Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RENAULT - legenda merge mai departe
Last Updated: Sep 18 2014 14:01, Started by
December
, Jun 28 2010 13:18
·
0
#73
Posted 05 July 2010 - 20:01
si cele reconditionate, le pot scoate din cutii sigilate. la ce tepe se dau...
|
#74
Posted 05 July 2010 - 20:48
Evergreen, on 5th July 2010, 20:49, said: teapa secolului, din punctul meu de vedere; aseara gasisem alte anunturi ale astora de aici , dar e bine de stiut pt cei ce au masina pa persoana fizica cam cit costa inlocuitul unor rezistente, diode... |
#75
Posted 05 July 2010 - 21:02
horean, on 28th June 2010, 14:28, said: Masina de firma, tot symbol, km 90 000 , an 2007 sau 2008, problema: pompa servo . Se pare ca asta le este boala. Spor la reparat. la mine a crapat la 98,000 km. am studiat forumul rombului si reparat gratis in fata garajului (demontat pompa+motor electric, demontat perii si curatat cu smirghel colectorul, remontant si bagat lichid de servo prin busonul ascuns in spatele farului ). tine pina azi (105,000 km)... intre timp s-a rupt cureaua de distributie din cauza celei de alternator (pt ca stagiarii aia care au proiectat motorul dci nu s-au gindit sa puna un capac de 50 eurocenti peste cureaua de distributie), circa 1,000 de euro reparatia celor 6 supape strimbe etc la un service NEautorizat reno'). numai cumpar in viata mea masini facute de firme cu sediul social in franta... la revinzarea dupa citiva ani pierzi de 5 ori difeerenta dintre reno si sa zicem VW... Edited by H725, 05 July 2010 - 21:05. |
#77
Posted 09 July 2010 - 10:55
#78
Posted 09 July 2010 - 10:58
Poze?
Sa vedem "cadavrul" Poate reusesti sa-l reconditionezi dupa reteta de mai sus, nu de alta, da s-ar putea sa mai ai nevoie L.e. Am postat in acelasi timp Pai logic e sa pui ulei de servo DUPA ce o montezi, ca se scurge prin racorduri la montaj, nu? Edited by calinkgb, 09 July 2010 - 11:01. |
#79
Posted 09 July 2010 - 11:06
Am vorbit acum cu un prieten de-al meu electrician si mi-a spus ca a mai incercat sa repare o pompa de asta si nu i-a iesit. 725-le, a fost chin mare acolo?
|
#80
Posted 09 July 2010 - 11:49
Dec, cred ca poti sa pui si un motor de aspirator acolo; vad ca in motoras intra doar 2 fire deci sa inteleg ca nu prea are electronica multa? alea serioase de le stiu eu au 3 mufe cu x fire doar pe corpul pompei...senzor ce simte miscarea volanului si da putere mai mare in pompa....
care stie sa zica principiul de functionare sa o faca pt ca posesorul pompelor sigur nu stie |
#81
Posted 09 July 2010 - 11:53
#82
Posted 09 July 2010 - 16:40
Bine inteles ca mi-o fo' lene sa ma duc sa demontez pompe de servo vinerea dupa amiaza. Poate saptamana viitoare ma apuc de ea. o sa incerc sa fac si poze.
|
|
#84
Posted 10 July 2010 - 19:33
Pff e motor curent continuu cu perii )) In principiu, curatat colectorul, alte perii & good to go
|
#85
Posted 13 July 2010 - 17:42
Am avut azi o problema cu un "cric" ) un Cric Laguna, 1.8, pur si simplu a decolat axul de la pompa servo smulgand cureaua. Pompa nu are antecedente (a cedat dintr-o data fara a face un gram de zgomot). Roata de curea + axul+ cureaua le-am cules de pe jos, s-a agatat de scut. Pun pozele, ca sunt mult mai graitoare. Masina e ingrijita, are doar 150000 km
Attached FilesEdited by klada, 13 July 2010 - 17:48. |
#86
Posted 14 July 2010 - 11:44
la o masina de mai mult de 10 ani(vad ca e laguna1) si 150,000km te poti astepta la orice. Aaa, asta doar daca nu esti vreun fan al masinilor nemuritoare care dupa 10 ani sunt "ca noi".
|
#87
Posted 14 July 2010 - 11:52
alea sint facute de o unii ce au la firma, in coada, Aktiengesellschaft
|
|
#88
Posted 14 July 2010 - 19:49
bossake, on 14th July 2010, 12:44, said: la o masina de mai mult de 10 ani(vad ca e laguna1) si 150,000km te poti astepta la orice. Aaa, asta doar daca nu esti vreun fan al masinilor nemuritoare care dupa 10 ani sunt "ca noi". |
#89
Posted 15 July 2010 - 20:08
Tocmai am fost la o poveste cu vecinul de langa, are un Fiesta 1.8TD din 2001, se plangea acu' ceva vreme ca i-a picat pompa de servo. Pompa - electrica.
S-a rezolvat dupa o luna de intrebari in stanga si-n dreapta cu 200 de lei: 40 de lei/4 perii noi noute, iar restul a fost manopera la strungarul care a rectificat colectorul si la electricianul care a demontat banalul motor de 12v + de mancat si baut. |
#90
Posted 17 August 2010 - 18:54
Eu am Clio II Symbol feb 2003 si am 104.000Km. Pana acum am schimbat la ea un releu de la ceva pornire, releu ce s-a busit ca urmare a faptului ca am pus benzina de la un "peco" noname. In rest : un pivot+capete de bara pe la vreo 50.000 si capete de bara de curand, insa aici nu pot reprosa nimic masinii caci am cam tarait-o si pe trasee mai "off-road" - scutul fiind varza. Am mai schimbat discurile de frana (drum la mare cu placutele varza) + un rulment spate. Ultimele 3 reparatii le-am facut in afara retelei Renault.
Sincer, sunt oarecum multumit de masina si citind si forumurile altor marci vazand si problemele de acolo nu cred ca, in acceleasi clase de masini si de pret, diferentele sunt atat de mari incat se pot pune etichete clare marcilor/modelelor. Cu unele exceptii de modele, desigur. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users