![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 1.9 TDI 77kW-105 PS
Last Updated: Aug 27 2015 16:20, Started by
Bwwlan
, Aug 27 2007 15:06
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#433
Posted 19 March 2009 - 23:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
REZUMAT DE EXPLOATARE:
Km. la achizitie: ~ 25.000 (08/2007) Km. in prezent: ~ 85.650 (03/2009) Probleme:
Deci, in aproximativ 50.000 km., costurile de exploatare fara motorina, lichid de parbriz, asigurare RCA si CASCO, sunt de 0,061 lei/km. Cu asigurare CASCO (800 EUR x 2 = 1.600 EUR sau 6.880 lei) si RCA (670 lei x 2 = 1.340 lei), ar veni 0,2261 lei/km. Daca ar fi sa adaug super-estimativ costurile cu carburantul, ar iesi o medie de 6%, sau 3.000 litri la 4,3 lei/litru (tinand cont si de faptul ca jumatate din carburant a fost cumparat in Austria sau Germania), se mai adauga suma de 0,258 lei/km., care, adaugat valorii anterioare, rezulta un TOTAL GENERAL de 0,4841 lei/km., reprezentat de carburant+servisare+RCA+CASCO. Aici nu am inclus costurile cu reparatiile ocazionate cu diversele incidente neplacute, din cauza ca ele au fost platite pe CASCO si, dupa cum spuneam, am CASCO cu fransiza zero ![]() Pe scurt, cam asta ar fi povestea unei masinute care m-a servit cu incredere si care continua s-o mai faca, pana o dau. Sper ca si voi sa va bucurati de masinile voastre, asa cum m-a bucurat si pe mine Hasi de cand am luat-o pana in ziua de azi. I ![]() ![]() Attached FilesEdited by Bwwlan, 19 March 2009 - 23:01. |
#434
Posted 20 March 2009 - 12:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sa ai mult noroc la vanzare
![]() ![]() In afara de asta placutele si pneurile nu au fost schimbate niciodata? |
#435
Posted 20 March 2009 - 16:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ajaccio:
Mersi de urare; o fi un moment mai nefericit pentru vanzarea de masini, insa e o conjunctura mai speciala. Vreau o masina noua si pentru asta, trebuie s-o dau pe Hasi. Deja am cumparator le ea, tocmai fiindca pretul e unul mai mult decat avantajos si fiindca am intretinut-o ca pe o bijuterie. Placutele n-au fost schimbate niciodata, fiindca eu de regula franez in frana de motor ori de cate ori pot, asa ca in prezent, eficacitatea franarii e pe undeva pe la 94%, parca asa zicea fisa tehnica la ultima revizie. Gumele mai au ~ 7 mm., atat cele de vara cat si cele de iarna, deci mai tin inca un sezon fara probleme. Oricum, recomandarea schimbarii cauciucurilor se face atunci cand mai au 50% din profil sau mai putin. Deci, mai este. Deasemenea, desi stiu ca in Romania se recomanda schimbarea curelei de distributie la 90.000, eu i-am recomandat viitorului posesor sa nu cheltuiasca inutil bani cu operatiunea asta pana la 120.000, tocmai fiindca n-a fost forjata si se comporta ireprosabil. Ar fi deci, bani dati fix degeaba. Apropo, am fost ieri la Porsche Pipera si tipul de la Weltauto m-a intrebat daca nu i-o dau lui ![]() Edited by Bwwlan, 20 March 2009 - 16:12. |
#436
Posted 20 March 2009 - 21:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Foarte bine întreţinută
![]() ![]() |
#437
Posted 20 March 2009 - 21:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ady_chesnoiu:
Golf V Variant Comfortline, 1,9 TDI 77kW-105 PS, 03/2008, 6.900 km., 12.000 Euro, albastru metalizat. Dotari IDENTICE. Edited by Bwwlan, 20 March 2009 - 21:46. |
#439
Posted 21 March 2009 - 14:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
fiindca am intretinut-o ca pe o bijuterie. ![]() Apropo: sambata dupa ce m-am dat jos din a ta si m-am suit din nou in a mea era sa-i opresc motoru cand sa plec de pe loc ... e diferenta enorma de cum prinde ambreajul atat ca duritate cat si ca punct in care incepe sa prinda ... acum nu stiu cum e bine dar sincer sper sa nu se lase in timp pentru ca imi place extrem de mult cum tine acum. |
#440
Posted 21 March 2009 - 14:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mie mi-a placut sa merg cu amandoua, la fel de mult. Da' mai michtaux e apartamentul lui Rotnic.
![]() Sa aveti multi km fara probleme! ![]() Edited by Marius3k, 21 March 2009 - 14:58. |
#441
Posted 21 March 2009 - 15:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Normal, ca doar ai stat si in sufragerie (a se citi la volan).
![]() |
#442
Posted 29 March 2009 - 11:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Maica, mult te mai costa RCA si Casco!
Eu mi le-am facut la Interamerican pt Golful meu. Cred ca stiti despre care vorbesc dar reiau putin: MKV 2006, 2.0TDI 140CP, full fara piele, trapa si navi, 50.000km. RCA a fost 500RON iar full casco 3000RON. Adica un 115EUR rca si 700EUR casco. Aaa, da, imi include si casco extern moka; which is good pt ca la vara o sa ies destul de mult (sper). Partea mai putin buna este ca am fransiza 75EUR la prima dauna si 150EUR la urmatoarele. Na, toti au fransiza mai nou si nu aveam cum sa scap. LE: masina a fost evaluata la 13.800EUR daca tin bine minte. Mi-au luat cea mai ieftina varianta in calcul, altfel ajungeam sus cu rata. Sa vedem cat mai vor pe alarma Viper 5901... asta nu e montata si cred ca trebui si ea trecuta in polita pt am comandat a 3-a cheie pt pornirea motorului si nu vreau sa risc, in caz de-mi fura masina, sa ma incurc cu ei ca nu le-am spus de alarma si de noua cheie. Edited by the_punkreas2003, 29 March 2009 - 11:46. |
|
#444
Posted 06 April 2009 - 16:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Update pentru golful rosu
![]() - zi trista: s-a ars becul de frana dreapta spate. Am inteles ca e pana in 5 lei, sper sa il schimb pana diseara. - am trecut la rotile de vara pe care le-am schimbat ieri singur pentru ca nu aveau nevoie si de echilibrare. Motivul principal a fost lenea de a ma duce pana la o vulcanizare cu ele. - am trecut si la motorina "de primavara" :efix rompetrol ; a se avita motorina de la mol --- nasoala chiar si aia mai scumpa (pentru prima si ultima oara cand am folosit asa ceva). Zilele astea am de gand sa dau si comanda de aditiv de motorina metabond. Si ca o curiozitate: a incercat careva motorina alto de la rompetrol ? Ei se lauda ca ar fi cea mai buna motorina de pe piata. Edited by Vlad_int1, 06 April 2009 - 16:46. |
#445
Posted 02 June 2009 - 21:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eh, si uite-asa, la 21 de luni si 71.400 km., mi-am luat "ramas bun" de la Hasi
![]() Dupa ultima revizie efectuata azi, ea si-a gasit un nou proprietar in Bucuresti, in schimbul sumei de 11.300 Euro. Revizia la 96.400 km. a constat din: - schimbat placute frana fata; - schimbat toate filtrele (polen, ulei, carburant, aer); - schimbat ulei; - curatat si desinfectat instalatie de climatizare. Operatiuni efectuate la ElcarGid in Buzau, cost total 859,40 lei. Am pastrat drept souvenir cheia de bere si iPod-ul. Ca o constatare generala, m-a incantat de-a dreptul Golfuletul meu. Consum mic, ZERO probleme (tempomatul si boxa au fost schimbate pe garantie), mi-a facut placere intotdeauna s-o conduc. Nicio clipa nu mi-a parut rau pentru alegerea facuta, si daca ar fi sa ma intorc in timp, n-as face nimic diferit, tot pe asta as lua-o. A fost o masina pe care m-am putut bizui tot timpul si care mi-a fost alaturi de la Constanta pana la Lausanne. Inlocuitoarea ei este tot din grupul VAG, respectiv un A3 2.0 TDI Ambiente, 140 PS S-Line S-tronic. Acestea fiind spuse, imi iau ramas bun in mod oficial de la masinuta mea, va multumesc pentru rabdarea de a-mi fi fost alaturi pe parcursul acestui Jurnal de Bord--cu multe bune si putine rele ![]() urmatorul Jurnal de Bord ![]() |
#446
Posted 02 June 2009 - 21:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Good-bye Hasi!
![]() Pe asta mai mare nitel si mai jucausa cum o cheama? |
#447
Posted 02 June 2009 - 22:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ma bucur ca ai fost multumit de Golf. In fond si la urma urmei, asta e cea mai mare satisfactie. Sa stapanesti sanatos A3-ul. Are cutie DSG?
Nu prea imi place mie rosul ala aprins, dar la SH mai greu cu mofturile. Edited by paul_kelso, 02 June 2009 - 22:13. |
|
#448
Posted 03 June 2009 - 05:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@bwwlan. Sa-l stapanesti sanatos. Ai grija la ulei, sa ai mereu 1L cu tine 2.0 cam papa.
@paul Are S-tronic. De principiu cica ar fi cea mai avansata cutie automata, dar cine stie. |
#449
Posted 03 June 2009 - 07:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Audi have renamed the DSG "S tronic" in its newer models. ![]() http://en.wikipedia....t-Shift_Gearbox |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users