Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Connex "mega oferta" la cartele

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#37
Azzido

Azzido

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 24.02.2003

Quote

Originally posted by Allex
De cind abonamentul trebuie sa aiba un anumit barem pentru a fi considerat abonament in adevaratul sens al cuvintului?!  

2,5 USD/luna este la aceasta ora cel mai convenabil abonament GSM din Romania, iar daca asta era cindva atu-ul Orange, acum Connex il detine si pe acesta! Unii vor spune: "OK, dar e la oferta, pentru ca normal abonamentul este de 5 USD/luna!".

Si atunci de ce nu sare Orange cu un abonament redus la 2 USD/luna, timp de un an?! Simplu, pentru ca si asa cistigurile din abonamente sint la limita la Orange. Daca ar aplica reduceri, ar diminua profitul atit de drag staff-ului central Orange.


Allex, nu te incinge si hai sa vorbim cu date concrete.

In primul rand, tariful de 2,5 USD atrage utilizatori su venit foarte mic sau cu fluctuatii mari. Abonatii respectivi isi vor rezilia intr-o proportie covarsitoare contractul la data expirarii. Si sa nu uitam ca foarte multi dintre acestia sunt "clienti existenti" care nu vor folosi noul abonament. In orice caz, detinatorii de abonamente mici nu vorbesc mult si nu genereaza venituri importante. Asta m-a facut sa-i aseman cu cartelarii. By the way, am si eu un abonament de 2,5 din decembrie de pe care nu am dat nici un telefon. Dar fac parte din cei 3,4 milioane de clienti ai Connex.

Castigurile din abonamente nu sunt chiar la limita la Orange, avand in vedere ca ARPU pentru abonamente e 30 USD/luna. Unul din obiectivele strategice ale Orange este mentinerea unui ARPU ridicat, asa ca sunt slabe sansele ca Orange sa raspunda cu un abonament de 2 USD. Cei de la Orange, ca toti operatorii cu greutate din afara (inclusiv Vodafone, si asta e motivul principal pentru care nu-i mai intereseaza de mult timp Connex-ul) au politici de descurajare a cartelarilor. De aia si propune Orange atatea pachete de servicii la abonamentul de 4 USD, ca sa nu se limiteze la 4 cum face Connex cu 2,5.

As spune ca ultimele oferte de la Connex sunt disperate si nu au ca scop decat largirea bazei de clienti, pentru a recupera din cota de piata pierduta in ultimii ani (5% relativ la Orange) si pentru a da bine in comunicatele lor de presa. (ex. "Connex a atins x milioane de clienti. Connex continua sa fie liderul pietei de telecomunicatii din RO"). O companie cu un management bun nu se poate gandi numai la numarul de clienti, ci mai ales la probabilitatea ca acestia sa genereze profit (atat de drag staff-ului de la Orange, cum spune Allex).

Acum sa nu intelegi ca mie nu-mi place sa platesc un abonament 2,5 USD si vreau sa dau mai mult. Oferta e buna, daca vrei sa-ti faci un abonament pe care chiar vrei sa-l folosesti.

Quote

Originally posted by Allex
Atita timp cit au numere suficiente nu este asta cea mai mare problema. 0720, 0721, 0722, 0723, 0724, 0725.... 0729 Resurse exista..


Existe resurse de numerotatie de la ANRC. Astea nu-s greu de obtinut. Cum facem cu "Network busy"?

P.S. Venitul mediu pe abonat la Connex a fost in scadere in Q4/2003 in comparatie cu Q4/2002.

#38
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Originally posted by Azzido
By the way, am si eu un abonament de 2,5 din decembrie de pe care nu am dat nici un telefon. Dar fac parte din cei 3,4 milioane de clienti ai Connex.


Statisticile ii preocupa foarte mult pe operatori... Clientii si numerele active sint categorii diferite. Un client poate detine mai multe numere active, iar asta nu inseamna in nici un caz ca numarul clientilor este egal cu cel al numerelor active. Daca presupunem ca, in medie, fiecare client al operatorilor GSM are 2 numere active, rezulta ca numarul clientilor ar scadea brusc la jumatate.  :D

#39
Azzido

Azzido

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 24.02.2003

Quote

Originally posted by Allex
Statisticile ii preocupa foarte mult pe operatori... Clientii si numerele active sint categorii diferite. Un client poate detine mai multe numere active, iar asta nu inseamna in nici un caz ca numarul clientilor este egal cu cel al numerelor active. Daca presupunem ca, in medie, fiecare client al operatorilor GSM are 2 numere active, rezulta ca numarul clientilor ar scadea brusc la jumatate.  :D


Ar scadea, dar ramane de vazut la care ar scadea mai mult.

Anyway, eu am zis ca am un numar inactiv numai ca sa arat ca nu generez venituri mai mari de 2,5 USD/luna pentru Connex. Din partea mea, Connex poate sa aiba si 10 milioane de clienti. E o problema de numar de clienti vs. eficienta economica. Daca tu sustii clauza numarului de clienti, no problem.

Nu neg in nici un caz meritele Connex. Daca masurarea numarului de clienti e corecta, inseamna ca au avut oferte mai atragatoare. Numai ca eu evaluez o oferta SI prin prisma rezultatelor pe termen lung pe care le genereaza.

#40
Corbul2004

Corbul2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,184
  • Înscris: 19.01.2004
Alex postezi astazi doar ca sa faci 1000 de posts?????????!!!

#41
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,023
  • Înscris: 08.06.2003
Tare s-a mai deviat de la subiect-ul initial... :hmm:

Si ca tot nu va convine acesta oferta de la Connex, ia spuneti-mi si mie super oferta promotionala de la Prepay Orange ? Dar o vi vreuna în acest moment ? :cool:


offtopic :
Saracul Allex, când apara Cosmorom-ul, toata lumea sare pe el, când apara Connex-ul, toata lumea iar sare pe el... Stiti, acest forum nu este 100% portocaliu... :OK:

#42
ezekio

ezekio

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 07.01.2002

Quote

Originally posted by Allex
Eu nu inteleg de ce initiezi un thread pe un ton atit de intrigat, in reactie la o oferta care chiar suna bine fata de altele existente pe piata. Ce nu-ti convine exact? Ca e "suspect" de convenabila? Ca vine de la Connex? Ce anume? :confused:  


Una la mana initiez threadul acesta pe un ton 'intrigat' deoarece nu inteleg de ce connex nu incearca sa lucreze la facilitati/optiuni pentru 'cartelari' de ex:bonus la convorbiri(gen orange), tarife mai klumea , etc... si lucreaza la oferte fabuloase gen bazar(vezi 3$/cartela) ...

Pe termen scurt poate parea varianta castigatoare cu strategiile acestea de bazar dar pe viitor toate aceste cartele vor ajunge in canalizare cum se zicea mai sus intr-un post...
la prima vedere ai dreptate : cumperi o cartela cu 3$ , vorbesti jumatate de ora , tu esti fericit, connex e fericit, canalizarea sa infunda ;) ...

Quote

Dupa unele cazuri memorabile in domeniu, unii au ajuns sa priveasca toate ofertele ca pe niste potentiale "tepe". Luati informatiile legate de oferta, verificati detaliile si procedati in consecinta!
Avand in vedere acele "cazuri memorabile" si aceasta oferta este o teapa mai bine orchestrata .

Quote

Nu exista o oferta buna pentru toata lumea, adica perfecta.  [/B]
Singurul lucru relevant din acest thread spus de tine, fara suparare.

#43
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Originally posted by ezekio
Nu inteleg de ce connex nu incearca sa lucreze la facilitati/optiuni pentru 'cartelari' de ex:bonus la convorbiri (gen orange), tarife mai klumea , etc... si lucreaza la oferte fabuloase gen bazar(vezi 3$/cartela)... (...) Pe viitor toate aceste cartele vor ajunge in canalizare . (...) Avand in vedere acele "cazuri memorabile" si aceasta oferta este o teapa mai bine orchestrata.


@ezekio: In primul rind, relevanta informatiilor nu este uniforma.  :D

Mie, de exemplu, mi se pare de prost gust si mai "de bazar" aceasta facilitate incrucisata de la Orange - ti se ofera centi in functie de apelurile primite, cu precizarea ca oferta se aplica la secunda, din prima secunda (vorbesti numai cinci secunde, cinci secunde se contorizeaza la bonus, desi primul minut se taxeaza "in bloc"). Lipsa de fairplay!  :drac:

Oferta este oferta si se adreseaza tuturor, in egala masura. Este problema ta ca preferi sa beneficiezi doar partial de oferta, nu vad de ce trebuie blamata compania si toata strategia. Pierderea este a ta daca arunci o cartela cu numar. Exista insa si foarte multi clienti noi care testeaza cu aceasta ocazie reteaua si se aboneaza.

Am profitat de ultima oferta Connex Kamarad si sint multumit de calitatea oferita. Dupa 4 ani de Orange (3 abonamente), 1 an de Connex (abonament) si citeva luni de Cosmorom (cartela), am revenit cu incredere la Connex.

Apropo de "teapa mai bine orchestrata"... Invata sa faci diferenta dintre un "fond de investitii" si o "banca comerciala"! Riscuri exista in ambele cazuri, insa garantiile exista numai la banca.  :OK:

#44
maldea

maldea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.08.2002

Quote

Originally posted by Azzido
As spune ca ultimele oferte de la Connex sunt disperate si nu au ca scop decat largirea bazei de clienti, pentru a recupera din cota de piata pierduta in ultimii ani (5% relativ la Orange) si pentru a da bine in comunicatele lor de presa. (ex. "Connex a atins x milioane de clienti. Connex continua sa fie liderul pietei de telecomunicatii din RO").  


O sa te contrazic Azzido. Connex, dupa parerea mea a facut o chestie foarte desteapta si chiar a mers. In 2002 pana prin 2003 Orange a intrat puternic pe piata cu oferte (atat pentru clientii vechi , cat si pentru cei noi) si o campanie de imagine pe piata super tare. Daca Connex-ul contracara pe masura cu campanii de publicitate, cred ca ar fi aruncat banii pe fereastra, iar Orange tot ar fi castigat. E ... uite ca Orange-ul a cam terminat,... mai mult ca sigur actionarii deja doresc si profit ... mai mare si nu prea mai face fata la momentul de fata. Poarta inca stampila Dialog... Iar profitul la Orange nici nu se compara cu ce are Connex.  

   Actiunile TIW au crescut anul trecut pe piata NASDAQ cu 250% aprox. iar 2003 a fost an record dpdv al profitului pentru Connex,. Evident ca Orange ca se uita si in gradina vecinului.. si nu cred ca-i place ceea ce vede (eu m-as fi ofticat sa fiu in locul lor) . Evident ca statisticele sunt unelte marketingului si chestii din-astea or sa tot apara(nr de clienti...). Insa m-a zapacit Corbul care cred ca expres a luat o cartela si a aruncat-o ,. ca sa vina aici sa se laude. Ideea este ca din start sunt luate in calcul si acest aspecte. Insa daca din aceste cartele 60-70% raman la utilizitor, chiar fara incarce cine stie ce, operatorul este castigat, fiindca ii creste cota de piata. Avand in vedere ca la momentul de fata connex a spart piata corporate cu solutiile integrate, cu contracte care se fac pe 5 ANI si care asigura deja venituri de peste 100 mil para.... cred ca isi permite sa faca oferte de genul asta pentru piata low user, care la momentul asta este cea care trebuie "atacata" . Este clar ca pentru aceti utilzatori Connex-ul pierde initial bani... insa va avea de gasigat in viitor.

Connex isi permite si sa-si trimita angajatii la Big Brother :)

#45
Codename

Codename

    Regele și Regina Cașcavalului

  • Grup: Members
  • Posts: 3,776
  • Înscris: 03.01.2004

Quote

Originally posted by maldea
Actiunile TIW au crescut anul trecut pe piata NASDAQ cu 250% aprox. iar 2003 a fost an record dpdv al profitului pentru Connex,. Evident ca Orange ca se uita si in gradina vecinului.. si nu cred ca-i place ceea ce vede (eu m-as fi ofticat sa fiu in locul lor) . Evident ca statisticele sunt unelte marketingului si chestii din-astea or sa tot apara(nr de clienti...). Insa m-a zapacit Corbul care cred ca expres a luat o cartela si a aruncat-o ,. ca sa vina aici sa se laude. Ideea este ca din start sunt luate in calcul si acest aspecte. Insa daca din aceste cartele 60-70% raman la utilizitor, chiar fara incarce cine stie ce, operatorul este castigat, fiindca ii creste cota de piata.

Ai perfecta dreptate. Eu aveam un prepay pe portocala si am avut ocazia sa primesc o cartela CONNEX Go!. N-am activat-o la inceput, am zis ca o folosesc cand o sa am nevoie si o arunc. Dupa doua luni am activat-o si STUPOARE, m-am minunat de serviciile oferite. Asa am ajuns eu la Kamarad. Daca nu era acea cartela care am primit-o (cum e si acum, asemanator, prin oferta la jumatate de pret) poate si azi mai inghiteam mofturile portocalelor. Deci oferta e buna si gandita foarte bine.

Pana la sfarsitul ofertei imi mai iau două cartele Kamarad.:drac:

Quote

Originally posted by ezekio
Una la mana initiez threadul acesta pe un ton 'intrigat' deoarece nu inteleg de ce connex nu incearca sa lucreze la facilitati/optiuni pentru 'cartelari' de ex:bonus la convorbiri(gen orange), tarife mai klumea , etc... si lucreaza la oferte fabuloase gen bazar(vezi 3$/cartela) ...

CONNEX nu lucreaza la facilitati pentru cartelari ? Cine vorbeste./sHit

Tarife ? Pai mi se pare normal ca un serviciu mai slab calitativ sa coste mai putin.:drac:

Iar asa-zisul bonus de 100 minute mi se pare aiurea. Nu iti mai vine sa suni pe careva care are pripei ca te tot lungeste cu vorba sa-i faci minute.

Iar in final, macar CONNEX LUCREAZA la oferte pentru cartele.:A

#46
Corbul2004

Corbul2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,184
  • Înscris: 19.01.2004
AM O CARTELA PREPAY SI PRIMESC CAM 400 DE MINUTE PE LUNA APELURI PRIMITE , ASTA INSEAMNA 4$ - CEEA CE LA CONNEX NU EXISTA, CONNEX NU OFERA NIMIC PENTRU APELURILE PRIMITE, eXCLUZAND BONUSUL DE LA PREPAY,  CONNEX PRIN TARIFUL DE SEARA ARE CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU CARTELE.
LA PRE-PAY AM ACTIVATA OPTIUNEA 5 NUMERE CU 12c
SA FACETI MISTO DE UN BONUS PRINT MI SE PARE PENIBIL

#47
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
nu face nimeni misto...eu daca am de ales in tarife bune si bonusuri multe aleg tarifele bune...

#48
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Bai da ce le aveti cu marketingul operatorilor.
"Oferte disperate", "tarife scandaloase"......
Fiti siguri ca cei care au calculat aceasta oferta au fost specialisti si s-a facut o evaluare a "cartelelor care ajung in canal" inainte de a lansa oferta "disperata". Chiar aveti impresia ca "lucreaza in pierdere doar ca sa acapareze clienti"? Fiti siguri ca se castiga bani grei din cei 3$/cartela.
Apropo, si optiunea de International Intensiv s-a redus la jumatate, 2$/luna si ai 0.4$ cu Europa si 0.3$ cu SUA/Israel.....

E mai rentabil ca PCNET Voice, unde pe Ungaria , mobil am 28Eurocenti.

#49
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
sau cu zapp international upgrade ... 19 centi / minut...si se aude excelent...

#50
ONeill

ONeill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 16.12.2003

Quote

Originally posted by Corbul2004
AM O CARTELA PREPAY SI PRIMESC CAM 400 DE MINUTE PE LUNA APELURI PRIMITE , ASTA INSEAMNA 4$


Nimeni nu a zis nimic de ce primesti tu. Insa si Zapp a incercat de genul asta si nu prea a mers.... E foarte bine ca primesti bonus... In daca nu scrie Connex pe tine, tot degeaba. Tu trebuie sa gandesti ca nu toti primesc atatea telefoane. Un procent foarte mic, comparativ cu oferta connex, care acopera o masa mai mare de oameni

#51
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,375
  • Înscris: 07.02.2003
E excelenta oferta. Si e premiera la un asa pret...

#52
Codename

Codename

    Regele și Regina Cașcavalului

  • Grup: Members
  • Posts: 3,776
  • Înscris: 03.01.2004
Apropo de bonusul de la portocala de 100 minute cu care se tot laudă citricele, am văzut alaltăieri la PRO TV la știri un caz de "excrocherie cu bonusul". Era un tip care dădea anunțuri în ziar că vinde tot felul de obiecte (care bineînteles că nu le avea) pentru a primi cât mai multe telefoane. Vă închipuiți că la telefon, "clientul" se interesa de tot felul de detalii legate de obicetele imaginare vândute de cel care a dat anunțul. Astfel o convorbire se putea lungi minute în șir, tipul respectiv putând să strângă cu ușurință 100 minute într-o zi. Apoi le zicea să se întâlnească cu el undeva și el stătea într-o cafenea din zonă și se uita la "clienți" de pe geam și se minuna de prostia lor. Chiar cu o zi inainte de știrea aceea am scris despre "riscul" de a apela pe cineva care are cartelă la portocala.:@

știau cei de la CONNEX ce bonusuri sa implementeze și de ce.:A

#53
Codename

Codename

    Regele și Regina Cașcavalului

  • Grup: Members
  • Posts: 3,776
  • Înscris: 03.01.2004
Iată cum voi proceda eu și vă sfătuiesc și pe voi -cei care vreți să cumpărați cartele Kamarad sau Go! la aceasă ofertă- să faceți la fel.

Cumpărați acum cartelele la jumătate din preț și păstrați-le.

După ce trece oferta curentă, mai mult ca sigur vor avea o nouă ofertă cu bonusuri la activare de care puteți profita.

Cu alte cuvinte, plătiți jumătate prețul pentru cartele și o să primiți mai mult decât meritați.:drac:

#54
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
O sa iau vre-o 4 pachete , dar GO, si ma asigur pe 2 ani de zile cu sistemul de avertizare prin mobil. 6x4 = 24 luni. Ma gandeam inainte sa-mi fac un abonament de 5$ pentru asta....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate