Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vw GOLF 6
Ultima postare: ian 03 2010 07:51, Inițiat de
qwayke
, oct 25 2008 17:13
·
0
#109
Publicat: 03 decembrie 2008 - 12:13
qwayke, pe Dec 2 2008, 21:03, a scris: Ce diferenta de pret? 1000E? Crede-ma ca daca era Opel proasta, nu era asa vanduta. On-topic. Am vazut una live arata, foarte tare. Acum putem spune ca isi merita banii!!! Intre un Golf si o Astra este o diferenta de cel putin 3.000 de Euro,mai ales ca Astra este o masina aflata cumva intre clase (este o masina de clasa A ceva mai mare) dar sub Golf ca dimensiuni. |
#110
Publicat: 03 decembrie 2008 - 13:04
Poate ai vrut sa zici ca e aproape de o masina de clasa B (clasa mica), clasa A fiind clasa mini. Dar si asa te inseli:
Golf: 4204/1759/1485, 2578 ampatament Astra: 4249/1753/1460, 2614 ampatament Astra e cu 45 mm mai lunga, cu 6 mm mai ingusta si cu 25 mm mai scunda. La ampatament bate Golf-ul cu 36 mm. Dimensiunile scrise mai sus erau valabile pentru Golf 5, 6-le se prezinta astfel: 4199/1786/1479 si 2578 ampatament. In concluzie, tot pe-acolo. Editat de Marius3k, 03 decembrie 2008 - 15:05. |
#112
Publicat: 24 martie 2009 - 00:55
Genesis, pe Dec 2 2008, 12:10, a scris: Un coleg de serviciu a primit 8% discount pt un golf VI 1.4 tsi 122 comfortline de pe stoc. Merge bine masina, finisajul interior e superb, iar sistemul media(touchscreen-ul, 80W) face toti banii. 122cp sunt suficienti, is curios cum era varianta de 1,4tsi cu 160cp . Am abia 4100km la bord. M-am urcat de curiozitate intr-un Passat model 2005, varianta highline si parca m-am dus in epoca de piatra. Interactiunea cu soferul este mult imbunatatita si usurata, volanul cu comenzi fiind foarte bine gandit. Ati vazut careva hidosenia de volan multifunctional al celor de la Citroen? Nici nu se compara. |
#113
Publicat: 20 aprilie 2009 - 22:22
701, pe Nov 1 2008, 12:59, a scris: Uita-te in celalalt Golf 6 thread- ziceam ca nu se poate comanda momentan din lipsa cotei de productie pt Romania.Se reglementeaza la inceput de an. Oricum,in momentul asta orice comanda dureaza minim 3 luni, asa ca daca cineva vrea xenon poate sa astepte pana in Ianuarie si apoi se va putea. Nu e chiar un minus in cazul asta,nu? Btw, la 2 ma duc sa dau o tura cu Golf 6, 1.4 tsi. Il documentez si scriu dupa. Salut, saptamana aceasta tb sa ma hotarasc pt un golf 6 pana-n 20700 cu TVA. M-ar tenta si un variant, dar nu stiu daca e ok compromisul vav de generatia mai veche de motoare, nu am ca hobby masinile, dar fac 5000 km lunar. Ce stiti de farurile cu xenon, au aparut in echiparea pt Romania? Ma intereseaza benzinar, sper ca din diferenta de pret sa mai pun extra pe ea. Apropo (si) de extra, rog sfaturi. Multumiri si, deloc in ultimul rand, Cristos a-nviat si numai bine colegilor de forum. |
#114
Publicat: 25 aprilie 2009 - 12:20
Mi-am luat eu un Golf, bine, mai mult pentru sotie : oras si imprejurimi.
Este cel mai bine lucrat Golf, dupa parerea mea, desi exemplarul e un G6 1,6 102 cai Trendline. Dupa cum banuiti, luat de pe stoc cu o reducere de aprox. 2000 de euro. Deocamdata, ne chinuim cu rodajul. Nu numara decat 200 km. Finisaje, stabilitate si tinuta de drum cu plus. Exista si niste mici aspecte la care se putea lucra, dar tinand cont ca e doar TL si pretul 14100 euro DDP, nu comentez. O masina aproape la fel de reusita ca Golf 4, care e regele golfurilor si a compactelor. |
#115
Publicat: 25 aprilie 2009 - 18:40
denky, pe Apr 20 2009, 23:22, a scris: Salut, saptamana aceasta tb sa ma hotarasc pt un golf 6 pana-n 20700 cu TVA. M-ar tenta si un variant, dar nu stiu daca e ok compromisul vav de generatia mai veche de motoare, nu am ca hobby masinile, dar fac 5000 km lunar. Ce stiti de farurile cu xenon, au aparut in echiparea pt Romania? Ma intereseaza benzinar, sper ca din diferenta de pret sa mai pun extra pe ea. Apropo (si) de extra, rog sfaturi. Multumiri si, deloc in ultimul rand, Cristos a-nviat si numai bine colegilor de forum. Salut ! Nu vreau sa te dezorientez, dar sigur nu vrei alta masina in 20 700 Euro ? Nu stiu, dar in banii aia poti lua masini cu dotari foarte bune cu doua clase mai sus. Arunca un ochi pe la Skoda Superb, Comfort 1,8 TSI 160 CP e 20 800 cu TVA si e altceva in materie de spatiu interior. Sau, daca n-ai prejudecati in privinta francezilor, arunca un ochi pe la Serus. Au niste reduceri uriase la Laguna, in banii aia iti iei benzinara de 2 litri Privilege, cu sistem audio de 230 W si 9 difuri, trapa si xenoane. Am vrut sa-ti dau o sugestie, nu mi-o lua in nume de rau. Daca esti chitit pe Golf (sau vrei neaparat DSG) si e masina ta de suflet, go 4 it. Daca cumperi in spirit practic, arunca un ochi pe ce ti-am zis |
#116
Publicat: 25 aprilie 2009 - 22:16
Tomkaten, pe Apr 25 2009, 19:40, a scris: Salut ! Nu vreau sa te dezorientez, dar sigur nu vrei alta masina in 20 700 Euro ? Nu stiu, dar in banii aia poti lua masini cu dotari foarte bune cu doua clase mai sus. Arunca un ochi pe la Skoda Superb, Comfort 1,8 TSI 160 CP e 20 800 cu TVA si e altceva in materie de spatiu interior. Sau, daca n-ai prejudecati in privinta francezilor, arunca un ochi pe la Serus. Au niste reduceri uriase la Laguna, in banii aia iti iei benzinara de 2 litri Privilege, cu sistem audio de 230 W si 9 difuri, trapa si xenoane. Am vrut sa-ti dau o sugestie, nu mi-o lua in nume de rau. Daca esti chitit pe Golf (sau vrei neaparat DSG) si e masina ta de suflet, go 4 it. Daca cumperi in spirit practic, arunca un ochi pe ce ti-am zis Salut si tb sa-ti multumesc, variantele propuse de tine denota cunoastere in domeniu, dar masina va fi a mea abia peste 3 ani, pana atunci e a companiei la care lucrez. Nu pot lua decat Golf (si Plus si Variant, dar musai golf). Mi-au oferit dealerii si Passat in banii astia, dar regulile sunt reguli si zic sarumana ca macar am libertate de miscare la configuratie. Deci, dintre golfurile 6, ce motoare zbarnaie? oaspetele, pe Apr 25 2009, 13:20, a scris: Mi-am luat eu un Golf, bine, mai mult pentru sotie : oras si imprejurimi. Este cel mai bine lucrat Golf, dupa parerea mea, desi exemplarul e un G6 1,6 102 cai Trendline. Dupa cum banuiti, luat de pe stoc cu o reducere de aprox. 2000 de euro. Deocamdata, ne chinuim cu rodajul. Nu numara decat 200 km. Finisaje, stabilitate si tinuta de drum cu plus. Exista si niste mici aspecte la care se putea lucra, dar tinand cont ca e doar TL si pretul 14100 euro DDP, nu comentez. O masina aproape la fel de reusita ca Golf 4, care e regele golfurilor si a compactelor. Interesant, mie la Golf 6 imi zic ca nu dau nici un discount, ca e masina noua. De unde l-ai luat, daca nu-s indiscret. Sa-l folositi sanatosi, mai ales Doamna, din cate inteleg. |
#118
Publicat: 26 aprilie 2009 - 09:03
Omul tocmai a zis ca e cumparata de firma si ca nu poate lua decit Golf
In cazul asta, iti recomand ceva de genul asta. E un Comfortline 1,4 TSI 122 CP, cu optionale cam tot ce-ti trebuie. Iese vreo 20 500 euro cu TVA. Ar fi fost bine sa bagi un DSG, dar e foarte scumpa cutia, creste enorm pretul masinii. |
|
#119
Publicat: 26 aprilie 2009 - 09:38
E foarte scump. Dar na, daca nu are libertate de alegere...
Negociaza cu dealerii, cum sa nu dea discount pe criza asta? Si asa nu mai vand mai nimic, au scazut vanzarile de masini noi cu 60% la noi. Nu mai e mult si incep sa inchida portile. O sugestie: astia de la PBV, PBN, PBA nu prea dau si te mai si trateaza de parca iti fac ei o favoare ca iti vand masina, nu au respect fata de client. Incearca la ceilalti dealeri. Si nu te du sa zici ca vrei Golf de 20 mii de euro, ca daca te vad decis sa o iei normal ca nu primesti discount. Arunca-le si tu ceva gen "aa pai in banii astia ar mai fi civic 1.8 cu dotarile astea in plus" sau alt model evident. Sa vezi cum o sa sara dupa cateva zile sa iti dea discountul. Editat de Genesis, 26 aprilie 2009 - 09:40. |
#120
Publicat: 26 aprilie 2009 - 16:02
Acum dau. PBN are oferte pt masinile de pe stoc de 2000-9000 EURO. Da, ati citit bine, Astea sunt sumele.Insa evident, tre sa percutezi pe loc pt ca nu sunt f mult din fiecare model.Si EVIDENT ca nu sunt 9000 EUR discount la un Golf, da? Poate ca-s 2000-2500. Ca iar viseza colegii forumisti ca zboara porcu' si-si iau Golf la pret de Clio. Dar o vizita nu strica...doar daca vreti sa va luati masina;)
|
#121
Publicat: 27 aprilie 2009 - 07:51
da, discount-ul se refera la o masina de pe stoc.
ca daca prindeam la oricare, era clar 1,4 de 122 cai. dar e imposibil sa nu scoti macar un 5-6 % discount. imposibil. eu l-am luat de la reprezentanta VW din Bistrita, dar pe site-ul VW gasesti mereu autovehicule cu livrare imediata. acolo le vezi si pe cele cu discount. |
#122
Publicat: 06 mai 2009 - 22:18
ce veselie era cand s-a lansat golful V. Stiu ca am citi vreo doua nopti topicul cu golf V care avea cateva zeci de pagini. In 2007 mi-am luat si eu un GolfV , sunt foarte multumit de el, dar la asta VI nu ma atrage cam nimic. Prefer sa raman cu asta si sa faca km in continuare
|
#123
Publicat: 06 mai 2009 - 23:10
Discountul e strict pt masini de pe stoc, exact cum zice si Herr oaspetele. Si pe stoc nu prea mai exista decat Trendline de 1.4 benzen 80cp la 12990 si 2.0tdi 110cp la 16200 euro ddp (cu clima si cateva chestii in plus).
Un Jetta nu poti lua? Exista un exemplar senzational cu un discount de 8000 euro la PBN. 1.4 TSI 170cp DSG, pack sport, xenon, ESP, scaune incalzite, jante pe 18 si multe altele. Pret final 19300 ddp. |
|
#124
Publicat: 09 mai 2009 - 01:32
salut, are cineva o parere concreta despre sistemul audio obtional dynaudio de 300W la golf 6 ? se merita investita in favoarea unui sistem facut la comanda pentru acelasi pret ? luand in considerare si faptul ca nu mai e nevoie sa gasesti spatiu pentru boxe si woofer, sa iti ocupi spatiul in portbagaj. Ar fi o obtiunea de luat in calcul la procurarea unui golf 6 GTI ?
|
#125
Publicat: 10 mai 2009 - 11:54
Salut tuturor si multumesc de raspunsuri.
Am comandat noul golf plus, benzinar de 122 cai, var comfort, am mai pus climatronic, alarma, bare longitudinale cromate, cd cu 10 incinte si touchscreen, lumini de vizibilitate nu stiu de care, culoare metalizata si volan multifunctional. Cum vi se pare varianta, avand in vedere ca peste 3 ani va ramane sotiei pt deplasari in oras si distante scurte in afara? Va salut si va multumesc din nou. PS. Pana la urma, cei 20700 s-au facut 20000 euro din cauza de leasing, cred ca in Germania o scoteam la pret mai mic bine de tot. Asta e. |
#126
Publicat: 11 mai 2009 - 12:24
E super ok masina. Felicitari pentru achizitie. Am retinut ca nu e a ta inca, dar tu o sa mergi cu ea, deci merge o urare
Pretul e destul de mare si, cu riscul de a ma repeta, daca ai fi avut libertate de alegere ar fi mers altceva in banii aia, dar asta e. Oricum, Golf VI e o masina extrem de reusita, silentioasa, cu motoare puternice. N-ai ce sa regreti. Bafta ! Editat de Tomkaten, 11 mai 2009 - 12:24. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi