Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
La plimbare cu ... yachtul
Last Updated: Aug 01 2019 02:36, Started by
muguradrian
, Dec 20 2007 09:43
·
0
#415
Posted 01 October 2008 - 22:04
salut !
vali,no ofense please! doar am incercat sa lamuresc unele aspecte legate de sarme! in alta ordine de idei,am gasit ceva forum unde niste crocodili prezentau avantajele unui cocpit central(mai mult sau mai putin!) eu as pune in pupa o cabina mica care sa sparga valul din pupa,si in care ai putea amenaja ceva-cuseta,bucatarie,etc! daca stii barcile din tomis,singura cu asa ceva e bananen blues! |
#416
Posted 01 October 2008 - 23:46
rexsailor, on Oct 1 2008, 23:04, said: salut ! vali,no ofense please! doar am incercat sa lamuresc unele aspecte legate de sarme! in alta ordine de idei,am gasit ceva forum unde niste crocodili prezentau avantajele unui cocpit central(mai mult sau mai putin!) eu as pune in pupa o cabina mica care sa sparga valul din pupa,si in care ai putea amenaja ceva-cuseta,bucatarie,etc! daca stii barcile din tomis,singura cu asa ceva e bananen blues! Never ever i'll be offenced . La cockpitul central e putin mai complicata autovidarea si manevra carmei. Suna bine o cabina pupa, dar iti trebuie o barca mai maricica. Pentru a sparge valurile din pupa la un cruiser offshore, eu as folosi forma tip folkboat a etamboului: s45806_moored4.jpg 53.32K 88 downloads Asta e cumva Banana Blues? Picture_068.jpg 872.68K 86 downloads Edited by fitness4mind, 01 October 2008 - 23:47. |
#417
Posted 02 October 2008 - 01:22
da,asta e bananen blues,din cate am vazut e un model de prinanii 80, iar anul asta au aparut scarite pe catarg....
eu ma gandisem la niste scarite demontabile, dar se poate si asa! si uite cum au rezolvat altii problema cu echea! si ultima- o modesta barca cu englezi, cu doua catarge....i-am intrebat pe cei de la politia de frontiera ce barca e aia mare,si mi-au spus ca-i un englez!!!!!! Attached FilesEdited by rexsailor, 02 October 2008 - 01:45. |
#418
Posted 06 October 2008 - 17:32
Se pare ca nici Soimul Maltez nu este scutit de surprize...
http://yachtpals.com...-collision-3074 sau http://www.velablog....alcone-maltese/ Ar fi interesat sa incercam sa comentam imaginile....sunt reale...? , cine a gresit si ce anume...? |
#419
Posted 18 October 2008 - 11:06
Va salut stimati colegi,
am reusit si eu sa iau examenul de skipper in sesiunea din 10 oct la Mamaia. Din pacate primavara e departe si iesirile pe mare acum sunt sporadice si "pe furate". Saptamana trecuta desi vremea a fost superba, valurile si vantul ne-au cam dat de furca... Dar asa e cand esti incepator in ale velelor si te chinui cu infrigurare sa tii un drum pe o mare agitata. Carte de capatai pentru examenul de la ANR mi-a fost cartea D-lui Marin Deboveanu "Conducerea iahtului pe mare si pe ape interioare", ideala pt clasele D, C si B. Din pacate cartea asta nu se gaseste in librarii si e destinata pasionatilor de iahting (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc). Daca sunt doritori pentru aceasta carte, pot vorbi cu Dl. Profesor si sunt convins ca voi reusi sa obtin cateva exemplare, desi numai cursantii dumnealui au acces la ea. Pretul de 150 lei mi s-a parut mare initial, dar e o carte in tiraj foarte mic si fara pretentii de distributie in reteaua de librarii si deci de obtinere a unui profit. Cei care au reusit s-o achizitioneze stiu asta... CCF18102008.jpg 281.67K 48 downloads Bun cart inainte ! |
#420
Posted 18 October 2008 - 19:01
radu90, on Oct 18 2008, 12:06, said: examenul de skipper in sesiunea din 10 oct la Mamaia.... CCF18102008.jpg Salut radu90, Am si eu cartea d-lui Deboveanu si pot sa spun ca are multa informatie utila in ale navigatiei... Cind spui examen de skipper la ce te referi....? incearca si forum barcaholic Succes |
#421
Posted 18 October 2008 - 19:41
Stefan-C, on Oct 18 2008, 20:01, said: Salut radu90, Am si eu cartea d-lui Deboveanu si pot sa spun ca are multa informatie utila in ale navigatiei... Cind spui examen de skipper la ce te referi....? incearca si forum barcaholic Succes ei, am exagerat evident cu titulatura. ma refeream la cat. C si D. |
#422
Posted 24 October 2008 - 00:01
Salut,
Am pornit tirziu la indedplinirea viselor din copilarie dar mai bine decit niciodata. Cautind pe net informatii referitoare la folosirea barcilor cu vele in conditii de vint peste 15-20 knots am dat peste un link care m-a adus aici. Am citit tot ce ati postat si m-am bucurat nespus sa gasesc un grup de entuziasti ca voi si cu cunostiinte atit de vaste in domeniu. Mai pe la inceput au fost enumerate citeva titluri de carti si as dori sa obtin niste copii electronice. Pina acum nu am decit pe Bowditch – The American Practical Navigator (la care citesc inca). Si acum cite ceva despre mine. Anul acesta la sfirsitul lui August am cumparat un Catboat fabricat in 1969 - Marshall Sanderling - 18' si am inceput sa ma dau cu el. Este shallow draft cu centerboard si gaf rig (scuze, stiu ca va trebui sa invat toate aceste denumiri si in limba materna). Primele iesiri le-am facut cu un coleg de serviciu. Acum am inceput solo si intentionez sa n-o pun la iernat. Am sa continui iar inspre vara, cu experienta capatata, vreau sa ies cu ea in Ocean. In prezent este ancorata si folosita intr-o laguna maricica. Multa stima |
#423
Posted 26 October 2008 - 23:34
x_petrolist, on Oct 24 2008, 00:01, said: Anul acesta la sfirsitul lui August am cumparat un Catboat fabricat in 1969 - Marshall Sanderling - 18' si am inceput sa ma dau cu el. Este shallow draft cu centerboard si gaf rig (scuze, stiu ca va trebui sa invat toate aceste denumiri si in limba materna). Felicitari pentru achizitie, cred ca ati pus poza pe celalalt forum, arata bine "jucaria" . Traducerea ar fi velier cu catarg in prova (catboat), pescaj mic, derivor rabatabil si randa cu pic. Nu ne-ati spus daca e puntat sau cabinat, dar la 18' putin probabil. Documentatie gasiti din belsug la noi, numai sa spuneti ce va intereseaza. |
#424
Posted 27 October 2008 - 18:54
fitness4mind, on Oct 26 2008, 17:34, said: Felicitari pentru achizitie, cred ca ati pus poza pe celalalt forum, arata bine "jucaria" . Traducerea ar fi velier cu catarg in prova (catboat), pescaj mic, derivor rabatabil si randa cu pic. Nu ne-ati spus daca e puntat sau cabinat, dar la 18' putin probabil. Documentatie gasiti din belsug la noi, numai sa spuneti ce va intereseaza. Multumesc. Da, are si o cabina pentru 2 persoane. Am sa postez citeva poze be barcoholic. M-am extenuat cu scrisul aici si acolo am fost extrem de laconic (am uitat de copy & paste). Referitor la documentatie, as dori ceva despre diagrama polara .... pomenita in discutia despre MG26 .... si ceva despre dimensionarea velelor si pozitionarea / fixarea mastului. Se mai intra pe site-ul asta sau s-a mutat toata lumea pe barcoholic? |
|
#425
Posted 27 October 2008 - 23:55
x_petrolist, on Oct 27 2008, 18:54, said: Multumesc. Da, are si o cabina pentru 2 persoane. Am sa postez citeva poze be barcoholic. M-am extenuat cu scrisul aici si acolo am fost extrem de laconic (am uitat de copy & paste). Referitor la documentatie, as dori ceva despre diagrama polara .... pomenita in discutia despre MG26 .... si ceva despre dimensionarea velelor si pozitionarea / fixarea mastului. Se mai intra pe site-ul asta sau s-a mutat toata lumea pe barcoholic? Domnule Aurelian, mai postam si aici pe Softpedia chestii de interes general, fiind un forum cu trafic mare, in scopul cooptarii de noi amatori in comunitatea de velisti. Avantajul celuilalt forum este ca e structurat exact dupa cerinte, fiind deci mult mai util. Diagrama polara (Polar Plots) este in esenta o reprezentare grafica a vitezelor unui velier in functie de diferite viteze si aluri ale vantului (in attach). Despre detaliile greementului mai bine discutam dincolo, in amanunt. did34pol.gif 19.32K 31 downloads |
#426
Posted 09 November 2008 - 19:15
Ahoooy!
Duminica, 09 Noiembrie 2008, 1302 hrs. Les Sables d’Olonne, Franta Poooc! skiperrii: http://www.vendeeglo...-2008/skippers/ 1 - Roland Jourdain Veolia Environnement 2 - Jeremie Beyou Delta Dore 3 - Jean-Pierre Dick Paprec-Virbac 2 4 - Jean Le Cam VM Matériaux 5 - Samantha Davies Roxy 6 - Yann Elies Generali 7 - Kito de Pavant Groupe Bel 8 - Arnaud Boissieres Akena Vérandas 9 - Marc Guillemot Safran 10 - Michel Desjoyeaux Foncia 11 - Loick Peyron Gitana Eighty 12 - Rich Wilson Great American III 13 - Bernard Stamm Cheminées Poujoulat 14 - Dominique Wavre Temenos II 15 - Derek Hatfield Algimouss Spirit of Canada 16 - Mike Golding Ecover 17 - Jean-Baptiste Dejeanty Maisonneuve 18 - Yannick Bestaven Aquarelle.com 19 - Raphaël Dinelli Fondation Océan Vital 20 - Unai Basurko Pakea Bizkaia 21 - Armel Le Cléac´h Brit Air 22 - Alex Thomson Hugo Boss 23 - Sébastien Josse BT 24 - Dee Caffari Aviva 25 - Steve White Toe in the Water 26 - Marc Thiercelin DCNS 27 - Jonny Malbon Artemis 28 - Vincent Riou PRB 29 - Brian Thompson Bahrain Team Pindar 30 - Norbert Sedlacek Nauticsport-Kapsch s-au luat la intrecere pe ruta Les Sables d’Olonne , Franta, Doldrums, Capul Bunei Sperante 34 gr. 21 min 25 sec. Sud - 18 gr. 28 min. 26 sec Est , Capul Leeuwin 34 gr. 21 min. 30 sec. Sud-115 gr. 07 min 54 sec. Est, Antarctica la Sud, Capul Horn 55 gr. 59 min. 0 sec Sud-67 gr. 16 min. 0 sec. Vest si inapoi in Les Sables d’Olonne , Franta. Intrecerea, de unul singur si non-stop, este de asteptat sa dureze aproximativ 3 luni. Inca odata, de pe site-ul oficial al intrecerii, www.vendeeglobe.org/en www.vendeeglobe.org/fr se pot afla informatii in timp real cum ar fi, cine mai are vele, cine are nevoie de ele, cui i-a zburat catargul, pe cine l-a busit cu ghetarul si multe alte informatii. |
#427
Posted 11 November 2008 - 01:56
simba_the_sailor, on Nov 9 2008, 20:15, said: Ahoooy! Duminica, 09 Noiembrie 2008, 1302 hrs. Les Sables d’Olonne, Franta Poooc! skiperrii: http://www.vendeeglo...-2008/skippers/ 1 - Roland Jourdain Veolia Environnement 2 - Jeremie Beyou Delta Dore 3 - Jean-Pierre Dick Paprec-Virbac 2 4 - Jean Le Cam VM Matériaux 5 - Samantha Davies Roxy 6 - Yann Elies Generali 7 - Kito de Pavant Groupe Bel 8 - Arnaud Boissieres Akena Vérandas 9 - Marc Guillemot Safran 10 - Michel Desjoyeaux Foncia 11 - Loick Peyron Gitana Eighty 12 - Rich Wilson Great American III 13 - Bernard Stamm Cheminées Poujoulat 14 - Dominique Wavre Temenos II 15 - Derek Hatfield Algimouss Spirit of Canada 16 - Mike Golding Ecover 17 - Jean-Baptiste Dejeanty Maisonneuve 18 - Yannick Bestaven Aquarelle.com 19 - Raphaël Dinelli Fondation Océan Vital 20 - Unai Basurko Pakea Bizkaia 21 - Armel Le Cléac´h Brit Air 22 - Alex Thomson Hugo Boss 23 - Sébastien Josse BT 24 - Dee Caffari Aviva 25 - Steve White Toe in the Water 26 - Marc Thiercelin DCNS 27 - Jonny Malbon Artemis 28 - Vincent Riou PRB 29 - Brian Thompson Bahrain Team Pindar 30 - Norbert Sedlacek Nauticsport-Kapsch s-au luat la intrecere pe ruta Les Sables d’Olonne , Franta, Doldrums, Capul Bunei Sperante 34 gr. 21 min 25 sec. Sud - 18 gr. 28 min. 26 sec Est , Capul Leeuwin 34 gr. 21 min. 30 sec. Sud-115 gr. 07 min 54 sec. Est, Antarctica la Sud, Capul Horn 55 gr. 59 min. 0 sec Sud-67 gr. 16 min. 0 sec. Vest si inapoi in Les Sables d’Olonne , Franta. Intrecerea, de unul singur si non-stop, este de asteptat sa dureze aproximativ 3 luni. Inca odata, de pe site-ul oficial al intrecerii, www.vendeeglobe.org/en www.vendeeglobe.org/fr se pot afla informatii in timp real cum ar fi, cine mai are vele, cine are nevoie de ele, cui i-a zburat catargul, pe cine l-a busit cu ghetarul si multe alte informatii. nasol! -------------------------------------------------------------------------------- For Immediate Release In a satellite phone conversation at 19.00hr UTC Derek Hatfield informed his shore crew and race organizers that he was unable to continue racing due to electrical problems. He has turned around and is headed back to Les Sables d’Olonne for repairs, he will assess the damage after arrival in port. We will keep you updated with a report once he arrives. |
#428
Posted 12 November 2008 - 00:03
Au inceput sa curga surprizele...
Day 1, Vendée Globe Press Release, 10th November PRESS CONFERENCE TOMORROW TUESDAY NOV 11th AT THE FOOT OF THE TOUR MONTPARNASSE (up the stairs) PHILIPPE DE VILLIERS, President of the SEM VENDEE DENIS HOREAU, Race director ALAIN GAUTIER, former competitor in the Vendee Globe and security consultant in this edition 120 miles north west of Cape Finisterre Of the 30 skippers who started the Vendée Globe at 1302hrs on Sunday off Les Sables d’Olonne, Alex Thomson is the seventh to have been forced to turn back to the Vendée start port. Severe weather on the Bay of Biscay, with big, confused seas has hit the fleet. In the afternoon of Monday 10th November and evening winds are reported to have reached 45 to 50 knots. Summary of the entrants who have had to return, or are making towards Les Sables d’Olonne: DominIque Wavre, Temenos II: had an electrical problem and returned to Les Sables d’Olonne. He returned to the race course late in the evening of Sunday 9th November. Bernard Stamm, Cheminées Poujoulat: had a collision with a cargo ship, returned to Les Sables d’Olonne during the night of 9th/10th November. Damage to bowsprit. Michel Desjoyeaux, Foncia: electrical and engine problems following a leak from a water ballast tank, expected to arrive in Les Sables d’Olonne during the night 10/11 November. Jean- Baptiste Dejeanty, Group Maisoneuve: damage to deck reported during the morning of Monday 10th November. Arrival expected in Les Sables d’Olonne on the morning of 11th November. Derek Hatfield, Algimouss Spirit of Canada: electrical problems during the afternoon/evening of Monday 10th November. Expected to return to Les Sables d’Olonne during the morning 11th November. Yannick Bestaven, Aquarelle.com: dismasted reported during the evening of Monday 10th November. Arrival expected Les Sables d’Olonne during the night of 11th or 12th November. Kito de Pavant, Groupe Bel: dismasted during the evening of Monday 10th November, arrival could be in Les Sables d’Olonne during the night of 11th to 12th November Alex Thomson, Hugo Boss: structural problem in the evening of Monday 10th November, arrival predicted in Les Sables d’Olonne during the night of 11th/12th November. The Vendee Globe start line remains open during 10 days after the start. The competitors can cross it until Wednesday, nov 19th – 13:02 french time For more information: http://www.vendeeglobe.org/en/ |
#429
Posted 12 November 2008 - 13:20
Salut,
Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi asa ca mai bine pun direct cateva intrebari: 1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc 2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an P.S>vorbesc de barci cu vele ... multumesc:) Edited by emceul, 12 November 2008 - 13:34. |
|
#430
Posted 12 November 2008 - 15:48
Ahoy emeceule!
Vino pe barcaholic.ro unde te asteapta o "haita de lupi" flamanzi in a impartasi informatii de care ai nevoie. Aici este locul doar de dat cu plasa emceul, on Nov 12 2008, 14:20, said: Salut, Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi asa ca mai bine pun direct cateva intrebari: 1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc 2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an P.S>vorbesc de barci cu vele ... multumesc:) simba_the_sailor, on Nov 12 2008, 01:03, said: Au inceput sa curga surprizele... Day 1, Vendée Globe Press Release, 10th November PRESS CONFERENCE TOMORROW TUESDAY NOV 11th AT THE FOOT OF THE TOUR MONTPARNASSE (up the stairs) PHILIPPE DE VILLIERS, President of the SEM VENDEE DENIS HOREAU, Race director ALAIN GAUTIER, former competitor in the Vendee Globe and security consultant in this edition 120 miles north west of Cape Finisterre Of the 30 skippers who started the Vendée Globe at 1302hrs on Sunday off Les Sables d’Olonne, Alex Thomson is the seventh to have been forced to turn back to the Vendée start port. Severe weather on the Bay of Biscay, with big, confused seas has hit the fleet. In the afternoon of Monday 10th November and evening winds are reported to have reached 45 to 50 knots. Summary of the entrants who have had to return, or are making towards Les Sables d’Olonne: DominIque Wavre, Temenos II: had an electrical problem and returned to Les Sables d’Olonne. He returned to the race course late in the evening of Sunday 9th November. Bernard Stamm, Cheminées Poujoulat: had a collision with a cargo ship, returned to Les Sables d’Olonne during the night of 9th/10th November. Damage to bowsprit. Michel Desjoyeaux, Foncia: electrical and engine problems following a leak from a water ballast tank, expected to arrive in Les Sables d’Olonne during the night 10/11 November. Jean- Baptiste Dejeanty, Group Maisoneuve: damage to deck reported during the morning of Monday 10th November. Arrival expected in Les Sables d’Olonne on the morning of 11th November. Derek Hatfield, Algimouss Spirit of Canada: electrical problems during the afternoon/evening of Monday 10th November. Expected to return to Les Sables d’Olonne during the morning 11th November. Yannick Bestaven, Aquarelle.com: dismasted reported during the evening of Monday 10th November. Arrival expected Les Sables d’Olonne during the night of 11th or 12th November. Kito de Pavant, Groupe Bel: dismasted during the evening of Monday 10th November, arrival could be in Les Sables d’Olonne during the night of 11th to 12th November Alex Thomson, Hugo Boss: structural problem in the evening of Monday 10th November, arrival predicted in Les Sables d’Olonne during the night of 11th/12th November. The Vendee Globe start line remains open during 10 days after the start. The competitors can cross it until Wednesday, nov 19th – 13:02 french time For more information: http://www.vendeeglobe.org/en/ Derek Hatfield-Spirit of Canada, has arrived in Les Sables d'Olonne after some damage to the boat has caused him to return for repairs. This race allows competitors to return to the start line for repairs, the competitors have 10 days to return to racing to remain qualified in the race. We have had a rough look at the boat after arrival with a plan to do a more detailed job list in the morning, the biggest concern of course is budget whether we can afford to keep racing. We are getting some much needed help from both Ecover with parts and Bahrain Team Pindar's technical team. The returning boats of which there are 6 are lucky that most of the shore teams are still in town so they are banding together in groups to help get the sailors back out on the race course as soon as possible. Three boats have dismasted and are out of the race, they must be just gutted. |
#431
Posted 13 November 2008 - 08:08
Derek Hatfield, Spirit of Canada
initial damage report Hello from Les Sables d’Olonne This morning Algimouss Spirit of Canada had a thorough going over by the technical team from Bahrain Team Pindar and a work list was constructed and then divided amongst the team to be conquered. Derek had returned with a list of things that either had been damaged or lost in the storm on Sunday and Monday. But once we boarded the boat outside the harbor last night; the list got bigger; the mainsail would not come down. After a bit of persuasion the mainsail started to come down the mast track….then the sound of ball-bearings hitting the deck, the head-car had left the mast track. Once in port, a team member went up to discover that the track had been pulled out of the mast creating damage to the carbon. The weather system that struck the fleet has caused a lot of damage to the other boats so we are taking all precautions to make sure that we have a good going over the boat while Derek is in port. The mast has been taken from the boat and an ultrasound will be done tonight to determine the extent of the damage. The mast technicians are working through the night tonight preparing to laminate carbon. Best estimates now are that Derek will be ready to leave port on the afternoon tide on Friday. |
#432
Posted 13 November 2008 - 10:01
emceul, on Nov 12 2008, 13:20, said: Salut, Am inceput sa citesc tot ce ati scris aici dar cred ca o sa-mi ia o zi asa ca mai bine pun direct cateva intrebari: 1.Unde as putea sa inchiriez o barca ... mi-e teama ca poate mi s-au aprins calcaile dupa ceva ce intr-un final nu o sa ma mai pasioneze si ar trebuii sa ma limitez la un kite-board sau mai stiu eu ce ... nu cred ca o sa o scot pe sotie vreodata din tarm sa stam intr-o croaziera cateva sapt. asa ca mai mult ar fi vorba de un hobby ... totusi as vrea sa incerc 2.avand in vedere ca din nefericire sunt bucurestean va intreb cam care ar fi lungimea maxima a unei barci pe care as putea sa o agat de o masina. Masina normala ... sedan ca sa-i zic asa... daca las barca la mare mi-e teama ca o sa ma duc de 2-3 ori si gata ... ori asta nu merita!!! barca ar trebuii sa fie pe o rulota cu role ... ca sa nu aleg dupa macarale de 2 ori pe an P.S>vorbesc de barci cu vele ... multumesc:) Salut Emceul, gasesti vreun velier cu care sa te dai pe la gashca de pe barcaholic. Ca barca sa fie transportabila cu masina, nu esti conditionat de lungime, ci de latime (max 2,5 metri) si de greutatea tractabila din certificatul masinii. Ideal e ca barca sa fie sub 7 metri, ca sa nu trebuiasca inmatriculata. E buna si o cabinutza-ceva acolo, ca in timp sigur ai sa vrei sa petreci mai mult timp pe apa . Daca ai si un peridoc bun, iti dai barca la apa unde si cand vrei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users