Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tarot (2024)

Prescriere datorii parinti decedati

La multi ani @Cousteau !

Inlocuire hdd cu ssd la NVR
 Multe fisiere apar ca protejate c...

Serie noua - Profetii biblice cu....

Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"
 Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo
 Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...
 

Suzuki Swift vs Hyundai i20

- - - - -
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#163
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
este f adevarat ce spune colegul nostru mai sus,insa indiferent cat de bine si-au facut treaba inginerii Suzuki,un motor de 1600cm aspirat rame un un 1.6 aspirat,indiferent cat de bine ar fi puse la punct celelate subansambluri tot nu se poate compensa lipsa de cuplu;

148Nm raman doar 148,de aici si 0-100km/h in 8.9s,swift sport este o masina care se misca doar bine

tot 8.9s facea si masina mea pana la 100km/h,acum dupa o resoftare probabil 8-8.1-8.2s (ceva de genu) si este o masina departe de a fi numita sportiva (chiar daca e bmw),intr-adevar se misca bine

#164
car-man

car-man

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 01.07.2009

View Postyir, on 16th November 2009, 20:24, said:

Si surprinzator e ca nu ai vazut nici unul in Uk....
un onorant loc 21 in UK (ca marca!) cu 1.5%:

Attached Files

  • Attached File  uk.JPG   136.28K   77 downloads


#165
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
:huh: introvertit total

Edited by mirceathekid, 23 November 2009 - 18:17.


#166
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
mircea, carman - va mananca? :huh:

#167
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009
Uite..eu am un Swift de 1.3 cumparat second hand
Intr-un an am mers cu el 35 000 km si am avut doar doua defectiuni la el: un bec de pozitie ars pe care l-am cumparat cu un leu (1 RON) si am mai avut o intamplare ca mi s-a blocat o roata pe spate (am trecut printr-un rau, si apoi am lasat masina cu frana de mana trasa si probabil s-au gripat un pic sabotii; chiar daca m-am speriat atunci roata s-a deblocat dupa ce am topait un pic pe bancheta din spate)
Ce-mi place mie la Swift-ul meu este ca fac multe surprize cand ma mai intrec pe strada cu alte masini si asta pentru ca imi place mie sa conduc mai sportiv, imi place fiabilitatea, mi-a placut masina in sine
Cand am cumparat-o nu m-a interesat portbagajul sau alte lucruri folositoare unei familii
Swift are strictul necesar si nimic in plus
Imi place mult player-un incorporat in plansa de bord (cel putin hotii nu mai au interes sa intre in masina) si oglinzile electrice
Ce nu-mi place.....pai nu-mi plac zgomotele interioare dinnauntru, ca idee, am ramas foarte surprins de calitatea de fabricatie a Toyotei Yaris, nu-mi place ca e sensibila la greutate.
Pe de alta parte nu trebuie uitat ca e doar o masina de 92 cp, clasa mini. Ca performante este echivalentul Logan-ului de 1.6 16 valve si Golf 5 1.9 TDI de 105 cp si in generat e echivalentul oricarei masini de 1.6 aspirat benzina
Tot ce inseamna motor turbo pe benzina......motoare aspirate mai mari de 1.8 benzina sau TDI-uri de la 110 cp in sus sunt mai performante (exceptie masinile de peste 1.5 tone ca le penalizeaza greutatea)
Pe de alta parte BMW-ul e BMW......(mai putin 316 care face BMW de ras) Civic-ul e Civic.....TDI-ul de 140 cp e TDI
Ok...Swift-ul face surprize pt ca e mica si la noi e moda cu masinile mari si o sa-i placa unuia care vrea s-o alerge dar pentru cine vrea masina pentru familie nu doar pentru sofer I 20 e alegerea mai buna dar cu motor de 1.4. Sincer sa fiu Swift-ul e depasit la calitatea interiorului si poate noul model din 2010 sau 2011 o sa rezolve problema (am vazut ca au inceput ceva progrese odata cu face-lift-ul din 2008)
Deci....Swift e "way of life" nicidecum family car

cateva posturi cu Swift-ul meu pe youtube:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-hq1yChK2WI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MbsEzmbRMnk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cXdBaVy7rbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

numai bine

#168
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
o fi mai rapida la plecarile de pe loc decat 1.9tdi 105cp,insa eu zic sub Logan 1.6 16v si nu stiu in viata de zi cu zi cat de confortabila este de condus,uitandu-ma pe filmuletele colegului am observat o cutie f lunga (tr a2a aproape 95km/h,a3a 145km/h la 6500rpm)
eu nu inteleg o chestie,de ce majoritatea posesoriilor de swift au impresia ca este o masina sport

#169
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 23.08.2008
.. nu e masina sport,e sportiva in comparatie cu majoritatea masinilor din clasa ei ex. skoda Fabia 60 CP,WV polo 60 CP...opel corsa motor 1,2......fiat grande punto..etc..

#170
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
E "cu valente sportive", ca sa citez o discutie de pe alt forum.

Si daca mai ai si go faster stripes, nu-ti stau multe masini in cale  :lol:   :boxing:  :ninja:

Edited by mihaimilk, 28 November 2009 - 14:06.


#171
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009
Swift e o masina sportiva comparata cu suratele ei din clasa mini si mica
Ca sa raspund lui Ionut...in viata de zi cu zi se comporta ca o masina mini de 10 000 eur si nu ca un BMW de clasa medie (cum probabil ai tu) de 30 000 eur
Stii vorba aia...atatia bani, atata peste

#172
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
eu nu am zis ca nu se misca bine pe langa suratele din clasa mica (fabia 1.2/clio 1.3/corsa 1.2,etc),dar nu-l inteleg pe x care vine si spune ca vers sport cu 1.6 125cp chiar este o masina sport,y vine si zice ca face ravagii noaptea la semafor cu 1.3 92cp,apare si z cu filmulete pe youtube ca sa ne arate cate de repede ajunge la vit maxima 1.3-ul

#173
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009
filmuletele de pe youtube eu le-am postat, sunt cu swift-ul meu
le-am postat, fiecare e liber sa le vada si sa se dea cu parerea
asa cum eu am vazut ce au postat altii cu masinile lor, mi-am facut o idee comparativ cu ce am eu......ca idee imi plac filmuletele cu TSI-ul de la golf si BMW-urile de la 150 cp in sus
Argumente pro si contra poti sa aduci cate vrei unei masini sau alteia, dar pana nu o conduci, e bine sa taci
E plin internetul de argumente impotriva Logan-ului, ca idee; eu conduc la servici zilnic un Logan si ocazional un Sandero de la un prieten si incadrandu-ma intr-o anumita categorie de pret, masina noastra francezo-romaneasca isi face treaba cu succes
Cea mai mare confuzie la argumentele pro si contra referitoare la comparatia intre masini, este pretul
E bine sa se faca comparatii intre masini apropiate ca pret. A nu se compara Swift cu BMW seria 3, Logan cu Golf, Hyundai I20 cu Octavia si asa mai departe
Cat de sportivitatea lui Swift, sustin in continuare ca e sportiva in clasa din care face parte sau cu anumite modele cu mtorizari uzuale ale unei clase superioare, dar daca va spun ca acum doua zile abea am reusit sa depasesc o Dacia 1310, care probabil avea motor de 1600 cm, ca sa nu mai zic ca mergea in fata mea si se luase cu o octavia, o astra si un megane?.......m-ati crede?...imaginati-va ca soferul ala ar posta aici pe forum ca masina lui e sportiva, ce huiduieli si-ar lua.....
Ce sa ne mai intindem, mi-ar place sa incerc un TSI, un TDI de 140 cp, BMW-ul lui Ionut......altii sa incerce Swift-ul meu si atunci comentariile ar fi mai realiste
Cat despre subiectul topicului....eu consider ca Swift este mai sportiva ca hyundai I20 iar I20 este mai confortabil si mai potrivit unei familii decat Swift
Acum, fiecare stie ce vrea de la masina pe care o conduce. Degeaba i-as povesti eu unei colege de la servici cate depasiri am facut eu in ziua precedenta atata timp cat pe ea o intereseaza doar ca Bora ei sa consume cat mai putin sau cate covoare ii incap in portbagaj
Cat pentru amatorii de senzatii tari la volan, inclusiv eu, va zic ca cel mai puternic limitator de viteza, restrictor la demaraj sau cel mai mare adversar intr-o depasire cu un "concurent"de pe drum este NEVASTA, SOTIA sau MUIEREA, ziceti-i cum vreti, oricum simbolul chimic este "fem"
Oricum, cei mai aprigi forumisti sunt cei care au talpa mai grea.....nu cred ca s-a certat cineva pe forum pentru volumul portbagajului
Numai bine

#174
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
nu ma intelege gresit,eu nu am zis ca nu se misca bine pe langa suratele de clasa mica la ac buget,nu contest fiabilitatea Suzuki,am scris-o si mai sus,insa nu sustin ideea ca este o masina sport nici cu motorizarea de 125cp,

iar 1.3-ul nu poate face ravagii la semafor decat printre compactele de 1.4 si unele 1.6,chiar daca cantareste 1t,are doar 116Nm si o cutie ff lunga

Edited by ionutMembruAnonimut, 11 December 2009 - 12:08.


#175
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,259
  • Înscris: 14.02.2007

View Postionut_ionut, on 11th December 2009, 12:07, said:

nu ma intelege gresit,eu nu am zis ca nu se misca bine pe langa suratele de clasa mica la ac buget,nu contest fiabilitatea Suzuki,am scris-o si mai sus,insa nu sustin ideea ca este o masina sport nici cu motorizarea de 125cp,

iar 1.3-ul nu poate face ravagii la semafor decat printre compactele de 1.4 si unele 1.6,chiar daca cantareste 1t,are doar 116Nm si o cutie ff lunga

pai si daca face la semafor compactele de 1.4 si 1.6 nu e destul???
normal ca nu poti sa-l compari cu un benzinar de 1.8 sau 2 l, totusi ala e cu 50% mai mare ca si capacitate decat motorasul de la SWIFT, ceea ce este ENORM.

#176
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
poate ai vrut sa zici unele compacte de 1.4 si si 1.6, nu compactele. ca asa se intelege ca te referi la toate.

#177
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postbbogdanmircea, on 11th December 2009, 13:21, said:

pai si daca face la semafor compactele de 1.4 si 1.6 nu e destul???
normal ca nu poti sa-l compari cu un benzinar de 1.8 sau 2 l, totusi ala e cu 50% mai mare ca si capacitate decat motorasul de la SWIFT, ceea ce este ENORM.

pai pune in balanta ca o compacta de 1.6 e mai grea cu 300-350kg decat swift si oricum e mai rapida decat unele compacte,nu decat toate

daca tu mai urci 4 pers in swift iti face cu mana si un Logan 1.4mpi (si asta e tot compacta) nici vb sa te mai dai cu o compacta moderna de 1.6

si pana la urma se misca mai bine decat suratele din clasa mica doar pt ca e mai usoara,caci concurenta pune accentul pe altceva,nu ca ar fi motorul cine stie ce


View Postundercoverbrother, on 11th December 2009, 19:27, said:

poate ai vrut sa zici unele compacte de 1.4 si si 1.6, nu compactele. ca asa se intelege ca te referi la toate.

greaseala mea,unele compacte de 1.4 sau 1.6

#178
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postionut_ionut, on 27th November 2009, 22:08, said:

pe filmuletele colegului am observat o cutie f lunga (tr a2a aproape 95km/h,a3a 145km/h la 6500rpm)
eu nu inteleg o chestie,de ce majoritatea posesoriilor de swift au impresia ca este o masina sport
nu o cutie foarte lunga ci un vitezometru varza... :)
pai un i20 de 1,4 te spulbera, dar nu dupa ceas...ci face to face
zic sa fie de 1,4 deoarece Suzuki e 1328, deci peste 1300, si i20 e 1396, deci diferenta e extrem de mica... si are 100 cp, nu 92, cat are suzuki...
iar cuplul la i20 e de 140 fata de 116 la S...

Edited by xtremdriving, 14 December 2009 - 13:04.


#179
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009

View Postxtremdriving, on 14th December 2009, 12:57, said:

nu o cutie foarte lunga ci un vitezometru varza... :)
pai un i20 de 1,4 te spulbera, dar nu dupa ceas...ci face to face
zic sa fie de 1,4 deoarece Suzuki e 1328, deci peste 1300, si i20 e 1396, deci diferenta e extrem de mica... si are 100 cp, nu 92, cat are suzuki...
iar cuplul la i20 e de 140 fata de 116 la S...


pai ziceam si eu mai sus ca daca tot isi ia careva I20 sa ia macar cu motor de 1.4
cat despre spulberat un Swift cu I20...habar nu am ca nu am condus I20 si nici pe sosea nu am intalnit dar cand esti la volanul unei masini cu motor de 1.4 eu zic ca un Swift nu e de subestimat; (cei care conduc Swift stiu ei la ce ma refer)
cum spunea un redactor intr-o revista, plimbarile cu masina s-au transformat intr-un concurs continuu, ne intrecem cu toata lumea, nu ne place sa fim depasiti sau am depasi tot ce se poate depasii....cam asa fac si eu cateodata si din experienta spun ca swift m-a surprins placut chiar si pe mine
Revenind la Swift vs I20.......teoretic I20 e mai bun ca swift din mai multe puncte de vedere. In primul rand e mai nou, e de conceptie mai noua, vizeaza alta clientela fata de cei de la Swift
Din pacate, romanii nu mai cumpara masina care le place, o cumpara pe aia care e cu 100 euro mai ieftin de la oferta, sau se gandeste cu cat o vinde peste n ani

Am o curiozitate: cati dintre forum-isti de aici ce au masini de 1.4 sau 1.6 s-au intrecut pe strada cu un Swift? (ca oricum posesorii de golf, BMW etc nu intra aici, au paginile lor :))

era sa uit...imi poveste o gagica care omoara un swift mai rau ca un barbat ca a ramas placut impresionata de franele de la I10.....asa ca de ce un I20 nu ar fi mai performant ca un Swift?

Ok, sunt posesor de Swift, nu-l salt in slavi dar nici nu sunt de acord ca Swift-ul il "spulberi" asa usor cu un motor de 1.4

Sper ca nu am ofensat pe nimeni, lectura placuta

#180
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
uite un 1,4 aspirat dar la care vitezometrul merge brici, nu "zboara" ca al tau, 60 -90 de data asta ( nu celebrul 65-90)..., mai greu decat i20 si mai slab si cu 2 persoane la bord... fara efort...mergea doar in a 2 a dar am vrut sa nu ajung la 7 k rot/min...
PS. damn, am bujiile de aproape 4 ani, trebuie sa le schimb, nu mai trage cum tragea  :P
mi-a zis un grec ca o sa ma plictisesc de masina pana se strica ceva si nu l-am crezut...
asa ca revenind la scopul acestui topic, trebuie sa te gandesti daca ai si nevoie de ceva spatiu, si atunci iei i20, ca nah, calitatea nu e diferita...amandoua sunt masini fiabile. depinde ce iti place tie. fa un TD si vezi...
e generatie mai noua asa ca ai mai multe avantaje. its up to you

Edited by xtremdriving, 15 December 2009 - 09:26.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate