Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

"Am facut locuri de parcare&#...
 Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 

VW Phaeton vs Audi a8 vs Mercedes S-classe

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008

 MAK, on Jan 12 2008, 22:28, said:

Mai lasa-ne cu obiectele de muzeu si cu clasicele tale.
Imi pare rau ca nu am filmat ( nu aveam baterii in aparat ) cum se chinuia un obiect de muzeu ( Opel Omega ) sa iasa din 3 cm de zapada si cu gume de iarna.
Am ris cu lacrimi, m-ai ales ca i-am zis pe geam ca vin sa-l trag si i-am aratat cu ce.   :lol:
S-a dat familia lui jos din masina ( 2 copii si o femeie ) si au inceput sa impinga, si de-abia au reusit dupa 5 minute sa plece.
Rusinos, foarte rusinos, pe unde trece un Tico cu gume de vara, nu poate trece balena cu gume de iarna.   :lol:
Eu ii dadeam foc.   :lol:
Tu traiesti intr-o lume a ta din anii 80'-90', chiar nu vrei sa intelegi ca noi ceilalti traim in 2008.

Motivul : gume de vara (proabil si sterse bine) , sofer prost si eventual lipsa asr-ului , asa ca nu poti da vina complet pe masina. insa iti dau partial dreptate, acum vreo 10 ani cu un 600SEL balena era destul de complicat sa pornesti din zapada..(w140)

#20
c17h21no4

c17h21no4

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 18.12.2007
frate dar de ce nu a pomenit nimeni de un BMW seria 7 ? am si mers cu asa ceva mi se pare fantastic

#21
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Nu dau sfaturi din dotari motorizari etc. ,dar parerea mea e ca Phaeton e exclusivist. Nu o sa vezi bisnitari si pietari mergand intr-un phaeton, in schimb o sa vezi oameni de prima clasa. No offence to anyone.

#22
mircea_tdo

mircea_tdo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 20.08.2007
Mak acum fara sa te superi pe mine ai avut vreodata ocazia sa mergi cu un S Class din '92?aproape toate masinile cu tractiune pe spate au probleme iarna,dar asta nu inseamna ca-s proaste -_-

#23
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 mircea_tdo, on Jan 13 2008, 16:36, said:

....aproape toate masinile cu tractiune pe spate au probleme iarna   ,   dar asta nu inseamna ca-s proaste    -_-
Ai spus realitatea, barem sa  accepte si cei care "nu vad".

#24
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008

 MAK, on Jan 13 2008, 21:09, said:

Ai spus realitatea, barem sa  accepte si cei care "nu vad".

nu stiu de ce esti asa pornit inpotriva rwd-urilor, daca ai gume de iarna de calitate merg la fel de bine ca fwd, doar la pornire e un pic mai greu , insa cu un pic de tehnica se rezolva si asta...

#25
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
RWD cu motor in fata e chiar misto iarna, cu conditia sa stii ce sa faci cand fuge de cur masina si sa nu ajungi sa ramai cu rotile din spate blocat pe gheata/zapada... nu ai destula apasare pe spate incat sa iesi de acolo asa cum ai face-o daca ai avea si motorul si tractiunea pe aceeasi punte.

Legat de versus, intr-adevar cele mai rare pe la noi sunt Phaeton-urile... dar totusi nu intotdeauna ce e rar e si bun. Eu pur si simplu as lua masina care se prezinta cel mai bine la banii respectivi (nr de km, uzura) avand in vedere ca e vorba de un 2nd hand...

#26
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Eu m-as feri de RWD la o masina pentru un om asezat care n-are apucaturi de racer boy... In Romania o sa mai avem mult timp de acum incolo drumuri si parcari inzapezite, polei, mizga si alte scirbe asa ca de ce sa nu mergi pe un AWD care sigur te scoate din probleme?

E drept ca Phaeton e similar cu A8 dar n-are nici pe departe imaginea de marca pe care o are A8-ul si are si un design de Passat lungit asa ca nu mi-as bate capul. Cei care tin neaparat sa fie diferiti in luxul lor sint liberi sa-si ia Phaeton dar pentru un efect sigur - A8.

#27
mircea_tdo

mircea_tdo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 20.08.2007

 MAK, on Jan 13 2008, 21:09, said:

Ai spus realitatea, barem sa  accepte si cei care "nu vad".
eu spun chestia asta din propria experienta.cu cauciucuri de iarna daca ninge un pic mai mult risti sa ramai cu ea in curte.in schimb vara este o adevarata placere,sportivitate.

#28
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Seria 7 all the way!!! La 30k iti iei un 730D din 2003-2004.

#29
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 bogdanski, on Jan 14 2008, 09:59, said:

nu stiu de ce esti asa pornit inpotriva rwd-urilor, ...
Nu sint impotriva unui sistem de tractiune, ar fi chiar culmea.   :)
Ma deranjeaza cei care sustin pina in maduva oaselor ceva ce se vede zilnic pe strada.
Adica eu cu inca citiva vecini  ajutam un vecin cu BMW ( cu toate sistemele si cu gume de iarna) sa iasa din parcare si pina la urma il impingem la loc in parcare ( a plecat omul cu Olcitul lui taica-sau pina la urma ) si vin altii si spun ca-s baliverne, ca face, ca drege.
Chiar vecinul respectiv a recunoscut ca iarna este nasol cu tractiune spate.
Acel om este bolnav dupa BMW, este la al doilea, dar recunoaste ca iarna nu-i ca vara.
Am mers si eu prin 90' si ceva, vreo 2 ierni cu tractiune spate si stiu foarte bine cum  merge.

#30
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008

 MAK, on Jan 14 2008, 20:29, said:

Nu sint impotriva unui sistem de tractiune, ar fi chiar culmea.   :)
Ma deranjeaza cei care sustin pina in maduva oaselor ceva ce se vede zilnic pe strada.
Adica eu cu inca citiva vecini  ajutam un vecin cu BMW ( cu toate sistemele si cu gume de iarna) sa iasa din parcare si pina la urma il impingem la loc in parcare ( a plecat omul cu Olcitul lui taica-sau pina la urma ) si vin altii si spun ca-s baliverne, ca face, ca drege.
Chiar vecinul respectiv a recunoscut ca iarna este nasol cu tractiune spate.
Acel om este bolnav dupa BMW, este la al doilea, dar recunoaste ca iarna nu-i ca vara.
Am mers si eu prin 90' si ceva, vreo 2 ierni cu tractiune spate si stiu foarte bine cum  merge.

Eu am spus-o din experienta proprie, de 3 ani conduc tractiune spate (C220 cdi) si nu am avut inca probleme. Urc destul de des in fiecare iarna la munte (Arieseni) iar pe serpentine chiar ma distrez uneori insa nu mi s-a intamplat sa pierd controlul. Anul acesta am experimentat cu gume de vara in zapada afanata de 10cm, recunosc, a fost greu dar tot am ajuns in siguranta la destinatie. Iar referitor la masinile din topic, 4x4 se merita doar daca se circula mai tare si destul de des pe drumuri de calitate slaba, necuratate cu porniri dese din zapada proaspata, in rest e cam greu sa ii pierzi contolul.

#31
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
phaetonul. vezi putine pe strada, e o masina superba, ai awd, probabil are devalorizarea cea mai mare (deci sanse sa gasesti o masina mai noua, mai dotata, etc).

#32
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
la cei 40k, a doua si a treia (mai ales a treia...cu rezerva cam la ce vechime ar fi).Si Phaeton merita banii ca masina in sine, mai greu cu sigla W de pe ea (devalorizarea).Una e sa poti face o masina de nivel premium si alta e sa ai si succes pe piata cu ea (sa fii recunoscut ca si consacrat in clasa premium).Poate dupa inca 2-3 incercari, daca si le vor permite, vor reusi sa atraga cat de cat atentia, desi VW  nu mai are timp, sa vedem ce vor face sub Porsche.

Edited by gege, 15 January 2008 - 16:35.


#33
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006

 romaximusro, on Jan 14 2008, 23:21, said:

phaetonul. vezi putine pe strada,

Dap...pentru ca celelalte sunt in service-uri :lol:. Au directorii mei Phaeton-uri....parerea lor despre Phaeton, am scris-o in alt topic. Una peste alta....dezastru. Nu defectiuni grave, dar mici si multe.

#34
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 richelieu, on Jan 15 2008, 16:50, said:

Nu defectiuni grave, dar mici si multe.
Care sunt alea? nu de alta , dar eu am auzit exact contrariul , de la un mecanic ce lucreaza la Porsche ro si mi-a zis ca in service intra mai putine phaetoane decat A6/A8 (acum poate conteaza si anul in care au fost facute) . Nu stiu ce sa zic in comparatie cu mercedesul , dar in comp cu audiurile merita .

#35
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Vlad_int1, on Jan 15 2008, 19:57, said:

Care sunt alea? nu de alta , dar eu am auzit exact contrariul , de la un mecanic ce lucreaza la Porsche ro si mi-a zis ca in service intra mai putine phaetoane decat A6/A8 (acum poate conteaza si anul in care au fost facute) . Nu stiu ce sa zic in comparatie cu mercedesul , dar in comp cu audiurile merita .

fata de a6, e normal sa intre mai putine, cate a6-uri is in tara si cate phaetoane? :lol:

#36
mircea_tdo

mircea_tdo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 20.08.2007
Maximuse cum de ai intrat tu chiar pe topicul acesta nu inteleg ca nu scrie nimic de Logan sau rino :lol:  :lol: ,sau ai crezut ca e LOgan  vs Phaeton vs Audi A8 vs Mercedes S_Class?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate