Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - abonamente, opţiuni, echipamente etc.
Last Updated: Jun 04 2024 08:54, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:13
·
102
#8227
Posted 10 May 2024 - 17:15
ONT Huawei HG8247 (are wifi inclus insa e foarte slab, doar 2 dB) in bridge si TP-Link Archer C7 am si totul se misca perfect.
|
#8228
Posted 10 May 2024 - 17:21
Morphinus, pe 10 mai 2024 - 16:44, a scris:
Mai exact ce model ONT este instalat in locatie si ce model TP Link ai achizitionat? Poate este mai degraba o problema de configurare, decat alte situatii. Model ONT: GP601RF Router: AC1200, Archer C6 costeld69, pe 10 mai 2024 - 16:54, a scris:
Vezi in setari daca ai "ALWAYS CONNECTED", unele routere mai fac figuri daca WAN este setat "Connect on demand". |
#8229
Posted 10 May 2024 - 18:00
Ca sa elimini un suspect, anume ONT-ul, reseteaza-l la valorile implicite si nu mai conecta nimic la el o buna perioada de timp pentru a verifica daca sunt probleme strict de la ISP, sa ii observi comportamentul daca este sa returneze iar probleme prin aparitia led-ului acela rosu.
De cand ai realizat conexiunea PPoE in Archer, pe moment nu au fost probleme nu? Iar cablul tras din portul gigabit oferit de ONT a fost conectat in portul WAN din routerul personal, urmand expertul de configurare din router? O configuratie similara cu a ta am si eu in momentul de fata, fix acelasi ONT si nu am intampinat probleme, decat cele venite din partea mea, o combinatie de aceasta data formata dintr-un Xiaomi si un Archer C2 mai vechi, totul functionand ok si normal. Rareori se intampla sa pice conexiunea, da se intampla si acest lucru uneori, mai ok fiind exact cum ai intuit sa ii contactezi telefonic pentru verificari suplimentare cu baietii din suportul tehnic. Eu tot cred ca nu a fost realizata conexiunea PPoE corespunzator iar daca acest lucru nu se confirma si totul este ok pe partea ta, urmatorul scenariu duce la probleme venite din partea furnizorului de internet. De regula aceste lustere/convertoare sunt noi, nu este neaparat vina lor cat a unor alte probleme pe traseul retelei de fibra optica, mai ales daca infrastructura in respectiva zona este noua. Edited by Morphinus, 10 May 2024 - 18:03. |
#8230
Posted 10 May 2024 - 18:17
Morphinus, pe 10 mai 2024 - 18:00, a scris:
Ca sa elimini un suspect, anume ONT-ul, reseteaza-l la valorile implicite si nu mai conecta nimic la el o buna perioada de timp pentru a verifica daca sunt probleme strict de la ISP, sa ii observi comportamentul daca este sa returneze iar probleme prin aparitia led-ului acela rosu. De cand ai realizat conexiunea PPoE in Archer, pe moment nu au fost probleme nu? Iar cablul tras din portul gigabit oferit de ONT a fost conectat in portul WAN din routerul personal, urmand expertul de configurare din router? Tocmai am terminant convorbirea cu suportul Digi. DIn fericire a picat semnalul tocmai cand vorbeam cu suportul, si au vazut ca e picata conexiunea din ONT, cu un mesaj ca e parola gresita. Resetat ONT si parola de 3 ori, doar ca dupa resetare nu se mai conecteaza routerul, adica ramne ledul de internet rosu, chiar si dupa ce opresc si repornesc ONT-ul ... deci voi returna routerul, poate are o problema el. Conexiunea PPOE merge pe laptop,dar pe router nu mai merge. Nu stiu daca sa comand alt router tot de pe Emag, sau sa comand la Altex unul ... si nici ce model. NU as mai vrea tot tp link |
#8231
Posted 10 May 2024 - 18:22
8147X6 e un ONT bun cu funcție de Wi-Fi 6. Mă mir de ce au renunțat la el. Din cauza stocului sau?
|
#8232
Posted 10 May 2024 - 18:22
Conexiunea cu datele oferite de catre ISP (Username si Parola) trebuie realizata doar in router, nu trebuie realizata in mod separat in windows, se va ocupa routerul de tot dupa, nu sunt necesare alte interventii suplimentare.
ONT-ul acela in mod implicit vine in bridge, nefiind altceva necesar decat sa realizezi conexiunea in routerul personal. Eu tot zic ca ceva nu faci ok, router nou, adus cu firmware la zi nu trebuie sa ai atatea batai de cap. Edited by Morphinus, 10 May 2024 - 18:23. |
#8233
Posted 10 May 2024 - 18:25
Log-urile de pe TP-LINK-ul ala ce "zic"? Primesti PADT pe sesiunea PPPoE la concentrator sau pur si simplu pica dupa un numar de "x" LCP Echo reply-uri ratate?
Posteaza-le aici. AIa de la callcenter viseaza, nu ai cum sa te autentifici in retea, sa faci trafic, ca mai apoi sa te deconecteze(PADT) concentratorul pe motiv ca parola e gresita, datele de autentificare se verifica in faza de initializare PPPoE.... Cat despre parola gresita pe ONT... daca chiar au zis asta, inseamna ca sunt picati de pe luna, cum ajunge un ONT in O5 state daca datele lui nu sunt acceptate de OLT? Ca mai apoi sa pice? LOL. Edited by Rares95, 10 May 2024 - 18:26. |
#8234
Posted 10 May 2024 - 18:41
Acum nu mai pot lua nici un log de pe router, pt ca nu se mai conecteaza la net deloc dupa interventia HD digi. Nici eu nu inteleg cum vede parola gresita, dar asta e. Nu stiu ce alt router e compatibil cu ONT -ul lor, mi se pare o porcarie totala sa instalezi net fara wifi pt ca tu nu ai dispozitive pe stoc, si apoi sa dai vina pe router ca nu merge conexiunea ...
|
#8235
Posted 10 May 2024 - 18:51
Ti-am lasat si un mesaj privat ce contine anumite instructiuni referitoare la remedierea problemei.
Sper sa iti fie de folos in ceea ce urmeaza sa faci pentru a rezolva situatia. Poti incerca prin a relua procesul de configurare a Archer-ului, la fel prin resetarea sa la valorile si configurarea din fabrica si a urma iar expertul de configurare cum ai facut si pana acum, poate asa poti furniza si log-urile prin care sa ne dam seama ce anume se intampla. Edited by Morphinus, 10 May 2024 - 18:53. |
#8236
Posted 10 May 2024 - 19:13
Nu exista "router compatibil cu ONT-ul", atata timp cat stie PPPoE Client orice router merge, cum va merge e problema, multe routere stiu PPPoE, dar nu toate stiu HW Offload pentru a atinge viteze mari pe o conexiune PPPoE, care, fara offload are nevoie de un procesor foarte potent pentru a atinge viteze de 1 Gb/s sau mai mari.
|
|
#8237
Posted 10 May 2024 - 20:06
Multumesc tuturor sfaturi, am rezolvat problema ledului pt internet care era rosu tot timpul - era de la parola de PPPOE din ruter. Dna de la Digi a resetat parola contului meu de 3 ori, si routerul a pastrat prima parola. Cred ca acolo vedea ea eroarea cu parola gresita dar nu a inteles une e parola gresita.
Inainte sa returnez routerul am zis sa refac instalarea de la zero, folosind instructiunile din pachet, asa ca am scos tot din priza si am refacut conexiunile exact dupa pasii din ghid, am instalat si aplicatia Tether pe telefon si acolo am vazut eroarea pe router, si am pus parola corecta. Asta nu explica pierderea conexiunii, doar problema de conectare dupa ajutorul primit de la suport |
#8238
Posted 10 May 2024 - 20:33
Ca idee, daca mai ai nevoie de suport Digi, scrie-le din contul tau.
Te vor suna oameni care stiu ce vorbesc. |
#8239
Posted 11 May 2024 - 14:51
De ieri seara internetul a mers pana acum, cand a picat iar. Am sunat din nou mi-au spus sa scot din priza ONT-ul si dupa a functionat, ma intreb cat. MI-au zis cand mai e problema sa bag cablul in laptop,sa vad daca am net, pt ca ei nu pot face troubleshooting la router ca nu e al lor. Asta m-a facut sa ma enervez, si i-am zis sa dea comanda de un router, ca mi se pare inacteptabil sa vina cu scuze in astea cand ei nu sunt capabili sa furnizeze un router.
Pana acum experienta cu Digi e cea mai oribila, m-a facut sa imi amintesc de ce am renuntat la ei in 2010 - pt ca Telekom oferea IP static, iar la ei conexiunea la net pica frecvent, avea IP dinamic, si eu trebuia sa refac conexiunea vpn cand lucram de acasa din ora in ora. |
#8240
Posted 11 May 2024 - 15:19
Eu am trecut prin Romtelecom-Telekom-Orange si am ajuns la ei.
De moment este ok, nu am probleme, imi pare rau pentru tine ca ai o parere proasta. Sunt multe de luat in seama si la DIGI si nu prea se uita nimeni in recomandarile comunitatii dar par raul cel mai mic dintre toate optiunile ramase pe piata. Edited by Morphinus, 11 May 2024 - 15:20. |
#8241
Posted 11 May 2024 - 16:31
unknown_35, on 11 mai 2024 - 14:51, said:
De ieri seara internetul a mers pana acum, cand a picat iar. Am sunat din nou mi-au spus sa scot din priza ONT-ul si dupa a functionat, ma intreb cat. MI-au zis cand mai e problema sa bag cablul in laptop,sa vad daca am net, pt ca ei nu pot face troubleshooting la router ca nu e al lor. Asta m-a facut sa ma enervez, si i-am zis sa dea comanda de un router, ca mi se pare inacteptabil sa vina cu scuze in astea cand ei nu sunt capabili sa furnizeze un router. Pana acum experienta cu Digi e cea mai oribila, m-a facut sa imi amintesc de ce am renuntat la ei in 2010 - pt ca Telekom oferea IP static, iar la ei conexiunea la net pica frecvent, avea IP dinamic, si eu trebuia sa refac conexiunea vpn cand lucram de acasa din ora in ora. Nici cu un alt router situatia nu va fi la fel. Daca ONT-ul e in mod bridge, ei nu mai au acces la loguri, totul tine de experienta userului in caz de troubleshoot. |
|
#8242
Posted 11 May 2024 - 17:06
unknown_35, pe 11 mai 2024 - 14:51, a scris:
De ieri seara internetul a mers pana acum, cand a picat iar. Am sunat din nou mi-au spus sa scot din priza ONT-ul si dupa a functionat, ma intreb cat. MI-au zis cand mai e problema sa bag cablul in laptop,sa vad daca am net, pt ca ei nu pot face troubleshooting la router ca nu e al lor. Asta m-a facut sa ma enervez, si i-am zis sa dea comanda de un router, ca mi se pare inacteptabil sa vina cu scuze in astea cand ei nu sunt capabili sa furnizeze un router. Pana acum experienta cu Digi e cea mai oribila, m-a facut sa imi amintesc de ce am renuntat la ei in 2010 - pt ca Telekom oferea IP static, iar la ei conexiunea la net pica frecvent, avea IP dinamic, si eu trebuia sa refac conexiunea vpn cand lucram de acasa din ora in ora. |
#8243
Posted 11 May 2024 - 18:55
A venit un tehnician, a spus ca ONT-ul e de vina, cumva intra in standby din cauza incarcatorului care nu era al lui. Adica instalatorii au folosit un incarcator mai mare. Acum a pus un incarcator conform. Cica nu au echipamente si instaleaza cu ce le pica in mana ...
Am atasat logurile de pe modem. Momentan totul e OK dupa schimbarea incarcatorului, sper sa ramana asa |
#8244
Posted 11 May 2024 - 18:59
Poți să pui o poză aici cu echipamentele (ONT și router) ?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users