Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...

Beneficii angajare somer
 Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)

Radiator spart? Pierdere freon - ...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
5875 răspunsuri în acest subiect

#3709
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.033
  • Înscris: 30.10.2006

Vizualizare mesajpredrag80, pe 11th February 2012, 21:24, a scris:

Lucreaza intr-o directie. Mai pui unul care sa lucreze in directia opusa pe aceeasi roata. ;)  Treaba faina-i ca axul e cel care trebuie sa fie motor. Daca el nu e motor, rulmentii unidirectionali devin doar... rulmenti. Exemplu: torpedou bicicleta clasica (nu cea cu clichet).

Ori nu inteleg eu ce ai vrut sa zici ori ai spus o "prostioara", sa recapitulam, daca se pun rulmenti directionali e ok la virare si la mersul inainte, inapoi e logic ca vor "patina" deci nu o sa fie marsalier, daca mai pui unul in sens invers cum spui tu il pui degeaba, adica o sa mearga si inainte si inapoi dar o sa dispara "efectul de diferential" , mai bine nu-i mai pui de loc.... sau poate nu am inteles, fi mai detaliat.

#3710
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.499
  • Înscris: 21.12.2006
Acest subiect l-am mai discutat acum cateva pagini in urma. Hai sa nu ne repetam. Uite aici unul dintre producatorii de freilauff. Vezi cate tipuri sunt? Daca pui pe aceeasi roata unul sa cupleze inainte si unul sa cupleze inapoi, vei avea grupul. Cand nu accelerezi, axul nu se invarte si nu se cupleaza nici un rulment. In momentul in care accelerezi, axul se invarte mai repede decat roata (camasa exterioara a rulmentului) iar camasa interioara impinge bilele / acele / limbile etc. si cupleaza camasa exterioara a rulmentului. Daca pui inca unul care sa cupleze cand mergi in spate, pe aceeasi roata (nu se va cupla la mersul inainte) vei avea si mersul inapoi.

Editat de predrag80, 11 februarie 2012 - 23:38.


#3711
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.789
  • Înscris: 31.01.2010
Viseee taica ,vise!
Ca idee e sper buna da trebe numa 4 bucati si alea mari!
La cit costa mai cumparam o motosapa! :confuzzled:

Grig

Editat de Ion_Bumbu, 12 februarie 2012 - 00:28.


#3712
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.033
  • Înscris: 30.10.2006

Vizualizare mesajpredrag80, pe 11th February 2012, 23:37, a scris:

................Cand nu accelerezi, axul nu se invarte si nu se cupleaza nici un rulment. In momentul in care accelerezi, axul se invarte mai repede decat roata (camasa exterioara a rulmentului) iar camasa interioara impinge bilele / acele / limbile etc. si cupleaza camasa exterioara a rulmentului. Daca pui inca unul care sa cupleze cand mergi in spate, pe aceeasi roata (nu se va cupla la mersul inainte) vei avea si mersul inapoi.

Principiul l-am inteles de mult, cam de cind am avut prima bicileta prin `80, stiu foarte bine cum functioneaza acei rulmenti, se pare ca tu nu intelegi, asa nu are cum sa functioneze, cind pui pe acelasi ax doi rulmenti care conduc in sensuri opuse e ca si cum ai suda direct roata de ax, oare de ce sa inventat grupul diferential daca acest principiu e atit de simplu. Acest principiu e valabil doar la mersul inainte si inapoi, atit, si nu e valabil la viraje, de la asta a pornit discutia, imagineaza-ti ca ti pe loc o roata iar pe cealalta incerci sa o rotesti cu mina, poti? nu, pentru ca nu te lasa unul din rulmenti, pe cind la grupul diferentual asta e posibil, toata lumea (cred) a dat o roata la masina jos (la partea motoare) si fiind suspendata (ridicata de la sol) acea roata permitea rotirea invirtind cu mina.

Ce e si cum functioneaza grupul diferential: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K4JhruinbWc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fa-mi un desen cum lucreaza acei rulmenti ca si diferentialul.....

#3713
robuadr

robuadr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 165
  • Înscris: 17.07.2011
Buna ziua tuturor.
Imi permit sa ma amestec si eu in discutii.Dupa parerea mea, cel mai simplu si eficient diferential este diferentialul clasic. Eu am facut pana acum doua si sunt foarte multumit de ele. Pentru unu am folosit pinioane planetare si sateliti de ARO iar pentru al doilea de lastun. Mi-am etalat talentul facand o schita, din care sper sa se inteleaga ceva.
Pun si cateva poze si un filmulet.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BQ8RhS_lqaE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fișiere atașate


Editat de robuadr, 12 februarie 2012 - 10:19.


#3714
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
Frumos facut.Bravo!Problema care se pune si de la care a pornit discutia ar fi un fel de dublu-diferential,blocabil in functie de directia de mers:ceva de genul unul din ele blocheaza cind merge inainte si unul care blocheaza cind merge inapoi :D.
Altfel spus,doua mecanisme de blocare uni-sens functionand pe sensuri opuse,nush cum sa ma exprim astfel.
Torpedoul de bicicleta:cind "prinde" torpedoul ar fi defapt cuplajul de tractiune al rotii (si nu frana de picior la bicicleta).Practic,2 torpedouri pe sensuri contrare de invirtire a axului:cind "franeaza" unul celalalt permite invirtirea libera a axului si invers.
Sau alta explicatie:clichetii,care sint unisens.Ca la roata spate de la caruta carew nu permite in panta sa dea caruta inapoi.In cazul nostru se pun 2 seturi,dar pe sens de rotatie contrare,totul adaptat unui difrential care permite rotirea rotilor de pe ax la viteze diferite.
Deci cam asta se vrea (daca am inteles bine;daca nu,imi cer scuze de interventie).

#3715
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
Acum,alta problema,la care eu caut rezolvare:Se ia ca si punct de plecare,un reductor pe fulii si curele (cel mentionat de @andrei),si o viteza de 9.6 km/h la un diametru de roata de 30 cm si nevoia folosirii unei viteze mai mici,practic jumatate (4.8 km/h) la un diametru de 60cm (roata de masina).
In acest caz,clar,raportul folosit TREBUIE sa fie de 4:1,adica,in cazul meu fulia conducatoare de 7 cm si acea condusa de 28cm.
Intrebare:unde gasesc fulie de transmisie pentru curea de 13 de diametru 28-30 cm?Sau unde gasesc material de 2-3cm grosime,din care sa decupez un disc de 30cm,pentru a-l da la strungar pentru prelucrare.
Ca si varianta ultima ar fi decuparea cu soarecul (decupir,firez pendular manual,etc) a mai multor discuri de 30 cm din placaj,ungerea cu aracet sau alt adeziv,presarea cu ajutorul viciului de la masina intre 2 suprafete fixe (nisa in perete,alte elemente,ajutatoare,sau pentru cine are,presa de struguri :D ) si obtinerea discului necesar strungarului.Alte optiuni?Solutii?
In caz ca se doreste un raport mai mare,automat trebuie marita fulia condusa,sau dublat reductorul,adica 2 reductoare combinate.Deci?

2robuadr:la reductii (transmiterea rotatiei la ax) care este sursa rotilor si lantului?Sint cumva de la Dacie?

Editat de alexbjorg, 12 februarie 2012 - 11:32.


#3716
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
L.E.Presupunind inlocuirea fuliei si curelei cu pinioane si lant de bicicleta (la acelasi raport de reducere,avem un diametru mic al pinioanelor fata de fulii,precum si grosimea mai mica-merci @andrei pentru idee-) pun intrebarea urmatoare:intre 2 tipuri de reductii cu raport identic,respectiv fulii cu curea si pinioane cu lant de bicicleta,la transmiterea aceluiasi cuplu care dintre ele are rezistenta mai mare (se strica,se distruge mai greu)?
Si alta intrebare:presupunand ca am ales tipul si raportul reductie (dupa anumite criterii),in cazul meu transmisia finala fiind pe pinioane si lant de 12.5 (juma de tol)va rezista aceasta la noul cuplu?
Nu avem inginer mecanic printre noi?

#3717
robuadr

robuadr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 165
  • Înscris: 17.07.2011

Vizualizare mesajalexbjorg, pe 12th February 2012, 11:30, a scris:

2robuadr:la reductii (transmiterea rotatiei la ax) care este sursa rotilor si lantului?Sint cumva de la Dacie?


Provenienta lantului, magazin piese utilaje agricole; rotile dintate, doua de la fier vechi, doua confectionate pionereste cu bormasina si flexul dintr-o bucata de tabla de 8 mm grosime.

#3718
vicris

vicris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 01.09.2008

Vizualizare mesajalexbjorg, pe 12th February 2012, 13:30, a scris:

Acum,alta problema,la care eu caut rezolvare:Se ia ca si punct de plecare,un reductor pe fulii si curele (cel mentionat de @andrei),si o viteza de 9.6 km/h la un diametru de roata de 30 cm si nevoia folosirii unei viteze mai mici,practic jumatate (4.8 km/h) la un diametru de 60cm (roata de masina).
In acest caz,clar,raportul folosit TREBUIE sa fie de 4:1,adica,in cazul meu fulia conducatoare de 7 cm si acea condusa de 28cm.
Intrebare:unde gasesc fulie de transmisie pentru curea de 13 de diametru 28-30 cm?Sau unde gasesc material de 2-3cm grosime,din care sa decupez un disc de 30cm,pentru a-l da la strungar pentru prelucrare.
Ca si varianta ultima ar fi decuparea cu soarecul (decupir,firez pendular manual,etc) a mai multor discuri de 30 cm din placaj,ungerea cu aracet sau alt adeziv,presarea cu ajutorul viciului de la masina intre 2 suprafete fixe (nisa in perete,alte elemente,ajutatoare,sau pentru cine are,presa de struguri :D ) si obtinerea discului necesar strungarului.Alte optiuni?Solutii?
In caz ca se doreste un raport mai mare,automat trebuie marita fulia condusa,sau dublat reductorul,adica 2 reductoare combinate.Deci?

2robuadr:la reductii (transmiterea rotatiei la ax) care este sursa rotilor si lantului?Sint cumva de la Dacie?

Buna ziua
Un material ff bun pentru a construi o fulie de acest gen, se poate face din placaj negru/maro, folosit la cofraje pentru beton. Am vazut acest placaj la grosimea de 22 mm, dar exista si de 28 mm grosime. Am vazut o fulie facuta din acest material, pentru o masina de cusut veche, de cismarie. Canalul in care intra cureaua, era "bandajat" cu o fasie de tabla de cupru.

Pentru colegul de forum care mi-a solicitat foto/video cu reductorul adaptat la prasitoarea mea, am rugamintea sa mai astepte pana ajung la locatia motosapei.

#3719
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.499
  • Înscris: 21.12.2006

Vizualizare mesajNickRvl, pe 12th February 2012, 09:52, a scris:

Principiul l-am inteles de mult, cam de cind am avut prima bicileta prin `80, stiu foarte bine cum functioneaza acei rulmenti, se pare ca tu nu intelegi, asa nu are cum sa functioneze, cind pui pe acelasi ax doi rulmenti care conduc in sensuri opuse e ca si cum ai suda direct roata de ax, oare de ce sa inventat grupul diferential daca acest principiu e atit de simplu. Acest principiu e valabil doar la mersul inainte si inapoi, atit, si nu e valabil la viraje, de la asta a pornit discutia, imagineaza-ti ca ti pe loc o roata iar pe cealalta incerci sa o rotesti cu mina, poti? nu, pentru ca nu te lasa unul din rulmenti, pe cind la grupul diferentual asta e posibil, toata lumea (cred) a dat o roata la masina jos (la partea motoare) si fiind suspendata (ridicata de la sol) acea roata permitea rotirea invirtind cu mina.

Ce e si cum functioneaza grupul diferential: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K4JhruinbWc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fa-mi un desen cum lucreaza acei rulmenti ca si diferentialul.....

Poate ca gresesc dar tin sa continui cu greseala mea. rulmentul unidirectional este un rulment care lucreaza astfel:
Camasa interioara sta pe loc = camasa exterioara merge in orice directie (e pe liber)
Camasa interioara se invarte inainte = ies bilele blocante si blocheaza camasa exterioara astfel incat sa mearga impreuna cu camasa interioara, inainte. Inapoi merge liber.
Camasa interioara merge inapoi = camasa exterioara merge liber in orice directie.

Unidirectional nu e cu clichet. Clichetul e un pic mai diferit si nu e bun pentru lucrul asta. Daca o roata nu are tractiune, cealalta o are, independent de roata pereche.
Nu stiu de ce nu se face diferentialul in acest mod insa un astfel de rulment se regaseste in cutii de viteza.

Nu stiu sa desenez pe calculator si nu am scaner.

#3720
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007

Vizualizare mesajvicris, pe 12th February 2012, 14:58, a scris:

Buna ziua
Un material ff bun pentru a construi o fulie de acest gen, se poate face din placaj negru/maro, folosit la cofraje pentru beton. Am vazut acest placaj la grosimea de 22 mm, dar exista si de 28 mm grosime. Am vazut o fulie facuta din acest material, pentru o masina de cusut veche, de cismarie. Canalul in care intra cureaua, era "bandajat" cu o fasie de tabla de cupru.
  Ma gandeam eu dar nu eram sigur.Merci de infrormatie.Am gasit in B...max dar numai la 8mm grosime.Mai vedem.Eu am una din placaj de culoare normala,undeva pe topic am postat-o,problema este ca iiii de 29cm diametru si pentru curea de 17.Dar tinind cont ca imi permite reductie 4:1 si daca nu gasesc alta solutie (am intrebat acum la "ciclism" si astept niste pareri) o voi folosi pe asta probabil, "refacuta" la cota de curea de 13.Mai vedem...
Cit despre poze ,asteptam in continuare...:D
@robuadr; despre pionierat cam atat:"ai avut un pic de lucru..."Stiu in ce consta de aia zic :D.De curios,lantul cit si cind a costat?
De ce intreb?Este o firma in Cluj care importa lanturi,roti,curele,transmisii,etc.I-am sunat si iata niste preturi:
-roata dintata de juma de tol (12.5) cea mai subtire,nealezata (fara gaura de ax)25 euro
-lant de jumate,NUMAI la 5m,25 euro
-roata de transmisie curea 13 diametru 355 135 ron +tva,material otel
Pai dragilor,traim in Romania,nu in Vest...
Am fost,din pura intimplare,intr-un atelier de confectii metalice(sudura,strunguri,freza,masina de gaurit verticla,etc) bine utilat,particular unde mi s-a dat un pret de 65 ron +tva pe manopera pe ora.
Ori in Cluj sint niste preturi enorme,ori bugetul meu este mic,ori "nu-i prost cine cere..."

#3721
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.033
  • Înscris: 30.10.2006
"robuadr" , asa da, exact la ce ma gindeam vorbind dea lungul timpului in acest topic, bravo.
Iar acum ceva intrebari, de la ce motosapa ai motorul si ce putere are, diferentiarele (aro, lastun) le-ai avut sau procurat si cit te-au costat (aproximativ) si cum stai cu "patinatul" se simte nevoia de un diferential blocabil sau merge si acesta clasic, ai arat cu el?

"alexbjorg" la noi sint depozite de materiale de unde poti lua o bucata de tabla (de 10, 14 etc grosime si 500/500 mm) si unde ti-o pot taia pe rotund cu autogenul in vederea prelucrarii pe strung, nu stiu preturi....

Editat de NickRvl, 12 februarie 2012 - 14:08.


#3722
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 267
  • Înscris: 14.01.2011

Vizualizare mesajandrei_ci, pe 11th February 2012, 08:46, a scris:

Vin cu o rectificare la postul cu "un fel de diferențial" . Am tot stat și am analizat funcționarea lui și am ajuns la o concluzie - Pentru cei care au și mersul înapoi, nu este bun. Cel puțin nu, până nu găsim un mod de a bloca roțile odată cu acționarea manetei de mers înapoi.
Alfel , benzinește, scânteiește, dar nu pornește  :cursing: - adică diferențialul își face treaba.
Ba da e bine , practic de diferential ai nevoie la intoarcerile scurte , i-l montezi pe o singura roata , ca daca trage o singura roata la mersul inapoi cu siguranta nu se impiedica. :naughty:

Vizualizare mesajpredrag80, pe 11th February 2012, 23:37, a scris:

Acest subiect l-am mai discutat acum cateva pagini in urma. Hai sa nu ne repetam. Uite aici unul dintre producatorii de freilauff. Vezi cate tipuri sunt? Daca pui pe aceeasi roata unul sa cupleze inainte si unul sa cupleze inapoi, vei avea grupul. Cand nu accelerezi, axul nu se invarte si nu se cupleaza nici un rulment. In momentul in care accelerezi, axul se invarte mai repede decat roata (camasa exterioara a rulmentului) iar camasa interioara impinge bilele / acele / limbile etc. si cupleaza camasa exterioara a rulmentului. Daca pui inca unul care sa cupleze cand mergi in spate, pe aceeasi roata (nu se va cupla la mersul inainte) vei avea si mersul inapoi.
Or fi reali acesti rulmenti , dar accesul la ei e de genul SF. Se gasesc solutii mai simple pana la urma.

Vizualizare mesajrobuadr, pe 12th February 2012, 10:19, a scris:

Buna ziua tuturor.
Imi permit sa ma amestec si eu in discutii.Dupa parerea mea, cel mai simplu si eficient diferential este diferentialul clasic. Eu am facut pana acum doua si sunt foarte multumit de ele. Pentru unu am folosit pinioane planetare si sateliti de ARO iar pentru al doilea de lastun. Mi-am etalat talentul facand o schita, din care sper sa se inteleaga ceva.
Pun si cateva poze si un filmulet.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BQ8RhS_lqaE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Daca i-l folosesti doar la transport e bine , pt. atasarea sapelor cred ca-ti ia ceva timp pt. demontarea reductorului. Cred ca am ramas cu capul intr-o parte . :peacefingers:

Vizualizare mesajalexbjorg, pe 12th February 2012, 11:30, a scris:

Acum,alta problema,la care eu caut rezolvare:Se ia ca si punct de plecare,un reductor pe fulii si curele (cel mentionat de @andrei),si o viteza de 9.6 km/h la un diametru de roata de 30 cm si nevoia folosirii unei viteze mai mici,practic jumatate (4.8 km/h) la un diametru de 60cm (roata de masina).
In acest caz,clar,raportul folosit TREBUIE sa fie de 4:1,adica,in cazul meu fulia conducatoare de 7 cm si acea condusa de 28cm.
Intrebare:unde gasesc fulie de transmisie pentru curea de 13 de diametru 28-30 cm?Sau unde gasesc material de 2-3cm grosime,din care sa decupez un disc de 30cm,pentru a-l da la strungar pentru prelucrare.
Ca si varianta ultima ar fi decuparea cu soarecul (decupir,firez pendular manual,etc) a mai multor discuri de 30 cm din placaj,ungerea cu aracet sau alt adeziv,presarea cu ajutorul viciului de la masina intre 2 suprafete fixe (nisa in perete,alte elemente,ajutatoare,sau pentru cine are,presa de struguri :D ) si obtinerea discului necesar strungarului.Alte optiuni?Solutii?
In caz ca se doreste un raport mai mare,automat trebuie marita fulia condusa,sau dublat reductorul,adica 2 reductoare combinate.Deci?

2robuadr:la reductii (transmiterea rotatiei la ax) care este sursa rotilor si lantului?Sint cumva de la Dacie?
Ma indoiesc de calitatile placajului pt. confectionarea fuliei .

Erau cativa dornici sa-si confectioneze pluguri de zapada , nici un semn cu realizarile ? eu cred ca asa ceva era mult mai eficient.     [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z2PoidQfmtM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3723
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.263
  • Înscris: 22.11.2003
ca sursa pentru pinioane si lant gall, puteti incerca pe la atelierele de reparatii moto (desigur, cand incepe sezonul)
puteti gasi (gratis sau cu costuri nici) lanturi si pinioane inlocuite pe motociclete, dar care in aceste aplicatii agricole merg fara probleme
de obicei, aceste obiecte se dau la fiare vechi, atunci cand se inlocuiesc

#3724
robuadr

robuadr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 165
  • Înscris: 17.07.2011

Vizualizare mesajNickRvl, pe 12th February 2012, 14:03, a scris:

"robuadr" , asa da, exact la ce ma gindeam vorbind dea lungul timpului in acest topic, bravo.
Iar acum ceva intrebari, de la ce motosapa ai motorul si ce putere are, diferentiarele (aro, lastun) le-ai avut sau procurat si cit te-au costat (aproximativ) si cum stai cu "patinatul" se simte nevoia de un diferential blocabil sau merge si acesta clasic, ai arat cu el?

Motorul e Honda GCV 160, cu ax vertical, scrie pe el 5,5 CP, dar in alte documentatii, la cilindreea asta scrie ca ar fi de 4,5 CP. Am cumparat un motor+cutie de lastun la care am desfiintat grupul diferential, si am facut un motocultor, la care am pus un grup diferential facut din sateliti de ARO, motocultor pe care il folosesc la arat, si urmeaza sa-i fac o priza de putere in vederea atasarii unei freze. Motosapa Honda, o folosesc la frezat, prasit, semanat si atasez o remorca.
Pun si niste poze cu motocultorul facut cu motor de lastun. La motorul de lastun care era dotat cu o pompa electrica de benzina, am adaptat o pompa de benzina de dacie, cu cama. Prin asta am reusit sa reduc substantial consumul de benzina (cursa parghiei este reglabila).

Vizualizare mesajliblingnic, pe 12th February 2012, 15:43, a scris:

...Cred ca am ramas cu capul intr-o parte . :peacefingers:

Scuze. Graba e de vina, acum am rectificat problema.

Fișiere atașate



#3725
aki23

aki23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 79
  • Înscris: 09.06.2009

Vizualizare mesajrobuadr, pe 12th February 2012, 16:58, a scris:

Motorul e Honda GCV 160

Jos palaria asta da homemade !!

#3726
crystachy

crystachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 133
  • Înscris: 12.01.2010
am gasit ceva interesant pt a inlocui grupul conic ce ar transforma rotatia orizontala in rotatia verticala -folosim la burghiu ,coasa rotativa etcVisit My Website

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate