Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Seat Ibiza si Skoda Fabia
Last Updated: Jul 10 2008 11:55, Started by
ghirbo
, Sep 05 2006 20:03
·
0
#37
Posted 08 July 2008 - 13:35
paul_s, on Jul 7 2008, 21:20, said: Bai invatati si voi ce e aia o senzatie, si ce se intampla defapt m-am tras cu un seat cordoba de 1.4, 75 de cai si eu cu supernova 1.4 tot 75 , si rezultatul a fost, deloc surprinzator sensibil egale, odata eu odata el, in functie de cat de bine am plecat Zici ca "te-ai tras" cu un seat cordoba de 75 de cai si ca rezultatul a fost egal ... asta spune fix nimic ; ce este concret in schim este ca masina aia poate sa-si atinga viteza maxima pe austrada fara sa tremure toate si fara sa iti dea senzatia ca daca lovesti un barzaune mai mare se dezintegreaza. Oricum motorasul de 1.2 70 de cai (ca despre el era vorba) este gandit pentru un trafic preponderent urban , iar daca ai nevoie sa pleci in concediu poti sa faci treaba asta fara frica pentru ca masina condusa in limitele ei face fata. |
#38
Posted 08 July 2008 - 14:09
pite, on Jul 7 2008, 21:06, said: Cat despre moatoarele in 3 cilindri se stie ca sunt motoare de turatie cat despre AC sau sistemul de climatizare ( al meu e cu climatronic ) vreau sa spun ca nu lesina cum spun meseriasii si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni ,am mers si cu Logan 1.4 si cu matiz asa ca mai subtire cu comentariile de genul..... Pe Ibiza nu stiu cum e...dar pe Fabia, avea un prieten AC pe motorul de 1.2...si mi-a zis ca se comporta ca un AFU (asistare la franarea de urgenta ) pe masina aia Cand vroia sa se opreasca brusc, apasa butonul AC. |
#39
Posted 08 July 2008 - 15:09
richelieu, on Jul 8 2008, 15:09, said: Pe Ibiza nu stiu cum e...dar pe Fabia, avea un prieten AC pe motorul de 1.2...si mi-a zis ca se comporta ca un AFU (asistare la franarea de urgenta ) pe masina aia Cand vroia sa se opreasca brusc, apasa butonul AC. Tu chiar crezi ca vreun producator ar vinde vreodata o masina care sa se comporte asa cum spui tu? In vest e plin de hatch-uri cu motoare mici. Oare de ce avem toti impresia ca ei sunt prosti ca-si cumpara asemenea masini in timp ce noi avem toti iq de 150. Oricum, chestia asta cu AC pe post de AFU e super tare. Total offtopic, in Paris in 2 saptamani n-am vazut 10 jeep-uri. Numarate pe bune. Iar cele pe care le-am vazut erau probabil ale maghrebienilor. In cate minute vezi 10 in Bucuresti? Cred ca asta spune multe despre diferentele de mentalitate dintre est si vest. |
#40
Posted 08 July 2008 - 15:17
Da...chiar cred asta. Am simtit-o pe propria piele, la Cielo....si orice fost posesor ti-o poate confirma.
De ce-ar vinde un producator o masina care sa se comporte asa? Pentru ca, pur si simplu nu conteaza, atunci cand masina este cumparata in cunostinta de cauza (cum fac aia din vest). Un motor de 1.2, este clar motor de oras, sau ...ma rog...e ok pentru deplasari pe autostrada, unde nu ai neaparata nevoie de putere mare. Cat despre "jeep"-uri, in Germania nu am vazut mai mult de 10, in aprox 1000 km facuti pe autostrazi....deci stiu cum e cu mentalitatea respectiva. Repet, sunt convins ca la un motoras de-asta, pornirea AC-ului o simti la puterea motorului. Doar ca, acest aspect nu conteaza, atata timp cat constientizezi ca ai cumparat o masina cu motor de 1.2, nu un Gallardo.... |
#41
Posted 08 July 2008 - 20:38
Fie vorba intre noi, nu comparati situatia din romania cu cea din vest. Acolo iti faci treaba fff bine cu o masina de 1.2 pentru ca in oras ai consum decent, ca si aici de altfel. Insa la mers extra-urban acolo nu te deranjeaza ca de la 100 la 120 iti ia 15 secunde sa accelerezi, pentru ca mergi pe autostrazi cu 2-3 benzi pe sens. In schimb la noi aici cu tot respectul, insa cu un motor de 1.2 esti obligat sa mergi mai incet, pentru ca efectiv pentru a face o depasire pe drumurile nationale iti trebuie un spatiu destul de mare.
Insa si asa masina este destul de reusita. Nu doar puterea conteaza la o masina. Daca am face o comparatie pe 100km intre unul cu o masina de 100+cai care depaseste ca nebunul si un seat de 1.2, pe extraurban pe drumuri nationale, diferenta va fi de max 20-30 de minute. Nu cred ca mori daca ajungi mai tarziu cu 30 min Edited by bossake, 08 July 2008 - 20:41. |
#42
Posted 08 July 2008 - 21:03
Nu mori...da' poate faci kk pe tine Sau te lasa nevasta care suna cu...te vreau in fix jumatate de ora ....chestii de-astea. Adevarul e ca, in Romania, castigi timp cu o masina puternica, doar incalcand foaaarte grav legile, in special cele ale bunului simt. Altfel....nu prea conteaza
|
#43
Posted 08 July 2008 - 21:44
pentru cazurile cu "nevasta" care te suna sa nu stiu ce, e de ajuns sa ai cap, nu masina... intr-adevar, altii compenseaza cu masina... cam de cate ori ti-a spus tie "nevasta" :"Nu ma intereseaza, ori mergi cu 180, ori nu mai ai ce discuta cu mine.."... daca ti-a spus macar o data, inseamna ca esti prostul satului, no offence...
Edited by jericho, 08 July 2008 - 21:45. |
#44
Posted 09 July 2008 - 08:47
richelieu, on Jul 8 2008, 16:17, said: Da...chiar cred asta. Am simtit-o pe propria piele, la Cielo....si orice fost posesor ti-o poate confirma. De ce-ar vinde un producator o masina care sa se comporte asa? Pentru ca, pur si simplu nu conteaza, atunci cand masina este cumparata in cunostinta de cauza (cum fac aia din vest). Un motor de 1.2, este clar motor de oras, sau ...ma rog...e ok pentru deplasari pe autostrada, unde nu ai neaparata nevoie de putere mare. Cat despre "jeep"-uri, in Germania nu am vazut mai mult de 10, in aprox 1000 km facuti pe autostrazi....deci stiu cum e cu mentalitatea respectiva. Repet, sunt convins ca la un motoras de-asta, pornirea AC-ului o simti la puterea motorului. Doar ca, acest aspect nu conteaza, atata timp cat constientizezi ca ai cumparat o masina cu motor de 1.2, nu un Gallardo.... Intamplator sunt si eu fost posesor de Cielo. Evident ca se simte pornire ac-ului, dar de aici pana la a compara ac-ul cu afu... mai e cale lunga. Si mi se pare normal ca atunci cand ai un motor 1.2 sa stii ce-ai cumparat si sa mergi ca atare. Eu fac parte dintre cei ce considera ca limitele de viteza de pe sosele sunt puse pentru a fi respectate sau depasite in limita bunului simt. Conform legislatiei noastre mi se pare cel putin ciudat ca la 140-150 pe autostrada sa primesc flash-uri din spate pentru a ma da la o parte. Si nu ma refer la un eveniment singular. Cine mai face cate un drum vineri seara dinspre Bucuresti spre Constanta stie despre ce vorbesc. |
#45
Posted 09 July 2008 - 10:29
Eh...chestia cu AFU...era o gluma...evident . Dar la Cielo tin minte ca-mi scadea cu aprox 10km/h viteza, daca tineam turatia constanta si dadeam drumul la AC. Se simtea chiar zdravan....
Quote pentru cazurile cu "nevasta" care te suna sa nu stiu ce, e de ajuns sa ai cap, nu masina... intr-adevar, altii compenseaza cu masina... cam de cate ori ti-a spus tie "nevasta" :"Nu ma intereseaza, ori mergi cu 180, ori nu mai ai ce discuta cu mine.."... daca ti-a spus macar o data, inseamna ca esti prostul satului, no offence... Nu te-ai putut abtine....nu? . Trebuia sa zici tu ceva inteligent. Nene....e greu sa pricepi o gluma? Edited by richelieu, 09 July 2008 - 10:42. |
#46
Posted 09 July 2008 - 15:13
richelieu, on Jul 8 2008, 15:09, said: Pe Ibiza nu stiu cum e...dar pe Fabia, avea un prieten AC pe motorul de 1.2...si mi-a zis ca se comporta ca un AFU (asistare la franarea de urgenta ) pe masina aia Cand vroia sa se opreasca brusc, apasa butonul AC. Eu ii spun NOS. Se merge tare cu aerul pornit, si cand il opresti efectul e acelasi. Doar ca trebuie mutat butonul pe volan, pentru mai mult realism. Eu am condus o Fabia 1.2, modelul vechi. Sub 10 cu AC pornit nu am scazut in oras nici cu slujbe. In rest, un motor anemic, care consuma destul de mult. Suficient sa miste un vehicul de la A la B. De ce gasesti in vest multe hatch-uri cu motoare mici? Simplu, pentru ca, daca nu ma insel, numarul mediu de pasageri pe masina e sub 1.5. Deci cam greu sa apara scenarii: cu masina incarcata cu 5 persoane + bagaje, la urcare panta 15%, cu AC pornit depasind un camion ...... |
|
#47
Posted 09 July 2008 - 17:08
Vlad_int1, on Jul 8 2008, 14:35, said: Mie imi place sa conduc uneori ibiza strict pentru senzatie , pentru ca imi place foarte mult cum se misca si cat de manevrabila este in oras. Zici ca "te-ai tras" cu un seat cordoba de 75 de cai si ca rezultatul a fost egal ... asta spune fix nimic ; ce este concret in schim este ca masina aia poate sa-si atinga viteza maxima pe austrada fara sa tremure toate si fara sa iti dea senzatia ca daca lovesti un barzaune mai mare se dezintegreaza. Oricum motorasul de 1.2 70 de cai (ca despre el era vorba) este gandit pentru un trafic preponderent urban , iar daca ai nevoie sa pleci in concediu poti sa faci treaba asta fara frica pentru ca masina condusa in limitele ei face fata. Ba spune fix ce am avut de spus, ca daca motoru de 1.4 ( care e totusi un motor normal, nu un motor mai mare lipsit de un cilindru ) se comporta ca o supernova, atunci asta micu de 1.2 e puturos e irelevand daca tremura sau nu la viteza max, iar la treaba cu barzaunele exagerezi si stii si tu, ce ma mira e ca tea deranjat postu meu, si nu inteleg dc |
#48
Posted 10 July 2008 - 09:50
danX, on Jul 9 2008, 16:13, said: Eu ii spun NOS. Se merge tare cu aerul pornit, si cand il opresti efectul e acelasi. Doar ca trebuie mutat butonul pe volan, pentru mai mult realism. Eu am condus o Fabia 1.2, modelul vechi. Sub 10 cu AC pornit nu am scazut in oras nici cu slujbe. In rest, un motor anemic, care consuma destul de mult. Suficient sa miste un vehicul de la A la B. De ce gasesti in vest multe hatch-uri cu motoare mici? Simplu, pentru ca, daca nu ma insel, numarul mediu de pasageri pe masina e sub 1.5. Deci cam greu sa apara scenarii: cu masina incarcata cu 5 persoane + bagaje, la urcare panta 15%, cu AC pornit depasind un camion ...... Hai sa ne luam toti masini de la 150CP in sus pentru scenariul asta atat de vehiculat pe softpedia "masina incarcata cu 5 persoane + bagaje, la urcare panta 15%, cu AC pornit depasind un camion ......" Eu, cel putin anul asta, nu m-am lovit niciodata de situatia asta. Iar portbagajul nu-l umplu cu porci grasi si grei. Si in situatia mea sunt multi. Daca te uiti dimineata in masini, vei vedea cat de multi sunt singuri la volan. Si-n conditiile acestea te intrebi daca merita diferenta pentru un motor mai puternic. Cat despre consumul cu AC pornit in oras, ai mare dreptate. Din pacate. Creste undeva in jur de 11l/100. |
#49
Posted 10 July 2008 - 11:55
paul_s, on Jul 9 2008, 17:08, said: Ba spune fix ce am avut de spus, ca daca motoru de 1.4 ( care e totusi un motor normal, nu un motor mai mare lipsit de un cilindru ) se comporta ca o supernova, atunci asta micu de 1.2 e puturos paul_s, on Jul 9 2008, 17:08, said: ce ma mira e ca tea deranjat postu meu, si nu inteleg dc Edited by Vlad_int1, 10 July 2008 - 11:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users