Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum schimb parola la un ZTE F6605R?

5 mituri comuniste demontate

Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica
 Recomandari Termopan + Velux

Sfaturi amplificator + bose

Voi intelegeti ce va zic animalut...

Router nou fara port pentru fibra...
 Cum mai stam cu asigurarile de ri...

Cer autorizatie, modific fara aut...

Beko masina de spalat rufe WUE 77...

Aer conditionat Multisplit / case...
 e-TVA din August 2024

Ventilatorul centralei nu se opre...

Obtinere numar DUNS pentru Google...

Cum se numeste sarma folosita la ...
 

Noul Mitsubishi Outlander

- - - - -
  • Please log in to reply
788 replies to this topic

#703
maverick_24

maverick_24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.07.2006
Da si tu mai multe detalii..in ce imprejurari a inceput sa miroase : conduci sportiv, l-ai fortat, esti genuul care franeza cu ambreiaj etc

#704
cornelcapa

cornelcapa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 24.01.2009
Va salut.
Revin cu o problema ridicata cu ceva timp in urma : functionare deficitara a cruise control-lului.
Asa cum precizam atunci, in timpul mersului, dupa ce a fost setata viteza de croaziera, la un moment dat, dupa ce se franeaza si se doreste accelerarea pana la viteza setata, se apasa butonul "+", in prima faza masina incepe sa accelereze dar acceleratia se intrerupe brusc, fiind necesara accelerarea din pedala. Intreruperea este aleatorie, cate o data functioneaza, cate o data se intrerupe. Am intrebat la M Car dar nu mi-au putut da nici un raspuns, intrucat erorile inregistrate de calculator sunt cele la care raman aprinsi martori la bord, altfel nu pot fi depistate.
In schimb, in urma mai multor informatii primite pe forum, si a faptului ca la inceputul anului cand am facut revizia a II-a (la 40000 km), calculatorul a fost up-datat cu noile setari (probabil si la partea de amestec aer-combustibil, pentru reducerea consumului), am ajuns la concluzia ca aceste intreruperi ale cruise control-lui se pot datora in primul rand calitatii combustibilului folosit, care poate produce rateuri ce sunt sesizate de calculator ca reduceri de viteza.
Daca mai sunt si alte pareri va rog sa ni le impartasiti, pentru ca multe din problemele intalnite in functionare au avut o explicatie plauzibila aici pe forum, mai mult decat cea furnizata de service-urile specializate.
Cu stima,

Edited by cornelcapa, 24 February 2010 - 17:22.


#705
cristal1

cristal1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 06.12.2006

 Alex167, on 20th February 2010, 22:56, said:

Vezi pe aici, de ex. la postul 26 http://mitsu.ro/foru...opic=1067&st=20


sal,

am luat eu de la Autokarma 183 lei , in ianuarie.
au cam facut fite cei de la Mcar , dar daca te duci direct cu ele si te faci ca ploua cred ca e ok

 cornelcapa, on 24th February 2010, 18:20, said:

Va salut.
Revin cu o problema ridicata cu ceva timp in urma : functionare deficitara a cruise control-lului.
Asa cum precizam atunci, in timpul mersului, dupa ce a fost setata viteza de croaziera, la un moment dat, dupa ce se franeaza si se doreste accelerarea pana la viteza setata, se apasa butonul "+", in prima faza masina incepe sa accelereze dar acceleratia se intrerupe brusc, fiind necesara accelerarea din pedala. Intreruperea este aleatorie, cate o data functioneaza, cate o data se intrerupe. Am intrebat la M Car dar nu mi-au putut da nici un raspuns, intrucat erorile inregistrate de calculator sunt cele la care raman aprinsi martori la bord, altfel nu pot fi depistate.
In schimb, in urma mai multor informatii primite pe forum, si a faptului ca la inceputul anului cand am facut revizia a II-a (la 40000 km), calculatorul a fost up-datat cu noile setari (probabil si la partea de amestec aer-combustibil, pentru reducerea consumului), am ajuns la concluzia ca aceste intreruperi ale cruise control-lui se pot datora in primul rand calitatii combustibilului folosit, care poate produce rateuri ce sunt sesizate de calculator ca reduceri de viteza.
Daca mai sunt si alte pareri va rog sa ni le impartasiti, pentru ca multe din problemele intalnite in functionare au avut o explicatie plauzibila aici pe forum, mai mult decat cea furnizata de service-urile specializate.
Cu stima,


Salut,

si eu am avut problema asta. acel update inca nu l-am facut asa ca nu poate fi de acolo. partea cu calitatea combustibilului ar fi o varianta sa-i scapam pe cei de la service. problema ca la mine s-a comportat ca maseaua la dentist ; cu "specialistul" langa mine n-a mai sarit cruise-ul. tie ti-a facut figuri si cu cei de la Mcar?

#706
element94_2008

element94_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 19.07.2008
Buna.
Recent am cumparat un Outlander 2.0 cu 19075 km din Bucuresti.
La primul drum cu el , Bucuresti - Petrosani am scos consum de 7.3L . La al doilea drum lung, Petrosani - Deva am scos 7.2 L. Cum vi se pare ?

In drum inapoi dinspre Deva am sesizat un tarait ciudat la bord. Parca ar fi ceva nu la locul lui si zdrangane. Am scos CD-urile si am stins radioul.Tot se auzea. M-am jucat si cu aerul conditiona si tot se aude.  Se aude doar in mers.La stationare nu se aude.  Parca vine din zona de gaurii de ventilatie din dreapta cazetofonului, dar nu sunt sigur. A mai patit cineva asa ceva ?

#707
liviu_AP

liviu_AP

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 07.10.2009
Da si tu mai multe detalii..in ce imprejurari a inceput sa miroase : conduci sportiv, l-ai fortat, esti genuul care franeza cu ambreiaj etc
[/quote]

NU SUNT INCEPATOR SI AM DESTULA EXPERIENTA LA VOLAN. DE LA PRIMA Dacia DE PRIN 1988, CARE A AVUT PROBLEME LA AMBREIAJ, NU AM MAI FOST PUS IN ASTFEL DE SITUATII...
PRIMA DATA AM REMARCAT MIROSUL MERGAND PRIN BUCUREȘTI 4X4, PRIN ZAPEZILE BINE STIUTE, FĂRĂ A FORȚA O MASINA CARE SE PRETINDE UN SUV DE CLASA SUPERIOARA. AM FOST LA SERVICE...SI UN REPREZENTANT DE LA GARANTII,  A INCERCAT SA/MI EXPLICE ..... BLAA..BLLAAA... CUM CA L/AS FI FORTAT.... UNA PESTE ALTA... MI/A SPUS CA AMBREIAJUL INTRA LA CONSUMABILE SI NU SE REPARA PE GARANTIE!
PROBLEMA ESTE CA SI ACUM... IN CONDITII DE NORMALITATE, MERGAND 2X4, MIROSUL PERSISTA...
IN CONDITIILE IN CARE MASINA ARE LA BORD 30000kM, SA INCEAPĂ SĂ PATINEZE AMBREIAJUL IAR EI SA NU/L REPARE PE GARANITE MI SE PARE STRIGATOR LA CER...
S/A MAI INTIMPLAT LA CINEVA?
CE SOLUTII S/AU GASIT...?
POATE CINEVA SA DEA UN SFAT AVIZAT, O SOLUTIE?
MULTUMESC ANTICIPAT!

#708
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

 gogu_bart, on 24th February 2010, 13:02, said:

Poti sa-mi dai detalii de unde ai luat filtrul de ulei si cel aer? Ce producator si la ce pret.

Numai bine

Ai PM

#709
maverick_24

maverick_24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.07.2006

 liviu_AP, on 24th February 2010, 23:25, said:

NU SUNT INCEPATOR SI AM DESTULA EXPERIENTA LA VOLAN. DE LA PRIMA Dacia DE PRIN 1988, CARE A AVUT PROBLEME LA AMBREIAJ, NU AM MAI FOST PUS IN ASTFEL DE SITUATII...
PRIMA DATA AM REMARCAT MIROSUL MERGAND PRIN BUCUREȘTI 4X4, PRIN ZAPEZILE BINE STIUTE, FĂRĂ A FORȚA O MASINA CARE SE PRETINDE UN SUV DE CLASA SUPERIOARA. AM FOST LA SERVICE...SI UN REPREZENTANT DE LA GARANTII,  A INCERCAT SA/MI EXPLICE ..... BLAA..BLLAAA... CUM CA L/AS FI FORTAT.... UNA PESTE ALTA... MI/A SPUS CA AMBREIAJUL INTRA LA CONSUMABILE SI NU SE REPARA PE GARANTIE!
PROBLEMA ESTE CA SI ACUM... IN CONDITII DE NORMALITATE, MERGAND 2X4, MIROSUL PERSISTA...
IN CONDITIILE IN CARE MASINA ARE LA BORD 30000kM, SA INCEAPĂ SĂ PATINEZE AMBREIAJUL IAR EI SA NU/L REPARE PE GARANITE MI SE PARE STRIGATOR LA CER...
S/A MAI INTIMPLAT LA CINEVA?
CE SOLUTII S/AU GASIT...?
POATE CINEVA SA DEA UN SFAT AVIZAT, O SOLUTIE?
MULTUMESC ANTICIPAT!

Am avut si eu aceeasi problema cu mirosul in momentul in care am luat in piept o zapada de vreo 30 cm si am fortat destul de tare masina ( mai pe scurt sindromul "picior de lemn" = debreiat partial si accelerat tare...mea culpa ).Mirosul a persistat vreo 2 saptamani...de fiecare data cand spalam parbrizul in masina se simtea un miros puternic de metal incins.Acum nu mai simt nimic si nici nu sesizez vreo schimbare in comportamentul masinii

S-a vehiculat la un moment dat un zvon conform caruia un lot de Outlandere din 2008 ar fi avut probleme cu volanta..intereseaza-te

In concluzie e o chestie foarte tampita in a demonstra ca tu ai mers corect si ca ambreiajul are probleme.In astfel de confruntari client-service, service-ul are castig de cauza in 99,99% din cazuri, basca de faptul ca ambreiajul e considerat "consumabila"

Bafta in rezolvarea problemei

#710
cornelcapa

cornelcapa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 24.01.2009

 cristal1, on 24th February 2010, 18:33, said:

Salut,

si eu am avut problema asta. acel update inca nu l-am facut asa ca nu poate fi de acolo. partea cu calitatea combustibilului ar fi o varianta sa-i scapam pe cei de la service. problema ca la mine s-a comportat ca maseaua la dentist ; cu "specialistul" langa mine n-a mai sarit cruise-ul. tie ti-a facut figuri si cu cei de la Mcar?

Nu am mai fost la M Car, pentru ca m-am gandit ca voi pati la fel ca tine, adica sa nu dea nici un rateu de fata cu ei.
Daca problema nu este din cauza combustibilului sau a update-ului (cu toate ca inainte de acesta nu a dat niciodata rateuri), ar putea fi de la un releu electric ce incepe sa cedeze. Adevarul e ca folosesc foarte des cruise control-ul, pentru ca majoritatea drumurilor pe care le fac sunt in extraurban, intr-un an ajungand la 40000 km.
Stima,

#711
Alex167

Alex167

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 03.03.2008

 liviu_AP, on 24th February 2010, 22:25, said:

Da si tu mai multe detalii..in ce imprejurari a inceput sa miroase : conduci sportiv, l-ai fortat, esti genuul care franeza cu ambreiaj etc


NU SUNT INCEPATOR SI AM DESTULA EXPERIENTA LA VOLAN. DE LA PRIMA Dacia DE PRIN 1988, CARE A AVUT PROBLEME LA AMBREIAJ, NU AM MAI FOST PUS IN ASTFEL DE SITUATII...
PRIMA DATA AM REMARCAT MIROSUL MERGAND PRIN BUCURE?TI 4X4, PRIN ZAPEZILE BINE STIUTE, FĂRĂ A FOR?A O MASINA CARE SE PRETINDE UN SUV DE CLASA SUPERIOARA. AM FOST LA SERVICE...SI UN REPREZENTANT DE LA GARANTII,  A INCERCAT SA/MI EXPLICE ..... BLAA..BLLAAA... CUM CA L/AS FI FORTAT.... UNA PESTE ALTA... MI/A SPUS CA AMBREIAJUL INTRA LA CONSUMABILE SI NU SE REPARA PE GARANTIE!
PROBLEMA ESTE CA SI ACUM... IN CONDITII DE NORMALITATE, MERGAND 2X4, MIROSUL PERSISTA...
IN CONDITIILE IN CARE MASINA ARE LA BORD 30000kM, SA INCEAPĂ SĂ PATINEZE AMBREIAJUL IAR EI SA NU/L REPARE PE GARANITE MI SE PARE STRIGATOR LA CER...
S/A MAI INTIMPLAT LA CINEVA?
CE SOLUTII S/AU GASIT...?
POATE CINEVA SA DEA UN SFAT AVIZAT, O SOLUTIE?
MULTUMESC ANTICIPAT!

Dar cand accelerezi puternic, in treptele 4 si 5, patineaza ambreiajul? Asta se observa cand turometrul o ia brusc inainte dupa care revine (in momentul in care ambreiajul si-a restabilit aderenta). Pt. ca asa patesc eu, dar mie, culmea, nu-mi miroase a incins deloc.
Vezi postul nr 8 de aici http://mitsu.ro/foru...?showtopic=3880

 cornelcapa, on 24th February 2010, 17:20, said:

Va salut.
Revin cu o problema ridicata cu ceva timp in urma : functionare deficitara a cruise control-lului.
Asa cum precizam atunci, in timpul mersului, dupa ce a fost setata viteza de croaziera, la un moment dat, dupa ce se franeaza si se doreste accelerarea pana la viteza setata, se apasa butonul "+", in prima faza masina incepe sa accelereze dar acceleratia se intrerupe brusc, fiind necesara accelerarea din pedala. Intreruperea este aleatorie, cate o data functioneaza, cate o data se intrerupe. Am intrebat la M Car dar nu mi-au putut da nici un raspuns, intrucat erorile inregistrate de calculator sunt cele la care raman aprinsi martori la bord, altfel nu pot fi depistate.
In schimb, in urma mai multor informatii primite pe forum, si a faptului ca la inceputul anului cand am facut revizia a II-a (la 40000 km), calculatorul a fost up-datat cu noile setari (probabil si la partea de amestec aer-combustibil, pentru reducerea consumului), am ajuns la concluzia ca aceste intreruperi ale cruise control-lui se pot datora in primul rand calitatii combustibilului folosit, care poate produce rateuri ce sunt sesizate de calculator ca reduceri de viteza.
Daca mai sunt si alte pareri va rog sa ni le impartasiti, pentru ca multe din problemele intalnite in functionare au avut o explicatie plauzibila aici pe forum, mai mult decat cea furnizata de service-urile specializate.
Cu stima,

In ultima vreme am observat si la mine problema asta. Si cred ca stiu motivul, mult mai grav: AMBREIAJUL.
Apasand tasta +, daca diferenta de recuperat este un pic mai mare, masina va incerca o acceleratie destul de puternica. Ei, dar daca ambreiajul patineaza la o asemenea acceleratie, atunci pilotul sesizeaza problema (ca pe o noua franare) si se decupleaza automat.
Am pomenit de problema mea cu ambreiajul in postul nr. 8 din link-ul de mai sus.
Verifica daca-ti patineaza ambreiajul la accelerari puternice. Daca da, atunci asta este cauza intreruperii pilotului.

Edited by Alex167, 25 February 2010 - 20:56.


#712
liviu_AP

liviu_AP

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 07.10.2009

 maverick_24, on 25th February 2010, 09:44, said:

Am avut si eu aceeasi problema cu mirosul in momentul in care am luat in piept o zapada de vreo 30 cm si am fortat destul de tare masina ( mai pe scurt sindromul "picior de lemn" = debreiat partial si accelerat tare...mea culpa ).Mirosul a persistat vreo 2 saptamani...de fiecare data cand spalam parbrizul in masina se simtea un miros puternic de metal incins.Acum nu mai simt nimic si nici nu sesizez vreo schimbare in comportamentul masinii

S-a vehiculat la un moment dat un zvon conform caruia un lot de Outlandere din 2008 ar fi avut probleme cu volanta..intereseaza-te

In concluzie e o chestie foarte tampita in a demonstra ca tu ai mers corect si ca ambreiajul are probleme.In astfel de confruntari client-service, service-ul are castig de cauza in 99,99% din cazuri, basca de faptul ca ambreiajul e considerat "consumabila"

Bafta in rezolvarea problemei


Una dintre explicatiile date de tipul de la garan?ii a fost ca in timpul rulajului cu 4x4 sa se fi fortat ambreiajul mai mult si un strat subtire din ferodou sa se fi ars, urmand ca mirosul sa dispara după ce stratul respectiv se indepartează. Coroborand cu ce ai afirmat tu, nu/mi ramande decat sa sper ca are dreptate si poate <a fost decat un fum>. Nu/l percep, deocamdata, sa patineze.
Oricum multumesc frumos!

Edited by liviu_AP, 25 February 2010 - 22:27.


#713
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007
Nu cred ca e cazul sa facem o psihoza pe tema ambreiajului  :)
Stiu ca suntem intre "vecini" cu probleme  :D  - pe de o parte, cei cu Forester de aici, pe de alta cei cu Lancer, de pe mitsu.ro - dar nu trebuie sa ne "contaminam" cu pesimism, pentru ca fiecare masina are constructia si motivele proprii de defectare: la Forester, se pare ca e de vina volanta duala, la Lancer - ambreiajul care prinde mult prea sus.
Habar n-am ce volanta are Outie, dar cu siguranta ambreiajul prinde destul de jos (mi-a murit motorul de destule ori in primele zile, pana sa ma obisnuiesc  :) ), ceea ce reduce riscul de patinare prea indelungata.
Nu am auzit, din toate forumurile romanesti si straine pe care intru, sa existe un caz special cu ambreiajul de pe Outlander.
In ce ma priveste, eu am aproape 30k km cu Outie si nu am niciun fel de problema, desi nu l-am menajat deloc: am mers prin zapada, mocirle si chiar nisipuri cu 4wd lock, am condus reprize de sute de kilometri fara intrerupere la limita superioara a vitezei (190-200 si chiar peste, pe autostrazile din Germania), patinez ambreiajul fara retineri daca manevrele o solicita (la parcari, treceri prin gropi sau urcari pe borduri mai inalte, de exemplu) si, per total, am un stil de condus destul de sportiv - ceea ce presupune accelerari bruste, de multe ori cu trecere in treapta inferioara.
Am simtit si eu, o singura data, miros de ambreiaj ars, cand a trebuit sa pornesc de pe loc pe o rampa de cca. 30 de grade, acoperita cu iarba umeda (si eu avand cauciucuri de vara), in timp ce in spate - la mai putin de un metru - se afla alta masina  ;) . Am comutat pe 4wd lock pentru mai multa aderenta si, din frica de a nu da in spate (recunosc, am lipsit la lectia cu frana de mana - pur si simplu nu imi iese  :huh:) am cautat sa obtin cat mai repede echilibrul ridicand partial ambreiajul simultan cu o accelerare destul de puternica. Cu alte cuvinte, l-am patinat destul de rau vreo cateva secunde, iar... mirosul a fost, intr-adevar neplacut si i-au trebuit doua-trei zile ca sa dispara definitiv.
Totusi, asta s-a intamplat in primii kilometri ai masinii (cand nici eu nu eram suficient de obisnuit cu cursa ambreiajului) si nu am simtit sa-i fi afectat in vreun fel comportamentul ulterior.
@Alex, nu stiu sa explic fenomenul pe care il descrii tu, dar mi se pare ciudat sa-ti patineze ambreiajul si sa nu simti niciun miros! Ai incercat sa deschizi capota si sa mirosi imediat dupa o repriza de accelerari? Si inca ceva: de ce ar face asta numai in vitezele mari si nu si la cele mici? Practic, rezistenta cutiei este cu atat mai mare cu cat treapta e mai mica, deci la turatii similare ale motorului ar trebui sa-ti patineze mai mult in treapta intai sau a doua decat intr-a cincea. Incearca sa o turezi mai mult si in treptele mici si vezi ce se intampla.
Iar in ce priveste problema lui cornelcapa cu cruise-controlul, sigur nu este de la ambreiaj! Cruise-controlul e un mecanism destul de simplu care, de fapt, nu are legatura cu viteza reala (nu are cum sa o masoare), ci doar pastreaza o turatie constanta. Faptul ca se decupleaza cand apesi frana sau ambreiajul se datoreaza unui senzor in legatura cu respectivele pedale, nu vreunui "simt" special ca masina tinde sa incetineasca (daca ar fi asa, s-ar decupla si cand masina urca la deal).

Edited by kahn_2, 26 February 2010 - 15:34.


#714
Alex167

Alex167

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 03.03.2008
Acum 18 ani am avut un Oltcit la care mi s-a dus ambreiajul si s-a manifestat cam la fel. Nu miroase intotdeauna. Patinarea trebuie sa fie mai de lunga durata ca sa-i simti mirosul. Eu spuneam ca deocamdata, patinarile sunt scurte, practic cam de o gradatie de pe cadranul turometrului, ceea ce inseamna 250 rpm - 300 rpm si se intampla la depasirile urgente. De exemplu, fiind in treapta 4 la 2000 rpm in spatele unei masini, prind o fereastra mica si o calc brusc ca s-o depasesc. Masina incepe sa accelereze si pe la 2500 simt ca nu mai trage si vad acul turometrului fugind repede pana la 2750 - 2850 rpm, dupa care, intr-o clipa, sa cada inapoi la 2500 si apoi sa creasca normal, de data asta tragand si masina. Eu, intre timp, neslabind apasarea pedalei de acceleratie.
Dar asta e inceputul.
Cand aveam ambreiajul uzat bine la Oltcit m-a pus dracul sa ma duc intr-o excursie la Stana de Vale. Eram doar 3 persoane si bagajele aferente, nu foarte multe. Dupa doar 1 km de serpentine (din cei 12), vara, drum asfaltat, masina nu a mai putut urca. Ambreiajul imi patina puternic  de la 2500 rpm pana la vreo 5000 rpm poate si mai mult daca nu ridicam piciorul de pe pedala de acceleratie, fara sa mai traga si masina. Atunci da, incepuse sa miroasa puternic. A trebuit sa dau jos celelalte persoane din masina si sa le trimit pe jos. Eu am mai stat o ora sa se raceasca ambreiajul si abia apoi am reusit sa repornesc si sa ajung la destinatie.

Efortul asupra ambreiajului este mai mare in treptele superioare. Gandeste-te la raportul de transmisie. In treptele superioare rotile dintate care se cupleaza cu pinionul sunt mai mici pt ca trebuie sa transmita o viteza de rotatie mai mare la roti, mai apropiata de cea a pinionului care are turatia motorului. Ambreiajul uzat se manifesta intotdeauna in treptele mai mari. Am cautat pe o gramada de forumuri auto subiectul ambreiajului uzat si la toti e la fel.

Edited by Alex167, 26 February 2010 - 17:06.


#715
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

 Alex167, on 26th February 2010, 16:59, said:

Efortul asupra ambreiajului este mai mare in treptele superioare. Gandeste-te la raportul de transmisie. In treptele superioare rotile dintate care se cupleaza cu pinionul sunt mai mici pt ca trebuie sa transmita o viteza de rotatie mai mare la roti, mai apropiata de cea a pinionului care are turatia motorului. Ambreiajul uzat se manifesta intotdeauna in treptele mai mari. Am cautat pe o gramada de forumuri auto subiectul ambreiajului uzat si la toti e la fel.

Asa e, ai dreptate cu rapoartele de transmisie, m-am exprimat gresit! Ma gandeam la bicicleta - este mai greu sa o pornesti (chiar si cu lantul cuplat la pinionul cel mai mare) decat sa maresti viteza in mers...  :D
Totusi... cam devreme ti s-a dus ambreiajul! Cati km ai? E posibil ca masina ta sa fie produsa in Olanda si sa fi fost obligati sa foloseasca ferodouri ecologice, spre deosebire de cele produse in Japonia ?

#716
Alex167

Alex167

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 03.03.2008
Am in jur de 32000 km. E japoneza, fabricata prin febr. 2008.
Ei, inca nu e chiar asa de uzat. Daca sunt atent si nu bruschez pedala de acceleratie ci o apas progresiv, nu se intampla nimic, si fara sa pierd din sportivitate. Voi vedea la vara cand va fi mult mai cald si pt ambreiaj si cand voi mai face ceva deplasari cu masina mult mai incarcata.

#717
amla

amla

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.02.2010
Am un Outlander 2.0 din 2008 , singurul regret e ca nu am luat un 2.2 dar in general sunt multumit. Nu este racheta dar daca schimbi vitezele la momentul oportun se infige sadisfacator. E adevarat ca uneori miroase ambreajul dar se intampla cand urc niste trepte destul de inalte si multe pt a o parca , sa nu radeti dar uneori la ora 22 e singurul loc de parcare utilizabil. Am avute ceva experiente neplacute cu ea dar masina a rezistat eroic , am fost lovit din spate de un VW crafter dupa ce am zburat circa 12m iar o parte mica ce e drept din cioburile lunetei au a juns pe bord m_am dat jos usor ametit si am constat ca eu trebuie sa schimb bara haionul un stop si cam atat iar el ......... dauna totatala. Dupa doua saptamani a mea iubita si nevasta pierde controlul volanului la peste 100km/ora sare peste un sant ,o cam atinge si cu burta de buza lui ,dupa aprox 10 m ii iese in fata o gramada de pietris inghetat si pietrificat nu il ia in plin dar in locul impactului pe o margine a gramezii pietrisul avea cam 1m dupa care mai merge 30m si se opreste iar pagubele au fost minore zic eu spoiler dreapta fata , proiector si pana dreapta fata plus zgarieturi pe toata partea dreapta. Sa va mai spun ca un Fiesta mi_a intrat sub rezerva ? el praf ,eu doar spoiler spate sau ca am intrat intrun sant de cam 1,5m plin cu zapada sa evit colizunea cu un camion care se credea pe soseaua lui si nu am avut nici o zgarietura?
     Am o medie de 100km/zi si un tur al romanie facut cu ea mai pot aminti ca intr-o singura zi a mea nevasta a facut Buzau - TG MURES si retur nu e un drum deloc usor mai ales intre Bv si Buzau , fara confortul deosebit oferit de masina ar fi fost greu. Interiorul este ffff spatios si relaxant zic eu si gata cu lauda . acum ce nu imi place ......... in primul rand zgomotul motorului intre 130 si 160 e suparator dar se reduce dupa 160 insa si mai suparator este pretul unei revizi 1200-1300 RON sau preturile la accesori , cuva, dupa cum o numesc ei,  pt portbagaj , un plastic ordinar dar f util 360 lei cu discount de 14%. si ca sa incheiem intr-un mod relaxat pot spune ca am ajuns pe niste drumuri care erau doar pe harta in realitate erau in cel mai bun caz  urme de caruta in rest ...... coclauri de munte iar masina a facut fata cu brio. Cam atat deocamdata

Edited by amla, 27 February 2010 - 10:17.


#718
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

 amla, on 27th February 2010, 10:07, said:

Am un Outlander 2.0 din 2008 [...]

Ce sa mai spun, interesante peripetii!
Cred ca putini au "testat" Outie-ul chiar la modul asta extrem si speram sa nici nu fie cazul, asa ca ce scrii tu nu poate fi dacat imbucurator. E bine sa stii ca ca te poti baza pe siguranta masinii... just in case :)

#719
cornelcapa

cornelcapa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 24.01.2009

 kahn_2, on 26th February 2010, 15:30, said:

Iar in ce priveste problema lui cornelcapa cu cruise-controlul, sigur nu este de la ambreiaj! Cruise-controlul e un mecanism destul de simplu care, de fapt, nu are legatura cu viteza reala (nu are cum sa o masoare), ci doar pastreaza o turatie constanta. Faptul ca se decupleaza cand apesi frana sau ambreiajul se datoreaza unui senzor in legatura cu respectivele pedale, nu vreunui "simt" special ca masina tinde sa incetineasca (daca ar fi asa, s-ar decupla si cand masina urca la deal).

Asa este, nici eu nu m-am gandit ca poate fi de la ambreiaj, mai ales ca nu am avut niciodata probleme cu ambreiajul.
In ce priveste cruise-controlul, mecanismul nu este chiar atat de simplu. In primul rand acesta mentine VITEZA si nu turatia, intrucat pentru mentinerea vitezei acesta accelereaza sau decelereaza, deci isi modifica turatia.
Problema semnalata de mine, respectiv decuplarea cruise-ului, are loc doar la apasarea butonului"ac+" pentru a accelera pana la viteza setata, masina incepe sa accelereze dar brusc se intrerupe acceleratia.
Am observat aceasta problema, pana acum, doar in treapta 6 la viteze peste 120 km/ora, la viteze mai mici in trepte inferioare nu a prezentat intreruperi. Totodata mentionez ca problema nu intervine dupa ce masina a ajuns la viteza setata si trebuie sa o mentina prin acceleratie (in cazul cand urca o panta) sau reduce turatia (la coborarea pantei).
In concluzie este un sistem electronic forte complex si care se vrea destul de exact. De aceea cred ca problema tine de partea electronica, inclusiv de setarea calculatorului masinii.
Am incercat ca dupa intrerupere sa accelerez de cateva ori din pedala (ca atunci cand turezi motorul sa nu mai intrerupa) si apoi pe acceleratia pedalei am apasat butonu - a mers. De aceea am crezut ca poate fi si de la combustibil.
In concluzie - nu mai stiu ce sa cred ...

#720
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

 cornelcapa, on 2nd March 2010, 12:52, said:

Asa este, nici eu nu m-am gandit ca poate fi de la ambreiaj, mai ales ca nu am avut niciodata probleme cu ambreiajul.
In ce priveste cruise-controlul, mecanismul nu este chiar atat de simplu. In primul rand acesta mentine VITEZA si nu turatia, intrucat pentru mentinerea vitezei acesta accelereaza sau decelereaza, deci isi modifica turatia.

Intr-adevar, m-am informat si ai dreptate: sistemul preia informatia de la (sau in mod similar cu) senzorul vitezometrului (adica masoara rotatia la transmisie) si actioneaza asupra turatiei motorului (prin reglarea supapei de admisie).
Dar tot nu inteleg care ar fi diferenta daca sistemul ar fi conceput pentru a pastra o turatie constanta (asa cum credeam).
Pentru ca, cel putin teoretic, rotatia in transmisie si turatia motorului ar trebui sa fie in perfecta corespondenta, adica viteza constanta <=> turatie constanta (intr-o anumita treapta de viteza). Iar cand masina urca un deal, scade si viteza, dar si turatia motorului.
Deci, daca ar pune senzorul ala pe turometru, n-ar fi acelasi lucru?
Poate cineva sa explice?


 cornelcapa, on 2nd March 2010, 12:52, said:

1.Problema semnalata de mine, respectiv decuplarea cruise-ului, are loc doar la apasarea butonului"ac+" pentru a accelera pana la viteza setata, masina incepe sa accelereze dar brusc se intrerupe acceleratia. Am observat aceasta problema, pana acum, doar in treapta 6 la viteze peste 120 km/ora
Am incercat ca dupa intrerupere sa accelerez de cateva ori din pedala (ca atunci cand turezi motorul sa nu mai intrerupa) si apoi pe acceleratia pedalei am apasat butonu - a mers.

Stau si ma gandesc: daca tu faci treaba asta in apropierea vitezei de 120 km/h, nu e posibil ca viteza sa scada prea mult pentru treapta 6 ? Si atunci CC-ul, fortand recuperarea vitezei dintr-un regim subturat, sa introduca un amestec prea bogat, pe care sa ti-l "taie" computerul (ECU?).
Desi faptul ca se rezolva printr-o "pompare" suplimentara de combustibil (apasarea de cateva ori pe pedala) inseamna ca amestecul este, initial, prea sarac... sau e prea sarac tocmai din cauza ca a fost taiat in prima faza?
Scuze daca fabulez, incerc un brain-storming (pana apare vreun specialist pe aici)  :D

Edited by kahn_2, 02 March 2010 - 19:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate