cu interioarele? de calitatea interioarelor nu cred ca mai vorbim ca e bine stiuta, avand in vedere ca in japonia nissanul e mai mult din clasa low-cost
uitete la ce a vandut Nissan in ultima perioada si ai sa vezi ca pana si japan fans dar cu bun simt recunosc ca sunt petarde.
renumitul gt-r (aviz fanilor nfs) daca sa stricat ceva (si se strica) te costa mai mult decat la Porsche. un exemplu fiind ECU vreo 6000 lire, transmisia de unica folosinta si etc
patfinder care vb celui de mai sus, se destrama, pica ambreajul (cam ca la toata gama nissan) zdrangane bordul.
si porsche.... nu cred ca merita comparat cu pocitania de nissan
am pus pozele cu diferentele intree vechea si noua generatie de z4 si z-uri de la nissan si acum cu tot cu uratenile de borduri de la BMW nu cred ca gasesti pe cineva OBIECTIV care sa spuna ca nissanul e mai frumos.
acum vino si tu cu argumente ca de romani care stiu sa critice suntem toti satui

Attached Files



#24
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postvacaroz, on 17th August 2010, 01:00, said:

auzi mai puta, vad ca la tine se aplica regula numarului de posturi. si dupa cate ai ai alergat nu gluma
7 zile de suspend pt. jigniri! <_<


Cat priveste bordul, ala de bimmer a fost si va fi urat cu spume prin simplul fapt ca e la fel de anost ca acu' treij'de ani. Si guess what, nu prea au de gand sa-l schimbe, pentru ca citez nitel din interior: "e foarte ok linia asta pe care mergem acum".

Edited by Marius3k, 17 August 2010 - 00:12.


#25
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
GTR-ul are probleme de design la partea de racire a franelor - au vrut sa o faca cu linii cat mai sexy dar au uitat de detalii nesemnificative pt o masina sport cum ar fi racirea franelor si rezistenta asociata la fading.

#26
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

View PostSuperDuper, on 17th August 2010, 03:29, said:

GTR-ul are probleme de design la partea de racire a franelor - au vrut sa o faca cu linii cat mai sexy dar au uitat de detalii nesemnificative pt o masina sport cum ar fi racirea franelor si rezistenta asociata la fading.
are probleme la franare
ok
dar oricum nu dai inca 50 de mii de euro pe un sistem de franare mai bun, sa ajunga masina la pretul unui lambo sau ferarri
cu 5 mii de euro cred ca rezolvi problema
cu toate ca am vazut niste teste de franare si nu mi s`a parut sa aibe probleme, nu are performantele unei exotice, dar diferentele erau minore
nu stau sa mai caut acum clipul respectiv

#27
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,584
  • Înscris: 04.05.2006

View Postvacaroz, on 17th August 2010, 01:00, said:

auzi mai puta, vad ca la tine se aplica regula numarului de posturi. si dupa cate ai ai alergat nu gluma

Dap, asa e. Visul meu e sa fac 10.142 de posturi pana la sfarsitul anului scolar, ca sa il intrec pe un coleg de clasa, care are doar 10.138, da' nu mai posteaza de cand invata pentru corijenta.


Quote

spune-mi tu la vechiul 350z vs vechiul z4 care ti se parea mai frumoasa? ai intrat macar in vreuna din astea 2 sau faci si tu parte din valul de jap powa?
Imi place Z4 si probabil l-as si alege intre astea doua, daca vreodata ma voi simti suficient de ...suparat pe banii mei, incat sa cumpar o masina sport....in Romania :lol:. Nu sunt fan japs, nu sunt nici fan nemts, nici americans..eu sunt fan Pink Floyd. Masinile, le cumpar dupa alte criterii, unele obiective, unele subiective, iar alegerea se poate face intre absolut orice producator mai cu traditie, atata timp cat imi ofera ce vreau eu, sau prind un deal bun.

