Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre Japonia - tara pe care nu ...

ICSee din sursa sigura sau echiva...

Acumulator 3.7v

Andaluzia sau Tara Bascilor
 Alternativa la Ruse din Bucuresti...

Pragurile minime de raportare pen...

Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta
 Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...

Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...
 Apeluri efectuate dar nu apar in ...

Apa de puț in Berceni-Ilfov

Recomandare alegere - R7 7800X3D/...

OCEANIA NATIONS CUP 2024
 

La plimbare cu ... yachtul

- - - - -
  • Please log in to reply
489 replies to this topic

#415
rexsailor

rexsailor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 09.05.2008
salut !
vali,no ofense please!
doar am incercat sa lamuresc unele aspecte legate de sarme!
in alta ordine de idei,am gasit ceva forum unde niste crocodili prezentau avantajele unui cocpit central(mai mult sau mai putin!) eu as pune in pupa o cabina mica care sa sparga valul din pupa,si in care ai putea amenaja ceva-cuseta,bucatarie,etc!
daca stii barcile din tomis,singura cu asa ceva e bananen blues!

#416
fitness4mind

fitness4mind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 16.08.2007

View Postrexsailor, on Oct 1 2008, 23:04, said:

salut !
vali,no ofense please!
doar am incercat sa lamuresc unele aspecte legate de sarme!
in alta ordine de idei,am gasit ceva forum unde niste crocodili prezentau avantajele unui cocpit central(mai mult sau mai putin!) eu as pune in pupa o cabina mica care sa sparga valul din pupa,si in care ai putea amenaja ceva-cuseta,bucatarie,etc!
daca stii barcile din tomis,singura cu asa ceva e bananen blues!

Never ever i'll be offenced :) . La cockpitul central e putin mai complicata autovidarea si manevra carmei. Suna bine o cabina pupa, dar iti trebuie o barca mai maricica. Pentru a sparge valurile din pupa la un cruiser offshore, eu as folosi forma tip folkboat a etamboului:
Attached File  s45806_moored4.jpg   53.32K   88 downloads
Asta e cumva Banana Blues?
Attached File  Picture_068.jpg   872.68K   86 downloads

Edited by fitness4mind, 01 October 2008 - 23:47.


#417
rexsailor

rexsailor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 09.05.2008
:lol: da,asta e bananen blues,din cate am vazut e un model de prinanii 80, iar anul asta au aparut scarite pe catarg....
eu ma gandisem la niste scarite demontabile, dar se poate si asa!


si uite cum au rezolvat altii problema cu echea!

                                   si ultima- o modesta barca cu englezi, cu doua catarge....i-am intrebat pe cei de la politia de frontiera ce barca e aia mare,si mi-au spus ca-i un englez!!!!!!

Attached Files


Edited by rexsailor, 02 October 2008 - 01:45.


#418
Stefan-C

Stefan-C

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 30.06.2008
Se pare ca nici Soimul Maltez nu este scutit de surprize... :mellow:
http://yachtpals.com...-collision-3074
sau
http://www.velablog....alcone-maltese/
Ar fi interesat sa incercam sa comentam imaginile....sunt reale...? , cine a gresit si ce anume...?

#419
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut stimati colegi,
am reusit si eu sa iau examenul de skipper in sesiunea din 10 oct la Mamaia. Din pacate primavara e departe si iesirile pe mare acum sunt sporadice si "pe furate". Saptamana trecuta desi vremea a fost superba, valurile si vantul ne-au cam dat de furca... Dar asa e cand esti incepator in ale velelor si te chinui cu infrigurare sa tii un drum pe o mare agitata.
Carte de capatai pentru examenul de la ANR mi-a fost cartea D-lui Marin Deboveanu "Conducerea iahtului pe mare si pe ape interioare", ideala pt clasele D, C si B. Din pacate cartea asta nu se gaseste in librarii si e destinata pasionatilor de iahting (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc). Daca sunt doritori pentru aceasta carte, pot vorbi cu Dl. Profesor si sunt convins ca voi reusi sa obtin cateva exemplare, desi numai cursantii dumnealui au acces la ea. Pretul de 150 lei  mi s-a parut mare initial, dar e o carte in tiraj foarte mic si fara pretentii de distributie in reteaua de librarii si deci de obtinere a unui profit. Cei care au reusit s-o achizitioneze stiu asta...

Attached File  CCF18102008.jpg   281.67K   48 downloads

Bun cart inainte !

#420
Stefan-C

Stefan-C

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 30.06.2008

View Postradu90, on Oct 18 2008, 12:06, said:

examenul de skipper in sesiunea din 10 oct la Mamaia....
Attachment CCF18102008.jpg

Salut radu90,
Am si eu cartea d-lui Deboveanu si pot sa spun ca are multa informatie utila in ale navigatiei...
Cind spui examen de skipper la ce te referi....?
incearca si   forum barcaholic

Succes

#421
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 07.06.2005

View PostStefan-C, on Oct 18 2008, 20:01, said:

Salut radu90,
Am si eu cartea d-lui Deboveanu si pot sa spun ca are multa informatie utila in ale navigatiei...
Cind spui examen de skipper la ce te referi....?
incearca si   forum barcaholic

Succes

ei, am exagerat evident cu titulatura. ma refeream la cat. C si D.

#422
x_petrolist

x_petrolist

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.10.2008
Salut,

Am pornit tirziu la indedplinirea viselor din copilarie dar mai bine decit niciodata. Cautind pe net informatii referitoare la folosirea barcilor cu vele in conditii de vint peste 15-20 knots am dat peste un link care m-a adus aici. Am citit tot ce ati postat si m-am bucurat nespus sa gasesc un grup de entuziasti ca voi si cu cunostiinte atit de vaste in domeniu.

Mai pe la inceput au fost enumerate citeva titluri de carti si as dori sa obtin niste copii electronice. Pina acum nu am decit pe Bowditch – The American Practical Navigator (la care citesc inca).

Si acum cite ceva despre mine. Anul acesta la sfirsitul lui August am cumparat un Catboat fabricat in 1969 - Marshall Sanderling - 18' si am inceput sa ma dau cu el. Este shallow draft cu centerboard si gaf rig (scuze, stiu ca va trebui sa invat toate aceste denumiri si in limba materna). Primele iesiri le-am facut cu un coleg de serviciu. Acum am inceput solo si intentionez sa n-o pun la iernat. Am sa continui iar inspre vara, cu experienta capatata, vreau sa ies cu ea in Ocean. In prezent este ancorata si folosita intr-o laguna maricica.

Multa stima

#423
fitness4mind

fitness4mind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 16.08.2007

View Postx_petrolist, on Oct 24 2008, 00:01, said:

Anul acesta la sfirsitul lui August am cumparat un Catboat fabricat in 1969 - Marshall Sanderling - 18' si am inceput sa ma dau cu el. Este shallow draft cu centerboard si gaf rig (scuze, stiu ca va trebui sa invat toate aceste denumiri si in limba materna).

Felicitari pentru achizitie, cred ca ati pus poza pe celalalt forum, arata bine "jucaria" :). Traducerea ar fi velier cu catarg in prova (catboat), pescaj mic, derivor rabatabil si randa cu pic. Nu ne-ati spus daca e puntat sau cabinat, dar la 18' putin probabil. Documentatie gasiti din belsug la noi, numai sa spuneti ce va intereseaza.

#424
x_petrolist

x_petrolist

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.10.2008

View Postfitness4mind, on Oct 26 2008, 17:34, said:

Felicitari pentru achizitie, cred ca ati pus poza pe celalalt forum, arata bine "jucaria" :). Traducerea ar fi velier cu catarg in prova (catboat), pescaj mic, derivor rabatabil si randa cu pic. Nu ne-ati spus daca e puntat sau cabinat, dar la 18' putin probabil. Documentatie gasiti din belsug la noi, numai sa spuneti ce va intereseaza.

Multumesc.
Da, are si o cabina pentru 2 persoane. Am sa postez citeva poze be barcoholic. M-am extenuat cu scrisul aici si acolo am fost extrem de laconic (am uitat de copy & paste).
Referitor la documentatie, as dori ceva despre diagrama polara .... pomenita in discutia despre MG26 .... si ceva despre dimensionarea velelor si pozitionarea / fixarea mastului.
Se mai intra pe site-ul asta sau s-a mutat toata lumea pe barcoholic?

#425
fitness4mind

fitness4mind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 16.08.2007

View Postx_petrolist, on Oct 27 2008, 18:54, said:

Multumesc.
Da, are si o cabina pentru 2 persoane. Am sa postez citeva poze be barcoholic. M-am extenuat cu scrisul aici si acolo am fost extrem de laconic (am uitat de copy & paste).
Referitor la documentatie, as dori ceva despre diagrama polara .... pomenita in discutia despre MG26 .... si ceva despre dimensionarea velelor si pozitionarea / fixarea mastului.
Se mai intra pe site-ul asta sau s-a mutat toata lumea pe barcoholic?

Domnule Aurelian, mai postam si aici pe Softpedia chestii de interes general, fiind un forum cu trafic mare, in scopul cooptarii de noi amatori in comunitatea de velisti. Avantajul celuilalt forum este ca e structurat exact dupa cerinte, fiind deci mult mai util. Diagrama polara (Polar Plots) este in esenta o reprezentare grafica a vitezelor unui velier in functie de diferite viteze si aluri ale vantului (in attach). Despre detaliile greementului mai bine discutam dincolo, in amanunt.
Attached File  did34pol.gif   19.32K   31 downloads

#426
simba_the_sailor

simba_the_sailor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 04.08.2008
Ahoooy!


Duminica, 09 Noiembrie 2008, 1302 hrs.
Les Sables d’Olonne, Franta

Poooc!

skiperrii:

http://www.vendeeglo...-2008/skippers/

1 - Roland Jourdain
Veolia Environnement


  
2 - Jeremie Beyou
Delta Dore


  
3 - Jean-Pierre Dick
Paprec-Virbac 2


  
4 - Jean Le Cam
VM Matériaux




5 - Samantha Davies
Roxy


  
6 - Yann Elies
Generali


  
7 - Kito de Pavant
Groupe Bel


  
8 - Arnaud Boissieres
Akena Vérandas




9 - Marc Guillemot
Safran


  
10 - Michel Desjoyeaux
Foncia


  
11 - Loick Peyron
Gitana Eighty


  
12 - Rich Wilson
Great American III




13 - Bernard Stamm
Cheminées Poujoulat


  
14 - Dominique Wavre
Temenos II


  
15 - Derek Hatfield
Algimouss Spirit of Canada


  
16 - Mike Golding
Ecover




17 - Jean-Baptiste Dejeanty
Maisonneuve


  
18 - Yannick Bestaven
Aquarelle.com


  
19 - Raphaël Dinelli
Fondation Océan Vital


  
20 - Unai Basurko
Pakea Bizkaia




21 - Armel Le Cléac´h
Brit Air


  
22 - Alex Thomson
Hugo Boss


  
23 - Sébastien Josse
BT


  
24 - Dee Caffari
Aviva




25 - Steve White
Toe in the Water


  
26 - Marc Thiercelin
DCNS


  
27 - Jonny Malbon
Artemis


  
28 - Vincent Riou
PRB




29 - Brian Thompson
Bahrain Team Pindar


  
30 - Norbert Sedlacek
Nauticsport-Kapsch


s-au luat la intrecere pe ruta Les Sables d’Olonne , Franta, Doldrums, Capul Bunei Sperante 34 gr. 21 min  25 sec. Sud - 18 gr. 28 min.  26 sec  Est , Capul Leeuwin 34 gr. 21 min. 30 sec. Sud-115 gr.  07 min  54 sec. Est, Antarctica la Sud, Capul Horn 55 gr. 59 min.  0 sec Sud-67 gr. 16 min. 0 sec. Vest si inapoi in  Les Sables d’Olonne , Franta.

Intrecerea, de unul singur si non-stop, este de asteptat sa dureze aproximativ 3 luni.

Inca odata, de pe site-ul oficial al intrecerii,

www.vendeeglobe.org/en
www.vendeeglobe.org/fr


se pot afla informatii in timp real cum ar fi, cine mai are vele, cine are nevoie de ele, cui i-a zburat catargul, pe cine l-a busit cu ghetarul si multe alte informatii.

#427
simba_the_sailor

simba_the_sailor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 04.08.2008

View Postsimba_the_sailor, on Nov 9 2008, 20:15, said:

Ahoooy!


Duminica, 09 Noiembrie 2008, 1302 hrs.
Les Sables d’Olonne, Franta

Poooc!

skiperrii:

http://www.vendeeglo...-2008/skippers/

1 - Roland Jourdain
Veolia Environnement


  
2 - Jeremie Beyou
Delta Dore


  
3 - Jean-Pierre Dick
Paprec-Virbac 2


  
4 - Jean Le Cam
VM Matériaux




5 - Samantha Davies
Roxy


  
6 - Yann Elies
Generali


  
7 - Kito de Pavant
Groupe Bel


  
8 - Arnaud Boissieres
Akena Vérandas




9 - Marc Guillemot
Safran


  
10 - Michel Desjoyeaux
Foncia


  
11 - Loick Peyron
Gitana Eighty


  
12 - Rich Wilson
Great American III




13 - Bernard Stamm
Cheminées Poujoulat


  
14 - Dominique Wavre
Temenos II


  
15 - Derek Hatfield
Algimouss Spirit of Canada


  
16 - Mike Golding
Ecover




17 - Jean-Baptiste Dejeanty
Maisonneuve


  
18 - Yannick Bestaven
Aquarelle.com


  
19 - Raphaël Dinelli
Fondation Océan Vital


  
20 - Unai Basurko
Pakea Bizkaia




21 - Armel Le Cléac´h
Brit Air


  
22 - Alex Thomson
Hugo Boss


  
23 - Sébastien Josse
BT


  
24 - Dee Caffari
Aviva




25 - Steve White
Toe in the Water


  
26 - Marc Thiercelin
DCNS


  
27 - Jonny Malbon
Artemis


  
28 - Vincent Riou
PRB




29 - Brian Thompson
Bahrain Team Pindar


  
30 - Norbert Sedlacek
Nauticsport-Kapsch


s-au luat la intrecere pe ruta Les Sables d’Olonne , Franta, Doldrums, Capul Bunei Sperante 34 gr. 21 min  25 sec. Sud - 18 gr. 28 min.  26 sec  Est , Capul Leeuwin 34 gr. 21 min. 30 sec. Sud-115 gr.  07 min  54 sec. Est, Antarctica la Sud, Capul Horn 55 gr. 59 min.  0 sec Sud-67 gr. 16 min. 0 sec. Vest si inapoi in  Les Sables d’Olonne , Franta.

Intrecerea, de unul singur si non-stop, este de asteptat sa dureze aproximativ 3 luni.

Inca odata, de pe site-ul oficial al intrecerii,

www.vendeeglobe.org/en
www.vendeeglobe.org/fr


se pot afla informatii in timp real cum ar fi, cine mai are vele, cine are nevoie de ele, cui i-a zburat catargul, pe cine l-a busit cu ghetarul si multe alte informatii.

nasol!

--------------------------------------------------------------------------------

For Immediate Release

In a satellite phone conversation at 19.00hr UTC Derek Hatfield informed his shore crew and race organizers that he was unable to continue racing due to electrical problems. He has turned around and is headed back to Les Sables d’Olonne for repairs, he will assess the damage after arrival in port. We will keep you updated with a report once he arrives.

#428
simba_the_sailor

simba_the_sailor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 04.08.2008
Au inceput sa curga surprizele...

