Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 1.9 TDI 77kW-105 PS
Last Updated: Aug 27 2015 16:20, Started by
Bwwlan
, Aug 27 2007 15:06
·
0
#451
Posted 03 June 2009 - 09:30
Nu trebuie să brenduiască și ei câte ceva ? Oricum , măcar o diferență există .
Și când intra A3 în mâinile tale ? |
#452
Posted 05 June 2009 - 10:08
Bwwlan, on 2nd June 2009, 21:07, said: Acestea fiind spuse, imi iau ramas bun in mod oficial de la masinuta mea, va multumesc pentru rabdarea de a-mi fi fost alaturi pe parcursul acestui Jurnal de Bord--cu multe bune si putine rele --si sa ne citim cu bine la... urmatorul Jurnal de Bord Pfiuu ... bine ca a plecat asta si am scapat de el .... acum am ramas doar eu si ma simt sef pe tarlaua mea Din domeniul auto: am testat in cat timp se usuca un scaun de golf facut fleasca (dupa ce am uitat geamul deschis pe furtuna de acu cateva zile); rezultatul testului: 24 H tinut in soare si mers cu aerul contionat la maxim indreptat spre respectivul scaun. Salutare ... ne mai auzim dupa data de 16 cand scap de licenta . Edited by Vlad_int1, 05 June 2009 - 10:12. |
#453
Posted 05 June 2009 - 15:43
verifica de siguranta si mocheta, mai exact apasa cu mana in diferite locuri sa vezi daca nu s-a infiltrat apa sub mocheta, nu neaparat trebuie sa para uda la contactul cu mana cat mai ales asculta daca face un zgomot diferit... daca ai ghinion aia se usca mai greu, ca are un fel de pres fonoabsorbant acolo, si ala e bine sa-l ajuti sa se uste cu un fhoen, altfel ramane umed foarte mul ceea ce nu e chiar indicat pentru podea...
|
#454
Posted 05 June 2009 - 16:14
Am pipait mocheta si mi s-a parut uscata, da acum ca mi-ai zis o sa ma uit mai cu nadejde. Ideea e ca mocheta s-a udat decat pe lateral, pentru ca in rest s-a strans toata apa in covorasul de cauciuc, iar pe caldurile astea imi vine greu a crede ca nu s-a uscat tot, mai ales ca am lasat-o si ieri si alaltaieri in soare cu geamurile usor crapate sa iasa umezeala.
Si din nou ma vad nevoit sa repet: ce bine e sa fie doar jurnalul meu Edited by Vlad_int1, 05 June 2009 - 16:15. |
#455
Posted 05 June 2009 - 16:15
#456
Posted 05 June 2009 - 16:16
Marius3k, on 5th June 2009, 16:15, said: Nu e doar al tau, mai e si a lui Sanddy si al lui Buntzi. Si Buntzi are golf + , iar sanddy o are doar temporar ca sunt convins ca in maxim juma de an o marita si p-asta . Chiar asa, ia modifica titlu si pune in paranteza langa tornado rot (=SEF) ... sa se stie cum sta treaba p-aici . Edited by Vlad_int1, 05 June 2009 - 16:21. |
#457
Posted 05 June 2009 - 16:21
#458
Posted 05 June 2009 - 16:23
Se putea si mai bine, da merge si asa
PS: vezi ca ai uitat cateva cuvinte in postul de mai sus ... cred ca vroiai sa zici: + (ca al tau - sau golful rosu) e cel mai frumos golf . Edited by Vlad_int1, 05 June 2009 - 16:25. |
#461
Posted 02 July 2009 - 17:32
E ceva vreme de cand nu am mai trecut p-aici.
Intre timp masinuta mea a ajuns la 37000 km si luna aceasta pe 17 implineste doi ani de cand i-am dat prima cheie. Pana acuma nu a avut absolut nici o problema, daca excludem doua becuri pe frana arse, care au costat 4 lei. In momentul de fata singurul lucru care ma deranjeaza este schimbatorul de viteze care vibraza in treapta I in relanti doar atunci cand este cald afara. Cel mai probabil trebuie uns pe la baza ca alta explicatie nu este, avand in vedere ca daca il ating putin cu degetul si ii schimb usor pozitia sta fix. Oricum nu imi fac griji atata timp cat intra in orice treapta fara sa agate si fara nici un zgomot. In rest urmeaza sa fac un drum de vreo 2500 km pana in grecia + vreo 800 pana la orastie, deci prin toamna o sa cam trebuiasca sa ma pregatesc de revizia de 45000. Cam atat si s-auzim de bine. Edited by Vlad_int1, 02 July 2009 - 17:33. |
#462
Posted 16 August 2009 - 23:24
Update:
Salut in primul rand. M-am intors aseara din Grecia (foarte frumos si de data asta - sper sa apuc sa pun si poze). Am facut in total 2700 km si golfuletul are acuma 42000 km. Consum: mediu 5.8 , dus 5.3 , intors 5.6 + vreo 100-150 ml de ulei. Singura "problema" in momentul de fata este ca s-a desprins manerul de ghidaj (nu stiu cum sa-i zic altfel) la o gura de aerisire cand am tras odata mai ca taranu de el si nu stiu momentan cum sa-l pun la loc (vezi poza): gag5.JPG 4.13K 7 downloads In rest ar fi trebuit sa ma pregatesc de revizie in vreo luna doua, dar se va amana pentru ianuarie februarie pentru ca poimanie trebuie sa plec vreo 3 luni cu serviciu in Italia; drept urmare masina am dus-o la tara pe langa Bucuresti si i-am lasat lu taca-miu sarcina sa o mai miste pe distante scurte macar odata pe saptamana. In rest nimic de reprosat, toate-s bune si frumoase . Edited by Vlad_int1, 16 August 2009 - 23:26. |
#463
Posted 17 August 2009 - 00:34
Vlad_int1, on 17th August 2009, 00:24, said: Singura "problema" in momentul de fata este ca s-a desprins manerul de ghidaj (nu stiu cum sa-i zic altfel) la o gura de aerisire cand am tras odata mai ca taranu de el si nu stiu momentan cum sa-l pun la loc (vezi poza): nu de alta dar si asta are chestia aia in cotiera si parca nu imi vine sa desfac jumate din bord (la animal e mult de dezmembrat si nu iubesc clipsurile multe dadatoare de greierasi) ca sa lipesc ala la loc.. daca o fi ca la asta ai acolo 4 bumbi mici ce intra in ceva gauri; daca poti pune adeziv pe cele 4 picioruse e perfect daca poti sa o fixezi (fa un test inainte); daca nu, cauta cum se demonteaza partea aia de bord si atunci poti sa pui adeziv pt ca poti tine contra la partea spate a minerului. |
#464
Posted 29 August 2009 - 06:12
Asa arata Evil Twin dupa reparatie. Din nefericire, suportul de numar nu mai este cel original ci de la tovarasii care au facut lucrare. Eu nu stiu cum arata, dar jumatea zice ca dupa spalare au iesit la iveala ceva bube, gazari, de-astea. Treaba romaneasca.
Attached Files |
#465
Posted 29 August 2009 - 08:21
Arata destul de drept saracul de el.
Drumul ala face toti banii. not. S-a facut casco? |
|
#466
Posted 29 August 2009 - 11:48
Ce drum bre?
Cica s-a facut casco, la Generali. Nu mai stiu detalii. Macar de l-as plati degeaba de-acum incolo... |
#467
Posted 09 September 2009 - 21:30
Tot s-a cam pus praful pe topicul asta vin si eu cu o intrebare: cam cat credeti ca e ok pentru o masina sa stea nemiscata ? Avand in vedere ca eu sunt plecat deja de 4 saptamani golfuletul meu nu a mai fost miscat de atunci. Ma gandesc daca are rost sa il pun pe taica-miu sau frate-miu sa il mai miste de colo colo ; ideea e ca as cam prefera sa nu, pentru ca taica-miu nu e tocmai atent la gropi asa cum sunt eu iar frate-miu d-abia asteapta sa puna mana pe chei si la fel nu sunt convins ca ar conduce la fel ca mine .
PS: Mi-am adus aminte si trebuia sa mentionez: ITALIENII SUNT CEI MAI PROSTI SOFERI DIN ISTORIA SOFERILOR PROSTI !!! Am reusit sa conduc totusi cam 100 km numai prin oras fara sa busesc masina de firma, care oricum e facuta ciur, dar nu stiu sa explic cum pentru ca am evitat cel putin 3 accidente destul de la limita. Oricum momentan am renuntat la masina si nici nu imi mai trebuie masina atribuita pe numele meu cat mai stau p-aici. Edited by Vlad_int1, 09 September 2009 - 21:34. |
#468
Posted 09 September 2009 - 22:25
N-are nimic. Las' c-ajungi acasa si-o duci la un autolavaggio
Da, aia-s boi patentati. Is ca un fel de prosti, numa' ca mai prosti. Faceam misto de unu' care latra "sono fiero di essere italiano": "bah, cred ca la voi masinile-s ieftine" "de ce?" "pai, la cate masini lovite am vazut in Italia, cred ca asa se vand pe-aici, se strang masinile lovite pe timpul transportului in diverse tari comunitare si le vand aici" ala facea spume la gura... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users