Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vw GOLF 6
Last Updated: Jan 03 2010 07:51, Started by
qwayke
, Oct 25 2008 17:13
·
0
#73
Posted 14 November 2008 - 10:48
701, on Nov 14 2008, 10:05, said: Si?E cum zice Maximus,un cazan pe care l-ati cumparat ca nu mai aveau 5,si v-au dat aia un 6 in loc? Mai aveau 5, chiar am optat initial pentru unul, dar dupa ce am vazut si pipait 6-le n-a mai fost cale de intors!... 5-ul imi place dar interiorul e putin cam auster/spartan pentru gustul meu, adica imi da o senzatie de prea mult plastic; nu stiu de ce sustin unii ca 6-le este doar un facelift, cel putin pe interior este complet redesenata. Per ansamblu sunt foarte multumit de alegerea facuta, ramane de vazut cum se comporta in timp! In legatura cu parerile pro sau contra, e o mare diferenta intre pozele sau review-urile de pe net si a sta efectiv la volanul unei masini, sunt o gramada de detalii legate de handling, pe care nu le poti cuantifica!... |
#74
Posted 14 November 2008 - 11:01
Ne dai si parerea ta despre materiale vazute din poze vs. materiale pipaite live?
|
#75
Posted 14 November 2008 - 11:35
Materialele din golf 6 sunt mult mai proaste ca alea din golf 5, da cred ca sare in ochi cromu de pe ici pe colo.
(pipaiti materialele din usa spate, sunt fix cele de pe fabia) Edited by NetFlow, 14 November 2008 - 11:40. |
#76
Posted 14 November 2008 - 11:41
sebulbus, on Nov 14 2008, 11:01, said: Ne dai si parerea ta despre materiale vazute din poze vs. materiale pipaite live? Pot sa spun ca finisajele au un look premium si totul este lucrat/montat foarte ingrijit, da impresia unui lucru bine inchegat; eu petrec mult timp la volan (masina o am de lunea trecuta si deja am >1500 km facuti ) asa ca pentru mine aspectul interior si confortul conteaza foarte mult!... O sa fac cat de curand niste poze cu detalii si le postez. LE: NetFlow, cromul ala este exact unde ar trebui sa fie, nu in exces si vorbim de crom mat, nu porcarii de plastic lucios imitand inoxul! Nu am fost intr-o Fabia recent dar ma indoiesc ca se pot face comparatii chiar asa de usor! Edited by AWE, 14 November 2008 - 11:45. |
#77
Posted 14 November 2008 - 11:50
Usile nu mai au metal. E un plastic vopsit fix ca la skoda. Probabil discutia asta o sa duca nici unde.. insa materialele sunt din ce in ce mai slabe de la golf 4 la 5 la 6. Oricine cu putin bun simt poate observa asta.
Faptul ca e asamblata bine nu neg, insa asta se va vedea in timp, nu doar din priviri. |
#78
Posted 14 November 2008 - 12:22
Scuze, dar te-ai suit sigur in masina? Nu stiu la spate, ca n-am stat sa ma uit, dar in fata bat spre premium.
|
#79
Posted 14 November 2008 - 14:31
Majoritatea celor care au testat Golf-ul VI au fost impresionati de calitatea materialelor utilizate la interior, considerand (si din acest punct de vedere) o evolutie fata de Golf V.Personal nu am avut ocazia sa ma urc intr-un Golf V, dar am avut o buna perioada un Golf IV (echipare comfortline).Comparand cu ceea ce am constatat urcandu-ma in noul Golf VI (tot intr-o echipare comfort line), concluzia este net in favoarea acestuia din urma.
Probabil acel plastic “vopsit fix ca la Skoda” face parte din echiparea de baza trendline, unde poate unele materiale sunt mai ieftine.Sau, mai degraba, poate fi vorba de aprecierile mai mult sau mai putin rautacioase ale unor posesori de Golf V, sau alte marci de masini.E chiar de inteles intr-un fel incercarea unora de a gasi defecte masinilor pe care nu le au ei insisi.Si invers. Dupa parerea mea insa, daca e sa facem intr-adevar apel la bun simt, cred ca ceea ce se poate constata fara efort este o imbunatatire continua a calitatii in general (inclusiv a materialelor interioare) de la …Golf I la Golf VI.Si (firesc) asa mai departe … |
#80
Posted 16 November 2008 - 00:38
Azi m-am suit si eu intr-unul.
-
Edited by Bwwlan, 16 November 2008 - 00:39. |
#81
Posted 18 November 2008 - 16:23
Testul de la Promotor, G6 pe primul loc. Poate e subiectiv, dar eu zic ca merita:
Attached Files |
#82
Posted 18 November 2008 - 16:51
promotor nu sunt niciodata obiectivi. Iar referitor la testul asta, pana si la designul exterior mai aveau un pic si plasau G6 pe primul loc. Cu chiu cu vai, au scos civic-ul pe 1 si golf-ul pe 2.
Eu am vazut G6 Highline live: nu am ce sa ii reprosez, insa lipseste acel ceva care sa ma faca sa vreau sa petrec mai mult timp in masina. Sigur interiorul e superior calitativ, cel putin in fata. Nu mi-a placut deloc bancheta spate insa. Dupa 5 minute m-am suit in scirrocco, golful nu m-a atras cu nimic. Nu mi-as da leon-ul pt g6. Edited by Genesis, 18 November 2008 - 16:54. |
|
#84
Posted 18 November 2008 - 19:02
romaximusro, on Nov 10 2008, 20:45, said: Din spate e odios, pot sa zic ca stopurile de la g5 sunt de miss fata de stopurile astea noi. Fata e asa si asa, nu zice nimic insa, foarte placida. Si asta pe negru, care cica indulceste liniile la foarte masini. Netflow s-a cam plictisit de G5-ul respectiv si cu siguranta o sa-si ia ceva mai bazat asa ca acuma e mai critic. Sa nu uitam ca Golful este Golf, nu e altceva...despre ce premium vorbiti aici? E cea mai proasta masina nemteasca frate...ca in rest ei au: BMW, AUDI, Mercedes, Porsche...e logic sa aibe materiale mai proaste. Dau pariu ca Honda Accord modelul nou ( am vazut eu un break smeker) e o clasa peste Golf, Passat si Audi A4 la finisaje... Nu mai criticati scaunele daca nu au reglaj electric, lendenwirbelstutzen din alea, samd...alea sock sunt cam nashpa dar eu m-am speriat de un scaun stock intr-un Audi Allroad nou noutz,62k masina!...am dat sa plec cand l-am incercat... Edited by sanddy1964, 18 November 2008 - 19:10. |
#85
Posted 19 November 2008 - 13:09
Pentru "carcotasii" care nu vor sa recunoasca superioritatea noului Golf fata de vechea generatie : http://www.promotor....-golf-5-3513962
Evident, tot o parere subiectiva ! |
#86
Posted 19 November 2008 - 18:06
Intimplator am vazut un golf VI trendline, 1,6i -102CP =16400 euro cu tva(daca am retinut corect) expus la mall vitan si ca impresie pot spune ca partial am fost dezamagit. Pentru mine golful ramane o masina corecta, poate cea mai echilibrata de pe piata, fara minusuri majore, dar si fara ceva deosebit. Pe vremea golfului V, cred ca diferenta calitativa fata de concurenta era mai clara in privinta habitaclului cel putin. Si acum sunt materiale f. bune, dar am vazut si finisare proasta, la care nu ma asteptam. De ex. daca strangi putin de manerul interior al portierei soferului se aud trosnete de plastic ieftin, iar imbinarile dintre bucatile de pe panoul usii sunt imperfecte - lucru pe care nu cred ca il gasiti la o japoneza de ex., sau in gama premium.
Ca impresii: - designul exterior nu te face sa intorci capul dupa masina; nici cel interior nu se poate spune ca este ceva deosebit, dar materialele folosite, sunt in general superioare concurentei; In poze arata super interiorul in 2 culori (bej+negru), dar cel din versiunea expusa arata cu totul altfel... - plansa de bord mi s-a parut bine finisata, partea superioara a bordului avea plastic "cauciucat", dar nu avea nimic cu care "sa iasa in fata" (ceasuri optitronic sau mai stiu eu ce ...); - masina mi s-a parut bine antifonata(era ceva zgomot in mall, am pornit si motorul); - buzunare usi destul de incapatoare in care incap sticle de 0,5 (fata de focus2 de ex. ...), dar torpedou f. mic. Modelul avea si o cotiera care era insa mica si ea; - portbagajul f. mic (parca 340L daca am retinut corect), dar avea roata de rezerva de dimensiuni normale; - motorul si in general totul sub capota arata ingrijit(bateria protejata etc), capota avea un brat telescopic ca la passat; - volanul prea mare, fara nicio comanda pe el arata de proasta calitate; la fel si manerul de la frana de mana(probabil la versiunile mai scumpe, e alta situatie, masina era o versiune de baza, care costa totusi 16.400 euro !) - spatiul interior mi s-a parut mare atat in fata cat si in spate In concluzie, depinde cum privesti lucrurile: din perspectiva clasei compacte golful VI se poate sa fie mai bun calitativ decat multe modele concurente, dar pe de alta parte nu face parte nici din clasa premium (audi a3/bmw etc). Edited by haleluia, 19 November 2008 - 18:07. |
#87
Posted 21 November 2008 - 10:39
rotnic, nu am fost subiectiv. Am si zis ca nu am ce sa reprosez Golfului. Dar pur si simplu nu ma atrage nimic la masina asta, designul e fad, iar interiorul e bun calitativ dar nu iese in evidenta cu nimic. Deci nu gasesc nimic care sa ma faca sa imi vand actuala masina. Sunt sigur ca dpdv tehnic sta bine, insa cel putin pt mine conteaza si cum arata o masina.
|
|
#88
Posted 21 November 2008 - 11:08
Vazut si eu live GVI si am senzatia ca in ultima perioada toti designerii s-au tampit complet. Vezi laguna 3, Mazda - golful incheie plutonul. Dupa ce ca Gv avea spatele ca dracu au reusit sa-l strice si mai rau.
Per ansamblu un GV cu ceva mici modificari. Fata este mult mai reusita de cat la GV. |
#89
Posted 21 November 2008 - 16:43
#90
Posted 21 November 2008 - 17:42
Eu astept sa vad daca e adevarat ce zice neamtul din reclama
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users