VOLKSWAGEN versus PEUGEOT
Last Updated: Sep 18 2008 13:04, Started by
powershot
, Aug 29 2008 23:46
·
0
#37
Posted 08 September 2008 - 09:30
A_Ionut, on Sep 8 2008, 10:28, said: Ca idee GIV si-a cam dovedit fiabilitatea. 308 inca nu a avut timp. Si oricum sunt aproape doua generatii intre ele. Ca idee te-ai urcat intr-un 308 sa mergi cu el? Dar intr-un GV? am mers cu G IV cu motor SDI adus din De. eu nu as da atatia bani pe un Golf (din lipsa spatiului si dotarilor). nu stiu cum este V-ul... |
#38
Posted 08 September 2008 - 12:13
la orice VAG, SDI-ul este cea mai neinspirata alegere posibila(poate doar motoarele de 1.4 vechi sa fie mai neinspirate, pe masini de peste 1300 kg)!
Personal, la primul 206 la care instrumentele de bord(cluster-ul cu vitezometrul) se misca pe verticala vre-o 2-3 cm fata de pozitia lui normala am zis ca e proasta masina aia, sau o fi avut omul ala ghinion cand si-a ales masina. La al doilea 206 care avea aceeasi problema, am zis ca o fi fost un lot sau doua cu probleme. Cand l-am vazut si pe al treilea cu aceasta problema... Am auzit mult mai multi oameni ce ar da Peugeot pe VAG decat oameni ce ar da VAG per Peugeot. Este adevarat ca masinile lor sunt foarte frumoase (imi place la nebunie aspectul 207-lui), dar am mari dubii cu privire la calitatea efectiva a masinii! Edited by Rapier, 08 September 2008 - 12:14. |
#39
Posted 08 September 2008 - 20:19
beligerantu, on Sep 8 2008, 07:41, said: Golf IV e un rahat pe langa 308!! nu stiu cum este V sau viitorul G VI... In primul rand, Golf IV trebuie comparat cu 307, nu 308 ! 308-le trebuie comparat cu Golf V Ca sa fie de aceiasi generatie. In plus motorul de 1.9 SDI de pe golf este unul de consum ! De oras ! Nu de forja sau pentru un mers sportiv. Ia incearca tu un Golf IV cu motor de 1.9 TDI 131 CP sau 150 CP, si apoi sa te aud vorbind ! Si ca sa ne arati cat esti de pe langa, mai si compari o masina cu motor de consum cu una pe care nici n-ai condus-o si este model mai nou. Bravo ! Am condus 307 1.6-le, mii de km si sincer mi se pare penibila masina aia. La 110 CP cat avea, tragea mai prost decat passatul meu de 101 CP ! Atat in depasiri cat si la sprint, iar despre problemele avute cu 307-le nici nu mai vreau sa vorbesc. Probleme avute la mai putin de 100 000 km ce nu am avut cu passatu in 200 000 km ! Sincer n-as da VAG pe nimic. Chiar gasesti tot ce vrei in gama VAG ! |
#40
Posted 09 September 2008 - 12:19
sor|nn, on Sep 8 2008, 21:19, said: Sincer n-as da VAG pe nimic. Chiar gasesti tot ce vrei in gama VAG ! |
#41
Posted 09 September 2008 - 13:07
sor|nn, on Sep 8 2008, 21:19, said: In primul rand, Golf IV trebuie comparat cu 307, nu 308 ! 308-le trebuie comparat cu Golf V Ca sa fie de aceiasi generatie. In plus motorul de 1.9 SDI de pe golf este unul de consum ! De oras ! Nu de forja sau pentru un mers sportiv. Ia incearca tu un Golf IV cu motor de 1.9 TDI 131 CP sau 150 CP, si apoi sa te aud vorbind ! Si ca sa ne arati cat esti de pe langa, mai si compari o masina cu motor de consum cu una pe care nici n-ai condus-o si este model mai nou. Bravo ! Te consumi degeaba , unii au o ura fenomenala pe VAG si posesorii de VAG. Celor care nu pot sa doarma de grija noastra. Edited by MAK, 09 September 2008 - 13:08. |
#42
Posted 09 September 2008 - 18:51
MAK: unii chiar cred ca e plina romania de VAG-uri pentru ca sunt proaste..nu pentru ca sunt bune. Si ca toti romanii se fraieresc umbland cu asa masini scumpe si proaste..mai bine iau una frantuzeasca, ieftina(relativ) si buna..In plus isi mai dau si cu parerea despre ce nu cunosc.
Vlad stai sa ne intelegem, VAG nu e reprezentat doar de VW Din cauza asta am zis ca nu as da VAG(nu VW) pe nimic. Pentru ca gasesti si masini sport, si masini premium, si SUV-uri si tot ce vrei |
#43
Posted 09 September 2008 - 21:48
Sambata am fost in piata auto de la Floresti, CJ. Mare de masini sh, majoritatea Audi si VW. Ma refer aici la cele euro 2, intrate recent. Nu am vazut decit vreo 2-3 Pejo..... Citeva Opel, Ford. Am intrebat citiva cunoscuti , care aduc masini din DE; de ce nu sint asa de multe opel, ford, pejo.... ca si VW-AUDI? Raspunsul a fost scurt; nu aducem "ruginituri".
|
#44
Posted 09 September 2008 - 22:10
mai..sa nu ne intelegem gresit. Peugeot-urile,renaulturile si Citroenul nu sunt masini chiar proaste pentru pretul care-l au ! Problema e ca la noi nu rezista la fel de mult ca un VAG, si nici pe drumuri mai bune n-ar rezista nimic din frantuzesti la fel ca o masina nemtzeasca.
|
#45
Posted 09 September 2008 - 23:32
#46
Posted 09 September 2008 - 23:37
ar trebui sa isi schimbe numele corporatiei in volkswagen-audi-golf ca oricum unii doar asta stiu sa zica despre VW
|
|
#47
Posted 10 September 2008 - 06:55
ca sa vezi ce idioti sunt elvetienii, londonezii si alte neamuri idioate: vezi ruginituri la tot pasul!
|
#48
Posted 10 September 2008 - 08:16
#49
Posted 10 September 2008 - 09:10
#51
Posted 10 September 2008 - 19:37
cei de la VW au o istorie tare interesanta cu golful adica,golf 1 si golf2 sunt aproape asemanatoare,golf3 si golf4 au linia caroseriei la fel iar golf5 si golf6 sunt aproape la fel difera fata si spatele.Cam asa a mers generatiile de golf,golf 7 o sa fie schimbat mult fata de G6.
Cum poti sa compari golf IV cu Peugeot 308,sunt generatii diferite. |
|
#52
Posted 11 September 2008 - 18:49
cand pejo o sa fie peste VW sa mi spuneti sa ma arunc de pe bloc.
pejo e un nimic pe langa marele concern nazist. TDI este mult peste HDI si Pejo e un simplu morman de fiare care are un singur brand dupa ce mai citit de VW mai vb...multi dintre voi nu stiiti ca majoritatea inovatiilor pe un amarat de G5 vin de la Lambo sau Audi...sunt lucrueri care conteaza... totusi tre sa recunosc ca Pejo e de 100 de ori mai confortabila dar in rest NIMIC |
#53
Posted 11 September 2008 - 22:05
supramax, on Sep 11 2008, 19:49, said: cand pejo o sa fie peste VW sa mi spuneti sa ma arunc de pe bloc. pejo e un nimic pe langa marele concern nazist. TDI este mult peste HDI si Pejo e un simplu morman de fiare care are un singur brand dupa ce mai citit de VW mai vb...multi dintre voi nu stiiti ca majoritatea inovatiilor pe un amarat de G5 vin de la Lambo sau Audi...sunt lucrueri care conteaza... totusi tre sa recunosc ca Pejo e de 100 de ori mai confortabila dar in rest NIMIC cine zice ca tdi-ul e mult peste hdi? Ca cei de la fauve abia recent au descoperit commonrail-ul par example, sunt printre ultimii care au descoperit scaderea cilindreii si tot asa. IN majoritatea testelor vazute de mine , la motor tdi-ul a pierdut la scor in fata hdi-ului (si daca vrei sa pui placa cu chestii frantuzesti, din cate stiu eu , unele hdi-uri sunt facute impreuna cu Ford si/sau bmw) |
#54
Posted 11 September 2008 - 22:39
Comonrailu` asta nu o sa aiba demarajul unui PD, poate deocamdata. Am auzit oameni la reprezentanta intrebind care dintre masini au motoare comonrail, ca nu au demaraj asa bun ca PD.Ei voiau sa cumpere si se fereau de cele cu rampa comuna. Deci................
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users