Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
new mazda 2
Last Updated: May 19 2008 18:55, Started by
m.alexandru
, Jan 28 2008 13:58
·
0
#1
Posted 28 January 2008 - 13:58
ma tot uitam dupa Mazda 3, dar e cam scumpa cu ce dotari vreau eu si am descoperit noua mazda 2...
nu i-am dat atentie la inceput, dar varianta gt, de 103 cp e full full option si pare interesanta iar pretul de 14590e pt ce ofera.. pare ok. aveti vreo parere? are cineva? arata la fel de bine in realitate ca si in poze? stiu ca e f noua.. dar intreb si eu. (momentan am un 206 hdi de 2.0L din 2000 luat sh si mi s-a cam luat de bagat bani in el) Attached FilesEdited by m.alexandru, 28 January 2008 - 14:00. |
#2
Posted 28 January 2008 - 14:22
in realitate masinuta e urata. ruperi de linie aiurea, mie unuia mi se pare un esec dpdv al designului. 2 am vazut pana acum si amandoua mi s-au parut la fel. iar 14.600 de euro mi se pare destul de mult pt o motorizare pe benzina.
|
#4
Posted 28 January 2008 - 15:28
romaximusro, on Jan 28 2008, 14:22, said: in realitate masinuta e urata. ruperi de linie aiurea, mie unuia mi se pare un esec dpdv al designului. 2 am vazut pana acum si amandoua mi s-au parut la fel. iar 14.600 de euro mi se pare destul de mult pt o motorizare pe benzina. cutzu zice ca arata bine... o sa ma duc sa o vad si eu live ca depinde de gustu omului pana la urma. dar 14600 la asta e varianta de top, la o Mazda 3 ajungi la 20k si un pic daca vrei sa pui toate dotarile de pe asta. si ai avea tot doar 105cp. (1.6i) iar fata de altele din gama ei, mi se pare mai ieftina (207, fiesta, corsa) totusi... daca vrei sa pui pe alea dotari ce ai pe asta trece de pretul ei. Edited by m.alexandru, 28 January 2008 - 15:29. |
#5
Posted 28 January 2008 - 15:32
m.alexandru, on Jan 28 2008, 15:28, said: cutzu zice ca arata bine... o sa ma duc sa o vad si eu live ca depinde de gustu omului pana la urma. dar 14600 la asta e varianta de top, la o Mazda 3 ajungi la 20k si un pic daca vrei sa pui toate dotarile de pe asta. si ai avea tot doar 105cp. (1.6i) iar fata de altele din gama ei, mi se pare mai ieftina (207, fiesta, corsa) totusi... daca vrei sa pui pe alea dotari ce ai pe asta trece de pretul ei. hmm.. eu cred ca topicul asta merge la sfaturi de cumparare. corsa sigur e mai ieftina, ar mai fi si Renault clio3 care in 13.000 de euro ddp iti ofera motor diesel, in nivel de echipare maxim. |
#6
Posted 28 January 2008 - 15:37
Masinuta e frumoasa si in realitate. Atata doar ca are rotile mai mici decat ii cer liniile designului. Insa cu motorul de 1,5 e o mica bomba. Mai ales ca este cea mai usoara dintre competitoare (aprox. 1050 de kg). Are 5 stele ncap, toate airbagurile posibile si imposibile, are un bord futurist si bine inchegat. Eu zic ca merita cei 14.600 de euro DDP.
Singurul ei inconvenient este ca nu da impresia de masina din clasa superioara (asa cum o fac celelalte competitoare 207, Corsa, Clio III), asta probabil si din cauza dimensiunilor. Este cea mai scurta si mai putin lata dintre toate. Nu se compara cu Mazda 3. Nu stiu ce Mazda 3 ai configurat tu, dar Mazda 3 sedan 2.0 si 150 CP in varianta GT este 20139 Euro DDP pe site. Edited by batman, 28 January 2008 - 15:38. |
#7
Posted 28 January 2008 - 16:07
batman, on Jan 28 2008, 15:37, said: Nu se compara cu Mazda 3. Nu stiu ce Mazda 3 ai configurat tu, dar Mazda 3 sedan 2.0 si 150 CP in varianta GT este 20139 Euro DDP pe site. CD110 TX Plus 80 / 110 5 trepte ? 16.424 ? 19.544 ce-i drept 1.6i de 105 cp e doar 17500e dar tot e mult oricum ma uitam la diesel pt ca benzina la mazda 3 cu motorul de 1.6 ia in buc 12-13% si e cam multicel. Edited by m.alexandru, 28 January 2008 - 16:08. |
#9
Posted 28 January 2008 - 18:16
m.alexandru, on Jan 28 2008, 16:07, said: oricum ma uitam la diesel pt ca benzina la Mazda 3 cu motorul de 1.6 ia in buc 12-13% si e cam multicel. pune totu pe foaie si sa vezi ca-ti da cu minus (mai ales daca faci 20.000 pe an iti amortizezi banii in 5-6 ani) . Iti dau eu datele problemei 2000 E in plus pt motorizarea motorina , si 0.10 ron in plus la litru pt motorina. Mai adauga si ca dieselurile is de conceptie PSA si ca motorina e cam proasta in RO. un calcul simplu luand un consum mixt de 7l pe benzina si de 5 pe motorina cu 35.000 lei benzina si 36.000 lei motorina, arata asa : benzina : 3500 litri (consumati la 50.000 km) X 35.000 = 122.500.000 lei motorina : 2500 litri (consumati la 50.000 km ) X 36.000 = 90.000.000 lei diferenta este de 32.500.000 lei adica aprox 850 E 1700 E ti-i amortizezi dupa 100.000 km , iar 2000 E (cat dai in plus pt mot.motorina) dupa 115-120.000 km. Misto nu ? in plus asta nu te scuteste de problemele cu injectoare care apar la dizal din cauza motorinei proaste , iar reviziile costa cu 20-30% mai mult decat benzina . P.S. multi si-au luat motorina din cauza ca au vazut consum redus .....chiar si unor `comunisti` prieteni de familie le explic si acum ca si-au luat teapta dat fiind faptul ca fac 10.000 km pe an(si masina nu o tin mai mult de 5 ani).....dar oamenii au ochii inchisi Edited by cosmin_miu, 28 January 2008 - 18:22. |
#10
Posted 28 January 2008 - 18:43
Vad ca este o reducere la mazda3. Nu stiu cat de actualizat este siteul dar poti alege a doua varianta de echipare si anume TE, care pe langa dotarile standard are ceva pe ea, nu o iei chiar in curu gol. Si cu reducerea aia ajunge la pretul unui mazda2 full options. Tu ce alegi acum? spatiu cat intr`o conserva, sau patron la volan cu mai putine dotari de fitze pana la urma.
Attached FilesEdited by Cutzu, 28 January 2008 - 18:45. |
|
#11
Posted 28 January 2008 - 19:16
Cutzu, on Jan 28 2008, 18:43, said: Vad ca este o reducere la mazda3. Nu stiu cat de actualizat este siteul dar poti alege a doua varianta de echipare si anume TE, care pe langa dotarile standard are ceva pe ea, nu o iei chiar in curu gol. Si cu reducerea aia ajunge la pretul unui mazda2 full options. Tu ce alegi acum? spatiu cat intr`o conserva, sau patron la volan cu mai putine dotari de fitze pana la urma. pretul afisat include deja reducerea din pacate |
#12
Posted 28 January 2008 - 19:21
Aaaaaaaaaaaaaa . Atunci sa`si ia ciupearca pe 4 roti full option.
|
#14
Posted 28 January 2008 - 20:29
despre Mazda 2:
Am mers cu ea si pot spune ca are propriul ei factor de "zoom-zoom". Motorul era de 85 cai si se descurca foarte bine in oras. Pe langa faptul ca e mai mica decat rivalele sale, este si foarte agila. Dealerul si-a permis sa o duca chiar putin peste limite si mi s-a parut foarte ok comportamentul ei, usor de controlat si distractiv(are tendinte supraviratorii ). Altfel, spatiul interior e foarte bun pentru clasa ei, penalizand insa portbagajul. Daca mergi mult in oras te-as sfati sa iei mazda2 cu motorul de 85CP - raport performante/consum perfect. Daca iesi din oras in weekenduri, mai bine iti iei mazda 3 cu motorul de 1,6 decat asta cu 1,5. Nu se compara la drum lung. |
#15
Posted 28 January 2008 - 22:02
Genesis, on Jan 28 2008, 19:33, said: dar Mazda 3 TE are tot ce iti trebuie in afara de computer de bord. aproape... n-are esp, faruri de ceata jante aliaj (si computerul de bord care sa zicem ca mai rau te sperie cu consumu instant in trafic ) octavius, zici ca e super mazda 2 pt oras, intr-adevar 85% din timp merg in oras, dar mazda 3 varianta despre care se discuta are 105cp... iar mazda 2 1.5i are 103cp. nu vad dc nu s-ar compara la drum lung... tinuta de drum? nu se aseaza ca o mazda 3 pe sosea? |
|
#16
Posted 29 January 2008 - 00:36
farurile de ceata si jantele le comanzi dupa. Ti le monteaza la ei in service.
|
#17
Posted 29 January 2008 - 08:20
cosmin_miu, on Jan 28 2008, 18:16, said: pune totu pe foaie si sa vezi ca-ti da cu minus (mai ales daca faci 20.000 pe an iti amortizezi banii in 5-6 ani) . Iti dau eu datele problemei 2000 E in plus pt motorizarea motorina , si 0.10 ron in plus la litru pt motorina. Mai adauga si ca dieselurile is de conceptie PSA si ca motorina e cam proasta in RO. un calcul simplu luand un consum mixt de 7l pe benzina si de 5 pe motorina cu 35.000 lei benzina si 36.000 lei motorina, arata asa : benzina : 3500 litri (consumati la 50.000 km) X 35.000 = 122.500.000 lei motorina : 2500 litri (consumati la 50.000 km ) X 36.000 = 90.000.000 lei diferenta este de 32.500.000 lei adica aprox 850 E 1700 E ti-i amortizezi dupa 100.000 km , iar 2000 E (cat dai in plus pt mot.motorina) dupa 115-120.000 km. Misto nu ? in plus asta nu te scuteste de problemele cu injectoare care apar la dizal din cauza motorinei proaste , iar reviziile costa cu 20-30% mai mult decat benzina . P.S. multi si-au luat motorina din cauza ca au vazut consum redus .....chiar si unor `comunisti` prieteni de familie le explic si acum ca si-au luat teapta dat fiind faptul ca fac 10.000 km pe an(si masina nu o tin mai mult de 5 ani).....dar oamenii au ochii inchisi da da,fix asa e 7% scoti cu un benzinar in regim ex urban (la 110-120km/h si cu scurte reprize peste),un diesel in ac conditii papa 5% chiar si mai putin,in regim urbam un benzinar 1.6 papa 11.5-12%,un diesel cam 7.5-8%,acum mai calcueaza matale si vezi la ce rezultat ajungi (si vezi ca nu toata lumea merge 50urban,50% ex urban) on topic suzuki swift 1.5 102cp in vers de top(abs,6airbag,AC,computer,mp3,keyless go,geamuri el,oglinzi el,scaune incalzite,jante) 12200e ddp ce zici??? |
#18
Posted 29 January 2008 - 09:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users