Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Super Mercedes
Last Updated: Mar 19 2004 03:10, Started by
AcidMan
, Feb 29 2004 13:27
·
0
#127
Posted 15 March 2004 - 22:20
Quote Originally posted by ro-tunning Ce a putut sa genereze un thread cu niste poze dragute ale unei masini care probabil nu se va lansa niciodata .... las ca macar asa e mai distractiv pe forum, in felul asta se discute, se dezbat teme socio-economice etc ! Jarrive : expune si tu acea "cursa" intre RX300 si Superb 1.9 de 140 cp zi acolo 1/4 mile time, trap speed, 0-100, 80-120, 100-180, zi si pe ce pista s-au desfasurat activitatzile si ce fel a aparatura ati folosi pt masurarea la toate aceste teste in care s-a demonstrat ca RX300 a pierdut net in fata lui Superb 1.9 A si bine ca ai luat si tu modelul de teren cel mai slab ca sa-l compari, good choice |
#128
Posted 15 March 2004 - 22:22
am o cunostinta care e colectionar de masini. si are demente... gen bugatti sin 50 si d'astea... asta e boala lui... vrei sa fac si eu o lista? c'mon boy... get reasonable... ma mir ca ai o lista.. pe bune... geee, lista cu masinile care le'am condus. man, lipseste mila de la plecare si la coborâre, viteza si consumul mediu pe durata deplasarii, foaia de parcurs si poza fireste (dovada) lol
fi atent, eu am condus cateva minute un Ford Model T, adevarat, nu replica... dar asta nu ma face mai altfel. pricepi? daca'l aveam in garaj, da, era alta poveste... |
#129
Posted 15 March 2004 - 22:22
Quote Originally posted by ro-tunning Are cutia modificata de Alpine Cred ca vroia sa zica Alpina, Alpine face numai scule audio/multimedia de masina. O sa-mi pun si eu niste stickere pe volan cu L-Tuned s zic ca am Lexus tunat la L-tuned |
#130
Posted 15 March 2004 - 22:30
pimp: facem mai bine altfel.... vin eu cu un rx300, gasim un teren neutru, sa zicem un autobahn in deutchland, ca acolo nu zice garcea niika daca o calcam, vine Jarrivu' cu Skoda si bagam o cursa.. macar 3-4 sute de km sa vedem, cine ajunge primul....
btw, un vechi vis de'al meu... florida keywest pana in anchorage alaska... intrarea 1 k, cine castiga ia potul, ruta si masina la alegerea celui care intra. optional intrare 0 dar nu participi la pot... am destui amatori, prieteni dispusi si care afford povestea insa nu prea ne potrivim la calendar. cred ca ar trebuii sa fac o organizare mai serioasa. |
#131
Posted 15 March 2004 - 22:44
Arty:
Se vorbea putin mai devreme despre motivele pt care jopenzele nu au succes si sunt destul de rare pe piata Ro. In primul rand pt ca nu vor, pt ca pe piata Ro numarul de masini vandute anual e mic fata de alte pietze pe care vor sa le atace inaintea RO. In al doilea rand majoritatea masinilor sunt facute inafara UE, asta inseamna un surplus de 30% taxe vamala, jaf la drumul mare dar asta e realitatea, deci atunci revin la preturi foarte mari. sigur ca, cu optiunile de cumparare in leasing din Ro taxele vamale nu se mai platesc decat pe valoarea residuala, dar oricum. De exempl ma utam la preturi si un RX330 costa dupa toate taxe cam dublul decat aici, ceea ce e absurd! In al treilea rand e mentalitatea care nu da sanse japonezelor. Asta o stim cu totii, masinile japoneze nu-s prea agreate in RO. In al patrulea rand sunt retele de service restranse si pretul pieselor mari, absenta de mecanici specializati pt astfel de masini. Sunt intradevar fiabile, dar ca la orice lucru care are electronica si mecanica se poate strica ceva, e absolut normal. Chiar si schimbul consumabilelor, filtre, frane, curea distributie etc, e mai mare si poate influenta foarte tare pretul intretinerii masinii. Apoi gandeste la accidente, timpul de asteptare e mult mai mare la japoneze pt piese si fiind retea mica de service, cineva din afara orasului nu ia-r fii usor sa ,mearga la 300 km ca sa-si faca inspectia sau reparatia dupa un accident. |
#132
Posted 15 March 2004 - 22:44
pai nu se poate in deutschland / autobahn... ca ala nu-i neutru, este home-land-ul lui Skoda, care provine din VW... si masinile jap tusesc daca nu-s pe asfalt american, iti vor trebui piese de schimb, deci propun un teren mai neutru, cum ar fi Bulgaria de pilda, unde daca masina ta nu baga mare sau se strica, risti sa te prinda si sa te violeze haiducii de strada, deci in concluzie premiul va fi sa ramai cu tartita intreaga si nevatamata...
|
#133
Posted 15 March 2004 - 22:49
Rectific...Alpina...nu cutie ci motor..(ne-am bagat pe la motor...era stantat..daca era smenuit aia era altceva)..Lexusu nu mi-a placut; nici plansa de bord. Cat despre cursa Skoda Lexus simplu..DN1...spre Ploiesti Skoda avant talpa Lexusu din spate ...s-a dat talpa si la el si nu a reusit nici ca mentina distanta nici sa-l ajunga.S-a incercat la Lexus toate variantele posibile. Frumusel la general Lexusu da...peste mana ca sa zic asa. Iarna e varza...A ramas inzapezit..Cat despre comentariile voastre acide nu are rost sa le mai comentez ...nu intelegeti esentialul...ca am condus sau am fost condus in aceste + altele masini minunate (Uitasem Fiat Brava 2002+ Peugeot 405, 406..si vorbeam de primele impresii+observatii facute in timp prin prisma reparatiilor, costurilor de intretinere cunoscute si declarate. Piecare debiteaza ce vrea. Pimp ii tot da cu sticker-u cu isi lipeste bla bla...ia tati un sticker si da-i drumu. Ce te retine?.....
Discutia noastra s-a axat in principal pe Mercedes si Honda. Arty tot ii da cu Chrysler, Honda si alte masini care n-au nimic de-a face cu un Mercedes. Da asa ne place noua sa fim mai cu mot. Arty fa puiule o lista si tu nu fii mai prejos ce naiba...Eu vreau sa cunosc opinia ta de american de la mama lui bogat, artist, cunoscator de masini si posesor pana la urma a unui numar impresionant de auto. Nu inteleg de ce vrei sa-mi bagi pe gat parerea ta romano-americana mai ales cand mie nu-mi trebuie. Probabil ca o sa sustii bineinteles ca Nokia face telefoane mai slabe decat Samsung si sa sake-u e mai bun decat zaibaru. Concluzionez Autoturisme sunt urm: Mercedes, BMW, Audi si restu Degeaba va imbujorati ca tot astea imi vor placea. Hai ca merge si o Acura.. |
#134
Posted 15 March 2004 - 22:51
Quote Originally posted by arty pimp: facem mai bine altfel.... vin eu cu un rx300, gasim un teren neutru, sa zicem un autobahn in deutchland, ca acolo nu zice garcea niika daca o calcam, vine Jarrivu' cu Skoda si bagam o cursa.. macar 3-4 sute de km sa vedem, cine ajunge primul.... btw, un vechi vis de'al meu... florida keywest pana in anchorage alaska... intrarea 1 k, cine castiga ia potul, ruta si masina la alegerea celui care intra. optional intrare 0 dar nu participi la pot... am destui amatori, prieteni dispusi si care afford povestea insa nu prea ne potrivim la calendar. cred ca ar trebuii sa fac o organizare mai serioasa. Da, pai 1K e mai acceptabil decat ce vor aia de la Gumball! (presupun ca stii de Gumball 3000) Oricum, cred ca-i cam lung drumul pana in Anchorage , ar mai costa inca 2K cel putin benzinca, hotelu, si alte cheltuieli! dar cred ca ar fii chiar calumea o "cursa" de genul asta" eu vara asta vin si eu in sfarsit mai departe de Vermont, merg pan'la Myrtle Beach , sunt cam 1700 km si mergem cel putin 2 masini deci o sa fie fun! Pt Jarrive, lasa, mai bine cu un GS430 ca sa fie sedan mare vs sedan mare |
#135
Posted 15 March 2004 - 22:56
LOL jotte...sau propun o cursa prin Ferentari cu 2 caini dupa noi, o bata si un strop de saliva dinspre un roman inspre parbriz.
Uite ce rau e Arty ..tot vrea sa ma convinga ca e mai tare...He He He..Hai mai Arty iti faci sange rau si pe urma dai vina pe Romani... Si vine Bush cu Hona lui Civic peste noi....:D:D:D:D:HAHAHAHAHA |
#136
Posted 15 March 2004 - 23:01
Jarrive:
Una la mana, "curse' de genul asta cu "i-am dat talpa, si ala tot talpa si sa vezi care pe care l-a facut" astea numai curse nu sunt, dar trecand peste aspectul asta: un RX300 are urmatoarele handicapuri fata de un Superb de exemplu: - E limitat electronic la 180 pe cand Superbul 1.9 TDI se duce spre 200-205 maxim pt ca nu-i limitat - E un SUV, deci la viteze mai mari aerodinama masinii isi spune cuvantul! De ce crezi ca un G500 are vietza maxima pe la 205 si un S500 e limitat a 250 dar ar putea sa mearag mai repede: Aerodinamica! si eventual cum e etajata cutia de viteze! - Masina are cutie automata, dezavantaj clar mai ales la reprize pe autostrada - Cuplu: la masinile diesel cuplul e enorm, deci in consecinta reprezele sunt si ele foarte bune. Am vazut ce repriza are un TDI de 90cp Golf si e destul de impresionant pt cei 90cp care-i are dar asta e rezultatul cuplului foarte mare Spunele sa se duca la Legal Racing, la o etapa de viteza, vei vedea ca pe 400m o sa fie in fata RX-ul, dupa aia insa s-ar putea sa piarda |
|
#137
Posted 15 March 2004 - 23:10
Quote Originally posted by pimp Da, pai 1K e mai acceptabil decat ce vor aia de la Gumball! (presupun ca stii de Gumball 3000) Oricum, cred ca-i cam lung drumul pana in Anchorage , ar mai costa inca 2K cel putin benzinca, hotelu, si alte cheltuieli! dar cred ca ar fii chiar calumea o "cursa" de genul asta" eu vara asta vin si eu in sfarsit mai departe de Vermont, merg pan'la Myrtle Beach , sunt cam 1700 km si mergem cel putin 2 masini deci o sa fie fun! Pt Jarrive, lasa, mai bine cu un GS430 ca sa fie sedan mare vs sedan mare o sa fi mirat... sunt 7 nopti la o medie de $50 sa zicem pe noapte. distanta este 5537 mile aprox 9200 km. benzina pt asta, am facut calculul pe navigatorul civicului mi'a zis la preturile la care era benzina ieri, evident diferita in fiecare punct, aveam pt civic $267.40, asta la medie 90 pe interstates. so, cu alta masina s'ar mai varia nitel... dar nu dramatic... gumball e modelul de inspiratie, am vazut si un film cu asa ceva. ideea nu e de bani ci de adrenalina consumata si calatorie. evident ca poti sa participi si fara nici un chior la o adica fun intre prieteni... |
#138
Posted 15 March 2004 - 23:12
jarrive: tu tot nu intelegi ca nu incerc sa te conving nimic? heh...
|
#139
Posted 15 March 2004 - 23:15
#140
Posted 15 March 2004 - 23:16
asa putin e , doar 9200 km Key West-Anchorage dus-intors ?
Oricum, consuma putin Civicul asta e treaba, la mine tre sa vin cu cisterna dupa mine Daca sunt 9200 intradevar 7 nopti cred ca ar fii de ajuns, dar daca sunt 9200 doar one way, trebe 14 nopti |
#141
Posted 15 March 2004 - 23:21
nu, doar dus... de la anchorage, pleaca fiecare in treaba lui...
|
|
#142
Posted 15 March 2004 - 23:41
OK Pimp
Of mai Arty ce urat vorbesti...roman nesimtit. |
#143
Posted 15 March 2004 - 23:46
lol, n'a inteles.... hahahaha
daca era rroma expresia era "mancatzash" diferenta insa exista si n'a facut diferenta in opinia ta. lol... jarrive, te'ai uitat prea mult la avatarul ala al tau or what? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users