Day 1, Vendée Globe Press Release, 10th November


PRESS CONFERENCE TOMORROW
TUESDAY NOV 11th

AT THE FOOT OF THE TOUR MONTPARNASSE (up the stairs)

PHILIPPE DE VILLIERS, President of the SEM VENDEE
DENIS HOREAU, Race director
ALAIN GAUTIER, former competitor in the Vendee Globe and security consultant in this edition

120 miles north west of Cape Finisterre

Of the 30 skippers who started the Vendée Globe at 1302hrs on Sunday off Les Sables d’Olonne, Alex Thomson is the seventh to have been forced to turn back to the Vendée start port.

Severe weather on the Bay of Biscay, with big, confused seas has hit the fleet. In the afternoon of Monday 10th November and evening winds are reported to have reached 45 to 50 knots.

Summary of the entrants who have had to return, or are making towards Les Sables d’Olonne:

DominIque Wavre, Temenos II: had an electrical problem and returned to Les Sables d’Olonne. He returned to the race course late in the evening of Sunday 9th November.

Bernard Stamm, Cheminées Poujoulat: had a collision with a cargo ship, returned to Les Sables d’Olonne during the night of 9th/10th November. Damage to bowsprit.

Michel Desjoyeaux, Foncia: electrical and engine problems following a leak from a water ballast tank, expected to arrive in Les Sables d’Olonne during the night 10/11 November.

Jean- Baptiste Dejeanty, Group Maisoneuve: damage to deck reported during the morning of Monday 10th November. Arrival expected in Les Sables d’Olonne on the morning of 11th November.

Derek Hatfield, Algimouss Spirit of Canada: electrical problems during the afternoon/evening of Monday 10th November. Expected to return to Les Sables d’Olonne during the morning 11th November.

Yannick Bestaven, Aquarelle.com: dismasted reported during the evening of Monday 10th November. Arrival expected Les Sables d’Olonne during the night of 11th or 12th November.

Kito de Pavant, Groupe Bel: dismasted during the evening of Monday 10th November, arrival could be in Les Sables d’Olonne during the night of 11th to 12th November

Alex Thomson, Hugo Boss: structural problem in the evening of Monday 10th November, arrival predicted in Les Sables d’Olonne during the night of 11th/12th November.

The Vendee Globe start line remains open during 10 days after the start. The competitors can cross it until Wednesday, nov 19th – 13:02 french time For more information: http://www.vendeeglobe.org/en/

#429
emceul

emceul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 05.04.2007
Salut,

Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi :) asa ca mai bine pun direct cateva intrebari:

1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc
2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an

P.S>vorbesc de barci cu vele ... :)
multumesc:)

Edited by emceul, 12 November 2008 - 13:34.


#430
simba_the_sailor

simba_the_sailor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 04.08.2008
Ahoy emeceule!


Vino pe barcaholic.ro unde te asteapta o "haita de lupi" flamanzi in a impartasi informatii de care ai nevoie.

Aici este locul doar de dat cu plasa :)



View Postemceul, on Nov 12 2008, 14:20, said:

Salut,

Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi :) asa ca mai bine pun direct cateva intrebari:

1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc
2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an

P.S>vorbesc de barci cu vele ... :)
multumesc:)


View Postsimba_the_sailor, on Nov 12 2008, 01:03, said:

Au inceput sa curga surprizele...

Day 1, Vendée Globe Press Release, 10th November


PRESS CONFERENCE TOMORROW
TUESDAY NOV 11th

AT THE FOOT OF THE TOUR MONTPARNASSE (up the stairs)

PHILIPPE DE VILLIERS, President of the SEM VENDEE
DENIS HOREAU, Race director
ALAIN GAUTIER, former competitor in the Vendee Globe and security consultant in this edition

120 miles north west of Cape Finisterre

Of the 30 skippers who started the Vendée Globe at 1302hrs on Sunday off Les Sables d’Olonne, Alex Thomson is the seventh to have been forced to turn back to the Vendée start port.

Severe weather on the Bay of Biscay, with big, confused seas has hit the fleet. In the afternoon of Monday 10th November and evening winds are reported to have reached 45 to 50 knots.

Summary of the entrants who have had to return, or are making towards Les Sables d’Olonne:

DominIque Wavre, Temenos II: had an electrical problem and returned to Les Sables d’Olonne. He returned to the race course late in the evening of Sunday 9th November.

Bernard Stamm, Cheminées Poujoulat: had a collision with a cargo ship, returned to Les Sables d’Olonne during the night of 9th/10th November. Damage to bowsprit.

Michel Desjoyeaux, Foncia: electrical and engine problems following a leak from a water ballast tank, expected to arrive in Les Sables d’Olonne during the night 10/11 November.

Jean- Baptiste Dejeanty, Group Maisoneuve: damage to deck reported during the morning of Monday 10th November. Arrival expected in Les Sables d’Olonne on the morning of 11th November.

Derek Hatfield, Algimouss Spirit of Canada: electrical problems during the afternoon/evening of Monday 10th November. Expected to return to Les Sables d’Olonne during the morning 11th November.

Yannick Bestaven, Aquarelle.com: dismasted reported during the evening of Monday 10th November. Arrival expected Les Sables d’Olonne during the night of 11th or 12th November.

Kito de Pavant, Groupe Bel: dismasted during the evening of Monday 10th November, arrival could be in Les Sables d’Olonne during the night of 11th to 12th November

Alex Thomson, Hugo Boss: structural problem in the evening of Monday 10th November, arrival predicted in Les Sables d’Olonne during the night of 11th/12th November.

The Vendee Globe start line remains open during 10 days after the start. The competitors can cross it until Wednesday, nov 19th – 13:02 french time For more information: http://www.vendeeglobe.org/en/


Derek Hatfield-Spirit of Canada,  has arrived in Les Sables d'Olonne after some damage to the boat has caused him to return for repairs. This race allows competitors to return to the start line for repairs, the competitors have 10 days to return to racing to remain qualified in the race.

We have had a rough look at the boat after arrival with a plan to do a more detailed job list in the morning, the biggest concern of course is budget whether we can afford to keep racing. We are getting some much needed help from both Ecover with parts and Bahrain Team Pindar's technical team. The returning boats of which there are 6 are lucky that most of the shore teams are still in town so they are banding together in groups to help get the sailors back out on the race course as soon as possible. Three boats have dismasted and are out of the race, they must be just gutted.

#431
simba_the_sailor

simba_the_sailor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 04.08.2008
Derek Hatfield, Spirit of Canada
initial damage report

Hello from Les Sables d’Olonne

This morning Algimouss Spirit of Canada had a thorough going over by the technical team from Bahrain Team Pindar and a work list was constructed and then divided amongst the team to be conquered. Derek had returned with a list of things that either had been damaged or lost in the storm on Sunday and Monday. But once we boarded the boat outside the harbor last night; the list got bigger; the mainsail would not come down. After a bit of persuasion the mainsail started to come down the mast track….then the sound of ball-bearings hitting the deck, the head-car had left the mast track. Once in port, a team member went up to discover that the track had been pulled out of the mast creating damage to the carbon.

The weather system that struck the fleet has caused a lot of damage to the other boats so we are taking all precautions to make sure that we have a good going over the boat while Derek is in port. The mast has been taken from the boat and an ultrasound will be done tonight to determine the extent of the damage. The mast technicians are working through the night tonight preparing to laminate carbon. Best estimates now are that Derek will be ready to leave port on the afternoon tide on Friday.

#432
fitness4mind

fitness4mind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 16.08.2007

View Postemceul, on Nov 12 2008, 13:20, said:

Salut,

Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi :) asa ca mai bine pun direct cateva intrebari:

1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc
2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an

P.S>vorbesc de barci cu vele ... :)
multumesc:)

Salut Emceul, gasesti vreun velier cu care sa te dai pe la gashca de pe barcaholic. Ca barca sa fie transportabila cu masina, nu esti conditionat de lungime, ci de latime (max 2,5 metri) si de greutatea tractabila din certificatul masinii. Ideal e ca barca sa fie sub 7 metri, ca sa nu trebuiasca inmatriculata. E buna si o cabinutza-ceva acolo, ca in timp sigur ai sa vrei sa petreci mai mult timp pe apa :). Daca ai si un peridoc bun, iti dai barca la apa unde si cand vrei.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate