C5 Hydractive Vs restul
Last Updated: Sep 28 2008 19:13, Started by
Lk7
, Sep 15 2008 11:09
·
0
#1
Posted 15 September 2008 - 11:09
Problema mea este urmatoarea ....in prezent am un Vectra C Gts, dupa un stupid accident la ski ..am ajuns sub bisturiul doctorului cu diagnosticul hernie de disc ... dupa skimbare de stil de viata urmeaza sa imi skimb si masina deoarece ... vectra asta de care btw sunt mega multumit ..scutura prea tare si imi da dureri de spate suplimentare .. Ca alternativa am gasit noul c5 cu suspensia aia hydraulica ...ce pareri pro si contra sau alte bariante imi dati? tre sa mentionez ca vreau o masina noua si sa fie diesel ...nu imi place factura la pompa tare mare si am un buget pana in 25-26k
Edited by Lk7, 15 September 2008 - 11:10. |
#2
Posted 15 September 2008 - 11:59
din pacat dieselurile noi eventual si cu filtru de particule, pe langa factura mica la pompa, vin cu alte facturi mult mai mari pt piese a caror garantie iti va fi refuzata pe motiv de motorina proasta.
deci hydra plus benzina. eu cel putin asa as face. totusi dai peste 800.000.000 de lei pe masina aia. chiar conteaza 2-3 litri de benzina? |
#3
Posted 15 September 2008 - 12:31
Lk7, on Sep 15 2008, 12:09, said: Problema mea este urmatoarea .... Am auzit ( nu am avut ) ca s-a rezolvat multe probleme la C5 si masina este demna de luat in seama. Nu stiu daca ai mers cu ea, am fost pasager intr-una model mai vechi si ca suspensie mi s-a parut extraordinara, parca plutesti. Doar ca isi cere tributul in curbe, chiar daca este pe sport tot se lasa, dar cine isi ia o asemenea masina si-o ia pt alte calitati. Si pe mina m-a batut gindul sa-mi iau una SH. Attached FilesEdited by MAK, 15 September 2008 - 12:34. |
#4
Posted 15 September 2008 - 17:05
Tocmai am condus alaltaieri un C5 Exclusive 2008, 2,2 HDI cu Hydractive. Ce pot sa spun... Fenomenala suspensia. Mergeam pe ulita de tara neasfaltata ca pe asfalt aproape. Excelenta masina si m-a impresionat in mod special suspensia (nici scaunele cu masaj nu erau de lepadat )
|
#5
Posted 15 September 2008 - 17:32
Masina e impresionanta, ramane insa de vazut cat de fiabila...Fa un drivetest si atunci vei vedea ce si cum...
Vezi ca e un dealer la Valcea unde cred ca poti obtine oferte mai bune ca la Bucuresti |
#6
Posted 15 September 2008 - 17:48
suspensiile sofisticate ca la C5 nu au si un efect pozitiv asupra habitaclului?! Poate tot ce'i de la suspensii in sus nu suporta aceleasi eforturi ca la o masina mai rigida?!!! Nu devine astfel mai "durabila"?!!! Intreb!!!
Edited by punkt, 15 September 2008 - 21:01. |
#7
Posted 15 September 2008 - 20:51
in mod sigur ar trebui sa fie.
de ex c5 are mult mai putine probleme dintr-alea stupide/minore decat 407 cu care imparte platforma. pana si electronica de la o masina poate fi destul de afectata de hurducaieli si vibratii. |
#8
Posted 15 September 2008 - 22:52
Nu am condus niciodata C5, asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu suspensia ei.
Dar ai incercat Subaru Legacy? Pentru ca are centrul de greutate foarte jos, masina nu topaie de loc peste damburi si gropi. In plus suspensia e double whishbone pe fata si pe spate, si urmareste denivelarile foarte usor, fara sa se legene. Setarea suspensiilor e moale, dar nu are comportament de barca, ca la limuzine. Daca nu ai facut-o deja ar trebui sa incerci Legacy, pe mine m-a surprins foarte placut in materie de confort. |
#9
Posted 15 September 2008 - 23:45
la banii aia nu cred ca vei gasi confort mai bun decat iti ofera c5. Aici ma refer strict la comportamentul vis-a-vis de drumuri.
Intr-adevar, nu ar strica ceva cu masaj |
#10
Posted 17 September 2008 - 10:18
Colegul meu de servici are un C5 din 2007. Suspensia e impresionanta ca "efecte", dar nu mi s-a parut mai comfortabila decat cea de la un Audi A6 spre exemplu. Tot simti cand treci peste sinele de tramvai sau peste gropi mai maricele. In schimb e impresionanta prin toate "smecheriile" pe care le poate face: se coboara/ridica functie de viteza, daca se urca/coboara un pasager etc.
|
|
#11
Posted 17 September 2008 - 12:52
totusi, intre c5 si a6 este ceva diferenta de pret... si tot nu cred ca se ridica la acelasi nivel de confort
|
#12
Posted 19 September 2008 - 16:15
MAK, on Sep 15 2008, 13:31, said: Doar ca isi cere tributul in curbe, chiar daca este pe sport tot se lasa, dar cine isi ia o asemenea masina si-o ia pt alte calitati. Atentie... vorbim de o suspensie hydractive... adica are sport/comfort. Ce spui tu e valabila doar la hydraulica clasica (cite o sfera pe fiecare roata). Uite aici cum se comporta o generatie mai veche de suspensie activa: http://www.citroen.m...ents/car/2.html Stiu ca asta va supara multi fani germane, dar asta e... Sau un test impotriva VW Golf: http://www.kolumbus....xw/activav6.htm Si ca sa citez de pe site-ul de mai sus "6 secunde sint o eternitate". Iti recomand si eu varianta pe benzina. Atentie ca acum versiunile de baza de la C5 au suspensie de tabla Huck_, on Sep 15 2008, 23:52, said: Nu am condus niciodata C5, asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu suspensia ei. Dar ai incercat Subaru Legacy? Pentru ca are centrul de greutate foarte jos, masina nu topaie de loc peste damburi si gropi. In plus suspensia e double whishbone pe fata si pe spate, si urmareste denivelarile foarte usor, fara sa se legene. Setarea suspensiilor e moale, dar nu are comportament de barca, ca la limuzine. Daca nu ai facut-o deja ar trebui sa incerci Legacy, pe mine m-a surprins foarte placut in materie de confort. M-am dat eu cu amindoua. Pe Legacy, motorul si transmisia sint impresionante (si m-am dat cu varianta de 2l, care nu se vinde in State), insa la suspensie Legacy ramine in urma. La C5 (si la toate hidraulicele) mai ai 2 avantaje: - garda la sol este aceeasi indiferent de incarcatura - garda e reglabila, feature foarte util in Romania punkt, on Sep 15 2008, 18:48, said: suspensiile sofisticate ca la C5 nu au si un efect pozitiv asupra habitaclului?! Poate tot ce'i de la suspensii in sus nu suporta aceleasi eforturi ca la o masina mai rigida?!!! Nu devine astfel mai "durabila"?!!! Intreb!!! Suspensiile unei hidraulice au efecte benefice in primul rind asupra psihicului... E asa recomfortant ca poti merge cu 120, acolo unde masinile normale nu sar de 60... Sau ca poti merge acolo unde de obicei merg doar masinile 4x4... E adevarat ca iti pot scoate peri albi cind te lasa, dar nu mai e cazul la masinile noi. |
#13
Posted 19 September 2008 - 16:48
Va multumesc de pareri sunt foarte utile.
sunt din timisoara si am auzit ca prin 5-10 oct aduc si aici un nou c5 cu hydractive la drive test ..o sa merg sa ma conving de utilitatea suspensiei ...si 90% ca o sa optez pentru un citroen sper sa nu o dau in bara cu masinile frantzuzesti P.s. daca mai avetzi ceva linkuri cu teste si papreri la c5 as fi recunoscator Salutare |
#14
Posted 19 September 2008 - 17:47
undesignus, asa o fi, nu te contrazic pt ca nu stiu.
Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ? Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ? Adica sa agati cumva vreo conducta ? Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie. |
#16
Posted 22 September 2008 - 15:25
MAK, on Sep 19 2008, 18:47, said: undesignus, asa o fi, nu te contrazic pt ca nu stiu. Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ? Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ? Adica sa agati cumva vreo conducta ? Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie. Asta e aia cu drobul de sare |
#17
Posted 22 September 2008 - 15:55
C5-ul vechi cu facelift are o singura problema: e cam... mult prea urat.
C5-ul vechi fara facelift arata ok, dar e mai vechi. C5-ul nou... e scump dar fain. Cin' sa fie, cin' sa fie... |
#18
Posted 22 September 2008 - 17:10
MAK, on Sep 19 2008, 18:47, said: Daca tot stii ceva de ele, ce parere ai de C5 din 2004-2006 ? Si daca mergi cu una pe drumuri mai proaste nu exista riscul sa se rupa vreo conducta si sa te lase cu degetul in gura ? Adica sa agati cumva vreo conducta ? Din cauza asta am fugit de suspensia asta, dar tot timpul m-a incantat aceasta suspensie. Nu inteleg la ce te referi... e prea generala intrebarea ta. Dpv motor si restul e o masina normala. Dpv suspensie, se schimba treaba. Nu exista riscul sa agati conductele, chiar daca dai cu burta masinii de pamint. Ar trebui sa mergi pe o mare de tepe ca sa pateasca conductele alea ceva, dar in cazul asta restul avariilor ar fi mult mai mare decit avaria conductelor. Daca o sa te uiti pe burta masinii cum sint asezate conductele ( pe lonjeron, vertical, una pe alta). Incepind cu C5, circuitele de frina, suspensie si servo au fost total separate, deci in cazul unei ipotetice avarii se pierde doar suspensia. Personal nu am intilinit conducte sparte sau alte avarii de genul asta, decit la masini vechi si neglijate de proprietari. E adevarat ca poate ce da motorasul electric care actioneaza pompa hidraulica, dar chiar si ala rezista citiva ani. supramax, on Sep 19 2008, 19:41, said: citroen printre cele mai confortabile...am mers eu cu un XM ... e perina roz pe roti.... c6 de la Citroen e in primele 5 masini din lume la confortul suspensiei....deci cred ca c5 nu e de dat in rapa//// Dupa ce te dai cu un DS sau chiar CX Prestige, mai vorbim... DS-ul cel putin e nr 1 in materie de comfort si asa va ramine. Suspensia ocupa foarte mult spatiu (nu am mai intilnit tipul asta de suspensie la nici o alta marca), dar comfortul e top. Astea doua modele au fost cam singurele pe care s-au pus sfere de 700 cm3. Asta a fost si pretul pe care DS-ul l-a platit: nu au mai avut loc sa monteze motoare mai mari de 4 cilindrii (cutia e in fata motorului: in cazul unei frinari, apasa pe puntea fata, dar nu basculeaza spatele) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users