![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Mitsubishi Outlander
Last Updated: May 01 2023 21:42, Started by
mavo
, Apr 07 2007 16:36
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#721
Posted 03 March 2010 - 11:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alex, dar ce avatar ti-ai tras!
![]() |
#722
Posted 05 March 2010 - 12:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ieri, am avut ocazia sa experimentez problema semnalata de cornelcapa.
Mentionez ca, din pacate, pe tronsonul Ploiesti-Comarnic, a fost relativ aglomerat, asa ca nu am putut sa urc mai mult de 120km/h. Deci, am setat cruise-controlul la 120 ceea ce, in viteza a 6-a inseamna cca. 2200 rot/min, dupa care am facut mai multe incercari de incetinire (prin franare) si, apoi, de revenire la viteza setata prin intermediul butonului "res acc". La reduceri de pana la 1800 rot/min, nu apare nicio problema, cruise-controlul is face datoria si urca frumos inapoi la 2200. Dar, daca se reduce turatia sub aceasta valoare - respectiv, la 1600-1700 rot/min - atunci, intr-adevar, apare urmatorul comportament: cruise-controlul incepe sa accelereze, urca in 2-3 secunde pana la 1800-1900 rot/min, dupa care se decupleaza! Am incercat acelasi experiment si in viteza a 5-a, pastrand aceleasi valori ale turatiei (nu ale vitezei!), dar fenomenul nu mai apare. Reintorcandu-ma la viteza a 6-a, am mai remarcat ca daca se repeta operatiunea de 2-3 ori, pana la urma o "ia". Deasemenea, daca ajuti sistemul "sprituind" putin din acceleratie, asa cum spune cornelcapa. Parerea mea este ca toata treaba e din calculator. Cruise-controlul accelereaza destul de violent iar cantitatea de carburant e destul de mare (spre sfarsitul scalei), ceea ce probabil e prea mult pentru instructiunile din computer referitoare la viteza a 6-a. Ma gandesc la faptul ca viteza a 6-a fiind "economica", setarea computerului este de a saraci amestecul de carburant, iar cand cruise-controlul incalca aceasta regula, il taie. Totusi, daca repeti operatia sau "sprituiesti", computerul "intelege" ca ai nevoie de un amestec mai bogat (sau, pur si simplu, se "zapaceste") si nu mai intervine. Alte pareri, eventual mai tehnice? Edited by kahn_2, 05 March 2010 - 12:44. |
#723
Posted 05 March 2010 - 15:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ia incercati voi sa nu mai folositi treapta a 6-a
![]() Pe A1 sau A2 cu mai mult de 150 km/h nu merg ceea ce se traduce in 3000 rpm intr-a 5-a sau 2500 rpm intr-a 6-a.Eu prefer sa merg cu a 5-a cu cruise-ul setat din 3 motive : 1. Diferenta de consum e insesizabila 2. Dupa franari nu sunt nevoit sa retrogradez in treapta inferioara ( a 5-a respectiv ).Viteza a 6-a e strict pentru mersul constant la viteze mari fara accelerari sau decelerari bruste.Daca, dupa o franare, cazi pe la 1800rpm si incerci sa accelerezi pana la 2500 rpm (de ex ) mie personal mi se pare chinu` dracului.Am senzatia ca masina se "screme" ( si asta la o accelerare usoara si constanta, fara "talpa" ) 3. Si al treilea motiv pur subiectiv : prefer sa tin un motor diesel mai turat decat sa merg la limita cu el E adevarat ca daca as merge constant cu 180 km/h as fi si eu intr-a 6 a ![]() |
#724
Posted 05 March 2010 - 16:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
maverick_24, on 5th March 2010, 15:20, said: Ia incercati voi sa nu mai folositi treapta a 6-a ![]() Da, maverick, sunt de acord cu tine - si eu tot asa merg in practica . Dar aici nu era vorba despre lectii de conducere, ci de incercarea de a "elucida" o problema teoretica, semnalata de cornelcapa. Vreo contributie la obiect ? |
#726
Posted 15 March 2010 - 21:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu si-a schimbat nimeni ceva pe la suspensii? Pe garantie?
Am ceva zgomot la suspensia dreapta fata. Vreau sa stiu daca se rezolva pe garantie, sau nu. Outlanderul asta vad ca e supermasina, daca nimeni nu a mai avut probleme de genul asta ![]() Edited by Alex167, 15 March 2010 - 21:31. |
#727
Posted 16 March 2010 - 20:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alex167, on 15th March 2010, 21:27, said: Nu si-a schimbat nimeni ceva pe la suspensii? Pe garantie? Am ceva zgomot la suspensia dreapta fata. Vreau sa stiu daca se rezolva pe garantie, sau nu. Outlanderul asta vad ca e supermasina, daca nimeni nu a mai avut probleme de genul asta ![]() Pai evident ca e supermasina! ![]() Faptul ca nici nu o laudam prea mult - probabil e din cauza ca suntem noi o categorie mai putin exaltata (cea mai buna dovada fiind chiar... alegerea cerebrala pe care am facut-o) ![]() In legatura cu problemele, majoritatea sunt cazuri izolate si atipice (semnalate ici-colo de cate un posesor, dar neconfirmate de altii), in rest n-am auzit de niciun defect care sa se repete cu o frecventa ingrijoratoare. Chestia asta cu zgomotul la suspensie, de exemplu - m-ai facut curios si am pierdut vreo ora (pe google, mitsubishiforum.com, edmunds) dar n-am reusit sa gasesc niciun raport! Ceea ce spui tu poate fi orice: flansa sau rulment amortizor, cap de bara, bieleta, bucse - pana nu o urci pe rampa, nu ai cum sa stii. Cu garantia cred ca cel mai bine dai telefon la reprezentanta sau scrii un mail la Mitsubishi Europe si, dupa aia, ne spui si noua ![]() |
#728
Posted 16 March 2010 - 21:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Azi am auzit si pe stanga dupa ce am coborat o bordura mai inalta. Zgomotul nu e foarte puternic, se aude ca o paraitura, trosnitura mai finuta. Deoarece acum sesizez din ambele parti, probabil ca e de la bara stabilizatoare. Nu cred sa fie ceva mai grav. Ma gandesc ca vor trebui schimbate capetele de bara, deoarece astea au bucsele mai mici si sensibile, cel putin asa am vazut la alte masini, ca la Outlander nu stiu cum e.
Am vazut ca la Santa Fe chestiile astea se schimba pe garantie, de aceea intreb daca in cazul lui Mitsubishi e la fel. |
#729
Posted 18 March 2010 - 09:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut, si scuze pentru tacerea mai indelungata, dar am fost mai mult plecat si deci ... in teste cu masina.
Noi date referitoare la problema cruise control-ului: intreruperea a inceput sa apara (mai rar) si in viteza a 5-a pe la 110 km/h si s-a intamplat doar o singura data si dupa ce a accelerat pana la viteza setata, mergeam cu viteza constanta si cand a inceput sa urce o panta a decuplat acceleratia. Toate astea ma duc cu gandul la un sistem pe cale sa cada. La inceput decuplarea aparea foarte rar, si ma gandeam ca poate am atins din greseala "cancel" sau este o problema de contact la butonul de pe volan. Apoi problema a inceput sa apara din ce in ce mai des, asa ca acum cred ca ma duc la M Car pentru ca nu cred ca mai risc ca impreuna cu ei sa nu se intample. Mai mult problema a inceput sa apara si la viteze mai mici si chiar in mers constant. Sa speram ca vor reusi sa depisteze problema si sa o rezolve. Am sa revin cu noutati dupa vizita la service. Stima, Edited by cornelcapa, 18 March 2010 - 09:06. |
#730
Posted 19 March 2010 - 22:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
outlander 2,0 iesit din garantie 50000 Km
probleme (lucrurile bune fac parte din normalitate): - furtun intercooler sarit pe "autostrada" Suceava-Vatra Dorenei - remediat - trepidații și zgomot la galeria de admisie - schimbată - bec plafoniera ars - singurul bec in 3 ani ....... este bine ... cred... - zgomot (vâjâit) oglida stânga la peste 130 km/h - rezolvat (prin modificarea poziții oglinzii) ÎN REST O.K. |
|
#731
Posted 25 March 2010 - 16:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare,
Noutati in legatura cu cruise-ul? Eu nu am prea iesit din oras si nu stiu daca mai sare. Astept cu interes reactia celor de la MCar. |
#732
Posted 07 April 2010 - 11:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare,
Proaspat posesor de Outlander, 2.2. Masina e superba, nu am ce sa spun, sunt realmente incantat. O singura chestie: ieri am iesit prima data cu ea. Pana la Constanta. Am mers cu treapta 6, cruise control, 140km/h, 2500rpm. Consum instantaneu, pe bord, constant de 10.5. Mie mi se pare enorm pentru un diesel. Opinii? |
#733
Posted 07 April 2010 - 11:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E un consum ok la viteza respectiva. Se pare ca nu stii pe ce lume traiesti. Nu ti-ai cumparat Golf nici Fabia ci un SUV de 1800 de kile cand e gol si cu un motor de 2,2 turbo nu 1,9 sau mai putin. Daca nu-ti convine consumul, de ce nu te-ai informat inainte de a cumpara masina? Ca sa stii de acum incolo, cu cat masina e mai mare si cu cat motorul e mai mare, cu atat si consumul e mai mare.
S-o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute! Edited by Alex167, 07 April 2010 - 11:45. |
#734
Posted 07 April 2010 - 11:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alex167, on 7th April 2010, 11:39, said: E un consum ok la viteza respectiva. Se pare ca nu stii pe ce lume traiesti. Nu ti-ai cumparat Golf nici Fabia ci un SUV de 1800 de kile cand e gol si cu un motor de 2,2 turbo nu 1,9 sau mai putin. Daca nu-ti convine consumul, de ce nu te-ai informat inainte de a cumpara masina? Ca sa stii de acum incolo, cu cat masina e mai mare si cu cat motorul e mai mare, cu atat si consumul e mai mare. Pai m-am informat, fisa tehnica spune: consum extraurban:7. Este adevarat ca nu spune si in ce conditii.... cristifaghi, on 7th April 2010, 11:45, said: Pai m-am informat, fisa tehnica spune: consum extraurban:7. Este adevarat ca nu spune si in ce conditii.... Pardon, gresesc! spune: consum extraurban:6! |
#735
Posted 07 April 2010 - 11:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cristifaghi, on 7th April 2010, 11:24, said: Salutare, Proaspat posesor de Outlander, 2.2. Masina e superba, nu am ce sa spun, sunt realmente incantat. O singura chestie: ieri am iesit prima data cu ea. Pana la Constanta. Am mers cu treapta 6, cruise control, 140km/h, 2500rpm. Consum instantaneu, pe bord, constant de 10.5. Mie mi se pare enorm pentru un diesel. Opinii? Pai sa-ti spun la mine - 2,2 instyle navy - 12-16 in oras si 9-11 afara. Cum sari de 130 s-a dus in 10+ si nu consum instantaneu ci mediu. Si eu am fost revoltat ( neinformat ) la inceput. Spun cei de la M-car " pai fratioare este ditamai dulapu' , cat vrei sa consume? " Oricum se pare ca nu are legatura cu un turism chiar si cu aceeasi capacitate cilindrica. Gandeste-te ca ai un Passat de 2L benzina ![]() cristifaghi, on 7th April 2010, 11:47, said: Pai m-am informat, fisa tehnica spune: consum extraurban:7. Este adevarat ca nu spune si in ce conditii.... Pardon, gresesc! spune: consum extraurban:6! Tot ce scrie in carte este teapa si asta la toate masinile. |
|
#736
Posted 07 April 2010 - 13:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cristifaghi, on 7th April 2010, 12:24, said: Salutare, Proaspat posesor de Outlander, 2.2. Masina e superba, nu am ce sa spun, sunt realmente incantat. O singura chestie: ieri am iesit prima data cu ea. Pana la Constanta. Am mers cu treapta 6, cruise control, 140km/h, 2500rpm. Consum instantaneu, pe bord, constant de 10.5. Mie mi se pare enorm pentru un diesel. Opinii? Felicitari si sa-l stapanesti sanatos ! Intr-adevar consumul este maricel : 12l in Bucuresti si 9l afara.Si eu am fost initial bulversat cand am vazut 10l consum instantaneu pe A2 la 150 Km/h dar, cu timpul m-am obisnuit ![]() Presupun ca tu faci comparatie cu rivalele din aceeasi clasa : Rav4, Forester, x-Trail, CR-V, Tiguan, Koleos.Intr-adevar toate consuma mai putin decat Outlanderul insa sunt dotate cu motoare de 2l.Cel putin Foresterul cu motorul Boxer are un consum nesimtit ![]() Pe de alta parte daca luam o RAV4 cu motor 2.2DCAT sau un Koleos cu un 2.2 dCI o sa vezi ca, consumurile sunt similare cu motorul de 2.2 de pe Outlander |
#737
Posted 07 April 2010 - 15:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#738
Posted 10 April 2010 - 21:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
consumul e mare la Outlander. eu am facut un mic drivetest dar nu am putut face masuratorile respective.
am citit pe net si oameni care au mers cu outlander cu 90 la ora si au avut mediu cam 6%. deci e corect. cat despre oras, unde se zice ca ia cam 9% parca se greseste cu dezinformarea. nu vreau sa dau consumuri scoase cu loganul ca nu este locul potrivit, dar ma incadrez in cele din fabrica de multe ori si chiar sub. totusi sa ma laud ca am scos pe distante de sute de km consumuri intre 4.9 si 5.6% la drum circuland regulamentar mai ales pentru latura inferioara. in carte 5.5 in oras scot mediul pe saptamana intre8 si 9.6, iarna cand ninge si se da peste cap orasul trec de 10 uneori cu zapada pe asfalt, dar 9.6 cand e o zi normala de iarna si traficul obisnuit. in carte 9.6 este topic de noul Forester diesel? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users