Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: Jun 08 2024 21:12, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#3619
Posted 02 October 2018 - 23:11
Atunci de ce mai negociezi daca te intereseaza upload-ul mai mult decat TV-ul?
Am spus clar de ce nu am ramas cu majorarea, daca ai citit pe sarite e treaba ta. |
#3620
Posted 03 October 2018 - 07:22
Pentru ca vreau net nai bun de 500 mbps cu 25mbps upload, nu e ca la rds dar tot mai bun fata de ce am acum 6mbps.
|
#3621
Posted 03 October 2018 - 15:45
Pai net mai bun ai la DIGI, 1 gbps cu 500 mbps. De ce mai ramai aici, repet?
|
#3622
Posted 04 October 2018 - 13:38
Si eu am primit notificare pentru 3,5 Lei. S-a rezolvat cu cerere de reziliere si discutie cu cei de la retentie.
Abonamentul a ramas la acelasi pret si fara modificarea perioadei contractuale. Edited by macsfx, 04 October 2018 - 13:39. |
#3624
Posted 04 October 2018 - 14:44
#3625
Posted 04 October 2018 - 19:13
Magicwisewolf, on 02 octombrie 2018 - 09:24, said:
Intrebare, de fapt, mai mult o curiozitate pt ca m-am contrazis cu cineva. Daca ii dau un CI unei persoane care este abonat UPC, dar sta la alta adresa, in alta localitate, ii va functiona ? Sau cardul este setat sa functioneze doar la adresa din contract ? Daca se poate asta, mergand pe acelasi rationament, cineva care nu are decat net de la UPC, daca primeste un card, va vedea toate posturile blocate ? Adica, are doar net, dar isi pune splitter si cu un cablu pleaca in router si unul in TV, va putea viziona canale TV daca are doar servicii de net ? |
#3627
Posted 04 October 2018 - 22:12
Magicwisewolf, on 02 octombrie 2018 - 09:24, said:
Adica, are doar net, dar isi pune splitter si cu un cablu pleaca in router si unul in TV, va putea viziona canale TV daca are doar servicii de net ? |
#3628
Posted 05 October 2018 - 00:06
|
#3629
Posted 05 October 2018 - 07:49
Esti offtopic cu commentul. Fiecare decide pe banii lui cat e dispus sa plateasca pt serviciul X.
Faptul ca s-au trezit sa-mi majoreze abonamentul la nici un an de cand facusem o retentie pe 24 luni nu mi se pare in regula la niciun provider, indiferent de suma perceputa. |
#3630
Posted 05 October 2018 - 16:30
Care este procedura pentru a lua legatura cu cei de la departamentul de retentie ?
Din cate stiu trebuie sa sun acelasi numar 0311001000 insa la robot as vrea sa stiu ordinea butoanelor pe care sa le apas dupa ce robotul mi-a preluat apelul. |
#3631
Posted 06 October 2018 - 23:45
Nu cred ca poti suna tu la retentie, te suna ei dupa ce faci cererea de reziliere.
|
#3633
Posted 07 October 2018 - 13:23
Normal ca poti suna tu.
Dai telefon, alegi informatii despre contul meu sau oferte promotionale. Spui ca nu esti de acord cu majorarea, eventual te trimite la un coleg/colega, acolo vorbesti ce si cum, si te vor suna ei in cateva zile lucratoare. |
|
#3634
Posted 08 October 2018 - 09:21
Am primit email legat de cresterea de pret cu 3.5 lei. Am citit ofertele de pe forum, si am sunat la ei acum dimineata. Au preluat cererea si in maxim 10 zile ma contacteaza "un superior" al operatoarei. Pentru Play Family+HBO+Discovery, Internet 500 si telefonie fixa nelimitat RO, UE fix si 3 echipamente suplimentare (2 CI si un receptor) platesc lunar 98 lei/lunar. Cum vi se pare, pot sa cobor aceasta valoare?
|
#3635
Posted 08 October 2018 - 11:56
azi am primit si eu mailul cu notificarea majorarii abonamentului cu 3,5 lei.
chiar sunt curioasa ce reusiti voi sa obtineti "la retentie", experientele voastre ne ajuta si pe noi, ceilalti. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users