![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#3637
Posted 08 October 2018 - 12:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Voi care ati primit notificari cam cat platiti daca nu sunt indiscret?
|
#3638
Posted 08 October 2018 - 13:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
La RDS canalele Look nu costa in plus pe abonat, ca la UPC , ei au oricum patru canale DIGI care sunt la un nivel ridicat , comentatori, continut, stiri. La UPC imi opresc meciul ca sa vad niste reclame la diferite shwou-ri autohtone de slaba calitate. Tenis, Formula 1 etc.
Atata timp cat mi-au impus 2 ani de contract, cu penalitati in caz ca renunt la ei, tot asa ar trebui sa pastreze pretul. In caz contrar concurenta ne asteapta cu oferte generoase TELEKOM sau RDS. |
#3639
Posted 08 October 2018 - 15:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De ce au majorat pretul? Nu am pachet sport sau xxx. Am in abonament grila lor clasica maxima + HBO...
Se poate negocia ceva la majorare asta? |
#3640
Posted 08 October 2018 - 17:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Au si ei fotbal si -si arata muschii !
![]() |
#3641
Posted 08 October 2018 - 21:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#3642
Posted 08 October 2018 - 21:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Grig, on 08 octombrie 2018 - 09:21, said:
Am primit email legat de cresterea de pret cu 3.5 lei. Am citit ofertele de pe forum, si am sunat la ei acum dimineata. Au preluat cererea si in maxim 10 zile ma contacteaza "un superior" al operatoarei. Pentru Play Family+HBO+Discovery, Internet 500 si telefonie fixa nelimitat RO, UE fix si 3 echipamente suplimentare (2 CI si un receptor) platesc lunar 98 lei/lunar. Cum vi se pare, pot sa cobor aceasta valoare? Asta e un pachet de maxim 70 de lei, ca sa nu mai spun ca unii il au pe la 50 de lei. Dar, conteaza si vechimea si cat de bun platnic esti. Oricum, nu accepta ce ti se ofera la prima strigare. corinadaniela, on 08 octombrie 2018 - 11:56, said:
azi am primit si eu mailul cu notificarea majorarii abonamentului cu 3,5 lei. chiar sunt curioasa ce reusiti voi sa obtineti "la retentie", experientele voastre ne ajuta si pe noi, ceilalti. hansoloro2, on 08 octombrie 2018 - 12:07, said:
Voi care ati primit notificari cam cat platiti daca nu sunt indiscret? Tv Maxim + Maxpack cu HBO Go + Passion + 4 x CI Net 500 Tel fix nelimitat fix national, folosit cateva min din an in Paste Pret = 69 lei inainte de notificare, dupa "renegociere" = 65.5 lei, teoretic. Ca practic, inca nu s-a emis factura si nu am vazut reducerea. |
#3643
Posted 08 October 2018 - 21:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Magicwisewolf, on 08 octombrie 2018 - 21:17, said:
Mult mi se pare. Normal ca poti scadea. Asta e un pachet de maxim 70 de lei, ca sa nu mai spun ca unii il au pe la 50 de lei. Dar, conteaza si vechimea si cat de bun platnic esti. Oricum, nu accepta ce ti se ofera la prima strigare. Cine poate oferi un pachet asemanator cu 50 lei? Edited by Grig, 08 October 2018 - 21:24. |
#3644
Posted 08 October 2018 - 21:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Probabil, ai acceptat ce ti s-a dat la prima strigare. Vino si tu cu niste argumente despre "concurenti" din zona, gen Telekom, Digi, Orange. Si zi-le ca ai primit o oferta promo de la ei la 65 de lei, daca pot sa ofere ceva asemanator in aceiasi bani. Merge sa faci si putin pe suparatul, sa aduci argumentul cu vechimea si platile. In mod normal, ceea ce ai, nu ar trebui sa coste mai mult de 70 de lei, poate chiar mai putin.
Vezi ca erau niste pachete si preturi in urma cu 2-3-4 pagini. Inspira-te de acolo. Edited by Magicwisewolf, 08 October 2018 - 21:31. |
#3645
Posted 09 October 2018 - 07:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut!
Am primit si eu mail cu marirea de 3,5 lei... Am doua abonamente la ei, sunt in afara perioadei contractuale de cel putin 1 an, am asa: -ab de 55 lei: Play Familia+Sport, un C.I., net de 500, telefonie nelimitat UPC. -ab de 88 lei: Play Maxim(Maxpack+hbo go, Sport, Passion) cu 2 carduri si mediabox dvr hd, net de 500, telefonie 500 min ro+UE O sa depun cerere de reziliere(nu-i problema daca o aproba, am Digi, CanalS si Telekom in bloc) cu gandul sa anulez cresterea de pret, intrebarea e, ar mai fi loc de ţţiganeala pt o reducere mai mare decat aia 3,5 lei ? Edited by gigi_4476, 09 October 2018 - 07:46. |
#3646
Posted 09 October 2018 - 08:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc radu_alexandru19. Au sunat astazi. De la 98 au scazut la 62 (tva inclus) + pachetul Look. Am acceptat.
|
|
#3647
Posted 09 October 2018 - 08:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Magicwisewolf, on 08 octombrie 2018 - 21:22, said: Corina, ca sa putem sa te ajutam cu o zona de pret ok, spune-ne, te rog, tu ce pachet ai ? Ce contine si la ce bani ? am asa : play maxim + sport + hbo + hbo go + internet 500 + CI+ + mediabox hd horizon + alo nelimitat, la 85,49 lei, pret obtinut cu greu dupa ce ani de zile am platit aproape 120 lei pentru un pachet care nu avea hbo, alo nelimitat si mediabox hd (ci unul simplu). noroc cu firul acesta de discutie, anul acesta am reusit sa negociez oferta de retentie de mai sus. cand i-am intrebat "nene, sunt clientul vostru de pe vremea astral tv (in ploiesti), am platit mereu la zi, de ce nu oferiti niciodata, din proprie initiativa, niste reduceri sau discounturi pentru clientii vechi/fideli ?". si tipa de la retentie - da, stiti, n-o sa va sune nimeni sa va ofere un pret mai mic. gresit - i-am raspuns eu - acum cand informatia e la un click distanta, iata cum dau navala clientii peste voi, sa ceara reducerea pretului, in conditiile in care pentru clientii noi voi oferiti pachet complet la 75 lei (sau cam asa era in acea perioada, era o oferta legata de aniversarea a 25 de ani upc). ne pare rau, dar nu va putem face aceasta oferta, bla-bla-bla. zic ok, abonamentul e pe numele tatalui meu, il chem imediat sa depuna cerere de reziliere (am sediu upc la parterul blocului in care locuiesc), si pe urma imi faceti mie contract, in calitate de client nou-nout, cu oferta existenta acum. a, pai stati, ca nu e chiar asa, haideti sa vedem, va oferim pachetul sport gratis, va oferim telefonia nelimitata gratis, va oferim mediabox hd in locul celui pe care il aveti acum. cred ca ar mai fi fost loc de negociere pentru un pret mai mic, dar sincer mi se facuse lehamite de duduia de la celalalt capat al firului. 35 lei economie/luna, cand le-am platit ani de zile abonament la valoare aproape maxima, e o mica victorie. |
#3648
Posted 09 October 2018 - 10:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
gigi_4476, on 09 octombrie 2018 - 07:43, said:
Salut! Am primit si eu mail cu marirea de 3,5 lei... Am doua abonamente la ei, sunt in afara perioadei contractuale de cel putin 1 an, am asa: -ab de 55 lei: Play Familia+Sport, un C.I., net de 500, telefonie nelimitat UPC. -ab de 88 lei: Play Maxim(Maxpack+hbo go, Sport, Passion) cu 2 carduri si mediabox dvr hd, net de 500, telefonie 500 min ro+UE O sa depun cerere de reziliere(nu-i problema daca o aproba, am Digi, CanalS si Telekom in bloc) cu gandul sa anulez cresterea de pret, intrebarea e, ar mai fi loc de ţţiganeala pt o reducere mai mare decat aia 3,5 lei ? corinadaniela, on 09 octombrie 2018 - 08:46, said:
am asa : play maxim + sport + hbo + hbo go + internet 500 + CI+ + mediabox hd horizon + alo nelimitat, la 85,49 lei, pret obtinut cu greu dupa ce ani de zile am platit aproape 120 lei pentru un pachet care nu avea hbo, alo nelimitat si mediabox hd (ci unul simplu). noroc cu firul acesta de discutie, anul acesta am reusit sa negociez oferta de retentie de mai sus. cand i-am intrebat "nene, sunt clientul vostru de pe vremea astral tv (in ploiesti), am platit mereu la zi, de ce nu oferiti niciodata, din proprie initiativa, niste reduceri sau discounturi pentru clientii vechi/fideli ?". si tipa de la retentie - da, stiti, n-o sa va sune nimeni sa va ofere un pret mai mic. gresit - i-am raspuns eu - acum cand informatia e la un click distanta, iata cum dau navala clientii peste voi, sa ceara reducerea pretului, in conditiile in care pentru clientii noi voi oferiti pachet complet la 75 lei (sau cam asa era in acea perioada, era o oferta legata de aniversarea a 25 de ani upc). ne pare rau, dar nu va putem face aceasta oferta, bla-bla-bla. zic ok, abonamentul e pe numele tatalui meu, il chem imediat sa depuna cerere de reziliere (am sediu upc la parterul blocului in care locuiesc), si pe urma imi faceti mie contract, in calitate de client nou-nout, cu oferta existenta acum. a, pai stati, ca nu e chiar asa, haideti sa vedem, va oferim pachetul sport gratis, va oferim telefonia nelimitata gratis, va oferim mediabox hd in locul celui pe care il aveti acum. cred ca ar mai fi fost loc de negociere pentru un pret mai mic, dar sincer mi se facuse lehamite de duduia de la celalalt capat al firului. 35 lei economie/luna, cand le-am platit ani de zile abonament la valoare aproape maxima, e o mica victorie. Ideea e sa te misti repede, sa ii suni si sa iti inregistreze cererea, cat e valabila perioada cu renuntarea la contract. Uite, ca un sfat. Eu am sunat si am zis pur si simplu ca nu sunt de acord cu marirea. Mi-a inregistrat cerere si m-a sunat cineva dupa cateva zile, probabil de la Retentie. Si acolo am obtinut anularea maririi de 3.5 lei, ba dimpotriva, mi-au propus scaderea abonamentului cu 3.5 lei. Initial au vrut sa imi prelungeasca pe 24 de luni, dar, am refuzat si am ramas cu perioada contractuala existenta. Astept sa vad concret reducerea pe factura din octombrie. Tu, poti refuza ceea ce iti ofera si spui ca vrei sa renegociezi oferta si vrei un pret mai mic si sa te sune cineva cu care poti negocia (sunt pe nivele). Daca iti ofera ceva ce iti convine ca pret si servicii, e ok, poti accepta. Daca nu, poti refuza linistita, ca te suna "de mai sus". Si vin cu altceva, de obicei mai bun. Eu unul am cam negociat din prima, nu a fost nevoie sa ajung prea sus si sa ma tocmesc prea mult. Edited by Magicwisewolf, 09 October 2018 - 10:21. |
#3650
Posted 09 October 2018 - 10:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
77,87 lei pt
TV maxim, Sport, Passion, MAXPAK si HBO GO 1 CI+, DVR HD Net 500 Voce UPC Obtinut la retentie pe 12 luni pe 24.05.2018 Nu am primit nicio notificare de marire pret. |
#3651
Posted 09 October 2018 - 10:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
dorin_2k, on 09 octombrie 2018 - 10:33, said:
77,87 lei pt TV maxim, Sport, Passion, MAXPAK si HBO GO 1 CI+, DVR HD Net 500 Voce UPC Obtinut la retentie pe 12 luni pe 24.05.2018 Nu am primit nicio notificare de marire pret. Oricum, rau nu e pretul pe care il platesti pentru serviciile pe care le ai. E destul de aproape de adevar. Cred ca ai putea obtine un maxim 10 lei in minus. Edited by Magicwisewolf, 09 October 2018 - 10:40. |
|
#3652
Posted 09 October 2018 - 10:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eh, s-au smecherit si cei de la upc. in mailul cu notificarea privind cresterea abonamentului cu 3,5 lei, ca sa poti denunta unilateral contractul, in termen de 30 zile de la data primirii notificarii, trebuie sa te prezinti intr-o reprezentanta upc pentru a depune cererea de reziliere.
nici macar nu e clar daca cele 30 de zile sunt calendaristice sau lucratoare... |
#3653
Posted 09 October 2018 - 10:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
corinadaniela, on 09 octombrie 2018 - 10:38, said:
eh, s-au smecherit si cei de la upc. in mailul cu notificarea privind cresterea abonamentului cu 3,5 lei, ca sa poti denunta unilateral contractul, in termen de 30 zile de la data primirii notificarii, trebuie sa te prezinti intr-o reprezentanta upc pentru a depune cererea de reziliere. nici macar nu e clar daca cele 30 de zile sunt calendaristice sau lucratoare... Treaba cu depunere de cerere de reziliere e generica. Si la Vodafone scrie in contract ca trebuie sa depui cerere de reziliere, dar, de fapt, reziliezi fara nicio problema printr-un simplu apel la Relatii cu Clientii. Si asta, dintotdeauna. |
#3654
Posted 09 October 2018 - 10:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ok. incerc diseara sa sun la relatii cu clientii, macar sa folosesc la ceva telefonul (fix) pe care mi l-au dat. ca in rest il sterg de praf si atat. :-)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users