![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Viteza mica nejustificata
Last Updated: Sep 01 2007 21:08, Started by
devs.java
, Aug 07 2007 22:57
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 08 August 2007 - 00:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
[...] Cata vreme eu merg in localitati cu 50-60 si afara cu 100-110 (unde drumul permite asta in siguranta) nu vad de ce ar vrea unul cu TIR-ul sa ma depaseasca, mai ales daca o face riscant. Ala care o face e un BOU. Si nu ma feresc s-o spun. [...] Si eu sunt convins ca un un BOU. Cred cu tarie in asta. Dar daca mergi cu 30-40 km/h in localitate si 50-60 km/h in afara? Ca asa stii tu ca e maxim permis, ca "i-a spus lu' tata un om"... Desi e legal sa mergi cu "50-60 si afara cu 100-110 (unde drumul permite asta in siguranta)"? Si nu numai ca e legal, dar drumul o permite in siguranta? Si prin "jungla oltului" configuratia drumului o permite si traficul o cere... |
#20
Posted 08 August 2007 - 00:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E o discutie care nu duce la nici un rezultat, fiecare are dreptate in felul lui. Totusi recunosc cu mana pe inima ca m-am scapat odata si am urlat cat de tare am putut la unul care mergea cu 10 la ora in fata mea (cand am ajuns in dreptul lui) pe o portiune cu linie continua unde se putea merge lejer cu 50 de s-a speriat saracu' vai mama lui...( nu de alta da la 10 la ora iti fierbe si mama apei in radiator, ceea ce el sigur nu stia) Unii chiar incurca traficul, se fastacesc... sofatul nu e pt orice speriat de bombe. Inca odata, vorbesc de cei care merg excesiv de incet nu despre cei care merg excesiv de repede si se baga in depasiri aiurea.
E adevarat, nu stiu cum as conduce daca as avea copilul meu in masina. Cred ca as lua trenul pana s-ar face autostrazi si la noi ![]() |
#21
Posted 08 August 2007 - 00:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si eu la fel, doar ca la mine e 59 km/h pe cruise control. ![]() |
#22
Posted 08 August 2007 - 00:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cel mai in siguranta esti cind mergi cu viteza coloanei. cind am mers prima data in germania pe autostrada am vrut sa merg cu 80-90km/h. Dupa ce m-a depasit un camion de 40 tone, am zis ca mai bine depasesc eu camioanele decit ele pe mine.
Nu cred ca tu ai trabant si restul au Cayenne, sa poata lua curbele cu 150km/h... Edited by H725, 08 August 2007 - 00:56. |
#23
Posted 08 August 2007 - 01:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Erm... devs, check this out: http://forum.softped...m...t&p=3203993
In contextul spuselor tale, ce crezi ca trebuia sa fac eu? Sa dau flashuri la urmatorul din coloana in speranta ca o sa ii fac sa se miste dracului mai iute ca vine Gigi Viteza din spate si trebuie sa fluidizam traficul? |
#24
Posted 08 August 2007 - 02:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
.. i'am facut loc sa ma depaseasca si m'am tinut eu in curu lui, de data asta ca sa vad mai bine ce numar scrie la "Sofer indisciplinat? Sunati aici: ". Si am sunat, soferul respectiv n-a primit altceva decat cuvinte de lauda pentru harnicia si devotamentul cu care isi face treaba. ![]() In situatia in care unul dintre soferii din imediata apropiere a masinii tale face boacane grosolane, cel mai intelept lucru ce poti sa-l faci e sa stai cat poti de departe de el. Ahh .. si nicidecum sa nu te ambitionezi sa ii dai lectii, pentru ca foarte usor: 1. fie te implica pe tine intr-un accident / 2. fie face el accident din cauza presiunilor tale. .... si nu merita. |
#25
Posted 08 August 2007 - 02:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Aia de la curierat rapid sunt ok, chiar daca conduc rapid stiu sa o faca fara sa deranjeze pe toata lumea. Majoritatea dintre ei stiu sa si multumeasca daca le faci loc. Asta, in schimb era un distribuitor de chestii neperisabile in afara programului, cu masina de la firma, din ce am aflat mai tarziu.
![]() |
#26
Posted 08 August 2007 - 03:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cat despre problemele ridicate de cei care merg nejustificat de incet:
Un "dop" care circula cu 50 poate crea nervi acolo unde limita de viteza + conditiile de trafic si meteo permit lejer 100km/h. Bine .. e clar ca cine nu suporta stresul pe sosele si nu e in stare sa circule disciplinat in coloana, e mai bine sa circule cu trenul. Dar daca privim realist problema, evident ca e doar o chestiune de timp pana cand cei din coloana vor incepe sa vada rosu in fata ochilor si din pacate sigur se va gasi unul care sa riste. Sa riste totul pentru nimic. Desigur vinovatul direct va fi cel care trece la actiune, si in acelasi timp este farte probabil ca cel care tine coloana sa nu afle vreodata ca este vinovat moral de accidentul de care aude abia a doua zi la stiri. Probabil va spune "Mai sa fiu al naibii, tocmai inainte cu 15 minute am trecut pe-acolo" Si acum REFRENUL: politia rutiera. Parerea mea e ca o parte din vina cade asupra politiei, care nu realizeaza-(se pare) ca limitarea excesiva de viteza nu aduce intotdeauna rezultatele asteptate. ... ma rog ... intr-un fel ii inteleg totusi pentru ca fara a avea mijloace necesare sa controleze precis situatia, nu au cum sa indemne lumea sa circule mai rapid pe anumite portiuni pentru ca exista riscul ca meseriasii nostri sa inteleaga prost, si fluidizarea traficului sa devina un fel de 'grand prix'. ![]() Edited by NightShift, 08 August 2007 - 03:20. |
#28
Posted 08 August 2007 - 06:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
atunci cand vad un "nervos" in spatele meu, circul cat mai aproape de bordura/sant si il las sa ma depaseasca, dupa care revin pe mijlocul benzii... veti observa ca majoritatea celor care se "tarasc" circula lipiti de axul drumului!
|
|
#29
Posted 08 August 2007 - 07:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@devs.java: Cred ca e foarte bine spus ceea ce ai spus initial. Observ ca nu toti sunt de acord cu asta, dar cati nu ne-am intalnit in trafic cu diverse masini care am considerat ca circula cu mai putin decat puteau merge pe portiunea respectiva ? As adauga la postul tau totusi ca in conditiile in care este stabilita o viteza maxima legala atunci nimeni nu este obligat in nici un fel sa o depaseasca. Daca merge cu mai putin decat viteza maxima legala + 10km/h, atunci da, poate fi incadrat la categoria despre care vorbesti tu. Dar daca in localitate e 50km + 10km/h limita, nu ma poate obliga nimeni pentru fluidizare sa merg cu 70 pe ora.
|
#30
Posted 08 August 2007 - 08:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu cred ca sunt multi cei care merg cu viteza mica doar pt a respecta indicatorul de viteza maxim permisa ... pur si simplu acea poate fi viteza lor de confort , mergand mai repede ar putea avea o senzatie de nesiguranta
eu unul prefer ca fiecare sa mearga in ritmul lui ... am avut parte de o tanti care mergea mai repede decat ii permitea talentul si crede-ma ca nu e safe Edited by axel_1, 08 August 2007 - 08:13. |
#31
Posted 08 August 2007 - 09:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pentru romania, cred ca, atunci cand faci examen psihologic, ar trebui sa bage si un test de nervozitate.
![]() Am avut si eu destuli soferi in fata mea care circulau mai incet, dar asta nu inseamna ca o sa imi vars nervii pe ei si ca ma apuc sa le dau lectii. Pur si simplu le respect decizia de a merge cu viteza cu care se simt ei bine si, daca consider ca pot sa merg mai repede pe acea portiune de drum, iau masuri prin inceperea manevrei de depasire (daca legea, vizibilitatea si conditiile de drum imi permit). |
#32
Posted 08 August 2007 - 09:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#33
Posted 08 August 2007 - 10:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am o masina cu motor mic. Copii in masina. Merg pe Valea Oltului cu 60 km/h si cred cu tarie ca e permis maxim 50 km/h si nu e permisa depasirea. Gresesc cu ceva? Nicidecum. Legal sunt acoperit. Clar! Moral, gresesc cu ceva? In nici un caz. Nu ma poate obliga nimeni sa merg mai tare decat pot. Mai tare decat imi permite masina si pasagerul. Si atunci, e vreo problema? Da. Este o problema. Sunt un pericol in plus pentru toti cei din jurul meu. Pe o infrastructura rutiera si asa subreda, ca a noastra, sunt un adevarat pericol. Creez nervozitate. Nejustificata, adevarat, dar daca moare cineva, conteaza ca nervozitatea n-a justificata? Creez, un obstacol. Si ce? Nu pot si ei sa aiba rabdare? Ba da, dar cand ai de facut 500-600 km intr-o zi, ca sa supravietuiest, sa dai mancare celor mici de-acasai, nu e usor. Cine n-a incercat nu stie asta. Si atunci, ce sa fac? Sa nu circul? Ba da, trebuie sa circuli! E dreptul tau. Dar fa-o constient de ora la care o faci si traficul care va fi atunci cand o faci. Fa-o pe drumuri care nu sunt sufocate de trafic. Invata, castiga experienta. Nu lua pasageri! Ia-o pe drumuri mai putin circulate. Nu te grabeste nimeni. Si daca te grabeste, ia trenul sau cheama un prieten care stie conduce sa te transporte. Asta pana nu mai vei fi un pericol pe sosea. Nu te hazarda, avand legea si moralitatea de partea ta. Ce nu e voie sa merg prea incet? Ba da, e voie. Nu e moral? Ba da. E chiar si moral. Dar fii prudent si prevazator. Condu si pentru ceilalti. Intelege bine ca soseaua romana nu e soseaua germana. Ca soseaua romana, e plina de frustrati, care pot gresi, provocati de tine. Si asta inseamna a sti conduce. A cunoaste mediul in care conduc. A cunoaste riscurile din toate punctele de vedere. A stii ce poti si cand poti. Asuma-ti responsabilitatea intelegand toate aceste lucruri. Nu te hazarda aiurea pe drumuri care nu-ti sunt potrivite. Asteapta, sa prinzi experienta si va fi mai usor. Si mai sigur si pentru tine si pentru ceilalti colegi de trafic. In primul rand, gandeste-te ca poti muri din cauza ca mergi prea incet. Cand esti un "dop" nejustificat care merge contra curentului, adica cu o viteza neadaptata majoritatii, esti un potential obstacol. Care poate genera greseli din partea celorlalti, care te pot ucide. Chiar si pe tine. Sa nu crezi ca doar cei nervosi vor muri. Poti muri CHIAR SI TU. Nejustificat, e drept, dar conteaza ce scrie pe piatra ta de mormant? Folositi-va creierul cand urcati la volan. Nu doar drepturile cetatenesti! ![]() |
|
#34
Posted 09 August 2007 - 04:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si totusi, prin perspectiva topicurilor trecute parca postul ala se poate citi si asa:
ce vroia sa zica devs.java said: Am o masina mare, cu un motor mare si fac deseori 500-600 km pe zi prin Romania asta cu drumurile ei de cacat pline de frustrati. Cand ajung acasa nu am nimic mai bun de facut decat sa ma iau subtil de coforumistii cu masini mici care pe langa ca nu se trag pe dreapta cand trecem noi, even worse, merg respectand viteza legala. Nesimtire, zau asa. ![]() Gandeste'te ca daca vin eu (eu, asa, in general) din spatele tau, rupt in goarna, dupa atatea sute de km la volan, nu o sa am chef sa stau in fundu' tau de masina mica care merge legal si o sa ma bag in depasire pentru ca tu m'ai frustrat. Si s'ar putea sa fac accident. Si s'ar putea sa fii si tu implicat, si poate chiar sa patesti ceva. Asa ca mai bine baga gaz si nu ma enerva mergand incet, chiar daca esti legal... sau mai bine... stai acasa. etc. etc. ![]() No comment. |
#35
Posted 09 August 2007 - 05:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alex, refuz sa cred ca asta ai inteles tu de acolo.
![]() Sa zicem ca accept ca pe un tronson cu limita de 100, tu mergi kilometri intregi de linie continua cu 46km/h in spatele unui camion obosit, pentru ca poate pur si simplu nu te grabesti. Dar SIGUR nu vei sta dupa o caruta ce merge cu 1 km/h, doar asa de dragul liniei continue lunga de 'doar' 3 sate. Deci te intreb: Care este valoarea minima a vitezei celui din fata ta, si cat este timpul maxim petrecut la acea viteza pana cand "iti sare siguranta"? In acest caz depasesti chiar si pe linie continua? chiar si peste viteza legala? ce ... esti frustrat? (Te rog sa nu iei ca pe o jignire personala ultima intrebare.) Chiar am impresia ca uneori doar depasirea in sine este bagata in seama in timp ce imprejurarile si motivele sunt ignorate complet, iar multi trag concluzii de genul: "Ai depasit ... aaaa deci esti frustrat." (exact ca in bancul acela: "N-ai acvariu ... aaa, inseamna ca esti homosexual ") ![]() Edited by NightShift, 09 August 2007 - 05:37. |
#36
Posted 09 August 2007 - 10:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O masina care depaseste o caruta sau o chestie care e un adevarat dop (gen tractor) o face rapid, cu sau fara linie continua, si in general e o exceptie. Vorbim de alta situatie decat cea de aici, unde viteza era limitata la 50, masina mergea la 60 in coloana (la limita de puncte, cum se zice) si tiru' o calca la risc. Desigur, cel din masina e de vina ca nu a oprit pe dreapta sa lase sa treaca tirul.
![]() Daca mai citesti o data posturile lu devs in contextul topicului cu accidentul de pe V.O. o sa intelegi ce ziceam, chiar si exagerat, mai sus. E vorba de modul de gandire al omului cu detector de radare sau statie radio care stie cand e cazul sa mearga legal si cand poate sa mearga cat il tine masina ca sa faca mai iute traseul (chestie de inteles daca ai de facut cateva sute de km pe zi). Si uite ca in categoria asta intra si tiristii care dupa cum se vede, forteaza depasiri riscante si fac accidente destul de des. P.S. Intamplator acu vreo 2-3 luni tot pe o bucata de drum cu limitare de acolo era sa se bage un Q7 pe masina in care eram, din contrasens. Eu eram in dreapta, si daca soferul nu statea la o viteza decenta (70 or so, fara coloana) n'ar fi apucat sa franeze si sa evite impactul. Edited by AlexIP, 09 August 2007 - 10:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users