Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cand incepeti sa va enervati?
Last Updated: Dec 14 2008 15:06, Started by
ciureanuc
, Dec 11 2008 18:29
·
0
#1
Posted 11 December 2008 - 18:29
Sa presupunem ca lucrati intr-o tipografie si trebuie sa primiti fisiere de la un alt DTP.
Sa presupunem ca avem o coperta fatza/verso cu stanta care contine buzunar... Prima data observati ca lipseste o poza care nu e embed: dati telefon si o primiti. Apoi, observati ca lipseste un big: dati telefon si dupa "acordul partilor" il puneti (o linie simpla nu necesita retrimiterea fisierulu) observati apoi ca acea stanta nu e in oglinda pe fatza 2... o schimbati si trimiteti fisierele jpg pentru confirmare. In loc de confirmare vi se spune ca mapa trebuia sa aiba buzunarul pe cealalta foaie, de fapt. In acel moment renuntati si cereti retrimiterea fisierului corect, cu toate elementele lipsa... totul de zero. Este aceast incident parte din viata de zi cu zi a unui DTP de tipografie, sau un caz special? |
#2
Posted 12 December 2008 - 08:39
hi hi, prietene e un caz minor ce povestesti tu aici.
on topic, eu incep sa ma enervez cand, exemplu, predau de tipar o intreaga campanie, dupa care domnul client vine si spune "am uitat sa punem numele produsului", hai sa facem din nou ; exagerez binenteles cu numele produsului dar unele nu au fost chiar asa departe. bafta, si sa ne calmam, ca acus vine 5 ianuarie! |
#3
Posted 14 December 2008 - 11:24
eu ma enervez rau, atunci cind tipografia nu trimite si specificatiile tehnice odata cu pretul lucrarii la client...
de aici pleaca aberatia... oferta de pret e hotaritoare dar nu suficienta si cind dai de un client care nici nu stie sau nu vrea sa spuna cu cine tipareste... atunci ii dai un layout - ceva care nu este un document pregatit de tipar in rest... sa ne ferim de dioxina |
#4
Posted 14 December 2008 - 15:06
eu ma enervez cand vad clientul ca incepe sa deschida gura
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users