Totusi, atunci cand am de-a face cu afirmatii din astea atat de radicale si idioate, devin si eu radical (si visul meu e sa devin PI*Rpatrat)

Quote

spune tu cu ce sunt trash? sa pun cateva poze cu interioarele? de calitatea interioarelor nu cred ca mai vorbim ca e bine stiuta, avand in vedere ca in japonia nissanul e mai mult din clasa low-cost
Acu...nu vreau sa par rautacios...da' dpdv al unei masini SPORT...care pana mea e mai potrivita? Aia cu insertii de lemn? :roflmaofast:

Quote

patfinder care vb celui de mai sus, se destrama, pica ambreajul (cam ca la toata gama nissan) zdrangane bordul.
Da..asa e, dupa fiecare drum cu el, mai fac unul retur, ca sa strang de pe sosea piesele destramate de pe el. :lol:

Quote

si Porsche.... nu cred ca merita comparat cu pocitania de nissan

E vorba de PERFORMANTE ...nu de design sau altele.....

Quote

am pus pozele cu diferentele intree vechea si noua generatie de z4 si z-uri de la Nissan si acum cu tot cu uratenile de borduri de la BMW nu cred ca gasesti pe cineva OBIECTIV care sa spuna ca nissanul e mai frumos.

Defineste "obiectiv" cand e vorba de design interior ...

#28
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,089
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMarius3k, on 17th August 2010, 01:10, said:

...............................................
Cat priveste bordul, ala de bimmer a fost si va fi urat cu spume prin simplul fapt ca e la fel de anost ca acu' treij'de ani. Si guess what, nu prea au de gand sa-l schimbe, pentru ca citez nitel din interior: "e foarte ok linia asta pe care mergem acum".
Treaba de gusturi Marius, treaba de gusturi.
Nu te poti arunca asa pur si simplu.
Nu chiar degeaba au clienti, asa cum arata el.
Personal la pozele alea, imi place pe departe mai mult bordul de BMW.
Deci treaba de gusturi :)

Politica asta de marketing nu e sanatoasa si ar putea avea efect de bumerang.
Peste tot sunt produse scumpe si produse similare ca performante/calitate mai ieftine, aaaabsolut oriunde te-ai uita: televizoare, calculatoare, baterii, haine etc etc etc.
Si dincolo masina in multe cazuri reflecta starea+pasiunea proprietarului.

PS: adica sa fim mai exacti (si scuze de offtopic, dar merge): ce ar fi daca Dacia ar duce (poate nu e departe) o politica d-asta de marketing - nu cumparati Focus 1.6, VW 1.6,  Logan 1.6 16V este mai rapid la un pret mult mai mic.
Deci un rahat pe bat.
La scara mai mare, cam aceeasi treaba si in cazu de fata.
De ce nu duce aceeasi politica Toyota sau Honda (Honda care e nr1 in Japonia) , pt ca n-au nevoie de asa ceva, si-ar pata numele.

Edited by Octavian___, 17 August 2010 - 11:14.


#29
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
piata americana e mai dura decat cea europeana sau japoneza.
nu cred ca Honda isi pateaza numele daca ar ataca doar in sua asa dur cum pace nissan

#30
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostCutzu, on 17th August 2010, 03:18, said:

dar oricum nu dai inca 50 de mii de euro pe un sistem de franare mai bun, sa ajunga masina la pretul unui lambo sau ferarri
cu 5 mii de euro cred ca rezolvi problema

Au incercat cu cele mai cele frane brembo si cu cel mai tare lichid de frana. Pana la urma tot fades din cauza de airflow insuficient - evident asta se intampla pe circuit, nu asa, cand franezi o data pe strada.

#31
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,089
  • Înscris: 06.04.2007

View Postaalinn, on 17th August 2010, 12:00, said:

piata americana e mai dura decat cea europeana sau japoneza.
.....................................
Mai dura o laie, poate mai mare.
Pretentiile mari aici sunt, nu la americani.

#32
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostOctavian___, on 17th August 2010, 10:04, said:

Mai dura o laie, poate mai mare.
Pretentiile mari aici sunt, nu la americani.

sigur, o piata pe care cea mai vanduta motorizare are 1.6 litri si 100 de cai e o piata plina de pretentii  :console:

cilindreea medie in EU15:

Attached Files



#33
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,804
  • Înscris: 02.10.2009

View PostOctavian___, on 17th August 2010, 16:04, said:

Mai dura o laie, poate mai mare.
Pretentiile mari aici sunt, nu la americani.
Nissan e o mizerie, am vazut cel putin 3-4 fotografii de masini de-ale lor, mare noroc au cu Reno ca i-a luat in brate. Tot Reno le va rezolva si problema aia cu franele de care se plang atatia romani care au dat gramada de bani pe Zed-uri: le va pune tamburii aceia ca la Duster si i-a scos din rahat.
Nici nu stiu cum poate cumpara un roman o masina pe care o cheama “Ni-san”! Ca mentosan, saporosan, adica prafuri ieftine. Poti sa compari cu “Poor-Schee”? Sau cu “Fiat”! Pana si Creatorul nostru a zis ”Fiat Lux”!
Bine face uniunea ioropeana ca baga taxe la toate mizeriile astea de japoneze si americane: sa stea acolo la ei, nu sa umble pe acilea si sa ia ochii fraierilor, in loc sa ia ei masina adevarata, europeana. :naughty:

Edited by Rosebud09, 17 August 2010 - 17:51.


#34
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,725
  • Înscris: 26.11.2001
Multe comentarii de la oameni ce vorbesc din poze, dar care nu au vazut masinile astea nici macar in showroom.

Asta explica de compara masini de 50 000 EURO cu cele de 100 000 EURO sau 150 000 EURO :)

E ca si cum ai spune ca C Klass e mai naspa decat S Klass.

Sincer, in gama 50 000 DDP Nissan 370Z rupe. Concureaza direct cu BMW Z4 chel si Audi TT 2.0 TSI (ca motorizari mai mari nu mai exista).
Real vorbim doar intre Nissan 370Z si BMW Z4.
Porsche Boxster e o gluma proasta + e f. scumpa.

E usor sa fabulezi despre performante pe pista cand vorbesti de teorie si nu au bani de asaceva.
Pana la urma sunt masini sport, moft, cu care e bine daca faci 10 000 Km/an.

#35
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostRosebud09, on 17th August 2010, 11:51, said:

Nissan e o mizerie, am vazut cel putin 3-4 fotografii de masini de-ale lor, mare noroc au cu Reno ca i-a luat in brate. Tot Reno le va rezolva si problema aia cu franele de care se plang atatia romani care au dat gramada de bani pe Zed-uri: le va pune tamburii aceia ca la Duster si i-a scos din rahat.
Nici nu stiu cum poate cumpara un roman o masina pe care o cheama “Ni-san”! Ca mentosan, saporosan, adica prafuri ieftine. Poti sa compari cu “Poor-Schee”? Sau cu “Fiat”! Pana si Creatorul nostru a zis ”Fiat Lux”!
Bine face uniunea ioropeana ca baga taxe la toate mizeriile astea de japoneze si americane: sa stea acolo la ei, nu sa umble pe acilea si sa ia ochii fraierilor, in loc sa ia ei masina adevarata, europeana. :naughty:

+1 tare :D

#36
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,089
  • Înscris: 06.04.2007

View PostCourage, on 17th August 2010, 19:16, said:

.........................................................
Sincer, in gama 50 000 DDP Nissan 370Z rupe. Concureaza direct cu BMW Z4 chel ...........................
Real vorbim doar intre Nissan 370Z si BMW Z4.
...........................................
Rupe la pret si cam atat.
In rest sunt comparabile.
350Z cu BMW Z4 am vazut teste facute si n-a iesit nemaipomenit Nissanu (cred ca ne putem baza pe teste facute de altii mai buni decat 90% din noi, nu?).
Ia un Z4 35is si un 370Z sa vedem cum se comporta pe circuit amandoua. Acolo e batalia, nu pe linie dreapta, unde orice manelist stie sa dea blana.

Chiar nu stiu cum se pot pune la zid asa usor un Audi, sau un BMW, sau un Porsche, doar prin prisma pretului vizavi de performante (si la astea doua e muuult subiectivism).
Eeeefectiv parca ar fi ''Logan vs all''(mai ales cu 1.6 16V, pai rupe orice masina (masina) cu 20-50% mai scumpa, face suta in 10 sec, deci restu care sunt mai scumpe sunt rahat).

Ce impact o sa aibe politica asta de markenting? Eu cred ca aproape ZERO.
PS: Ala care vrea un TT sau M3 sau Z4 etc etc, aia isi ia, indiferent ca urla ei ca au cp mai multi la bani mai putini.
Daca as avea bani aaaabsolut NU mi-as lua Nissanu, numai daca ar disparea cu desavarsire celelalte optiuni.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate