Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alternativa la manea

Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.
 Valori ok fibra?

recomandare smartwatch copil

Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche
 RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez
 Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15207 replies to this topic

#1045
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Identificatorul de tara este format din primele 2 sau 3 cifre. Cele facute in germania au 40, 41 sau 42 (la ultimul nu sunt sigur), iar ce-i facut in Ro are inceputul 59. Acum problema se rezuma la o singura intrebare: codul ala de bare inseamna unde este fabricat sau unde este imbuteliat ? Din cate spui tu, se pare ca specifica doar unde este imbuteliat. Despre fabricatie ... manufactured in UE, adica un mesaj catre client de genul "nu-ti mai bate capul" :D

#1046
patraulea100

patraulea100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 21.01.2008
Urmeaza sa fac primul schimb de ulei la o Skoda 1.4 benzina. Masina are 8000 km iar mecanicul mi-a recomandat Castrol Magnatec 5 W30. Eu ma gandeam insa sa bag Castrol Magnatec 5W40. Care din ele credeti ca e mai bun pt.masina mea? Am inteles ca ajung 4 Litri si nu trebuie 5 L. Am 'studiat' azi un bidon pe care scrie Castrol Magnatec 5W30 C1 sau C3. Ce reprezinta C1 ala? Exista si ulei contrafacut?Ce ar trebui sa apara pe bidon ca sa fie OK si sa nu ma trezesc cu vreo scursura ?

Edited by patraulea100, 15 September 2011 - 10:52.


#1047
Hardstyle1

Hardstyle1

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 778
  • Înscris: 02.04.2011
e simplu, cel mai bun e 0w-30 sau 5w-30, cele cu "-40" sunt bune eventual vara in ambuteiaje sau mers turat(cel mai bun fiind 0w-40).
si uleiul pt tine trebuie sa respecte o norma VW de genul vw 504 00, aia e importanta. ce cod are motorul tau?

ca sa fii sigur ca e original ori il iei de peste granita, ori iei o firma mai putin copiata(asa se crede) gen liqui moly sau repsol sau poate chiar valvoline. la castrol e castrol edge ultima lor inventie.

Edited by Hardstyle1, 15 September 2011 - 15:39.


#1048
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,940
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

e simplu, cel mai bun e 0w-30 sau 5w-30, cele cu "-40" sunt bune eventual vara in ambuteiaje sau mers turat(cel mai bun fiind 0w-40).
nope. prima valoare descrie comportamentul la temperaturi joase, iar a doua la temperaturi ridicate.
0w40 e mai bun vara decat 0w30, iar iarna are aceeasi caracteristica. este in toate cazuirle mai bun decat 5w30.

si nu 0w40 e "cel mai bun" vara, 10w50 si 10w60 is mai bune.

#1049
Hardstyle1

Hardstyle1

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 778
  • Înscris: 02.04.2011
pai am zis in ce caz e mai bun 0w-40 vara decat 0w-30. ca daca mergi in exterior normal nu turat(sau prin oras fara trafic, sau mai pe racoare :) ), eu cred ca e mai bun 0w-30 si vara.

iar cele cu 10w cam rare sa fie bune, si oricum doar la condus turat (tot vara), de obicei le zice si de "raliu", nu?

Edited by Hardstyle1, 15 September 2011 - 17:38.


#1050
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,940
  • Înscris: 11.06.2003
0w30 nu este mai bun. 30 e un parametru care descrie comportamentul uleiului (viscozitatea) la 100 C. 0w40 are indicele de viscozitate 40 la 100 C, deci are un comportament mai bun decat 0w30 la acea temperatura. pur si simplu 0w40 acopera aceeasi gama ca si 0w30, cu o ungere mai buna la temperaturi mai mari.
singurul avantaj al unui ulei 0w30 fata de un 0w40, va fi pretul.

#1051
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
sa pui tu 10w50 vara ...ala e nu e sintetic 100%

#1052
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,940
  • Înscris: 11.06.2003

View Postaalinn, on 15th September 2011, 19:49, said:

sa pui tu 10w50 vara ...ala e nu e sintetic 100%
http://www.halfords....tegoryId_165507

Quote

CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W/50 PRODUCT DESCRIPTION

The Castrol Power 1 Racing 4T 10W/50 is a fully synthetic oil, ideal for extreme riding on road or track. It uses the very latest Trizone Technology? that gives optimum protection to the engine, clutch and gears even under the most arduous conditions, including sustained operations at high rpm.

ba este.

#1053
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Daca e la fel de sintetic ca si Magnatec 5W-40 C3, atunci e bine. Not! <_<

Acu' cateva zile mi s-a livrat gresit de la gigeii de la depozit un Mobil 5W-50 in loc de 5W-30 ESP Formula. Ce parere aveti despre el?

Edit: @Pengoon: Castrol Power 1 Racing 4T e un ulei adresat motocicletelor, nu motoarelor de masini. ;)

Edited by Marius3k, 15 September 2011 - 20:22.


#1054
Hardstyle1

Hardstyle1

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 778
  • Înscris: 02.04.2011
-40 sau -50 sunt prea vascoase daca mergi normal. consumi mai mult si "stresezi" motorul. macar de ar avea masina peste 100k km, ca la alea se recomanda sa mai cresti vascozitatea, desi nu prea sunt de acord. :D

#1055
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View PostMarius3k, on 15th September 2011, 21:20, said:

Daca e la fel de sintetic ca si Magnatec 5W-40 C3, atunci e bine. Not! <_<
vestitul castrol magnatec 5w-40 full sintetic ...

Acu' cateva zile mi s-a livrat gresit de la gigeii de la depozit un Mobil 5W-50 in loc de 5W-30 ESP Formula. Ce parere aveti despre el?


Edit: @Pengoon: Castrol Power 1 Racing 4T e un ulei adresat motocicletelor, nu motoarelor de masini. ;)
Lol asta e tare rau . Uite asa mai vine cate un expert de recomanda cai verzi.eu as merge pe floriol bax de 2 Litri
Apropo nu inteleg ce draq faci cu ulei racing indiferent pentru ce se adreseaza.
Am avut si eu nebunia cu mobil 1 0w-50 racing dar citind pe site-ul lor am vazut ca e recomandat doar cand faci racing si nu la mersul de zi cu zi

Edited by aalinn, 15 September 2011 - 20:48.


#1056
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,940
  • Înscris: 11.06.2003
da 10w50 e de motociclete. e full synthetic.
l-am dat ca exemplu in ce priveste parametrii, ca are la temperaturi ridicate o vizcositate mai buna ca 0w40. nu i-am recomandat sa-l foloseasca.
daca recomand ulei, atunci e 0w40, ca ala-l pun si eu.
pentru masini e 10w60 care-i tot full synthetic.

Edited by Pengoon, 15 September 2011 - 23:34.


#1057
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View PostPengoon, on 15th September 2011, 23:30, said:

da 10w50 e de motociclete. e full synthetic.
l-am dat ca exemplu in ce priveste parametrii, ca are la temperaturi ridicate o vizcositate mai buna ca 0w40. nu i-am recomandat sa-l foloseasca.
daca recomand ulei, atunci e 0w40, ca ala-l pun si eu.
pentru masini e 10w60 care-i tot full synthetic.

Nu ti-as recomanda sa pui 10w60 in motorul tau . Doar daca ai vreun M.
Multi cu BMW-uri se uita si zic, las ca pun ulei de M si merge de rupe. Nu prea e asa. Motoarele de M sunt foarte diferite fata de versiunile normale (turatie mare,trebuie ulei sa reziste si tolerante relativ mari ). Un consum de 1L /1000 km e normal la un motor de M chiar nou (scrie si in manual). Cu 10w-60 iti bat tachetii mai ales la rece si apar probleme la vanos, valvtronic.
La motoare normale : Castrol Edge/Sport 5w-30, 0w-30, 0w-40 cam asta se folosesc. Sau daca gasesti ulei BMW (Castrol cu ceva aditivi in el).

Edited by N62B44, 15 September 2011 - 23:50.


#1058
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,940
  • Înscris: 11.06.2003
pai nici nu pun. io numai 0w40 pun. am peste 8000km de la ultimul schimb fara sa completez.
10w50 (si nu, nu exista 10w50 doar pentru motociclete, exista si pentru masini, io doar am dat exemplu ca este full synthetic) si 10w60 sunt exemple pentru viscozitate mai buna la temperaturi mari, ca 0w40. atat.

#1059
patraulea100

patraulea100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 21.01.2008
Eu merg mai mult in oras, 3-4 drumuri in afara pe an. Din ce spuneti, ar fi mai bun 5W40.Media anuala e undeva pe la 7/8000 km.

#1060
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,063
  • Înscris: 26.11.2001
Eu cred ca daca sunteti ingineri cu o specialitate mecanica si va mai aduceti aminte din facultate, puteti intelege importanta honuirii unui cilindru/piston si mai apoi puteti intelege de ce un anumit consum de ulei este acceptat.

Ingrijorarea vine doar in momentul in care nu ai nici un consum de ulei!
Orice masina consuma, doar ca la unele nu se vede si pe joja ochiometric. Cand nu mai consuma, damage is close.

Edited by Speedo, 16 September 2011 - 09:47.


#1061
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostPengoon, on 15th September 2011, 15:53, said:

si nu 0w40 e "cel mai bun" vara, 10w50 si 10w60 is mai bune.
Depinde atat de conditiile de temperatura, dar si de masina (recomandarile producatorului). 10W50(60) este un ulei foarte gros, care nu ajuta cu nimic niste motoare facute in tolerante mici (cum sunt cele normale). Uleiul gros inseamna presiune mare si viteza de curgere mica. La masinile de curse, acest inconvenient este compensat cu pompa de ulei mult mai puternica. Daca producatorul recomanda asa ceva, e ok, daca nu, nu ! Acel motor va merge mai mult timp fara ungere dupa ce-l pornesti dimineata. Daca te-ai uita in niste fise tehnice, ai observa ca intre un 5W40 si un 10W60 este o diferenta foarte mare.

View PostSpeedo, on 16th September 2011, 09:46, said:

Ingrijorarea vine doar in momentul in care nu ai nici un consum de ulei!
Asta e o gluma foarte buna ! Ce bine v-au educat astia de la VW:D. Pentru ca un ulei sa fie consumat, el trebuie sa ajunga in camera de ardere. Acolo nu poate ajunge decat pe 2 cai:
- pe langa segmenti si asta arata o un anumit tip de prelucrare, care e facuta special ca segmentii sa nu "curete" uleiul de pe cilindru
- pe ghidurile supapelor, iar asta e defectiune
Personal, nu sunt de acord sa-mi cresc costurile de intretinere/deplasare, doar pentru ca "asa face toate". Si vezi ca exact in bucataria voastra lucrurile s-au schimbat in ultimul timp. Pana acum stiati ca PD-urile de 2.0 sunt foarte fiabile tocmai pentru ca au un consum de 1-2 litri la 10k km. Vezi ca astea noi sunt cam proaste, pentru ca nu mai consuma atat ;).

Edited by cristi.r, 16 September 2011 - 10:49.


#1062
tudorart

tudorart

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.07.2011

View Postcristi.r, on 16th September 2011, 00:48, said:

Depinde atat de conditiile de temperatura, dar si de masina (recomandarile producatorului). 10W50(60) este un ulei foarte gros, care nu ajuta cu nimic niste motoare facute in tolerante mici (cum sunt cele normale). Uleiul gros inseamna presiune mare si viteza de curgere mica. La masinile de curse, acest inconvenient este compensat cu pompa de ulei mult mai puternica. Daca producatorul recomanda asa ceva, e ok, daca nu, nu ! Acel motor va merge mai mult timp fara ungere dupa ce-l pornesti dimineata. Daca te-ai uita in niste fise tehnice, ai observa ca intre un 5W40 si un 10W60 este o diferenta foarte mare.


Asta e o gluma foarte buna ! Ce bine v-au educat astia de la VW:D. Pentru ca un ulei sa fie consumat, el trebuie sa ajunga in camera de ardere. Acolo nu poate ajunge decat pe 2 cai:
- pe langa segmenti si asta arata o un anumit tip de prelucrare, care e facuta special ca segmentii sa nu "curete" uleiul de pe cilindru
- pe ghidurile supapelor, iar asta e defectiune
Personal, nu sunt de acord sa-mi cresc costurile de intretinere/deplasare, doar pentru ca "asa face toate". Si vezi ca exact in bucataria voastra lucrurile s-au schimbat in ultimul timp. Pana acum stiati ca PD-urile de 2.0 sunt foarte fiabile tocmai pentru ca au un consum de 1-2 litri la 10k km. Vezi ca astea noi sunt cam proaste, pentru ca nu mai consuma atat ;).

x2 ce a scris Cristi.
Impresionant tupeul cu care se scriu recomandari pe forumul asta. Ma gandesc cum poate sa faca diferenta un consumator normal (care pune o intrebare sau citeste) intre calitatile diferite ale informatiei de aici.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate