Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jun 02 2024 22:01, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
136
#15067
Posted 19 September 2023 - 13:53
OK. O sa cumpar acel ulei, 6 litri.
Am gasit pentru lichidul de frana ca indeplineste si chiar depaseste standardele FMVSS 116 DOT 3, DOT 4, SAE J 1703, SAE J 1704 si ISO 4925, deci este ok. |
#15068
Posted 20 September 2023 - 18:38
Ultima norma PSA la motoarele diesel dpf este B71 2312 (uleiuri 0W30).
|
#15069
Posted 20 September 2023 - 18:43
Asa o fi dar motorul ala tot din 2005 ramane a fi conceput.
Am comandat toate fluidele si filtrele. |
#15070
Posted 21 September 2023 - 03:46
in 2005 nu era etanol in benzina, in schimb era sulf...
|
#15071
Posted 21 September 2023 - 06:37
Asta e diesel și oricum am căutat cel mai comun rezultat din cataloage. Nicăieri nu s-a remis un 0w-30. Asta e, e comandat, azi sosesc toate, așa rămân fie ce-o fi.
|
#15072
Posted 21 September 2023 - 09:46
#15073
Posted 21 September 2023 - 10:00
Este bun, niciodata nu iau un produs doar ca mi-l remite vreun site, mereu caut pe cat mai multe siteuri.
Total Quartz INEO ECS 5W-30 Ulei motor 5W30 Low SAPS Fuel Economy, recomandat motoarelor echipate cu sisteme post combustie(**DPF). Uleiul de motor TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 este special conceput pentru modele Peugeot si Citroen. Poate fi folosit la toate motorizarile Diesel – atat la cele de generatie mai veche, cat si la cele mai recente. Avantaje: - Prelungeste durata de viata a filtrelor de particule, prevenind infundarea prematura (contine 50% mai putine component metalice comparativ cu un ulei standard) - Asigura economie de carburant de pana la 6% la pornire, si in medie de 3% in conditii de fuctionare mixte, (test efectuat pe modelul Citroën C4 1.6 HDi). - Reducerea emisiilor de bioxid de carbon (CO2) si a emisiilor poluante. - Reduce depunerile la nivelul supapei de recirculare a gazelor de esapament (EGR) - Protectia optima a motorului, Curatire si Performante: Acest ulei contine aditivi de detergenta si dispersanta speciali, care asigura curatirea corespunzatoare si garanteaza randamentul de putere. Specificatii internationale: - ACEA : ACEA C2 Aprobari: - PSA : PSA B71 2290 PS: am schimbat deja lichidul de frana si antigelul, le mai las o perioada apoi le schimb din nou. Nu stiu daca sa iau original Peugeot sau sa merg tot pe Total, ca toate celelalte fluide cumparate deja. Antigelul se potriveste si la Renault, daca stiam nu mai cumparam Valeo, este exact Type D de la Renault. Cel original Peugeot este albastru (ce e acum pe piata) dar masina a avut galben-verzui original. Interesant. Edited by danghetau, 21 September 2023 - 10:09. |
#15075
Posted 21 September 2023 - 10:37
Buna !
Tocmai ce am observat ca uleiul Castrol si-a schimbat designul bidonului/eticheta, in speta Castrol Edge titanium FST cu norma 504/507 unde nu mai e specificat nimic in legatura cu tipul compozitiei Hc-synthese sau Full-synthetic . Credeti ca a fost reformulat sau este doar o schimbare pentru marketing ? |
#15076
Posted 21 September 2023 - 12:12
Am luat oloiul, placut surprins de data fabricatiei si anume 21.07.2023.
IMG-20230921-WA0000.jpeg 512.12K 44 downloads |
|
#15077
Posted 21 September 2023 - 12:22
imi place ca ai luat engine flush, e ce trebuie
Antigel ai luat Total glacelf auto supra? (e cel de peugeot) lichid de frana ce marca? |
#15078
Posted 21 September 2023 - 12:32
Folosesc la 2 schimburi Engine Flush, la toate masinile. Mai cate un DuraLube (acum 20 de ani), acum Ceratec de la LM mai pun.
Toate fluidele Total, desi am pus recent antigel Valeo si lichid de frana Ravenol (ca aveam un litru si expira in 2 ani) o sa schimb din nou, consider ca am facut spalarea sistemelor. Filtrele Mann. Masina a fost de noua a socrului meu, si din 2009 de cand a cumparat o alta, asta a facut ffff putini kilometri. A fost oferita fiicei mele de ziua ei. Nu necesita mentenanta, asta o fac eu ca vreau, ultima revizie s-a facut la 59000 de km si acum are 61400... |
#15079
Posted 21 September 2023 - 13:13
Ce aiurea e ca a trebuit sa iei bidounul de un litru. Ala costa dublu.
Am luat si eu un flacon de Ceratec. O sa pun mai incolo cand uleiul are 5000 km. Cum la mine intra vreo 4,6 litri, mai am vreo 400 ml de rezerva. O sa scot ceva ulei si il pun pe asta ramas + Ceratecul. In felul asta merge masina cu "sange" mai proaspat, inca vreo 3-4000 km pana la urmatorul schimb. Am senzatia ca asa minimizez cel mai bine uzura motorului. |
#15080
Posted 21 September 2023 - 13:36
35 de lei pentru un litru, 165 de lei pentru 5 litri, e chiar ok.
Bine, puteam sa iau un Ceratec si nu mai luam 1 litru de ulei, intra 5,25-5,3 litri. Ceratec se pune odata cu uleiul proaspat, de preferat. Edited by danghetau, 21 September 2023 - 13:38. |
#15081
Posted 21 September 2023 - 14:23
danghetau, on 21 septembrie 2023 - 12:32, said:
Folosesc la 2 schimburi Engine Flush, la toate masinile. Mai cate un DuraLube (acum 20 de ani), acum Ceratec de la LM mai pun. Toate fluidele Total, desi am pus recent antigel Valeo si lichid de frana Ravenol (ca aveam un litru si expira in 2 ani) o sa schimb din nou, consider ca am facut spalarea sistemelor. Filtrele Mann. Masina a fost de noua a socrului meu, si din 2009 de cand a cumparat o alta, asta a facut ffff putini kilometri. A fost oferita fiicei mele de ziua ei. Nu necesita mentenanta, asta o fac eu ca vreau, ultima revizie s-a facut la 59000 de km si acum are 61400... Uleiul Total are ce trebuie. Lichid de frana eu folosesc ATE SL6 la masini si e foarte ok. La 2 ani il schimb. |
|
#15082
Posted 21 September 2023 - 22:21
Ceratecul este bun numai că la uleiurile aditivate de Infineum (cele care au BOR în analiză) nu l-aș pune. Nu îi văd rostul. La cele cu Lubrizol aș pune dar numai jumătate de flacon. Ecs de la Total merge aditivat cu Ceratec. Aș pune un flacon întreg doar la motoarele vechi cu uleiuri clasice. Nu face minuni dar câțiva ppm de uzură mai salvează.
|
#15083
Posted 22 September 2023 - 12:50
Nu e nici un plaebo. Exista destue dovezi ca aditivii mei isi fac treaba. Ca nu vrei tu sa accepti, asta e.
|
#15084
Posted 22 September 2023 - 12:57
Acum 22 de ani, pusesem DuraLube într-un motor, de vreo 1000 de km apoi am fisurat baia. Am mers până acasă 50 de km, am lăsat mașina in fața porții, z doua zi am pornit și m-am dus la service și am mai folosit mașină încă 50000 de km până am vandut-o în oraș. Și astăzi o vad.
Menționez că în primul km de la izbitura baia era deja goala, atât la joja cât și electronic. Dura Lube a fost ok. Poate părea SF dar chiar nu am chef de glume. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users