Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
chopper ptr incepator
Last Updated: Apr 25 2009 12:40, Started by
albupsiholog
, Nov 29 2007 01:20
·
0
#1
Posted 29 November 2007 - 01:20
Salut!
mi s-a aprins si mie ideea de a fi si motociclist.intrebarea mea este : credeti ca m-as descurca mai bine daca mi-as cumpara un chopper,luand in considerare ca abia ma apuc de scoala ptr permis cat. A?eu sunt innebunit dupa choppere ptr ca au centrul de greutate mai jos si imi place cromul. imi recomandati sa ma arunc, incepator fiind, la un chopper/cruiser de peste 250 cmc orimerg cumintel si imi iau un dragutel din-asta cfmoto V5 http://www.cfmoto-ro.com/# ? Bugetul ar fi cam de 3000 de euro, si motocicleta vreau sa o folosesc la plimbare .Eu sunt din ploiesti si ma gandesc poate ca m-ar ajuta si la naveta ploiesti-bucuresti ca m-am cam saturat sa pierd 4ore in traficul din Bucuresti.Voi ce ziceti?Nu trebuie neaparat sa fie noua , poate fi si SH si in Germania pana in 3000 de euro gasesc Virago sau Eliminator , de 800 cmc. ce imi recomandati ptr oras , plimbare , poate naveta la cursuri in Bucuresti? aaaa si daca se poate sa nu consume mai mult de 4%(opel corsa de 1000 de cmc; imi consuma 5 %,iar in Buc 6-7%).Nu uitati ca sunt ca incepator,cu scuter am mai mers dar nu se poate compara. Dar un din-asta http://home.mobile.d...111111288886909 ? Multumesc! Edited by albupsiholog, 29 November 2007 - 01:49. |
#2
Posted 29 November 2007 - 01:23
Poate sunt offtopic, dar la cati dobitoci si mai ales dobitoace sunt in trafic, renunta la ideea de chopper si stai linistit cu corsa. Prefera o ora in plus pe drum zilnic decat spital sau mai rau.
Alegerea e a ta. |
#3
Posted 29 November 2007 - 01:44
C.F.S., on Nov 29 2007, 01:23, said: Poate sunt offtopic, dar la cati dobitoci si mai ales dobitoace sunt in trafic, renunta la ideea de chopper si stai linistit cu corsa. Prefera o ora in plus pe drum zilnic decat spital sau mai rau. Alegerea e a ta. mersi de parere! este binevenita si o iau in considerare. iata ce am mai gasit : http://suchen.mobile...html?id=4194782 . ceva de genul sau http://suchen.mobile...tml?id=16946557 ? decizii, decizii! http://suchen.mobile...html?id=3618911 Edited by albupsiholog, 29 November 2007 - 01:48. |
#4
Posted 30 November 2007 - 10:38
Mergi pe ceva japo, nu cacaturi de kymco.
Chopperul nu e prea manevrabil in ambuteiaj si iti mai rupe si spatele de la gropi. Eu as lua ceva naked sau supermotard. |
#5
Posted 30 November 2007 - 14:54
albupsiholog, on Nov 29 2007, 01:20, said: Salut! mi s-a aprins si mie ideea de a fi si motociclist.intrebarea mea este : credeti ca m-as descurca mai bine daca mi-as cumpara un chopper,luand in considerare ca abia ma apuc de scoala ptr permis cat. A?eu sunt innebunit dupa choppere ptr ca au centrul de greutate mai jos si imi place cromul. imi recomandati sa ma arunc, incepator fiind, la un chopper/cruiser de peste 250 cmc orimerg cumintel si imi iau un dragutel din-asta cfmoto V5 http://www.cfmoto-ro.com/# ? Bugetul ar fi cam de 3000 de euro, si motocicleta vreau sa o folosesc la plimbare .Eu sunt din ploiesti si ma gandesc poate ca m-ar ajuta si la naveta ploiesti-bucuresti ca m-am cam saturat sa pierd 4ore in traficul din Bucuresti.Voi ce ziceti?Nu trebuie neaparat sa fie noua , poate fi si SH si in Germania pana in 3000 de euro gasesc Virago sau Eliminator , de 800 cmc. ce imi recomandati ptr oras , plimbare , poate naveta la cursuri in Bucuresti? aaaa si daca se poate sa nu consume mai mult de 4%(opel corsa de 1000 de cmc; imi consuma 5 %,iar in Buc 6-7%).Nu uitati ca sunt ca incepator,cu scuter am mai mers dar nu se poate compara. Dar un din-asta http://home.mobile.d...111111288886909 ?Multumesc! De ce nu iti iei un Cooper second Japonez ??? AM o prietena care are Yamaha Virago de 250. Merge f. frumos consuma 2,5%, si arata de 10 ori mai bine decat plasticele alea chinezesti. Eu am vazut in realitate acum 2 ani ... de la 50 de metrii arata bine... cand te apropii iti dai seama de plasticul ieftin si fara nici un simt de design ... plus sunetul motorului etc. Chiar daca o iei din Germania cu 20.000 de km. tot te va tine de 2 ori mai mult decat chinezariile alea. Si mai ai inca 2 variante : 1. Suzuki GN 250 (asta e monocilindric) 2. Honda Rebel 250 Diferenta dintre japoneze si chinezarii e diferenta intre o Dacia 1300 noua si un golf 4 de 5 ani. Adica mare ... Vezi pe www.mobile.de ca sa ai idee de preturi. Si sunt firme care pt. un comision (300 Eu) iti aduc motorul in tara. |
#6
Posted 30 November 2007 - 14:57
walking^human, on Nov 30 2007, 10:38, said: Mergi pe ceva japo, nu cacaturi de kymco. Chopperul nu e prea manevrabil in ambuteiaj si iti mai rupe si spatele de la gropi. Eu as lua ceva naked sau supermotard. Corect sau ia un enduroi mic ... de 125 sau 250 in 4 timpi. Dar poate pt. el conteaza si aspectul ... dar intr-a-devar la noi e dezastru cu suspensiile mici de cooper, iti rupi spatele pe gropi si denivelari. |
#7
Posted 09 December 2007 - 14:40
Ia ceva japonez nu cacaturile alea de kymco . Si nu trebuie neaparat de afara uite rezultatele la o simpla cautare pe bikeshop dupa chopper , intre 250 -500 cc,pana in 3000 euro si din bucuresti http://www.bikeshop....amp;act=results
Iti recomand yamaha virago sau kawasaki en 500 , dar gandeste-te si la echipament pe care te sfatuiesc sa-l achizitionezi inaintea motocicletei. Edited by Dihor, 09 December 2007 - 14:41. |
#8
Posted 09 December 2007 - 19:44
da. in contra la cam tot ce s-a publicat mai sus, eu sustin un 50 % marcile ¨chinezesti¨ pt simplul fapt ca deobicei le gasesti la pretul mici si NOI care au o garantie de vreo 2 ani, la care deobicei marcile incearca sa fac tot posibilul ca clientul sa fie satisfacut (sa nu includem in asta concesionarele non- oficale, si asta din experienta proprie).
ceva recomamdat Hyosung Aquila 250 2 cilindri cu motor ¨copiat¨ de la Honda. cu un 250 cc ajungi la o viteza maxima de vreo 130/h. on topic: senzatia de a conduce un ¨custom¨ nu se compara cu (offtopic ¨cacaturile¨- ) -> naked sau alt tip. Edited by freightliner, 09 December 2007 - 19:46. |
#9
Posted 09 December 2007 - 20:37
freightliner, on Dec 9 2007, 19:44, said: da. in contra la cam tot ce s-a publicat mai sus, eu sustin un 50 % marcile ¨chinezesti¨ pt simplul fapt ca deobicei le gasesti la pretul mici si NOI care au o garantie de vreo 2 ani, la care deobicei marcile incearca sa fac tot posibilul ca clientul sa fie satisfacut (sa nu includem in asta concesionarele non- oficale, si asta din experienta proprie). ceva recomamdat Hyosung Aquila 250 2 cilindri cu motor ¨copiat¨ de la Honda. cu un 250 cc ajungi la o viteza maxima de vreo 130/h. on topic: senzatia de a conduce un ¨custom¨ nu se compara cu (offtopic ¨cacaturile¨- ) -> naked sau alt tip. Chopperele nu sunt prea indicate pt incepatori,sunt cam greu manevrabile datorita pozitiei furcii din fata ! Iar viteza nu este un argument ! |
#10
Posted 09 December 2007 - 20:47
|
#11
Posted 09 December 2007 - 20:49
#12
Posted 09 December 2007 - 20:49
#13
Posted 10 December 2007 - 01:38
mwlambo, on Dec 9 2007, 20:49, said: Daca asta costa 849 de euro ma duc pe jos pana in Germania si imi iau. cred ca este mini sau midi chopper.Arata fain oricum , numai si ptr expozitie sa o pui in sufragerie merge. kidding freightliner, am renuntat ptr primii doi ani la ideea unor drumuri lungi (ploiesti-bucuresti) sau cu viteza (mai mult de 60-70 km/h), v-am spus nu sunt un impatimit al viteze.si cu masina rar depasesc 120km/h. M-au incantat chinezestile ptr ca e adevarat sunt noi dar si ptr ca la 250 cmc ofera si racire cu lichid, ceea ce am auzit ca sporeste durata de exploatare a motorului. Multumesc Dihor ptr link, nu stiam de site.Sfatul cu echipamentul este foarte bun.Ma gandesc sa imi iau o casca si o geaca ,cred ca la 100 euro casca (gasesc cu geam ) si 200 euro geaca merge.Cum spuneam in primii 2 ani nu o sa -l folosesc decat in oras , in Ploiesti, care s-a aglomerat destul de mult, si la un sunday drive la padure poate si la Motorrock. De ce ma gandeam la Germania?Ptr ca la 2700-3000 de euro poti sa iau un Kawasaki Zl 600 sau un Honda Shadow 600 cu pana la 30000 de km, racite cu lichid.Cilindreea imi aduce si sound-ul de chopper.Sau credeti ca acest aspect poate fi acoperit si de un Honda Rebel sau Suzuki 250 Marauder?Nu e retorica intrebarea mea.Eu am stat mai mult prin preajma motociceltelor de peste 500 cmc si sound-ul lor mi se parea super,iar bazaitorele de 125 nu imi plac deloc.Recunosc 250 cmc , chopper nu am auzit. Mai astept sfaturi.Daca vreti puteti sa pledati in continuare si ptr naked-uri.La naked am un consum mai mic decat la chopper la aceeasi cilindree? Multumesc! Salut |
#14
Posted 10 December 2007 - 13:19
Chopper de 250cc e cam contradictie in termeni. Definitia chopper-ului e cu totul altceva.
Totusi Yamaha Virago are o versiune de 250cc. Si tot de la Yamaha, modelul Dragstar are versiune de 250cc. Culmea, cu motoare V2. De la Kawasaki EN250, adica Eliminator, este de 250cc. Numai ca nu e v2, ci i2. Naked-urile sint mult mai manvrabile, considerabil mai usoare decit un chopper cind comparam capacitati cilindrice apropiate. Suzuki GS500 si Honda CB500 au facut cariera ca motociclete de oras. Naked-uri mai mari exista, dar la viteze mari sint total nepractice. Si puterea lor numai la asta ar putea folosi. |
#15
Posted 10 December 2007 - 17:20
albupsiholog, on Dec 10 2007, 00:38, said: freightliner, am renuntat ptr primii doi ani la ideea unor drumuri lungi (ploiesti-bucuresti) sau cu viteza (mai mult de 60-70 km/h), v-am spus nu sunt un impatimit al viteze.si cu masina rar depasesc 120km/h. Sau credeti ca acest aspect poate fi acoperit si de un Honda Rebel sau Suzuki 250 Marauder?Nu e retorica intrebarea mea.Eu am stat mai mult prin preajma motociceltelor de peste 500 cmc si sound-ul lor mi se parea super,iar bazaitorele de 125 nu imi plac deloc.Recunosc 250 cmc , chopper nu am auzit. Multumesc! Salut consumul la una de 600 ( 7-5 %)nu se compara cu cea de 250 (5-3.5%) . lichidul face multe la un motor dar si intretinerea e mai costisitoare. sunt destule motoare (custom) cu racire aer sau aer ulei care au dus o vesnicie. p.s. daca tedecizi pt naked eu unul recomand Honda cbf 250 pt. fiabilitate ( nu am condus-o dar am un vecin care e f. multumit de ea): 1 cilindru (racire aer), 21 cp. consum aprox.3.5l%. (alte ex. yamaha ybr 250, hyosung comet 250-> http://www.hyosung.r...geId=Noutati_8) Edited by freightliner, 10 December 2007 - 17:39. |
|
#16
Posted 11 December 2007 - 13:20
freightliner, on Dec 10 2007, 17:20, said: nu stiu ce fac si cum fac de tot ma intelegeti gresit: nu am scris ca trebuie sa mergi cu 130 ci doar ca daca ¨drujba¨ ajunge la 130 si tu poti merge linistit cu 80-90 ( nu sugrumi motorul) fata de una de 125 (custom) care mai mult de 95 cam greu. consumul la una de 600 ( 7-5 %)nu se compara cu cea de 250 (5-3.5%) . lichidul face multe la un motor dar si intretinerea e mai costisitoare. sunt destule motoare (custom) cu racire aer sau aer ulei care au dus o vesnicie. p.s. daca tedecizi pt naked eu unul recomand Honda cbf 250 pt. fiabilitate ( nu am condus-o dar am un vecin care e f. multumit de ea): 1 cilindru (racire aer), 21 cp. consum aprox.3.5l%. (alte ex. yamaha ybr 250, hyosung comet 250-> http://www.hyosung.r...geId=Noutati_8) sorry, freightliner!ai dreptate, am inteles gresit.hyosung chiar arata foartte bine la 3000-3300 euro. |
#17
Posted 11 December 2007 - 20:39
mwlambo, on Dec 9 2007, 20:49, said: Daca asta costa 849 de euro ma duc pe jos pana in Germania si imi iau. atata costa poti sa iti iei bocancii si la drum scrie ca nu are acte si nu e street legal- e doar o chestie de colectie legat de chopere- am avut motociclete in anii zbuciumati insa cu varsta pasiunea s-a stins, eh anul asta in primavara intamplator in germania am vazut un kawasaki EL 250 choper motor micut deosebit de comod manevrabil economic si fiabil (pana acum)-intr-un imbold de moment l-am cumparat (700 euroi)-si uite asa am ajuns sa am iar motocicleta-il recomand pt plimbare pt aerisit creierii pt timp liber- nu e o motocicleta de figuri nu e de impresionat pe nimeni e o motocicleta pt tine ca persoana si atat ps-am avut viteziste de 650 pe vremuri-si totusi acum sustin ca 250 e ok pt oameni cuminti Attached Files |
#18
Posted 11 December 2007 - 20:45
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users