![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AGEIA PhysX ! "face ce tzie nu-tzi place" :D
Last Updated: Oct 26 2008 17:06, Started by
pickone
, May 18 2007 16:05
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 10 February 2008 - 12:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
off : am observat ca unii sunt egomaniaci cu cuv "noob"
|
#38
Posted 10 February 2008 - 12:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ba nene da' chiar nu se gaseste unu care are placa sta si ne spune si noua ( competent ) care e faza? eu unu merg pe ideea ca daca se ocupa de fizica din jocuri inseamna ca cpu si gpu pot sa faca texturi mai repede..deci ' se misca ' mai bine.... nu am inteles exact statementu' cu " merge mai greu ", adica , hello!?, nu aveti nici o explicatie logica dar sustineti cu inversunare..... placa asta nu face fizica doar pt jocurile "speciale" ci se ocupa cu fizica din renderring....deci teoretic si un 3dmark poate sa ne spuna ceva, cu si fara fara ageia ... Ageia s-a născut în era AGP 4x (dacă nu chiar 2x)...pe vremea când procesoarele grafice nu erau așa de complexe. Ținta era "realismul" animației 3D și era dedicată în special designerilor, proiectanților, și a tuturor celor care nu-i deranjau o rulare cu 2-4 FPS a unei scene complexe. Binențeles, se vorbea de super-efectele grafice din jocurile rulate cu un GPU puternic și ajutat de Ageia, dar încă nu apăruseră aceste jocuri ! Și nici acum nu se prea înghesuie nimeni ca să ofere suport pentru Ageia. Poate doar cei care au interes... Între timp, poate nu ți-ai dat seama, procesoarele grafice au evoluat demențial, iar Ageia asta a rămas moft mâncător de FPS. Acum e o asemănare izbitoare dintre Ageia și coprocesorul matematic 80487 de pe vremuri. Cei care au trăit vremurile știu la ce fac referire... Pentru inițiatorul topic-ului: ai susținut că "banii nu sunt o problemă" dar tot ceri detalii și se tot dă cu bla, bla, bla p'aci. Cumpără nene placa și revin-o cu impresii... |
#39
Posted 11 February 2008 - 08:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am cumparat-o acum 2 zile... ce pot sa spun, MARESTE performantele Procesorului si a placii video... DESTUL DE MULT, Maxim vizibil in jocurile ce necesita AGEIA... se merita cumparata, acum cand ma joc ceva, procul nu trece de 20% folosit... insa ageia rupe urechile cu sunetul ventilatorului, asa de mult o foloseste!
![]() |
#40
Posted 11 February 2008 - 19:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@tibidt - In banii care ii dai sa iei Ageia iti schimbi 7600GT cu Radeon x1950pro. am citit review, avantajele oferite de ageia se simt doar pe un sistem high end.... asa ca m-am gandit sa imi fac un upgrade total, fara ageia ![]() |
#41
Posted 12 February 2008 - 11:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Ageia s-a născut în era AGP 4x (dacă nu chiar 2x)...pe vremea când procesoarele grafice nu erau așa de complexe. Ținta era "realismul" animației 3D și era dedicată în special designerilor, proiectanților, și a tuturor celor care nu-i deranjau o rulare cu 2-4 FPS a unei scene complexe. Binențeles, se vorbea de super-efectele grafice din jocurile rulate cu un GPU puternic și ajutat de Ageia, dar încă nu apăruseră aceste jocuri ! Și nici acum nu se prea înghesuie nimeni ca să ofere suport pentru Ageia. Poate doar cei care au interes... Sunt ceva jocuri care suporta si mai mult ca sigur vor fi din ce in ce mai multe care vor folosi instructiuni ptr FPU. Dar nu vor fi probabil copmatibile cu Ageia. Ptr ca Ageia daca n-ati citit stirile nu mai exista. A fost achizitionata de nVidia. Deci probabil intr-un an-doi placile nVidia vor avea si FPU integrat. |
#42
Posted 12 February 2008 - 11:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am citit cum ca abia seria a 10-a vor avea asa ceva integrat... iar compatibilitatea cu ageia va ramane... din contra, se spunea ca s-ar putea sa fie un fel de SLI intre ageia-uri!
![]() |
#43
Posted 18 February 2008 - 10:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am citit acum ultimul anunt al nVidia - placile seria 8 vor beneficia deja de suport Ageia, cel mai probabil printr-un update de drivere:
http://www.neowin.ne...geforce-8-cards |
#44
Posted 18 February 2008 - 10:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
adica astea 8800gtx?! etc, etc?! oricum eu stiam ca seria 8 au procesor de fizica pe placa... insa... nu e asa dezvoltat precum ageia, am vazut niste review-uri prin care aratau diferenta...
|
#45
Posted 18 February 2008 - 10:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Procesoarele lor sunt programabile in limbajul nou de la nVidia - CUDA. Se pare ca se pot implementa direct instructiunile Physics prin acest limbaj. Nu e vorba inca de procesor specializat, ci tot GPU-ul va face calculele. Probabil scaderea framelor va fi mai puternica decat cu placa Ageia separata.
|
#46
Posted 18 February 2008 - 15:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Intr-un cuvant sa ne asteptam la o serie noua, eventual cu placi mai ieftine!
|
|
#49
Posted 07 April 2008 - 18:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Normal că nu.
E de vreo două ori mai scumpă decât tot sistemul tău. |
#50
Posted 07 April 2008 - 20:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#51
Posted 07 April 2008 - 20:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N-ai înțeles se pare.Ideea nu era de câte ori e mai scumpă, ci că nu merită absolut deloc.
La asta am făcut referire. |
|
#53
Posted 07 April 2008 - 20:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Problema cu Ageia e, ca are nevoie de un sistem echilibrat. Degeaba o pui pe un Sempron, chiar si cu o placa video decenta, tot se va trage pe posterior.
Eu il folosesc pe un A64x2 6000, cu 4 gb ram, cu un 8600 GTS de la Leadtek. Da, stiu, placa video nu e cea mai performanta alegere, dar isi face treaba excelent. De ce am ales sa pun si un Ageia? In primul rand, NU pentru jocuri. Ma distrez cu niste simulari de mediu complicate, unde un procesor dedicat de fizica imi scoate cateva ore bune din procesarea unui esantion de date. Totusi, curiozitatea nu m-a lasat in pace si l-am pornit si pe jocuri. Crysis? Ehem, vad ca tot de Crysis va legati. Da dom'le. Ajuta! Pe langa efectele vizuale serios imbunatatite, te mai scapa de o tona de procesare, romaneste vorbind poti sa joci la detalii si setari mai inalte, cu acelasi hardware. Alte jocuri...Hmm, aici am observat o chestie oarecum ciudata, care ar trebui verificata si de alti posesori de Ageia. Concret, scaderi de cpu load chiar si la jocuri care habar nu au de Ageia. In viitor, chiar daca Nvidia si Ati vor include in chip si drivere suport/accelerare pentru fizica, nu prea cred ca vor putea depasi performantele unui procesor dedicat. Evident, pana la urma il vor ajunge din urma, dar pana atunci, isi merita banii. |
#54
Posted 07 April 2008 - 21:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alte jocuri...Hmm, aici am observat o chestie oarecum ciudata, care ar trebui verificata si de alti posesori de Ageia. Concret, scaderi de cpu load chiar si la jocuri care habar nu au de Ageia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users