Noua oferta de telefonie UPC-Astral
Last Updated: Dec 21 2006 08:13, Started by
rogerlecoco
, Sep 26 2006 11:18
·
0
#73
Posted 10 October 2006 - 20:32
deci inseamna ca acuma se va renunta in masa la astral. multi (ca si mine de altfel) si-au asctivat triplay numai fiindca era gratis, ca telefon secundar, pe care il foloseau ocazional.
|
#74
Posted 10 October 2006 - 21:41
geojoking, on Oct 10 2006, 21:32, said: deci inseamna ca acuma se va renunta in masa la astral. multi (ca si mine de altfel) si-au asctivat triplay numai fiindca era gratis, ca telefon secundar, pe care il foloseau ocazional. |
#75
Posted 11 October 2006 - 00:51
Locuiesc in Ploiesti, iar aici RDS.TEL inca nu este disponibil pentru persoane fizice, conform spuselor celor de la firma. Sunt abonat la UPC-Astral privind televiziunea prin cablu si am observat pe site-ul upcnet.ro ca toti abonatii CATV UPC pot beneficia de UPC Tel. Sunt extrem de interesat, fiindca Romtelecom ma scoate din minti cu tarifele lor exagerate. As dori sa aflu daca este disponibil pentru mine, pentru adresa mea. Le-am scris de 3 ori in ultima luna, dar nu am primit niciun raspuns. In caz ca stie cineva detalii, HELP!!! Eventual, despre alt operator de telefonie fixa disponibil in Ploiesti.
|
#76
Posted 11 October 2006 - 05:59
#77
Posted 11 October 2006 - 06:35
nu am cerut sa vorbesc cu manageri pt ca tot acelasi lucru mi-ar fi spus...oricum caut si provider internet pt ca vrea sa renuntz de tot la ei.....
|
#78
Posted 11 October 2006 - 08:06
E o decizie de marketing stupidă. Acum toată lumea merge pe servicii integrate, numai UPC-ul desființează un concept de marketing cu care alții au succes.
Personal, sunt împotriva gratuităților, fiindcă de obicei ele costă scump, cost suplimentar care se reflectă fie în calitatea serviciului, fie în servicii suplimentare taxabile. Deci, pentru mine problema nu este că UPC îmi desființează o gratuitate, ci că mă mă pune să plătesc fără să beneficiez de ceva în plus . Grila de programe este neschimbată din 2004 (mă rog, au mai permutat niște programe între ele). Nu a crescut numărul de programe. Viteza la net este aceeași din 2005, în vreme ce RTC are acum 2,5 la aceiași bani, adică aproape dublu! Până și RDS-ul are 2MB la pachetul maxim. În plus, la RDS există și minute telefonice incluse în abonamentul la internet. Minute pe care ai cu cine să le folosești, RDS.Tel având peste 500,000 de abonați, față de cei 40,000 ai UPC-ului, dintre care 80% sunt cei cu telefonie gratuită de 4$. Mă tem că UPC va repeta greșelile pe care le-a făcut în urmă cu vreo 5 ani RTC și va ajunge "captiv" al unui grup de utilizatori restrâns, fără perspective, de pensionari și alți utilizatori cu venituri reduse. Iar deciziile falimentare de la UPC vor afecta și serviciile lansate de curând de DTH, FocusSat fiindcă mulți vor renunța să mai aibă de a face cu o companie falimentară. |
#79
Posted 11 October 2006 - 08:53
boooggy, on Oct 11 2006, 07:35, said: nu am cerut sa vorbesc cu manageri pt ca tot acelasi lucru mi-ar fi spus... Asta e unul din motivele pentru care isi permit sa faca asa ceva. Ei incalca contractul si ce scrie pe propriul lor site, si noi tacem din gura... Si eu caut alternative, dar.. pana le gasim... pana se misca ei.. mai cotizam la UPC... Ceea ce nu ei NU merita. |
#80
Posted 11 October 2006 - 09:05
horia.popescu, on Oct 11 2006, 09:53, said: Si eu caut alternative, dar.. pana le gasim... pana se misca ei.. mai cotizam la UPC... Net: RTC, rețele de cartier Voce: RTC, mobili TV: DTH (aici este dureroasă instalarea, însă abonamentele lunare sunt comparabile) - de preferat NU FocusSat că sunt tot ei. |
#81
Posted 11 October 2006 - 13:25
Voce nu ma intereseaza, am alte variante.
La TV nu prea ma uit. Deci durerea e la net... oscilez intre RTC si Deck... ce-mi recomanzi? |
#82
Posted 11 October 2006 - 13:39
horia.popescu, on Oct 11 2006, 14:25, said: Voce nu ma intereseaza, am alte variante. La TV nu prea ma uit. Deci durerea e la net... oscilez intre RTC si Deck... ce-mi recomanzi? Deck are, din câte știu eu, doar 1MB la 29USD, ceea ce mi se pare mult peste ce este pe piață. Nu știu cum stau cu fiabilitatea și suportul tehnic dar mi se pare scump. |
|
#83
Posted 11 October 2006 - 14:42
Mie mi se pare o idee buna sa aiba un abonament voce de 9RON cu convorbiri nelimitate in reteaua proprie (din ce am inteles ~40000 abonati).
Ideea de a opri oferta redusa la cele 3 (TV+Internet+Telefonie) mi se pare o aberantie...din moment ce asta cere piata in momentul de fata iar concurenta (nu numai RCS) ofera lucrul asta. Majoritatea actiunilor (sau lipsa lor) intreprinse in ultimul timp de catre managmentul Astral-UPC imi dau senzatia ca ori cineva doreste sa scada valoarea de piata a companiei, or vid de putere. Edited by Ignition, 11 October 2006 - 14:43. |
#84
Posted 11 October 2006 - 15:13
Nu cred că vor scăderea valorii de piaţă a companiei. Anumite lucruri sunt explicabile. Avem o achiziţie a unei companii de către o alta şi o integrare a celor două. Astfel se explică stagnarea. Astralul nu a mai făcut nimic, nici pe partea de marketing, nici pe partea de servicii, iar noua entitate a aşteptat să rezolve problemele interne.
De asemenea, orice integrare a două entităţi duce la incertitudine şi nesiguranţă, mai ales la nivelul managementului mijlociu şi a "pedestraşilor", ceea ce se traduce prin plecări sau "băgare de picioare". Se pare că acum şi-au rezolvat problemele interne, de vreme ce au lansat noi oferte. Numai că oferta de telefonie nu a fost foarte bine gândită. Este dificil, psihologic vorbind, să-l determini pe un om să plătească pentru un serviciu pe care îl primea gratuit. Măcar temporar, cei cu TriplePlay ar fi trebuit lăsaţi aşa, iar la 9 lei să ofere nelimitat în reţea, X minute pe reţele fix şi Y minute pe reţele mobile, mai multe decât cele oferite gratuit. Aşa, la TriplePlay, utilizatorul avea 300 în astral, 14 pe mobil şi 30 pe fix. Acum, la 9 lei, are doar nelimitat în reţea. Este evident că dealul este total dezavantajos. Aşa că, din cei 40.000 de utilizatori, vor rămâne destul de puţini şi gratuitatea în reţea este cvasinulă din moment ce nu prea ai cu cine să vorbeşti. Pentru ceilalţi utilizatori, oferta este nici prea-prea, nici foarte-foarte. oricum, pe voce este supra-ofertă şi poţi găsi variante mai ieftine. |
#85
Posted 11 October 2006 - 17:20
Ignition, on Oct 11 2006, 15:42, said: Mie mi se pare o idee buna sa aiba un abonament voce de 9RON cu convorbiri nelimitate in reteaua proprie (din ce am inteles ~40000 abonati). O fi o idee buna, dar nu la numarul lor de abonati. Eu NU am cu cine vorbi. Si 40 000 abonati mi se pare extrem de putin. |
#86
Posted 11 October 2006 - 18:31
la fel si eu....degeaba oferta free in retea.....iar cind i-am explicat aluia de la relatii cu clientii ca nu am cu cine sa vorbesc in retea mi-a spussa iau abonamentul de 18 ron....interesant ca pina acum la triplay nu plateam abonament si aveam si minute....
iar problemele interne tot persista atit cit le cade tot..... Edited by boooggy, 11 October 2006 - 18:32. |
#87
Posted 11 October 2006 - 21:05
dar legal totusi pot sa faca ce vor sa faca?
pot sa schimbe contractul si oferta oricand si oricum? panarame de firme....... |
|
#88
Posted 12 October 2006 - 06:39
in contract isi rezerva dreptul de a modifica serviciile cum vor ei....bineinteles ca te anunta din timp.....
|
#89
Posted 12 October 2006 - 08:10
in legatura cu facturarea de la astral pot adauga cate ceva.
nu stiu cati ati observat dar s-a schimbat ceva foarte important. in luna august am primit factura cu toate cele trei in care era inclus catv pentru luna august. urmatoarea a fost emisa la inceputul lunii septembrie cu catv pe luna octombrie. urmand conform datelor scrise a fi platita pana la jumatatea lui octombrie. deci au revenit la plata in avans a unui serviciu neefectuat. cu toate astea operatoarea a spus ca avem o perioada de "gratie" pana la sfarsitul lunii octombrie. si in plus ca sa beneficiezi de o factura cu toate trei trebuie sa platesti factura emisa pana la 20 a lunii de emitere. deci in cazul de fata factura din septembrie care are inclus catv pe octombrie trebuia platita pana pe 20 septembrie!!! in caz contrar luna urmatoare vei primi factura separata pentru internet+telefon si alta pentru catv. conditie aberanta inpusa clientului!!! aceasta explicatie operatoarei nu i-a fost clara sau nu a vrut sa o inteleaga. oricum daca serviciul oferit este bun, relatiile cu clientii si serviciul de facturare este la pamant!!! saptamana aceasta voi renunta si voi trece la clicknet. |
#90
Posted 12 October 2006 - 08:30
Willi73, on Oct 12 2006, 09:10, said: oricum daca serviciul oferit este bun, relatiile cu clientii si serviciul de facturare este la pamant!!! saptamana aceasta voi renunta si voi trece la clicknet. LE: sning înseamnă M y B a n k i n g. Edited by zaboss, 12 October 2006 - 08:32. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users