Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ
 Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...
 Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere
 Vas wc care nu inchide

De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei
 

ZAPP = foame de bani?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#1
capuera

capuera

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 15.10.2006
Salut,

Vreau sa va scriu o patanie a tatalui meu si va rog sa ma sfatuiti.

Pe 29 mai 2007 a incheiat un contract la Zapp pt un tel fix, abonamentul fiind acum de 3 euor/luna. Anul asta prin martie l-a sunat cineva de la ei sa-i faca nu stiu ce oferta si el abia se trezise din somn. I-a zis domnisoarei ca vrea sa renunte la el, aia a insistat cu oferta si probabil cumva i-a bagat-o pe gat. Din cate am inteles eu i-a marit abonamentul la 6 euro si i l-a prelungit pe un an pe baza verbala. El e om batran si nu prea se pricepe la faze din astea, dar apoi la vreo luna s-a dus sa depuna cerere de reziliere la un partener Zapp si acum in mai i-au trimis raspuns ca se va rezilia in Mai 2010, pentru ca a facut prelungire contractuala.

Parerea mea este ca prelungirea verbala sa fie legala, ca titularul trebuie sa fie informat asupra noii taxe de abonament, asupra faptului ca presupune prelungire cu 12 luni, asupra faptului ca acceptul verbal are rol de semnatura si in ultimul rand trebuie sa-l identifice pe baza de CI sau BI ca sa se convinga ca e titularul.

Am sunat ieri la ei ca sa fac o reclamatie legata de nerecunoasterea semnaturii verbale si la un moment dat vazand ca asistentul X nu ma ajuta am cerut cu un superior. Dupa ce am insistat mi-a spus ca imi face legatura la un superior. Astept si raspunde o tipa, Y, despre care am aflat ulterior ca era tot asistenta, nu superior. Va spun asta ca sa vedeti cat de jalnici sunt. I-am explicat tipei toata faza, desi a refuzat sa imi spuna ce functie ocupa. Am incheiat apelul si ma asteptam sa fi inregistrat o sesizare, la care sa primesc un raspuns. Mi-am adus aminte ca am uitat sa cer numarul sesizarii. Sun din nou si raspunde din prima Y. Ii zic, de ce m-a mintit ca e superior, de ce mi s-a facut transferul la o colega si nu la un superior. Asta incerca sa o dea la intors. Zic bine, dati-mi si mie numarul sesizarii inregistrate de dumneavoastra anterior. Imi zice Stiti ca am trimis o solicitare, nu am inregistrat sesizare. Deci fatuca statea si freca menta. Nici sesizare nu inregistrase catre Problem Solving. I-am zis sa inregistreze in acel moment si sa-mi dea numarul. Dupa ce mi-a dat numarul sesizarii am cerut din nou cu un superior. Nici gand sa faca asa ceva. Cica au proceduri care nu le permit acest lucru. Ii zic, pai colegului X de ce i s-a permis? Ea ca nu, ca am inteles eu gresit. Dupa multe insistente imi inchide apelul.

Sun din nou, il nimeresc iar pe X(probabil 2 lucreaza seara). Reiau discutia cu transferul la superior. Nu ca nu se poate. Ma intreaba daca ma mai poate ajuta cu altceva. Ii zic spuneti-mi si mie ce oferte mai aveti. Imi spune cateva momente, ma pune in asteptare si imi inchide. Sun din nou si de data asta raspunde Z care imi spune ca este superiorul si ca a decis sa preia el apelul. Discutam mult si ramane ca azi sa ma sune dupa ce asculta apelul din martie cu tatal meu si sa-mi spuna daca tatal meu si-a dat acceptul pt prelungirea contractuala. M-a sunat azi si evident mi-a zis ca tatal meu a fost de acord, desi el sustine altceva. Insa cand l-am intrebat daca i s-a facut identificare nu a putut sa imi raspunda clar, ceea ce cred ca arata ca nu s-a facut acest lucru si la telefon ar fi putut raspunde oricine sa isi dea acceptul la prelungire, deci prelungirea ar fi nula. Am dubii si legate de acceptul dat de tatal meu, deoarece Z m-a mintit in fata cand mi-a spus ca a verificat si ca X nu mi-a facut transfer catre colega lui Y, deci tind sa cred ca nici apelul cu tatal meu nu l-a ascultat.

Rugamintea mea este sa ma sfatuiti cum ar trebui sa procedez sa scap de acesti pungasi, intr-un mod cat mai elegant. Ma gandisem sa cer audienta la managerul Call Center-ului lor si sa ascultam impreuna apelul, dar nu am cunostinte in Zapp si nu stiu numele managerului si nici adresa lui de mail. Eventual daca cineva ma poate ajuta cu ele as fi recunoscator.

Exista vreo autoritate care sa ma ajute in aceasta problema?

Cum credeti ca ar fi corect si cel mai bine sa procedez?

Stie cineva cat ar costa rezilierea anticipata?

Multumesc oricui imi da sfaturi utile!

Edited by ciuly, 07 November 2009 - 10:57.
inlocuit numele angajatilor cu X, Y si Z.


#2
sorrell

sorrell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 26.10.2008
mda. din pacate trebuie sa te adresezi unei institutii a statului abilitate sa aculte posibila inregistrare a convorbirii. pare complicat si poate pe asta se mizeaza. mie insa, mi se pare lipsa de respect sa imi ceara pentru activarea zapp global free sa trimit o cerere pe fax, iar pentru prelungirea ab sa fie suficienta o convorbire telefonica la care nu am acces decat cum am zis sus, sau eventual avocatul meu dc ii dau in judecata...
trece telefonul pe cel mai mic ab, reziliezi la anu' si las-o moarta; sau dc nu...bafta

#3
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
rezilierea este de 200 de euro
De procedat ar trebui sa faceti o sesizare scrisa la OPC, ANRC si la ei, cu numar de inregistrare. Ei sunt obligati sa pastreze inregistrarile apelurilor prin care se face oferta si prin care se poate proba acceptul titularului
Puteti deschide proces impotriva lor eventual, dar costa si dureaza mai mult poate decat contractul pe care il mai are tatal dv

#4
sorrell

sorrell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 26.10.2008

View Postcapuera, on May 21 2009, 23:44, said:

Exista vreo autoritate care sa ma ajute in aceasta problema?

Cum credeti ca ar fi corect si cel mai bine sa procedez?

Stie cineva cat ar costa rezilierea anticipata?

Multumesc oricui imi da sfaturi utile!


opc, anrc, politia ? habar n-am;

#5
capuera

capuera

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 15.10.2006

View Postsorrell, on May 22 2009, 00:02, said:

mda. din pacate trebuie sa te adresezi unei institutii a statului abilitate sa aculte posibila inregistrare a convorbirii. pare complicat si poate pe asta se mizeaza. mie insa, mi se pare lipsa de respect sa imi ceara pentru activarea zapp global free sa trimit o cerere pe fax, iar pentru prelungirea ab sa fie suficienta o convorbire telefonica la care nu am acces decat cum am zis sus, sau eventual avocatul meu dc ii dau in judecata...
trece telefonul pe cel mai mic ab, reziliezi la anu' si las-o moarta; sau dc nu...bafta

mai exista posibilitatea sa il trec la un plan tarifar mai mic? nu costa?

oare daca trimit sesizare la ANCOM(ANRCTI) vor cere sa asculte apelul ca sa-i verifice?

#6
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Eu din cate stiu astfel de modificari de contract cu prelungirea perioadei contractuale se fac numai in magazinele proprii sau ale partenerilor , prin semnarea unui act aditional de catre titular, acesta fiind legitimat in prealabil. Asa este normal si legal. Bine , ca prin telefon mai poti modifica tipul abonamentului, activa sau dezactiva o extraoptiune asta e alta poveste. DAR NICIODATA PRELUNGIRE DE CONTRACT PRIN APEL TELEFONIC!!!

Insa trebuie sa recunosc ca de astfel de prelungiri contractuale prin telefon numai la Zapp am auzit

#7
pilips

pilips

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 27.04.2009

View Postvasilemadalincristian, on May 22 2009, 00:07, said:

Eu din cate stiu astfel de modificari de contract cu prelungirea perioadei contractuale se fac numai in magazinele proprii sau ale partenerilor , prin semnarea unui act aditional de catre titular, acesta fiind legitimat in prealabil. Asa este normal si legal. Bine , ca prin telefon mai poti modifica tipul abonamentului, activa sau dezactiva o extraoptiune asta e alta poveste. DAR NICIODATA PRELUNGIRE DE CONTRACT PRIN APEL TELEFONIC!!!

Insa trebuie sa recunosc ca de astfel de prelungiri contractuale prin telefon numai la Zapp am auzit
face si vodafone prelungiri verbale

#8
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005

View Postcapuera, on May 22 2009, 00:05, said:

mai exista posibilitatea sa il trec la un plan tarifar mai mic? nu costa?

oare daca trimit sesizare la ANCOM(ANRCTI) vor cere sa asculte apelul ca sa-i verifice?
Daca exista "acceptul" nu se poate pentru perioada contractata prin "accept"

#9
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View Postpilips, on May 22 2009, 00:08, said:

face si vodafone prelungiri verbale

Prelungirile fara act aditional semnat, nu prea mi se par ok  <_<

#10
sorrell

sorrell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 26.10.2008

View Postpilips, on May 22 2009, 00:08, said:

face si vodafone prelungiri verbale


nu vreau sa generalizez, dar eu am optat in urma cu un an la vdf pentru vdf complet, si am prelungit cu un an. cand i-am spus operatorului ce vreau, mi-a cerut datele: cnp, adresa, ci. am intrebat tot ce m-a interesat si dupa ce am fost de acord cu schimbarea. mi-a trimis pe mail actul aditional la contract, cu rugamintea sa il semnez si sa-l returnez pe mail sau pe fax cat mai repede.

la zapp am schimbat planul tarifar inainte de data aniversara. acum, sincer nu mai imi amintesc toata discutia avuta cu operatorul. oare mi-a spus ca se prelungeste sau nu cu un an contractul? nu ma deranjeaza faptul ca mai am un an contract ca oricum il mai tineam un an, macar, dar ma deranjeaza faptul ca nu pot proba acest lucru. cum la contract au existat 2 exemplare, e lipsa de respect sa nu am acum o copie dupa actul aditional. mi-au zis ca pot sa-i dau in judecata sau sa ma adresez politiei, si atunci voi cere sa acult convorbirea telefonica, altfel nu se poate... :lol: si cand ma gandesc ca am sunat pentru o schimbare ce implica bineinteles si prelungirea contractului...

#11
sylfamas

sylfamas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 08.01.2007
si la vodafone si la orange se practica prelungirile verbale, pentru ca sunt legale. La VDF si ORG se poate prelungi contractul si de pe internet deci mare grija cand ascultati oferta si eventual puneti voi intrebarea suplimentara "dar nu se prelungeste contractul nu ? " , chiar daca vreti sa mai ramaneti cu operatorul respectiv poate vreti sa beneficiati de vreo oferta ce apare mai incolo si nu mai puteti...

    Nici io nu sunt de acord cu aceste "manarii" ca altfel nu le pot zice dar daca legea le permite...asta e. Ideea e ca , contractul e deja facut si deci cand iti zice vreo oferta, conditia e ca oferta respectiva sa includa si prelungirea abonamentului , altfel nu e legal, si deci daca e contractul facut si tu ca client vrei o anume oferta ce include si prelungirea abonamentului, se prelungeste fara act aditional.

     Cel putin din cate stiu io asa stau lucrurile.

#12
capuera

capuera

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 15.10.2006
Pe mine m-ar interesa in primul rand sa am dovada ca acea prelungire este legala, adica s-au solicitat si precizat toate detaliile mentionate de mine mai sus.

Pentru asta ar trebui sa-mi ofere si mie o copie a apelului, asa cum atunci cand semnezi un contract iti dau si tie o copie a contractului.

Daca as asculta apelul si toate cele s-au precizat, atunci nu as mai avea nimic de comentat si as mai plati abonamentul un an, dar in conditiile in care refuza sa ne puna la dispozitie apelul, tind sa cred ca fac doar o manarie ca sa mai castige niste bani.

Oricum din punct de vedere Serviciu Clienti sunt cam ZERO.

#13
sylfamas

sylfamas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 08.01.2007
Acuma daca te consoleaza cu ceva nu cred ca ar fi prelungit abonamentul cu un an daca tatal tau nu si-ar fi dat acordul, adica nu le prea place sa se joace asa urat pentru ca o pot pati la un moment dat si mai ales acum cand incearca sa-si refaca imaginea.

    Ca sa eviti taxa de reziliere de 200 de euro poti plati in avans abonamentul pe 12 luni (edit: adica 72 de euro la 6 euro pe luna si chiar mai putin la un abon de 3 euro pe luna) si faci si o cerere de reziliere la termen si il arunci la cos. Insa altfel nu cred ca scapi de ei.

Edited by sylfamas, 22 May 2009 - 15:08.


#14
SamJigga

SamJigga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.08.2008
Am patit si noi acelasi lucru. Mai nou si Connex-ul face astfel de smecherii. Si bancile fac astfel de smecherii, de genul "doriti sa beneficiati de un bonus de credit pe care il puteti ridica de la bancomat cu cardul pe care vi-l trimit prin posta?", i-am spus "nu", dar tot au trimis si mai si aveam de plata 3 RON taxa pentru desfasurator trimestrial pe un cont pe care nu l-am cerut.

Ideea este ca firmele mari se bazeaza pe delasarea si problemele financiare ale populatiei cand fac astfel de smecherii. Ii poti da in judecata, dar pentru 2-3 milioane cat le-ai fi platit lor, platesti avocatul cu vreo 10-20 de milioane, plus procent din daune (destul de marisor). Si la sfarsit iesi pe minus. Si mai si dureaza procesul un an, timp in care trebuie sa platesti factura.
Asa ca o sa mai vedem astfel de smecherii puse in practica din ce in ce mai des in toate domeniile, cu mai toate marile companii.

#15
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Eu stiu ca pentru un contract sunt valabile numai semnatura fizica sau cea digitala. Semnatura "vocala" nu cred sa se fi implementat. Cum pot proba cei de la Zapp ca cel cu care au vorbit era titularul abonamentului sau, de ce nu, ca titularul era in deplinatatea capacitatilor intelectuale? Poate era beat, poate era proaspat trezit dintr-o coma, poate e somnambul. Eu as spune ca "actul aditional" este valabil fix deloc si ce fac cei de la Zapp nu are nicio acoperire.

#16
radu3333

radu3333

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 05.04.2009

View Postsylfamas, on May 22 2009, 15:48, said:

si la vodafone si la orange se practica prelungirile verbale, .....

Cu observatia ca poti rezilia cand vrei fara penalizare de 200 $.

Zapp-ul este "singurul" care cere penalizare de 200 $.

Putin TEAPA.

#17
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005

View Postradu3333, on May 22 2009, 16:31, said:

Cu observatia ca poti rezilia cand vrei fara penalizare de 200 $.

Zapp-ul este "singurul" care cere penalizare de 200 $.

Putin TEAPA.
Da, dar incearca sa faci rezilierea inainte de termen si la orange sau vodafone sa vezi daca poti!

#18
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 09.04.2006

View PostIuliutz, on May 22 2009, 19:44, said:

Da, dar incearca sa faci rezilierea inainte de termen si la orange sau vodafone sa vezi daca poti!
Eu am reziliat de curand doua abonamente la Orange dupa 2 luni din contract din 12 si am fost foarte multumita de promptitudine platind 30 de euro (3 euro*10 luni , TVA=0) pentru fiecare abonament in parte.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate