Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...
 Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 

C5 Hydractive Vs restul

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Lk7

Lk7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2008
Problema mea este urmatoarea ....in prezent am un Vectra C  Gts, dupa un stupid accident la ski ..am ajuns sub bisturiul doctorului cu diagnosticul hernie de disc ...   dupa skimbare de stil de viata urmeaza sa imi skimb si masina deoarece ... vectra asta de care btw sunt mega multumit ..scutura prea tare si imi da dureri de spate suplimentare .. Ca alternativa am gasit noul c5 cu suspensia aia hydraulica ...ce pareri pro si contra sau alte bariante imi dati? tre sa mentionez ca vreau o masina noua si sa fie diesel :P ...nu imi place factura la pompa tare mare :D si am un buget pana in 25-26k

Edited by Lk7, 15 September 2008 - 11:10.


#2
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
din pacat dieselurile noi eventual si cu filtru de particule, pe langa factura  mica la pompa, vin cu alte facturi mult mai mari pt piese a caror garantie iti va fi refuzata pe motiv de motorina proasta.

deci hydra plus benzina. eu cel putin asa as face.

totusi dai peste 800.000.000 de lei pe masina aia. chiar conteaza 2-3 litri de benzina?

#3
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 Lk7, on Sep 15 2008, 12:09, said:

Problema mea este urmatoarea ....
Nu ai alternativa, intr-adevar pt tine este cea mai buna masina.
Am auzit ( nu am avut ) ca s-a rezolvat multe probleme la C5 si masina este demna de luat in seama.
Nu stiu daca ai mers cu ea, am fost pasager intr-una model mai vechi si ca suspensie mi s-a parut extraordinara, parca plutesti.
Doar ca isi cere tributul in curbe, chiar daca este pe sport tot se lasa, dar cine isi ia o asemenea masina si-o ia pt alte calitati.
Si pe mina m-a batut gindul sa-mi iau una SH.

Attached Files


Edited by MAK, 15 September 2008 - 12:34.


#4
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Tocmai am condus alaltaieri un C5 Exclusive 2008, 2,2 HDI cu Hydractive. Ce pot sa spun... Fenomenala suspensia. Mergeam pe ulita de tara neasfaltata ca pe asfalt aproape. Excelenta masina si m-a impresionat in mod special suspensia (nici scaunele cu masaj nu erau de lepadat :D )

#5
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Masina e impresionanta, ramane insa de vazut cat de fiabila...Fa un drivetest si atunci vei vedea ce si cum...
Vezi ca e un dealer la Valcea unde cred ca poti obtine oferte mai bune ca la Bucuresti

#6
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
suspensiile sofisticate ca la C5 nu au si un efect pozitiv asupra habitaclului?! Poate tot ce'i de la suspensii in sus nu suporta aceleasi eforturi ca la o masina mai rigida?!!! Nu devine astfel mai "durabila"?!!! Intreb!!! :huh:

Edited by punkt, 15 September 2008 - 21:01.


#7
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
in mod sigur ar trebui sa fie.
de ex c5 are mult mai putine probleme dintr-alea stupide/minore decat 407 cu care imparte platforma.
pana si electronica de la o masina poate fi destul de afectata de hurducaieli si vibratii.

#8
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007
Nu am condus niciodata C5, asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu suspensia ei.

Dar ai incercat Subaru Legacy? Pentru ca are centrul de greutate foarte jos, masina nu topaie de loc peste damburi si gropi. In plus suspensia e double whishbone pe fata si pe spate, si urmareste denivelarile foarte usor, fara sa se legene. Setarea suspensiilor e moale, dar nu are comportament de barca, ca la limuzine. Daca nu ai facut-o deja ar trebui sa incerci Legacy, pe mine m-a surprins foarte placut in materie de confort.

#9
cosminnuss

cosminnuss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 21.10.2005
la banii aia nu cred ca vei gasi confort mai bun decat iti ofera c5. Aici ma refer strict la comportamentul vis-a-vis de drumuri.

Intr-adevar, nu ar strica ceva cu masaj :P

#10
bogda1313

bogda1313

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 27.04.2006
Colegul meu de servici are un C5 din 2007. Suspensia e impresionanta ca "efecte", dar nu mi s-a parut mai comfortabila decat cea de la un Audi A6 spre exemplu. Tot simti cand treci peste sinele de tramvai sau peste gropi mai maricele. In schimb e impresionanta prin toate "smecheriile" pe care le poate face: se coboara/ridica functie de viteza, daca se urca/coboara un pasager etc.

#11
cosminnuss

cosminnuss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 21.10.2005
totusi, intre c5 si a6 este ceva diferenta de pret... si tot nu cred ca se ridica la acelasi nivel de confort

#12
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 MAK, on Sep 15 2008, 13:31, said:

Doar ca isi cere tributul in curbe, chiar daca este pe sport tot se lasa, dar cine isi ia o asemenea masina si-o ia pt alte calitati.

Atentie... vorbim de o suspensie hydractive... adica are sport/comfort. Ce spui tu e valabila doar la hydraulica clasica (cite o sfera pe fiecare roata).
Uite aici cum se comporta o generatie mai veche de suspensie activa: http://www.citroen.m...ents/car/2.html
Stiu ca asta va supara multi fani germane, dar asta e...
Sau un test impotriva VW Golf: http://www.kolumbus....xw/activav6.htm
Si ca sa citez de pe site-ul de mai sus "6 secunde sint o eternitate".
Iti recomand si eu varianta pe benzina. Atentie ca acum versiunile de baza de la C5 au suspensie de tabla  :cursing:

 Huck_, on Sep 15 2008, 23:52, said:

Nu am condus niciodata C5, asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu suspensia ei.

Dar ai incercat Subaru Legacy? Pentru ca are centrul de greutate foarte jos, masina nu topaie de loc peste damburi si gropi. In plus suspensia e double whishbone pe fata si pe spate, si urmareste denivelarile foarte usor, fara sa se legene. Setarea suspensiilor e moale, dar nu are comportament de barca, ca la limuzine. Daca nu ai facut-o deja ar trebui sa incerci Legacy, pe mine m-a surprins foarte placut in materie de confort.

M-am dat eu cu amindoua. Pe Legacy, motorul si transmisia sint impresionante (si m-am dat cu varianta de 2l, care nu se vinde in State), insa la suspensie Legacy ramine in urma.
La C5 (si la toate hidraulicele) mai ai 2 avantaje:
- garda la sol este aceeasi indiferent de incarcatura
- garda e reglabila, feature foarte util in Romania

 punkt, on Sep 15 2008, 18:48, said:

suspensiile sofisticate ca la C5 nu au si un efect pozitiv asupra habitaclului?! Poate tot ce'i de la suspensii in sus nu suporta aceleasi eforturi ca la o masina mai rigida?!!! Nu devine astfel mai "durabila"?!!! Intreb!!! :huh:

Suspensiile unei hidraulice au efecte benefice in primul rind asupra psihicului... E asa recomfortant ca poti merge cu 120, acolo unde masinile normale nu sar de 60... Sau ca poti merge acolo unde de obicei merg doar masinile 4x4...
E adevarat ca iti pot scoate peri albi cind te lasa, dar nu mai e cazul la masinile noi.

#13
Lk7

Lk7

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2008
Va multumesc de pareri sunt foarte utile.
sunt din timisoara si am auzit ca prin 5-10 oct aduc si aici un nou c5 cu hydractive la drive test ..o sa merg sa ma conving de utilitatea suspensiei ...si 90% ca o sa optez pentru un citroen
sper sa nu o dau in bara cu masinile frantzuzesti :P


P.s. daca mai avetzi ceva linkuri cu teste si papreri la c5 as fi recunoscator



Salutare

#14
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
undesignus, asa o fi, nu te contrazic pt ca nu stiu.
Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ?
Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ?
Adica sa agati cumva vreo conducta ?
Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie.

#15
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
citroen printre cele mai confortabile...am mers eu cu un XM ... e perina roz pe roti.... c6 de la Citroen e in primele 5 masini din lume la confortul suspensiei....deci cred ca c5 nu e de dat in rapa////

#16
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

 MAK, on Sep 19 2008, 18:47, said:

undesignus, asa o fi, nu te contrazic pt ca nu stiu.
Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ?
Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ?
Adica sa agati cumva vreo conducta ?
Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie.

Asta e aia cu drobul de sare  :D

#17
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
C5-ul vechi cu facelift are o singura problema: e cam... mult prea urat. :D

C5-ul vechi fara facelift arata ok, dar e mai vechi.

C5-ul nou... e scump dar fain.

Cin' sa fie, cin' sa fie... :)

#18
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 MAK, on Sep 19 2008, 18:47, said:

Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ?
Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ?
Adica sa agati cumva vreo conducta ?
Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie.

Nu inteleg la ce te referi... e prea generala intrebarea ta. Dpv motor si restul e o masina normala. Dpv suspensie, se schimba treaba.
Nu exista riscul sa agati conductele, chiar daca dai cu burta masinii de pamint. Ar trebui sa mergi pe o mare de tepe ca sa pateasca conductele alea ceva, dar in cazul asta restul avariilor ar fi  mult mai mare decit avaria conductelor. Daca o sa te uiti pe burta masinii cum sint asezate conductele ( pe lonjeron, vertical, una pe alta).
Incepind cu C5, circuitele de frina, suspensie si servo au fost total separate, deci in cazul unei ipotetice avarii se pierde doar suspensia. Personal nu am intilinit conducte sparte sau alte avarii de genul asta, decit la masini vechi si neglijate de proprietari. E adevarat ca poate ce da motorasul electric care actioneaza pompa hidraulica, dar chiar si ala rezista citiva ani.

 supramax, on Sep 19 2008, 19:41, said:

citroen printre cele mai confortabile...am mers eu cu un XM ... e perina roz pe roti.... c6 de la Citroen e in primele 5 masini din lume la confortul suspensiei....deci cred ca c5 nu e de dat in rapa////

Dupa ce te dai cu un DS sau chiar CX Prestige, mai vorbim...  :naughty:  DS-ul cel putin e nr 1 in materie de comfort si asa va ramine. Suspensia ocupa foarte mult spatiu (nu am mai intilnit tipul asta de suspensie la nici o alta marca), dar comfortul e top. Astea doua modele au fost cam singurele pe care s-au pus sfere de 700 cm3. Asta a fost si pretul pe care DS-ul l-a platit: nu au mai avut loc sa monteze motoare mai mari de 4 cilindrii (cutia e in fata motorului: in cazul unei frinari, apasa pe puntea fata, dar nu basculeaza spatele)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate